ووکامرس

فروشگاه خود را با حضور Omnichannel رشد دهید


فروش جهانی تجارت الکترونیک به بالای 5 تریلیون دلار خواهد رسید برای اولین بار در سال جاری با در نظر گرفتن این نرخ رشد، به راحتی می توان تمام تمرکز خود را به صورت آنلاین معطوف کرد. اما، ممکن است از دست داده باشید. چرا؟ زیرا پتانسیل زیادی در آن وجود دارد تجارت همه کاناله.

تجارت Omnichannel تعاملات آنلاین و آفلاین را یکپارچه می کند تا خریداران بتوانند شخصاً، در برنامه شما، در وب سایت شما یا از طریق رسانه های اجتماعی با برند شما درگیر شوند و تجربه ای ثابت در هر کانال داشته باشند. این دروازه ای برای راحتی نهایی برای مشتریان شما است.

در زمانی پر از رضایت آنی و رقابت فزاینده برای جلب توجه مشتریان، این سطح از راحتی می تواند تفاوت را ایجاد کند. بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه تجارت همه‌کاناله می‌تواند به وفاداری بیشتر به برند و خریدهای بیشتر منجر شود، و همچنین چگونه WooCommerce می‌تواند کل فرآیند را یکپارچه کند.

تجارت چند کاناله چیست و چرا اهمیت دارد؟

تجارت Omnichannel به معنای ایجاد یک فرآیند فروش یکپارچه در چندین روش خرید، از جمله فروشگاه آنلاین، مکان خرده‌فروشی، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر است. این به معنای عقب نشینی و نگاه کردن به تجربه خرید به عنوان یک کل است، نه فقط در یک پلت فرم فردی.

تجارت چند کاناله چگونه می تواند برای شما مفید باشد؟

  1. این یک تجربه درجه یک را ارائه می دهد. فرض کنید یک خریدار یکی از محصولات شما را در غرفه جشنواره شما شخصاً خریداری می کند، سپس چند هفته بعد می خواهد محصول دیگری را خریداری کند. آنها ممکن است از وب سایت شما بازدید کنند یا از یکی از پلتفرم های اجتماعی شما برای یافتن برند شما استفاده کنند. با ارائه یک تجربه ثابت در جشنواره و آنلاین، آنها می دانند که چه چیزی می توانند انتظار داشته باشند و درک می کنند که در مکان مناسبی هستند. این آنها را تشویق می کند تا بارها و بارها خرید کنند.
  2. به شما کمک می کند تا فروش بیشتری داشته باشید. در یک مطالعه، مشتریان omnichannel چهار تا ده برابر همتایان تک کانال خود هزینه می کنند.
  3. منجر به مشتریان وفادارتر می شود. یک مطالعه دیگر نشان داد که مشتریان 23 درصد بیشتر از فروشگاه‌های دیگر به یک خرده‌فروش همه‌کانالی مراجعه می‌کنند. و این جای تعجب نیست. اکثر مردم کسب‌وکاری را انتخاب می‌کنند که به بهترین وجه نیازهای آنها را برآورده می‌کند و بهترین تجربه خرید را ارائه می‌دهد.
  4. این به شما امکان می دهد در زمان ایده آل برای خریداران در دسترس باشید. هر مشتری فردی متفاوت است. برخی ممکن است ترجیح دهند محصولات شما را شخصاً مرور کنند. دیگران ممکن است بخواهند در ساعت 11:00 بعد از ظهر که خارج از شهر هستند یک خرید سریع انجام دهند. دیگران ممکن است محصول شما را از طریق یک پلتفرم رسانه اجتماعی کشف کنند و بخواهند آن را بدون تجربه پرداخت جداگانه خریداری کنند. تجارت Omnichannel به آنها امکان می دهد در هر زمان و هر کجا که برایشان راحت تر است خرید کنند.

نکاتی برای تجارت چند کاناله

بنابراین چگونه می توانید از تجارت همه کاناله نهایت استفاده را ببرید و بهترین تجربه ممکن را برای مشتریان خود فراهم کنید؟ ما همه ابزارها را در دسترس قرار داده ایم تا به شما کمک کنیم نه تنها کانال های تجاری متعددی را ایجاد کنید، بلکه یکپارچه کنید.

1. پرداخت ها را هم به صورت آنلاین و هم غیرحضوری یکسان کنید

فرض کنید یک نانوایی دارید که سفارشات آنلاین کیک تولد را می پذیرد. داشتن تجربه همه‌کانالی در این مورد به این معنی است که مشتری می‌تواند یک هفته زودتر سفارش کیک خود را به صورت آنلاین انجام دهد، چند روز بعد با نانوایی خود تماس بگیرد تا روی کیک مخصوص اضافه کند و سپس قیمت نهایی را به‌صورت حضوری پرداخت کند. آن را بردار آنها همچنین ممکن است در محل خرید تعدادی شمع تولد به سفارش خود اضافه کنند.

آنها اکنون به سه روش مختلف با فروشگاه شما تعامل کرده اند. اما در باطن، همه این تعاملات به سفارش آنلاین اولیه خود گره خورده اند و به طور ایده آل از یک داشبورد مدیریتی ردیابی می شوند. این بدان معناست که در آینده می‌توانید بر اساس اولویت‌های گذشته‌شان توصیه‌هایی ارائه کنید و به شما امکان می‌دهد تجربه شخصی‌تری را برای مشتریان خود ارائه دهید، خریدهای تکراری را تشویق کنید و میانگین ارزش سفارش آنها را افزایش دهید.

پرداخت های حضوری ووکامرس به شما کمک می کند گسترش دهید پرداخت های ووکامرس از آنلاین تا یک نقطه فروش فیزیکی، ایجاد یک تجربه تسویه‌حساب سفارشی در فروشگاه که کاملاً با نام تجاری شما همخوانی دارد – بدون نیاز به تخصص پرداخت حضوری یا ماه‌ها کار توسعه.

ضربه زدن مشتری به کارت اعتباری روی کارتخوان متصل به فروشگاه WooCommerce

ترکیب آن با یک کارت خوان (این است M2 در ایالات متحده یا ویزپد 3 اگر در کانادا هستید) و اپلیکیشن موبایل ووکامرس به شما این امکان را می دهد که در هر کجا که هستید گزینه های پرداخت ترجیحی مشتریان خود را بپذیرید.

مهم نیست که مشتریان شما چگونه پرداخت را انتخاب می کنند، داشبورد همه کاره به شما امکان می دهد پرداخت های حضوری را در WooCommerce انجام دهید، به طوری که تمام تراکنش های شما در یک مکان ردیابی و قابل مشاهده هستند. در همین حال، مشتریان شما از تجربه‌ای بدون اصطکاک لذت می‌برند که به آنها اجازه می‌دهد با برند شما در هر حال و هر کجا که برایشان راحت باشد، درگیر شوند.

2. از درآمد مکرر با اشتراک اطمینان حاصل کنید

ترجمه یک تجربه آنلاین به شخص مهم است، اما تمام داستان را بیان نمی کند. اشتراک‌ها می‌توانند ثبات و انعطاف‌پذیری را به تعاملات بین کانالی شما با مشتری اضافه کنند.

بیایید تصور کنیم که شما صاحب یک گل فروشی با حضور آجر و ملات هستید. مشتریان به طور معمول به فروشگاه شما مراجعه می کنند تا برای یک موقعیت خاص سفارشی یکباره ارائه دهند. سپس یک فروشگاه آنلاین راه اندازی می کنید تا مجبور نباشید صرفاً به ترافیک پیاده روی کنید. این امر دامنه جغرافیایی شما را افزایش می دهد، اما درآمد ماهانه را نابرابر و غیرقابل پیش بینی می بینید.

یک راه حل عالی برای این کار، ارائه اشتراک برای مشتریان خود است. با قابلیت اشتراک داخلی WooCommerce Payments (فقط در ایالات متحده)، می توانید به خریداران اجازه دهید تا اشتراک هفتگی یا ماهانه تحویل گل را از طریق وب سایت خود خریداری کنند. اگر خارج از ایالات متحده هستید، می توانید از حق بیمه استفاده کنید اشتراک های WooCommerce افزونه. صورت‌حساب خودکار و اعلامیه‌های تمدید داخلی به حذف وقفه خدمات کمک می‌کند، مشتریان تکراری را تضمین می‌کند و درآمد باقی‌مانده‌ای را که می‌توانید روی آن حساب کنید، فراهم می‌کند.

اشتراکی که در داشبورد پرداخت‌های WooCommerce مشاهده می‌شود

3. ارائه خدمات عالی به مشتریان در همه کانال ها

مهم نیست که مردم چگونه از شما خرید می کنند، باید همان سطح از خدمات مشتری درجه یک را دریافت کنند. البته، این برای هر کسب و کار و سناریو متفاوت به نظر می رسد. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • پاسخگویی به ایمیل ها. یک آدرس ایمیل در وب سایت خود ارائه دهید یا فرمی را به صفحه تماس خود اضافه کنید تا افراد بتوانند در هر زمانی از شبانه روز با آنها تماس بگیرند.
  • پاسخگویی به تماس های تلفنی. برای کسانی که ترجیح می دهند از طریق تلفن سؤال بپرسند یا کمک بگیرند، یک شماره کسب و کار در دسترس قرار دهید.
  • فعال کردن چت زنده. با پسوند لایک چت زنده، می توانید خدمات فوری مشتری را از هر صفحه ای در سایت خود و از طریق پلتفرم های دیگر مانند Facebook Messenger و Apple Business Chat ارائه دهید.
  • در دسترس بودن در شبکه های اجتماعی. با ابزارهایی مانند فیس بوک برای ووکامرس پسوند، می توانید خود را مستقیماً در رسانه های اجتماعی در دسترس قرار دهید. مشتریان حتی می توانند یک مکالمه را در وب سایت شما شروع کنند، سپس بدون توجه به جایی که هستند آن را در فیس بوک ادامه دهند.

همچنین مهم است که تمام اطلاعات مربوطه را در اختیار تک تک نمایندگان خدمات مشتری قرار دهید. اسناد و مشخصات محصول، سیاست‌های بازگشت، خط‌مشی‌های حمل و نقل، کوپن‌ها و اطلاعات فروش و غیره را در اختیار آن‌ها قرار دهید تا بتوانند به درستی به سوالات در هر پلتفرم پاسخ دهند.

مشخصات مشتری در Jetpack CRM

حتی ممکن است بخواهید از یک ابزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مانند استفاده کنید Jetpack CRM. این باعث می‌شود اطلاعات مربوط به هر خریدار جداگانه – مانند تاریخچه فروش و جزئیات شخصی – همیشه در دسترس باشد و قطع ارتباط بالقوه در چندین کانال حذف شود.

4. نام تجاری خود را ثابت نگه دارید

تجارت Omnichannel همه چیز در مورد ایجاد یک تجربه یکپارچه و ثابت است. آن را در برندسازی خود نیز اعمال کنید!

مهم نیست مشتری شما از چه کانالی خرید می کند، باید بداند که در مکان مناسبی قرار دارد. از همان لوگو، فونت، گرافیک و رنگ استفاده کنید. به زبان و پیام‌رسانی ثابت پایبند باشید. اطلاعاتی مانند قیمت، مکان، شماره تلفن و آدرس ایمیل را دقیق و به روز نگه دارید.

5. بازگرداندن محصولات را آسان کنید

بازده بخشی اجتناب ناپذیر از اداره یک تجارت است. و همانطور که خریداران می توانند در چندین پلتفرم خرید کنند، باید بتوانند برگشت یا تعویض در سراسر آنها نیز.

به آنها اجازه دهید کالای خود را برای شما ارسال کنند یا مستقیماً به فروشگاه برگردانند. شما همچنین می توانید از ابزاری مانند استفاده کنید درخواست های بازگشت و گارانتی تا خریداران بتوانند مستقیماً از طریق حساب کاربری خود در وب سایت شما درخواست بازگشت بدهند.

و دوباره، مطمئن شوید که خط‌مشی‌های شما در همه پلتفرم‌ها سازگار است و تیم‌های پشتیبانی خود را با هر و همه اطلاعات مربوطه مجهز کنید.

با پرداخت های ووکامرس از تجارت همه کاناله نهایت استفاده را ببرید

ایجاد یک سیستم پرداخت که به طور یکپارچه در تجارب آنلاین و حضوری کار می کند، می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر کسب و کار شما در طول تاریخ فقط از طریق یک کانال کار می کرده است. چه مقررات فرامرزی باشد، چه تجربه نام تجاری از هم گسسته، پرداخت‌ها و داده‌های تراکنش بی‌سابقه، یا به سادگی فاقد منابع و تخصص برای ایجاد پل ارتباطی با کانال‌های متعدد هستید، لازم نیست به تنهایی با هیچ یک از این چالش‌ها مقابله کنید. پرداخت های ووکامرس اینجا برای کمک است!

ما می‌توانیم به شما کمک کنیم با یک راه‌حل پرداخت‌های انعطاف‌پذیر و مقیاس‌پذیر، تجربه‌ای یکپارچه برای مشتری ارائه دهید، در حالی که از بینش بهتری در مورد کسب‌وکارتان با داده‌های مشتری یکپارچه، تطبیق کارآمد، و گزارش‌دهی یکپارچه در تمام پرداخت‌ها و موجودی‌های خود لذت می‌برید. WooCommerce Payments با تمرکز بر امنیت ساخته شده است، ثباتو مطابقت داشته باشید تا بتوانید بر ایجاد تجربیات مناسب برای مشتریان خود تمرکز کنید.

بعلاوه، از مزایای آن بهره مند خواهید شد سپرده های فوری، می تواند بیش از 135 ارز را بپذیرد، مشتریان را قادر می سازد اطلاعات کارت اعتباری خود را ذخیره کنند و با کیف پول های دیجیتال مانند Apple Pay و Google Pay یکپارچه شوند. اکنون می‌توانید بدون ساعت‌ها توسعه سفارشی، تجربه‌ای در دسترس‌تر و بدون اصطکاک برای مشتری ارائه دهید.

WooCommerce Payments آماده است تا برای شما کار کند. شروع کنید پرداخت های حضوری M2 (فقط ما)، وایزپد 3 پرداخت های حضوری (فقط کانادا)، یا اشتراک ها و امروز سفر همه‌کانالی خود را راه‌اندازی کنید.

پرداخت های ووکامرس را دریافت کنید



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »