تجارت الکترونیکدیجیتال مارکتینگمارکتینگ

چگونه مشتریان بیشتری پیدا کنیم


او پرسید: “چگونه مشتریان بیشتری برای کسب و کار وردپرس خود پیدا کنم؟”

افرادی که در اتاق نشسته بودند در صندلی های خود جابجا شدند، گویی این یک برنامه رقص شده بود.

یک نفر با صدای بلند گفت: «هشتل!»

خنده دسته جمعی با طعم درد و عدم اطمینان همراه بود. مثل اینکه همه ما قبلاً آنجا بوده ایم و می دانیم این به چه معناست.

بنابراین من به سرعت موافقت کردم، اما به دلایلی از این پاسخ راضی نبودم. مثل اینکه بگوییم شلوغی یک قربانی بود.

هیچ جادویی برای همه اینها وجود ندارد، شما انجام دادن باید به سرعت و شما انجام دادن باید بازی A خود را بیاورید. با این حال، این بدان معنا نیست که شما ۱۴ ساعت در روز خیابان‌ها را می‌کوبید و درها را می‌کوبید.

Hustle در همه اشکال و اندازه ها وجود دارد و این چیزی است که امروز می خواهم در مورد آن صحبت کنم.

من از این پاسخ راضی نبودم

همه اینها در سخنرانی WordCamp Providence 2013 که من در آن صحبت کردم، مشخص شد جذب مشتریان بیشتر در حین کار از یک جزیره. اسلایدها در واقع از همان سخنرانی من در WordCamp شیکاگو چند ماه قبل است.

آقایانی که از من پرسیدند چگونه مشتریان بیشتری به دست آوریم، صادق بودند. با نگاه کردن به چشمانش متوجه شدم که صادقانه به دنبال پاسخی است. این یک نقطه درد آشکار برای او بود.

این همان چیزی است که همه ما هنگام شروع کار با آن دست و پنجه نرم می کنیم، حتی اگر پاسخ درست در مقابل چشمانمان باشد.

ما نمی توانیم خودمان را به خاطر پرسیدن این سوال سرزنش کنیم، این درسی است که در طول زمان یاد می گیریم. ما از بازاریاب‌های اینترنتی خسته می‌شویم و به شرکت‌های بزرگی نگاه می‌کنیم که 200000مین دانلود یا 45000 مشتری پرداختی خود را در سراسر جهان اعلام کردند.

چگونه. انجام دادن. ما گرفتن. آنجا. هم؟!

اول اینکه هیچ عصای جادویی وجود ندارد. اگر در کسب و کار خدمات هستید، محصولی ندارید که در 90 روز گذشته در گاراژ خود با توجه به بخش خاصی از بازار و با بودجه تبلیغاتی در روز راه اندازی، ساخته اید.

شما فردی هستید که می دانید چگونه یک وب سایت وردپرس بسازید، به مشتری کمک می کند راه حل شما را درک کند و امیدواریم آنها را به موفقیت در وب هدایت کنید.

کمی زمان می برد.

من سالها را نمی گویم، اما مطمئناً چند ماه تا زمانی که دستگاه شروع به کار کند.

بنابراین، اگر بتوانم پاسخ کوتاهی را که در جلسه‌ام به آقا داده‌ام پس بگیرم، این چیزی است که…

میخوای حقوق بگیری من می خواهم یک میراث بسازم.

بهتر از بدتر، هر کار کوچکی که انجام می‌دهم، آن را 50 قدم می‌بینم.

من فقط نمی خواهم یک تجارت بسازم، من هدف می خواهم و می خواهم دیگران هدف من را ببینند. اگر می‌خواستم فقط وب‌سایت‌هایی بسازم تا سود ببرم، ۵ سال پیش همه چیز را برون‌سپاری می‌کردم و قالب‌ها را برای تبلیغات تهوع می‌آورم.

بازگشت به مات شدن در وب – مردم خیلی متقاعد شده‌اند که این فرمول قابل اندازه‌گیری وجود دارد که در آن مشتری در مقطعی وارد یک قیف می‌شود، ما پول می‌گیریم، و آنها ارسال می‌شوند تا دیگر خبری از آنها نشود.

مانند چند کلیک روی یک دکمه، برخی از کلمات کلیدی سئو و پست های وبلاگ مشتریان وارد می شوند.

اشتباه. شما نیاز دارید فروش اول چیزی

شما باید با آنچه از این تجارت می خواهید صادق باشید. آیا فقط می خواهید یک چک حقوقی انجام دهید یا می خواهید به دیگران کمک کنید تا پتانسیل های خود را درک کنند.

شما تصمیم می گیرید که فقط حقوق بگیرید یا یک میراث بسازید.

اولین مشتری شما طلاست

با اولین مشتری خود مانند طلا رفتار کنید و نه فقط به این دلیل که او برای خدمات شما به شما پول می دهد.

باید بدانید که این تجربه ای است که ماه ها و سال های آینده شما را می سازد یا می شکند. این نقطه تعیین کننده است که شما چه کسی هستید، چه چیزی ارائه می دهید و چگونه می خواهید این را به دنیا بگویید.

شما باید هر قدمی را که در رابطه با مشارکت خود برمی دارید ارزیابی کنید.

  • واقعا چرا مرا استخدام می کنند؟ آیا برای استعداد طراحی یا توسعه است؟ هیچ کدام؟
  • مکالمات من چگونه است؟ آیا زمانی را صرف صحبت در مورد فناوری مورد استفاده خود می کنم یا آنها را در مورد ارزش آنچه که آنها می توانند با راه حل من به دست آورند می فروشم؟
  • نقاط دردناکی که من روی آنها وقت می گذارم کجا هستند؟ آیا به آنها وردپرس را آموزش می دهد، چرا باید وبلاگ داشته باشند یا به معنای واقعی کلمه در راه اندازی رایانه خود با مشکل مواجه هستند؟
  • بودجه پروژه. آیا خدمات خود را کم فروش کردید یا بیش از حد؟ آیا مشتری در اطراف خرید می کرد یا می گفت بله هم به سرعت؟

برای کسانی از شما که من را دنبال می‌کنید، می‌دانید که خانواده من به مدت 50 سال یک نمایندگی خودرو داشتند. آنجا بود که من بزرگ شدم و یاد گرفتم چگونه بفروشم و روابط برقرار کنم.

نه، نه فروشنده ماشین های کلیشه ای – پس این را از ذهن خود دور کنید.

من یک مهارت لمسی را یاد گرفتم که نمی توانم آن را به کسی بیاموزم، اما با زمان و تجربه به دست می آید. پس از تعاملات بسیار، بسیار، بسیار سرد با مشتریان – شما شروع به دریافت “احساس” می کنید.

شما با زبان بدنشان که سوالات خود را در مورد ویژگی های خاص و مدت زمانی که خرید کرده اند تمرکز می کنند، می دانید.

به همین دلیل است که می خواهم به اولین مشتری توجه ویژه ای داشته باشید. این تجربه را به بهترین شکل ممکن ثبت کنید و سپس قبل از اینکه با تجربه بعدی خود درگیر شوید، آن را جدا کنید.

به همین دلیل است که تیم‌های NFL ساعت‌ها ویدیو تماشا می‌کنند. شکستن این فقط به شما کمک می کند تا بهتر شوید.

از اولین مشتری خود به عنوان مرکز استفاده کنید

بنابراین این یک مشتری کمتر است، در مورد بعدی چطور؟

امیدواریم که اولین تجربه مشتری خود را با رنگ های پرنده پشت سر گذاشته باشید. اگر این کار را کردید، به احتمال زیاد می توانید از آنها به عنوان موتور ارجاع برای پیدا کردن مشتری بعدی استفاده کنید.

این اولین قطعه نمونه کار شماست، آن را تکان دهید و افتخار کنید.

خودت را هم کوتاه نکن. طراحی تنها چیزی نیست که در نمونه کار خود قرار می دهید تا مجموعه بعدی مشتریان را جلب کند. از این به عنوان بستری برای نمایش استفاده کنید چرا مردم باید شما را انتخاب کنند:

  • طراحی
  • توسعه
  • آموزش وردپرس
  • پشتیبانی طولانی مدت
  • تولید سرب
  • گزارش سفارشی
  • آموزش خدمات شخص ثالث (Mailchimp، Google Analytics و غیره)

حالا برگردیم به شلوغی. این بار، شلوغی مجازی

شروع به کاوش در گوگل کنید و یک لیست خوب برای تماس سرد، ارسال ایمیل، دنبال کردن و کشف عمیق به دست آورید.

  • چه کسی را می شناسند؟
  • مشتریان آنها چه کسانی هستند؟
  • مشتریان آنها چه کسانی هستند؟
  • رقیب آنها کیست؟
  • مشتریان مسابقات آنها چه کسانی هستند؟

با نگاهی به این داده ها از خود بپرسید، “آیا این یک عمودی است که می توانم دنبال کنم؟”

آیا این بازار را دوست داشتید و آیا این چیزی است که فکر می کنید می توانید به روشی منظم و خوب به دیگران ارائه دهید؟ اگه میتونی بریم دنبالش

ریختن توری پهن

3896431515_983147bc5c_o

وقتی شروع می کنیم، تمام کسب و کاری را می خواهیم که می توانیم به دست آوریم.

ما یک تور پهن می اندازیم و تمام ماهی های چاق بزرگی را که می توانیم روی عرشه قایق خود می کشیم. برای ما مهم نیست که چه چیزی در کشتی است – ما آن را می گیریم و می خوریم – ما گرسنه هستیم.

من می گویم این در ابتدا خوب است، اما شما باید برنامه ای داشته باشید تا از کشیدن اسکاپ به همراه ماهی تن خودداری کنید.

چه کسی می‌خواهد وقت خود را صرف سرخ کردن 100 ماهی استخوانی کند در حالی که ماهی تن شما در حال پوسیدگی نشسته است؟

هر چه زودتر به ماهیگیر ماهی تن تبدیل شوید.

مشتریان خود را به یک مخاطب تبدیل کنید

آیا شما 10 یا بیشتر از آن فرود آورده اید؟ نوع مشتری هنوز؟

اگر تصمیم گرفتید عمودی را انتخاب کنید و در آن موفق بوده اید، گنجینه ای از داده ها در مقابل شماست.

اما قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم که قرار است با این داده ها چه کنیم، اجازه دهید در مورد عامل مخاطب صحبت کنیم.

اگر واقعاً به دنبال افزایش مقیاس هستید، به جز استخدام تیم فروش، به یک دستگاه بازاریابی و فروش نیاز دارید.

چیزی که در جریان کار شما قرار می گیرد، برای مشتری قابل دسترسی است و برای مشتری بالقوه ارزش ایجاد می کند.

  • وبلاگ خودت
  • خبرنامه هفتگی یا ماهانه
  • پادکست صوتی
  • دستورالعمل های ویدیویی
  • سایت عضویت
  • مشاوره یک به یک

به همین دلیل به شما گفتم عمودی را انتخاب کنید. تو دیگر نیستیمن به همه مشاغل کوچکی که تا کنون اختراع شده اند کمک می کنم.اما «من به ماهیگیران ماهی تن کمک می‌کنم تا سرنخ‌های بیشتری دریافت کنند.» (تصور کنید که – نکته را متوجه شدید.)

خوب، به داده ها برگردیم.

از آنجایی که شما بیش از 10 مشتری از یک مشتری دریافت کرده اید، نه تنها می دانید نیازهای آنها چیست، بلکه می توانید مشتریان آنها را نیز ارزیابی کنید. شما می توانید از تجربیات خود در کار با نقاط درد مشترک آنها، مسائل مربوط به صنعت و آنچه واقعا آنها را وادار می کند استفاده کنید.

حالا شما بسازید محتوا و آن را توزیع کنید حضار.

شما هفته‌ای دو بار در مورد سرفصل‌های صنعت برتر آن‌ها وبلاگ می‌زنید، یک پادکست برای مصاحبه با همکارانشان راه‌اندازی می‌کنید و هر ماه این را در یک بسته خبرنامه ایمیلی زیبا که به صندوق ورودی آن‌ها تحویل داده می‌شود، جمع‌بندی می‌کنید.

می خواهید بیشتر بروید؟

شما آموزش های ویدیویی یا آموزشی ایجاد می کنید که پشت سایت عضویت خودتان قرار دارد. اکنون می توانید این را به عنوان ارزش افزوده ارائه دهید یا حدس زدید – یک جریان درآمد جدید

شما متخصص هستید، مردم از محتوای شما به سمت شما می آیند و موتور ارجاع که در محل است.

آشنا بنظر رسیدن؟ این کاری است که من در همین وبلاگ انجام می دهم وبلاگ شرکت و ما کانال یوتیوب.

فشار.

رابط باشید

چیزی که اغلب نادیده گرفته می شود، ارتباط افراد دیگر است.

من همیشه یک رولودکس در حال اجرا را در ذهنم از افرادی نگه می دارم که فکر می کنم می توانند برای یکی از مشتریان من یا حتی یک فروشنده مناسب باشند.

کسی یا شرکتی که اگر دور هم جمع شوند می‌توانند بسیار مناسب باشند. اگر به نکات دردناک مشتری خود گوش می دهید یا فرصت آنها را می دانید، می توانید این ارتباطات را بسیار آسان تر کنید.

اگر دستگاه بازاریابی خود را در دست دارید، این یک پلت فرم عالی برای انجام آن است. با سایر ارائه دهندگان خدمات همکاری کنید و ببینید که آیا می توانید مناسبتی را ارائه دهید که منطقی باشد.

آیا برای دیدن کسی که به دنبال کار است؟ ببینید آیا مشتری می خواهد آنها را استخدام کند یا خیر. برخی از اخبار صنعت یا چیزی را ببینید سرگرم کننده برای انتقال به آخرین خریدار خود؟ لینک یا ویدیو را برای آنها شلیک کنید.

این راهی است که شما می‌توانید در ارتباط بمانید و ارزش اضافی را برای سازمان‌های بدون چهره ارائه کنید.

حالا از صندلیت بلند شو

بیایید یک دقیقه به واقعیت برگردیم.

و درست مانند یک والدین آزاردهنده، “اگر آسان بود، همه آن را انجام می دادند.”

و حدس بزنید، بسیاری از مردم هستند. بنابراین نمی توانید تمام روز را پشت کامپیوتر خود بمانید. هنوز باید بیرون بیایید و شبکه سازی کنید، افراد جدید پیدا کنید و خودتان را معرفی کنید.

منظورم فروش 100% 24/7 نیست.

منظور من “هی من مت هستم و مشکلات را با وردپرس حل می کنم.” یا “هی من مت هستم، من پادکستی اجرا می کنم که به آژانس های نوپا یا کارآفرینان انفرادی کمک می کند.”

اگرچه من فقط از توییتر کسب و کار زیادی پیدا کرده ام، بزرگترین معاملات من از شبکه های محلی و جلسات انجام شده است.

  • Meetup.com را جستجو کنید
  • WordCamp
  • میکسرهای محفظه ای (اگر اتاقک محلی خوبی دارید)
  • رویدادهای صنعت دیگر مانند بلاگ جهان یا SXSW

حوصله انجام هیچ کدام از اینها را ندارید؟ خودت را شروع کن!

می‌توانید از Meetup.com برای میزبانی رویداد خود استفاده کنید و اگر یک عمودی قوی انتخاب کرده‌اید – از قبل پایگاهی برای بازاریابی دارید!

برو انجام دادن. این. اکنون!

من عذر خواهی می کنم

بنابراین می‌خواهم از آقایانی که در صحبت‌هایم پرسیدند چگونه می‌توان مشتریان بیشتری به دست آورد، عذرخواهی کنم.

همه ما گفتیم شلوغی، زیرا در آن زمان پاسخ آسانی بود. احتمالاً کمی خودخواهانه است، زیرا ممکن است مردم برای به اشتراک گذاشتن چیزی هماهنگ نباشند واقعا برای آنها کار می کند.

از اینکه ممکن است بروید و لیست مشتریان آنها را بردارید، می ترسید.

Hustle فیزیکی، ذهنی و در دسترس است.

وقتی مردم آن را می گویند، به این دلیل است که درست است. اما اگر سخت‌تر کار کنید و باهوش‌تر نباشید، نصف آن درست است.

ما در عصر جدیدی از بازاریابی آنلاین هستیم و در حال ورود به آن هستیم واقعیت

ما باید یک محصول/خدمت عالی داشته باشیم که درک آن ساده باشد و با داستانی که شما به عنوان یک انسان هستید پشتیبانی شود.

در پایان، می‌توانید از توصیه‌های من برای تبدیل شدن به یک بازاریاب انسانی بهتر استفاده کنید یا می‌توانید گوگل ادوردز و امواج رادیویی را بخرید.

فقط نگو بهت هشدار ندادم



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »