وردپرس

چهار ایده بازاریابی ارزان برای یک وبلاگ جدید


راه اندازی یک وب سایت بسیار زیاد اما همیشه هیجان انگیز است.

من آن مرحله ای را دوست دارم که احساس می کنید آن ایده ها جریان پیدا می کنند و شروع به تعیین اهداف و ایجاد لیست وظایف می کنید.

اما همیشه این سوال وجود دارد که اولین کلیک‌هایتان را دریافت کنید که همیشه بسیار مفید به نظر می‌رسند.

یک بار شما جایگاه خود را بشناسید و قبل از کسب درآمد از سایت شما، همیشه آن مرحله اجتناب ناپذیر برای کشف وضعیت شما وجود دارد استراتژی ساخت ترافیک.

“از کجا آغاز کنم؟”

در اینجا پنج ایده بازاریابی ارزان برای یک وبلاگ جدید آورده شده است:

1. قبل از شروع، نام تجاری خود را تعریف کنید

برندسازی موفق برای موفقیت وب سایت بسیار مهم است. من دیده ام که سایت ها در طاقچه خود در عرض 3 ماه پس از راه اندازی شناخته شده اند. این سریعتر از آن است که بتوان به برخی از ترافیک جستجوی ارگانیک امیدوار بود.

به جای شروع با یک استراتژی سئو، شروع کنید با اینکه چگونه در جایگاه خود مورد توجه قرار می گیرید و به یاد می آورید.

هر دو سئو و باندینگ دارای مزایای بلند مدت قوی هستند، اما ایجاد یک نام تجاری قابل تشخیص آسانتر (و سریعتر) است. البته این مربوط به شناخت جهانی یا ملی نیست.

تنها چیزی که نیاز دارید این است که در دایره باریک وبلاگ نویسان و همتایان خود در رسانه های اجتماعی کاملاً شناخته شده شوید، و این کافی است تا جامعه آنها متوجه شما شود و سایت شما را در لیست خواندن خود بگنجانند.

این دنبال‌کننده‌های درگیر اولیه، هسته اصلی جامعه سایت شما برای سال‌های آینده خواهد بود. آنها به شما در پیوندها کمک می کنند، در مورد پست های شما نظر می دهند و به شما در خارج از حلقه های نزدیک شما ارجاع می دهند و افراد بیشتری را به سایت شما هدایت می کنند.

و این همه با انتخاب خود شروع می شود نام دامنه و شناسایی اینکه چگونه می خواهید هویت برند خود را با انتظارات خاص خود مطابقت دهید.

نام گذاری کنید یک ابزار رایگان عالی برای کمک به این مرحله اولیه است. این یک روش باورنکردنی موثر برای ایجاد طوفان فکری از یک نام تجاری جالب است که نشان دهنده جایگاه شماست.

فقط کلمه کلیدی خود را ارائه دهید و صنعت خود را انتخاب کنید و اجازه دهید ابزار ایده هایی برای نام برای شما ایجاد کند. هر نام تجاری با ایده های لوگوی رایگان همراه است تا ایجاد هویت برند آینده شما را آسان تر کند:

Namify - نام تجاری خود را تعریف کنید

2. کلمات کلیدی اولیه خود را شناسایی کنید

در کنار برندسازی، استراتژی سئو گام اساسی دیگر است. در اصل، هرچه زودتر شروع به کار بر روی یکی یا هر دو کنید، سریعتر نتایج را خواهید دید.

یک بحث بی پایان در مورد اینکه با چه سرعتی ترافیک ارگانیک می تواند پس از راه اندازی یک سایت شروع شود، وجود دارد.

به کسی که ادعا می کند در عرض دو هفته یا حتی یک ماه شروع به دیدن کلیک ها از موقعیت های جستجوی ارگانیک کرده است، اعتماد نکنید. حتی اگر هزاران دلار برای بهینه سازی سایت جدید خود هزینه کنید، گوگل به زمان نیاز دارد تا به اندازه کافی به آن اعتماد کند تا به کاربران خود توصیه کند.

و از آنجایی که در این راهنما بر روی روش‌های مقرون به صرفه تمرکز می‌کنیم، اجازه دهید قبول کنیم که سناریوی فوق خارج از محدوده این مقاله است.

با این حال، می‌توانید در عرض سه ماه پس از راه‌اندازی یک سایت، ترافیک ارگانیک جامد را مشاهده کنید، حتی با بودجه محدود.

نکته کلیدی در اینجا این است که یک رویکرد بسیار هدفمند برای استراتژی محتوای خود اعمال کنید.

شما به کلمات کلیدی نیاز دارید که بتوانند کلیک ها را بدون رقابت زیاد ارسال کنند.

رتبه بندی SE ارائه می دهد a سازنده کلمات کلیدی جالب که هر عبارت جستجو را بر اساس آسان یا دشوار بودن رتبه بندی در 10 سایت برتر ارزیابی می کند. برای یک سایت جدید، کلمات کلیدی با دشواری بالاتر از 5 را انتخاب کنید:

رتبه بندی SE - کلمات کلیدی خود را شناسایی کنید

ابزار دستیار محتوای WebCEO دستورالعمل های روشنی در مورد نحوه استفاده از آن کلمات کلیدی در هر صفحه برای حداکثر پتانسیل سئو ارائه می دهد:

مدیر عامل وب - از کلمات کلیدی استفاده کنید

علاوه بر این، استفاده از آن ایده خوبی است بهینه ساز متن برای درک بهتر کلمات کلیدی که انتخاب می کنید. این ابزار از تجزیه و تحلیل معنایی برای شناسایی مفاهیم اساسی استفاده می کند و به شما در ساخت محتوای عمیق تر کمک می کند:

Text Optimizer - مفاهیم اساسی را شناسایی کنید

این ابزار همچنین محتوای شما را ارزیابی می کند تا تشخیص دهد که چقدر از نظر معنایی بهینه شده است.

بهینه سازی موتور جستجو در حال انجام است و روند بی پایان اما ایجاد یک پایه محکم برای موفقیت بلند مدت بسیار مهم است.

3. روی تبلیغات رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید

تبلیغات رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای ایجاد ترافیک سریع با بودجه کم است. من کمپین های تبلیغاتی موفق رسانه های اجتماعی را با بودجه روزانه 10 دلار دیده ام (و انجام داده ام).

اما ترافیک سریع و مشترکین (یا حتی فروش) تنها مزیت اجرای تبلیغات رسانه های اجتماعی نیست. افراد زیادی متوجه پتانسیل طولانی مدت کمپین های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی نیستند: شما روی داده ها سرمایه گذاری می کنید.

پس از چند ماه تبلیغات در رسانه های اجتماعی، می توانید بازاریابی مجدد را برای کسانی که از سایت شما بازدید کرده اند، اما نتوانسته اند مشتری یا مشتری شما شوند، شروع کنید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که فیس بوک پیکسل را نصب کنید بلافاصله پس از راه اندازی سایت شما

ایجاد تبلیغات جذاب در رسانه های اجتماعی می تواند مدتی طول بکشد تا با فرمت ها و رسانه های مختلف آزمایش کنید. آفرینش این مرحله را با ارائه قالب‌ها و ایده‌های رایگان در مورد نحوه موقعیت‌یابی سایت و/یا محصول خود از طریق ارائه به شما آسان‌تر خواهد کرد. تبلیغات ویدیویی.

همچنین ایجاد تبلیغات در ابعاد مختلف (برای استفاده مجدد از آنها در کانال های مختلف رسانه های اجتماعی) و همکاری با مترجمان آزاد را آسان می کند:

Creatopy - تبلیغات رسانه های اجتماعی ایجاد کنید

یکی دیگر از راه های ممکن برای استفاده از تبلیغات رسانه های اجتماعی برای بازاریابی وبلاگ، جلب توجه افرادی است که می توانند به محتوای شما لینک دهند، مانند سایر وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران. در این مورد، هدف شما شامل انواع عناوین شغلی مانند “نویسنده”، “گزارشگر” و غیره خواهد بود.

هدف گذاری - عناوین شغلی

این تاکتیک یک راه عالی برای تبلیغ آهنربای اصلی شما یا ارائه مقاله با ارزش خبری خود به خبرنگارانی است که ممکن است آن را به اندازه کافی جالب برای پیوند دادن بدانند.

صحبت از محتوای خبری…

4. مراقب روندها و اخبار خاص باشید

یکی از بزرگترین موفقیت هایی که من در وبلاگ شخصی خود داشته ام نقل قول توسط نیویورک تایمز است.

و این اتفاق زمانی افتاد که وبلاگ من فقط 6 ماه از عمرم گذشته بود.

من قبلاً در طاقچه شناخته شده بودم، اما، البته، خارج از آن.

پیوند NY Times تفاوت زیادی در ترافیک من ایجاد کرد و در دراز مدت پیوندهای بیشتری را به آن صفحه ارسال کرد و به افزایش رتبه بندی ارگانیک سایت من کمک کرد.

پس چگونه می توان با یک محتوا به چنین موفقیتی دست یافت؟

اول از همه، اگر بعد از یک مقاله تسلیم شوید، هرگز این اتفاق نخواهد افتاد. شما باید به تلاش ادامه دهید.

سپس پوشش اخبار و روندهای فعلی ایده خوبی است. اولین کسی که آن را پوشش می دهد کمک می کند. ارائه تفسیر اصلی بر اساس تخصص منحصر به فرد شما یکی دیگر از مطالب عالی است.

شما می توانید هر دو را انجام دهید.

یک نمونه عالی از آن تکنیک که به خوبی انجام شده است گزارش بری در مورد تغییرات در هر دستورالعمل Google.

تجسم ابزار جالبی است که می تواند به شما در انجام همان کار کمک کند. راهنماها و خط‌مشی‌های مرجع مهم را در جایگاه خود شناسایی کنید و نظارت را تنظیم کنید تا اولین کسی باشید که در مورد هرگونه تغییر گزارش می‌دهد.

Visualping - راهنماها و خط مشی های مرجع را شناسایی کنید

نتیجه

در پایان، شما می خواهید به سادگی راه اندازی کنید. سعی کنید همه چیز را به حداقل برسانید: یک تم سایت مینیمالیستی انتخاب کنید، یک پیمایش آسان ایجاد کنید و قیف فروش خود را کوتاه کنید.

اگر خدماتی را از طریق سایت جدید خود می فروشید، اجازه دهید سرنخ های خود را آزاد کنید فوراً یک تماس تلفنی برقرار کنید، بدون نیاز به ارسال فرم. اگر شما ساخت یک لیست ایمیل، تا حد امکان جزئیات کمتری را جمع آوری کنید. اگر می خواهید خوانندگان شما در انجمن شما ثبت نام کنند، ورود به سیستم اجتماعی را فعال کنید.

هیچ یک از روش های ایجاد ترافیک بالا میانبر نیستند. همه آنها به جای تمرکز بر دستاوردهای سریع، مزایای بلند مدتی را ارائه می دهند. این عمدی است زیرا در حالت ایده‌آل ما می‌خواهیم هر کاری که انجام می‌دهیم به رفاه آینده وبلاگمان کمک کند.




منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »