اخبار

بندر ملی، مریلند برای میزبانی WordCamp ایالات متحده و اجلاس جامعه، 23 تا 25 اوت 2023


WordCamp US 2022 پس از دو روز ارائه و یک روز مشارکت در آخر هفته گذشته به پایان رسید. برخی از شرکت‌کنندگان هنوز با قلب‌هایی پر از خاطرات خوب راه خانه‌شان را طی می‌کنند تا دفعه بعد که بتوانند دوباره حضوری جمع شوند.

خارج از رویداد اصلی، شرکت کنندگان فرصت های زیادی برای ایجاد شبکه، ارتباط با دوستان جدید و در نهایت ملاقات با افرادی داشتند که سال ها با آنها در وب کار می کردند.

برگزارکنندگان این رویداد از شرکت کنندگان دعوت کرده اند تا عکس های خود را در این رویداد به اشتراک بگذارند آلبوم عکس انجمن WCUS در Google Photos.

تابلوی ارسال شغل دوباره به کار خود بازگشته است و چندین آژانس، محصول و شرکت میزبان را نشان می دهد که برای نقش هایی در سراسر اکوسیستم وردپرس استخدام می شوند. بسیاری از این شرکت ها نیز حامیان این رویداد بودند.

تمام جلسات از WCUS ضبط شد و خواهد بود آمدن به WordPress.tv به زودی. در عین حال، جلسات را می توان از طریق پخش زنده ضبط شده در YouTube مشاهده کرد. ویدیوهای جداگانه ای برای آهنگ خورشید وجود دارد (جمعه و شنبهو مسیر نخل (جمعه و شنبه). ضبط پرسش و پاسخ مت مولنوگ است در WordPress.tv موجود است. او به سوالاتی درباره بهبود تجربه مشارکت‌کننده، دسترسی، جدول زمانی ویژگی‌های چند زبانه در هسته و موارد دیگر پاسخ داد.

مولنوگ در پایان جلسه پرسش و پاسخ خود، محل برگزاری را اعلام کرد WordCamp بعدی ایالات متحده. در سال 2023، این رویداد در سواحل شرقی در بندر ملی، مریلند، یک مرکز کنوانسیون در کنار آب واقع در امتداد رودخانه پوتوماک، 20 دقیقه از واشنگتن، دی سی تاریخ ها برای 23 تا 25 آگوست تعیین شده است که شامل روزهای مشارکت کننده، ارائه ها و کارگاه های آموزشی و اجلاس انجمن وردپرس خواهد بود. برگزارکنندگان گفتند که این رویداد بر یادگیری و خلق تمرکز خواهد داشت.





منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »