افزونه ها

چگونه پس از ارسال فرم، تغییر مسیر مشروط را فعال کنیم؟


آیا نمی دانید چگونه می توان تغییر مسیر مشروط را پس از ارسال فرم در وردپرس فعال کرد؟ اگر بله، این مقاله فقط برای شما مناسب است!

ما شما را از طریق کل فرآیند تغییر مسیر مشروط در فرم های وردپرس راهنمایی می کنیم. نحوه تنظیم قوانین مشروط برای تغییر مسیر در فرم وردپرس را در چند مرحله ساده خواهید آموخت. بنابراین، پس از ارسال فرم، به راحتی می توانید کاربران خود را به صفحات مختلف وب سایت خود هدایت کنید.

بدون مقدمه، اجازه دهید با یک مقدمه کوتاه در مورد تغییر مسیر شرطی و اهمیت آن شروع کنیم.

تغییر مسیر مشروط چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

به زبان ساده، تغییر مسیر مشروط کاربران شما را پس از ارسال فرم به صفحه یا URL مشخص شده هدایت می کند. آنها فقط در صورتی به صفحه هدایت می شوند که تمام شرایطی که شما تعیین کرده اید رعایت شود.

به عنوان مثال، شما یک فرم تماس در سایت خود دارید. اکنون، شما فقط می‌خواهید کاربرانی که درخواست محصول درباره غذای حیوانات خانگی دارند، به صفحه‌ای هدایت شوند که تخفیف‌هایی را برای غذای حیوانات خانگی نشان می‌دهد.

حالا این چه سودی دارد؟

بر اساس ورودی کاربر در فرم خود، می توانید آنها را به صفحه مربوطه هدایت کنید. شما اساساً تجربه یک کاربر را در سایت خود شخصی سازی می کنید. این شانس تبدیل موفقیت آمیز را افزایش می دهد زیرا آنها با محتوا یا پیشنهادات متناسب با آنها مواجه می شوند.

به همین دلیل ممکن است بخواهید تغییر مسیر مشروط را برای فرم های سایت خود نیز فعال کنید.


چگونه می توان تغییر مسیر مشروط را پس از ارسال فرم در وردپرس فعال کرد؟

وردپرس به طور پیش فرض دارای ویژگی تغییر مسیر مشروط نیست. شما نیاز دارید افزونه وردپرس برای آن

و ما نمی توانیم افزونه ای بهتر از آن بیاندیشیم فرم های اورست. این یک افزونه فرم ساز کشیدن و رها کردن که به شما کمک می کند تا فرم ها را برای هر هدفی ایجاد و سفارشی کنید. به عنوان مثال، می توانید فرم های تماس ساده یا پیشرفته ایجاد کنید، فرم های درخواست کار، فرم های رزرو و غیره در کمترین زمان ممکن.

افزونه وردپرس Everest Forms

علاوه بر این، می توانید تغییر مسیر مشروط را برای هر فرمی که با اورست فرم ساخته اید فعال کنید. می توانید برای هر فرم به تعداد مورد نیاز قوانین شرطی تنظیم کنید.

بنابراین، ما از افزونه Everest Forms برای نشان دادن روند گام به گام فعال کردن تغییر مسیر مشروط استفاده خواهیم کرد. بیا شروع کنیم!

مرحله 1: Everest Forms و Everest Forms Pro را نصب و فعال کنید

ابتدا باید افزونه Everest Forms را در سایت خود راه اندازی کنید. از آنجایی که ویژگی تغییر مسیر مشروط فقط در موجود است نسخه پریمیوم. بنابراین، شما همچنین باید Everest Forms Pro را در سایت خود نصب کنید.

برای راهنمای کامل، به مقاله ما در مورد مراجعه کنید نحوه راه اندازی Everest Forms و Everest Forms Pro.

پس از نصب و فعال سازی هر دوی این افزونه ها، می توانید به مرحله بعدی بروید.


مرحله 2: با استفاده از فرم های اورست یک فرم تماس جدید ایجاد کنید

اکنون به یک فرم جدید نیاز دارید که در آن بتوانید تغییر مسیر مشروط را فعال کنید. این می تواند یک فرم تماس، یک فرم رزرو، یک فرم قرار ملاقات و غیره باشد. این به شما بستگی دارد!

برای این آموزش، ما یک فرم تماس ساده می سازیم. با فرم های اورست، می توانید در کمترین زمان یک فرم تماس سفارشی ایجاد کنید! می توانید از قالب های از پیش طراحی شده آن استفاده کنید یا یکی از ابتدا ایجاد کنید.

قالب را انتخاب کنید

اگر به کمک نیاز دارید، مقاله ما را بررسی کنید ساخت فرم تماس با وردپرس.

هنگامی که فرم تماس خود را آماده کردید، می توانید ادامه دهید.


مرحله 3: تغییر مسیر مشروط را در فرم تماس فعال کنید

اکنون، بخش مهم اینجاست. شما باید تغییر مسیر مشروط را برای فرم تماسی که ایجاد کرده اید فعال کنید.

برای انجام این کار، بر روی تنظیمات برگه در بالای فرم ساز.

تنظیمات فرم، تغییر مسیر مشروط را پس از ارسال فرم فعال می کند

این باز می شود عمومی تنظیمات فرم تماس شما

تنظیمات عمومی فرم های وردپرس تغییر مسیر مشروط

می‌توانید گزینه‌های مختلفی را از اینجا پیکربندی کنید، مانند ویرایش نام فرم، پیام غیرفعال کردن فرم، ارسال متن دکمه، و غیره. حتی می‌توانید ضد اسپم Honeypot، ارسال فرم AJAX و موارد دیگر را برای فرم فعال کنید.

مهمتر از همه، تغییر مسیر ارسال گزینه به شما کمک می کند تا تغییر مسیر مشروط را پس از ارسال فرم فعال کنید.

گزینه تغییر مسیر

به طور معمول، می توانید کاربر را به مسیر زیر هدایت کنید:

همان صفحه: این کاربر را به صفحه ای که هنگام ارسال فرم در آن بوده هدایت می کند.

صفحه سفارشی: شما می توانید کاربر را به هر صفحه ای در وب سایت خود هدایت کنید. شما همچنین می توانید فعال کنید رشته پرس و جو را اضافه کنید گزینه ای برای صفحه سفارشی برای ارسال داده های فرم به صفحه دیگر.

تغییر مسیر به صفحه سفارشی

آدرس خارجی: این کاربر را به یک URL خارجی هدایت می کند.

هدایت به URL خارجی

با این حال، ممکن است لازم باشد کاربران خاصی را به صفحه دیگری هدایت کنید. در چنین مواردی، می توانید منطق شرطی را برای تغییر مسیر اعمال کنید.

به سادگی تیک چک باکس برای منطق شرطی را فعال کنید و قوانین مشروط را ایجاد کنید.

تغییر مسیر مشروط پس از ارسال فرم را فعال کنید

به عنوان مثال، ما را تنظیم کرده ایم تغییر مسیر به گزینه به عنوان همان صفحه. اگر منطق شرطی را فعال کنید، می توانید موارد استثنایی را تعریف کنید که در آن کاربر به جای همان صفحه به صفحه دیگری هدایت می شود.

بنابراین، ما را انتخاب می کنیم صفحه سفارشی از منوی بازشو گزینه را انتخاب کرده و با فروش تماس بگیرید صفحه این به این معنی است که کاربر به مسیر هدایت می شود با فروش تماس بگیرید در صورت رعایت شرایط زیر صفحه. شرایط می تواند هر چیزی باشد که شما نیاز دارید.

ایجاد قانون شرطی

در اینجا، ما این شرط را ایجاد کرده ایممحصول میزبان سفارشی است را انتخاب کنید” از این رو، فرم، کاربران را به مسیر هدایت می کند با فروش تماس بگیرید اگر انتخاب کرده باشند صفحه میزبانی سفارشی در محصول را انتخاب کنید رشته. بقیه کاربرانی که شرایط را ندارند به همان صفحه هدایت می شوند.

این فقط یک قانون مشروط است. شما می توانید قوانین شرطی زیادی را به گروه اضافه کنید یا با استفاده از عملگرها گروه های شرطی جدیدی ایجاد کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد منطق شرطی، به راهنمای کامل ما در مورد مراجعه کنید منطق شرطی در فرم های اورست

صرفه جویی همه تغییرات تا الان با این کار، فرم شما کاربران را به صورت مشروط بر اساس ورودی آنها هدایت می کند.

علاوه بر عمومی تنظیمات، شما نیز دریافت می کنید پست الکترونیک و وب هوک تنظیمات. شما می توانید آنها را به دلخواه خود سفارشی کنید!

تنظیمات ایمیل و WebHook را پیکربندی کنید

مرحله 4: فرم تماس را به سایت خود اضافه کنید

پس از تکمیل فرم سازی، همچنان باید فرم تماس را به وب سایت زنده خود اضافه کنید.

برای این کار، صفحه یا پستی را که می خواهید فرم را در آن نمایش دهید باز کنید. همچنین می توانید یک صفحه کاملاً جدید برای فرم ایجاد کنید.

در اینجا، درج بلوک را باز کنید و اضافه کنید فرم های اورست مسدود کردن صفحه

بلوک فرم های اورست را درج کنید

سپس، فرم با تغییر مسیر مشروط را از منوی بازشو انتخاب کنید. در نهایت بر روی به روز رسانی دکمه در بالا

فرم را از کشویی انتخاب کنید

این فرم را در دسترس بازدیدکنندگان وب سایت شما قرار می دهد تا بتوانند آن را پیدا و پر کنند.

فرم ارسال و تغییر مسیر

بسته بندی

تغییر مسیر مشروط در فرم های وردپرس به شما کمک می کند تا کاربران را به صفحات خاصی با محتوایی که برای آنها طراحی شده است بفرستید. این باعث بهبود تجربه کاربر و افزایش امکان تبدیل موفقیت آمیز می شود.

و ابزار عالی برای کمک به فعال کردن تغییر مسیر مشروط پس از ارسال فرم است فرم های اورست. در چند مرحله ساده، می توانید پس از ارسال فرم، کاربران را به صورت مشروط به صفحه مورد نظر خود هدایت کنید.

علاوه بر این، می توانید از فرم های اورست نیز استفاده کنید Google Maps را به فرم ها اضافه کنید، جلوگیری از هرزنامه فرم تماس، و بیشتر. شما می توانید از طریق ما بروید وبلاگ اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این افزونه هستید.

برای به‌روزرسانی‌ها و منابع بیشتر مرتبط با وردپرس، ما را دنبال کنید یوتیوب، توییتر، و فیس بوک.





منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »