دیجیتال مارکتینگسئو

چرا فروش بیش از هر زمان دیگری به سئو نیاز دارد؟


فروش همیشه صدایی دارد. درآمدها باید رشد کنند و هر چیز دیگری شکست است.

اما در حال حاضر، بسیاری از شرکت ها تجربه نزدیک به مرگ دارند، زیرا چشم انداز فروش به شدت تغییر کرده است.

سال ها پیش، یک فروشنده یک رولودکس با ارزش داشت. فروشنده روابطی را که با تماس‌ها، بازدیدها و احتمالاً بیشتر نشان می‌داد پرورش داد. آنها در کنفرانس ها، ساعات شاد و گردش های گلف ملاقات کردند. بزرگ‌ترین مشتریان حتی به مهمانی‌های شرکتی دعوت می‌شوند و شاید هم در مهمانی‌ها شرکت کنند.

البته Rolodex به CRM و موارد مشابه تبدیل شده است. اما اکنون، آنقدرها هم مفید نیست. ارزش فهرست اسامی یک فروشنده اساساً از بین رفته است.

چه چیزی تغییر کرد؟

همه گیری COVID-19 ناگهان فروشندگان را مجبور کرد که رفتار خود را تغییر دهند. آنها دیگر نمی توانستند به صورت حضوری با مشتریان ملاقات کنند. آنها دریافتند که مشتریانی که از راه دور کار می کنند، دیگر پذیرایی ندارند که بتواند شخصاً به آنها پیام بدهد.

اسامی که با دقت جمع آوری کردند دیگر جوابگوی تلفن هایشان نیست. اما مردم به ندرت به ایمیل و پیام های پست صوتی پاسخ می دهند.

رسیدن به کسی اساساً یک بازی تگ است تا زمانی که آنها دست از کار بکشند یا تسلیم شوند.

در نتیجه، روابط اغلب به شدت متوقف شده است.

شبکه فروش به اندازه گذشته ارزشمند نیست.

بنابراین فروشنده ای که به روابط، جلسات، کنفرانس ها و تماس ها وابسته بود، رنج می برد. و در جایی که فروشندگان هنوز صدای بلندی دارند، آن صدا اکنون غر می‌زند. منابع سرب خشک شده و درآمد آنها در حال کوبیدن است.

مقصر کیست؟

اگر فروش نتواند تعداد خود را برآورده کند، همه افراد شرکت تحت تأثیر قرار می گیرند. بنابراین مدیریت به فروش نگاه می کند و توضیح می خواهد.

البته تقصیر بازاریابی است. وظیفه آنها ارائه سرنخ است.

یا تقصیر مدیریته شرکت باید آن را می دید.

مدیران فروش باید می‌دانستند که نیروی فروش خارجی‌شان متضرر می‌شود و شرکت باید سرمایه‌گذاری هنگفت‌تری در مدیریت سرنخ دیجیتال انجام می‌داد. آنها باید یک برنامه بقا برای هدف قرار دادن چشم اندازهای جدید می داشتند. آنها باید به جای تکیه بر چیزی که در شرف مرگ است، وب سایت خود را به ارتفاعات جدیدی می بردند.

اکثر فروشندگان نمی توانند SEO یا PPC را بنویسند. آنها هرگز محتوا ننوشته اند. بنابراین در مورد وب سایت شرکت، آنها اغلب انتظار دارند «آن را بسازید و خواهند آمد» (بالاخره، اینترنت رایگان است، درست است؟).

در دفاع از آنها، برای مدت طولانی، می توان به یک نیروی فروش خارجی برای افزایش درآمد اعتماد کرد. فرآیندهای فروش نتیجه گرفت. بنابراین، رویکرد “اگر خراب نیست پس آن را تعمیر نکنید” در بازاریابی کار می کرد.

آنها به سادگی نمی دانستند.

بنابراین، تعجب کنید – تیم فروش خارجی شما دیگر موثر نیست.

  • آنها ممکن است به کنفرانس ها بروند، اما حضور در رویدادها هنوز 75٪ کاهش یافته است. و چشم‌اندازهایی که شرکت می‌کنند، تصمیم‌گیرنده نیستند.
  • آنها ممکن است هنوز با مخاطبین (در حال حاضر قدیمی) خود تماس بگیرند. به احتمال زیاد، این افراد شغل خود را تغییر داده اند. در هر صورت مخاطبین به تماس های آنها پاسخ نمی دهند.
  • تماس با شرکت های مشتری سابق نیز جواب نمی دهد. رژیم بعدی هیچ ایده ای از شما ندارد و مطمئناً هیچ وفاداری به برند ندارد.

و بنابراین کسب و کار در رنج است.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


چه باید کرد؟

خشک شدن فروش را چگونه حل می کنید؟ پاسخ متفاوت خواهد بود. یا در اصطلاح سئو، “این بستگی دارد.”

به نوعی باید برای تیم فروش خود سرنخ ایجاد کنید. این کار به دقت تیرانداز دقیق نیاز دارد و شما بسته به بودجه خود گزینه های زیادی دارید.

تو می توانی خرید تبلیغات (PPC) و شاید چند برد سریع کسب کنید.

شما می‌توانید با یا بدون افزایش، از رویکرد «شبکه محتوا با وب» خرید کنید اینفلوئنسرها (ممکن است کمکی نکند، اما هی، شما باید کاری انجام دهید).

شما می توانید پیوندها را بخرید (اما از این موضوع دوری کنید – این بوسه مرگ است). شما می‌توانید محتوایی را که در جای دیگری قرار داده شده است، به‌عنوان فروخته‌شده توسط سئوکاران روغن مار بپذیرید.

یا می توانید تصمیم بگیرید که بقای شما به انجام درست آن بستگی دارد.

با ارزش ترین فروشنده

تا کنون، واضح است که جهان به کندی از تأثیرات چند سال گذشته بهبود می یابد. پارادایم کار از راه دور از بین نمی رود و فروش باید تطبیق یابد. تغییر لازم است.

همچنین واضح است که راه حل ارزان، هدر دادن پول است. و در برخی از صنایع، اگر شما نتوانید سرنخ ارائه دهید، فروشنده بیرونی محکوم به فنا است.

در واقعیت فروش امروز، وب سایت شرکت شما مهمترین فروشنده شماست.

سئو را طوری انجام دهید که گویی بقای شما به آن بستگی دارد.

و هر کاری که انجام می دهید، ارزان ترین راه حل را استخدام نکنید، زیرا فکر می کنید تفاوتی وجود ندارد. یک تفاوتی هست اگر می خواهید برای هر کلمه کلیدی مهمی در صفحه اول از بین 10 میلیون رقیب قرار بگیرید.

در اینجا قیاس مورد علاقه من برای تولید سرنخ وجود دارد: اگر می خواهید ماهی بگیرید، باید از طعمه ای که ماهی گاز می گیرد و در جایی که ماهی است ماهی بگیرید. از نظر عملی:

  • ماهی ایده آل را تعریف کنید – یک مشتری مناسب ماهی بزرگ، نه همیشه یک نهنگ.
  • نتیجه دلخواه را پیدا کنید که ماهی ایده آل به دنبال حل آن بوده است.
  • برنامه ای بسازید که نتایج خاص را برای آن ماهی ایده آل ارائه دهد.
  • پیدا کنید ماهی های ایده آل کجا هستند و یک پیشنهاد در مقابل آنها قرار دهید.
  • ماهی را با رویکرد فروش تخصصی بدون فشار و قابل اعتماد تبدیل کنید

ساده به نظر می رسد، درست است؟

آنچه ساده است همیشه آسان نیست. ممکن است به یک شرکت خدمات مشاوره SEO متخصص برای کمک به شما در رساندن این پیام به بسیاری از ماهی ها نیاز باشد.

سپس دیگران را هدف قرار دهید، بشویید و تکرار کنید.

در پایان، اگر متوجه شدید که سرنخ‌های شما در حال کاهش است، احتمالاً به این دلیل است که ترافیک وب‌سایت شما دچار مشکل شده است. و این به بهترین وجه با سئو برطرف می شود.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان فهرست شده اند اینجا.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

بروس کلی بنیانگذار و رئیس جمهور است شرکت بروس کلییک شرکت جهانی بهینه‌سازی بازاریابی دیجیتال که بهینه‌سازی موتورهای جستجو، مدیریت PPC، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی پولی، معماری سایت سازگار با سئو، توسعه محتوا، و ابزارها و آموزش SEO را ارائه می‌دهد. کلی کتاب «بهینه‌سازی موتور جستجو همه‌در یک برای آدمک‌ها» را که اکنون به چاپ چهارم رسیده و «استراتژی‌های بازاریابی محتوا برای حرفه‌ای‌ها» را نوشته است. او اولین ابزار تجزیه و تحلیل صفحه وب را نوشت، نمودار روابط موتورهای جستجو را ایجاد کرد و به عنوان اولین کسی بود که از اصطلاح بهینه سازی موتور جستجو استفاده کرد. دوره آموزشی معروف بروس کلی به صورت آنلاین در SEOtraining.com در دسترس است.



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »