افزونه هابهینه سازیووکامرس

بهبود WooCommerce (برای کار بهتر با LearnDash)

اجازه ندهید مردم به شما دروغ بگویند

امروز در مورد یک شنیدم LearnDash مشتری که به او گفته شد باید از LMS دیگری استفاده کند زیرا با WooCommerce بهتر کار می کند. این یک ادعای مضحک بود که کاملاً نادرست بود و از منطق شکسته برای طرح قضیه استفاده می کرد. پیشنهاد اینکه LearnDash با WooCommerce عالی کار نمی کند دیوانه کننده است. اما در اینجا نکته من در مورد تقویت WooCommerce برای کارکرد بهتر برای سازندگان دوره LearnDash است.

بهبود WooCommerce و صفحه حساب من

دارم با ویدیو بازی میکنم و به من اعتماد کنید، من یک ویرایشگر ویدیو نیستم. من هرگز یک بار (تا به امروز) تا به حال کاری انجام نداده ام جز اینکه روی «صادرات» کلیک کنم. بنابراین، مطمئناً این کار خشن است، اما در اینجا ویدیویی است که من به شما نشان می دهم در مورد چه چیزی صحبت می کنم.

برای تماشای این ویدیو روی عکس کلیک کنید – https://youtu.be/Bv4S4rwReRs

فانتزی، درست است؟ راستش را بخواهید، من هیچ مهارتی در این کار ندارم. اما من می دانم که چگونه WooCommerce را تقویت کنم تا برای مشتریان LearnDash عالی کار کند، و به همین دلیل است که ویدیو را ایجاد کردم.

اینجاست کد مورد نیاز شما، هنگام دانلود و نصب قطعه کد، افزونه رایگان. کد را ذخیره کنید. Snippets را نصب کنید. سپس به صفحه اصلی Snippets بروید و روی import کلیک کنید. آن وقت است که فایلی را که تازه دانلود کرده اید به آن می دهید.

چرا اینقدر قدرتمند است؟

همه چیز در مورد اصطکاک است.

هنگامی که کاربر یک دوره آموزشی LearnDash را با استفاده از WooCommerce خریداری می کند، نمی داند پس از آن به کجا مراجعه کند زیرا WooCommerce یک رسید به آنها نشان می دهد. در ویدیوی قبلی به شما نشان دادم که چگونه از یک افزونه سفارشی تغییر مسیر صفحه تشکر استفاده می کنم به آنها اطلاع دهید که باید به صفحه حساب من بروند.

وقتی اصطکاک را از بین می برید، به مشتری کمک می کنید احساس بهتری داشته باشد.

آنچه در بالا به شما نشان دادم اصطکاک را که یک مشتری جدید احساس می کند وقتی احساس می کند گم شده را از بین می برد. این یک مشکل LearnDash نیست. این نتیجه عدم ارتباط این دو تجربه با هم است.

به همین دلیل است که من از این سه اسکریپت برای بهبود ووکامرس استفاده کردم تا اصطکاک را از بین ببرم و این دو را در صفحه حساب من به هم متصل کنم.

این احمقانه است که بگوییم حل این اصطکاک فقط با تغییر به یک افزونه LMS دیگر امکان پذیر است (به خصوص اگر تجربه کلی LMS به خوبی نباشد).

LearnDash به یک دلیل رهبر بازار است

می دانم که هر روز برای LearnDash کار می کنم. بنابراین ممکن است فکر کنید که من مغرضانه هستم. و حق با شماست. اما نه به این دلیل که من آنجا کار می کنم. بگذارید واضح بگوییم، من می توانستم تقریباً هر افزونه LMS وردپرس را در بازار خریداری کنم. تیم Liquid Web که من برای آن کار می کنم بودجه داشت و به من چراغ سبز نشان داد تا انتخاب کنم و پیشنهاد بدهم.

اولین انتخاب من – و من از همه آنها استفاده کرده و با آنها کار کرده ام – LearnDash بود. پس البته من مغرضانه هستم. فکر می‌کنم در انتخاب اولیه، در خرید و اکنون در نقش هدایت تیم در آنجا، تماس درستی انجام دادم.

و ما رهبر بازار هستیم نه به این دلیل که من آن را بر دیگران انتخاب کردم، بلکه به این دلیل که سابقه طولانی در ساخت یک محصول با کیفیت توسط افرادی که آموزش دهندگان و خالقان دوره هستند وجود دارد.

ما فقط توسعه دهندگان پلاگین نیستیم که می توانیم ویژگی های دیگر را کپی کنیم. ما فقط توسعه دهندگان پلاگین نیستیم که فکر می کنیم این فضای خوبی برای ایجاد یک محصول است. ما سازندگان دوره های آنلاین و متخصصان LMS هستیم که می خواهیم یک محصول عالی برای اکوسیستم وردپرس داشته باشیم. و این از روزهای اول تا کنون صادق بوده است.


منبع

 
 

 

 

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »