وردپرس

چالش راه اندازی وردپرس


اوه مرد این خیلی باحاله من عاشق این ایده هستم!!

تابستان گذشته سعی کردم استارت‌آپی را که برای آن کار می‌کردم متقاعد کنم که کدنویسی اختصاصی‌اش را رها کند و به یک نصب/سازمان سفارشی وردپرس در کسب‌وکار آنلاین/وب‌سایتی که ساخته، راه‌اندازی و در تلاش برای رشد است، برود. راستش را بخواهید ما برای انتشار نسخه 2.0 آماده بودیم (سایت کاملاً دارای اشکال، کند و درهم بود – نسخه 1.0 عالی بود اما مشتریانی داشتیم که پول پرداخت می کردند و چیزهایی که برای رفع آنها نیاز بود!) همچنین باید یک مشکل پیدا می کردیم. راهی برای ساده‌سازی CMS، ارائه راهی برای بیش از یک نفر برای نظارت بر قسمت پشتی سایت، برخورد با مشتریان پولی، بازپرداخت و غیره، ردیابی بازدیدکنندگان و ایجاد عمودی برای تولید سرنخ B2C و B2B برای گرم کردن خط لوله فروش و ایجاد یک جامعه. من سعی کردم ارزش ذاتی استفاده از وردپرس را توضیح دهم، سایت را به مدل 100% GPL ببرم و خودمان را واقعاً به انجمن WP متصل کنیم. نسخه 1.0 وب سایت به ما یک پایه واقعا قوی برای انتقال به WP برای نسخه 2.0 داد.

بوت استرپر با این نگرش برنامه نویس «بهتر از تو» به تمسخر گرفت و گفت که این بدترین ایده بود و کاملاً کار نمی کرد – او یک برنامه نویس بود، من نه، و من فقط متوجه نشدم. او درست می گفت – من آن دیدگاه محدود را در مورد چیزی که برای من خیلی بدیهی به نظر می رسید، درک نکردم. من به تازگی در اولین وردکمپ خود (WCATX13) شرکت کرده بودم و واقعاً از آنچه دیده بودم/تجربه کرده بودم هیجان زده بودم. همه چیزهایی که سعی می کردم بفهمم برای من در WCATX پاسخ داده شد و من هیجان زده بودم که آن را با مرد رئیس به اشتراک بگذارم. اما او به قدری آزرده شد که من حتی به او پیشنهاد دادم سایت را کد نویسی نکند… مشکل کدنویسی او نبود (خب برخی از آن کدنویسی بود) – مشکل این بود که هیچ راهی برای تیم برای مدیریت سایت وجود نداشت. برنامه نویسی او بود و ما به بسیاری از مناطقی که باید می توانستیم به آنها دسترسی داشته باشیم/با آنها سر و کار داشته باشیم، دسترسی نداشتیم. اوه مرد – بسیاری از مسائل را می‌توان از طریق یک سایت سفارشی WP که به خوبی مدیریت شده است، حل کرد.

من از زمان انتشار WP به عنوان یک کاربر نهایی استفاده کرده‌ام و اعتراف می‌کنم، تا تابستان گذشته هرگز زحمت نصب WP واقعی را نداشته‌ام. به عنوان یک مامان بلاگر و صاحب کسب و کار کوچک، وبلاگ‌ها/سایت‌های رایگانی که می‌توانید در wordpress.com راه‌اندازی کنید (همراه با نام دامنه و نقشه‌برداری و مدیریت دامنه Google) به خوبی برای آنچه ما از سایت‌ها استفاده می‌کردیم، استفاده می‌کردند. با این حال، می‌دانستم که می‌توانید تقریباً هر چیزی را در WP بسازید و به‌ویژه از آنچه WP پس از یادگیری بسیار در WCATX ارائه کرد هیجان‌زده بودم.

به هر حال، این بوت استرپر قبلاً یک شرکت نرم افزاری را به قیمت 40+ میلیون دلار ساخته و فروخته بود و البته فکر می کرد همه چیز را می داند. من هرگز فراموش نمی کنم که او به من مسخره کرد و گفت: “شما نمی توانید این نوع سایت را در وردپرس بسازید.” ام بله، تو میتونی. در واقع، کریس لما قبلاً دو پلاگین و چند گزینه موضوعی را به من توصیه کرده بود که در واقع هر کاری را که این مهندس انحصاری در طول ساعت‌های طولانی برنامه‌نویسی انجام داده بود، انجام می‌داد که فقط یک سیستم باگ را به همراه داشت که درآمد واقعی نداشت. اما من چه می دانستم، درست است؟ به جای اینکه در مورد چگونگی خودکارسازی و به حداکثر رساندن سرمایه گذاری زمان/پولی که قبلاً برای کسب و کار اولیه خرج شده بود فکر کنید … تلاش کاملا جدید (و من می توانم بگویم قوی تر) – او استعفا داد. او کوتاه بین و متکبر و بسته بود.

او وب سایت را تعطیل کرد و به پروژه استارت آپی دیگری رفت. براش آرزوی سلامتی میکنم اما – من معتقدم که اگر او به من گوش می‌داد و در واقع از دارایی‌ها/اتصالات موجود در انجمن WP استفاده می‌کرد، در زمان، هزینه و ناامیدی بسیار صرفه‌جویی می‌کرد. خیلی چیزها در مورد آن استارت آپ به خوبی فکر نشده بود. به خوبی تامین شده است. اما هیچ سازمان واقعی. من معتقدم اگر تیم در WP Environment کار می کرد بسیاری از این مسائل می توانست حل شود. این سیستم آنقدر قوی است که در واقع اجازه می دهد تا تقریباً (اگر نه) همه عملکردهای یک وب سایت/کسب و کار در برنامه مدیریت شوند. وقتی سال گذشته صحبت مت را در WCSF شنیدم و او کاربردهای مختلف WP را توضیح داد، فکر کردم: «بله! این دقیقاً همان چیزی بود که می خواستم به جیم بگویم!! من فقط دایره واژگانی نداشتم (نه اینکه فکر می‌کنم مهم بود – او با این ایده مخالف بود.) هنوز نمی‌توانم درک کنم که چرا هرکسی که یک وب‌سایت/کسب‌وکار آنلاین راه‌اندازی می‌کند از وردپرس به طور کامل استفاده نمی‌کند. .

من فکر می کنم – صادقانه بگویم – این کمبود آموزش در مورد آنچه که همه برنامه واقعاً می تواند انجام دهد است.

من هیجان زده هستم که ببینم این همه چگونه آشکار می شود! برای راه‌اندازی این برنامه متشکریم – زمان‌های بسیار هیجان‌انگیزی در جامعه/اقتصاد وردپرس!



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »