افزونه هاووکامرس

با WP Guidant ترافیک را به لید تبدیل کنید


فکر می‌کنم وقتی می‌گویم: راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین کار آسانی نیست، موافق خواهید بود. شما باید وب سایت خود را درست راه اندازی کنید، محصولات را اضافه کنید و سپس کسب و کار خود را به بازار عرضه کنید. این برای افراد ضعیف نیست، بیشتر برای مبتدیان.

حتی با تمام تلاشی که می کنید، اگر ترافیک خود را به مشتریان پولی تبدیل نکنید، کسب و کار شما می تواند در یک لحظه شکست بخورد. اگر هیچ کس هر چیزی را که می فروشید نمی خرد، فقط دلارهای بازاریابی خود را هدر می دهید. خوب نیست.

معمولاً اگر نرخ پرش بالا و نرخ رها شدن سبد خرید را ثبت می کنید، می دانید که با مشکل مواجه هستید. شما گیر کرده اید زیرا گزارش تجزیه و تحلیل شما می گوید که شما ترافیک زیادی ایجاد می کنید، اما به فروش هدف خود نمی رسید.

اما اگر به شما بگویم که می‌توانید 10 برابر ترافیک بیشتر را به سرنخ‌های واجد شرایط و مشتریان جدید تبدیل کنید، چه؟ احتمالاً فکر می کنید که دارم پای شما را می کشم، درست است؟ می دانم، به نظر یک هدف دست نیافتنی است.

خوب، اگر ابزار قدرتمندی مانند این را نداشته باشید، یک شاهکار غیرممکن خواهد بود راهنمای WP، موضوع بررسی امروز. WP Guidant مانند داشتن یک دستیار فروشگاه مجازی است که مشتریان را به سمت محصولاتی که می خواهند راهنمایی می کند.

معنی آن چیست؟

خوب، به جای اینکه هر محصول/خدماتی را که دارید به چشم مشتری پرتاب کنید با این امید که چیزی بچسبد، فقط به مشتری دقیقاً آنچه را که نیاز دارد نشان می دهید. دوست من این باعث افزایش نرخ تبدیل و در نهایت فروش شما می شود.

در بررسی امروز، WP Guidant، یکی از قوی‌ترین افزونه‌های بهینه‌سازی تبدیل را که تاکنون پیدا کرده‌اید، پوشش می‌دهیم. این افزونه دقیقاً آنچه را که برای از بین بردن فلج انتخاب، حواس پرتی و در نتیجه افزایش فروش مانند افسانه ای که هستید، به شما ارائه می دهد.

بنابراین، برای خود یک فنجان قهوه بریزید و اجازه دهید کارمان را شروع کنیم.

WP Guidant چیست؟

فرآیند فروش هدایت شده توسط راهنمای wp

اول از همه، اجازه دهید در مورد WP Guidant بیشتر بیاموزیم. WP Guidant چیست؟ WP Guidant یک افزونه فوق العاده وردپرس است که به شما امکان می دهد خریداران را از طریق قیف فروش خود راهنمایی کنید. بله، به همین سادگی است.

بنابراین، به جای اینکه کل کاتالوگ خود را به مشتریان خود نشان دهید، فقط محصول(هایی) را که احتمال خرید آنها وجود دارد را به آنها نشان می دهید. به این ترتیب، می توانید از یک پدیده رایج به نام فلج انتخاب یا تصمیم گیری جلوگیری کنید.

فلج تصمیم زمانی اتفاق می‌افتد که باید از میان گزینه‌هایی که مقایسه آن‌ها دشوار است، انتخاب کنیم. به بیان ساده، فلج تصمیم را می توان به عنوان داشتن چنین زمان سختی برای انتخاب بین توصیف کرد [choice] A یا B که انتخاب می کنیم [choice] C یا اصلا هیچ کاری نکن – Procrastination.com

به عنوان مثال، آیا تا به حال در راهروی یک سوپرمارکت ایستاده اید که نتوانید از بین 20 طعم مختلف ماست را انتخاب کنید؟ دوست عزیز، این همان فلج تصمیم در عمل است.

به عنوان یک صاحب کسب و کار آنلاین، درک اینکه چگونه فلج تصمیم می تواند کسب و کار شما را فلج کند، ضروری است. اگر مشتری نتواند به سرعت آنچه را که نیاز دارد پیدا کند (زیرا شما گزینه های زیادی را ارائه کرده اید)، به احتمال زیاد از وب سایت شما خارج می شود و به جای دیگری می رود. این به معنای فروش از دست رفته است.

راهنمای WP چگونه کمک می کند؟

اکنون، WP Guidant به شما کمک می کند تا از فلج تصمیم در وب سایت خود دور شوید. این افزونه با تمام ویژگی‌هایی که برای هدایت مشتری خود به سمت فرم پرداخت و فراتر از آن به آن نیاز دارید، پر شده است. در بخش ویژگی‌های زیر در مورد آنچه در انبار است بیشتر خواهیم آموخت.

به عنوان یک آژانس وب خلاق، WP Guidant به ما این امکان را می دهد تا به مشتریان خود راهی برای ساده سازی طیف گسترده محصولات و خدمات آنها در یک راهنمای مفید آسان ارائه دهیم و در عین حال فرصتی برای فروش بیشتر فراهم کنیم که منجر به افزایش فروش می شود. – کوین پرو

WP Guidant ابزاری شگفت انگیز برای افزایش نرخ تبدیل در انواع وب سایت ها است. می توانید از این افزونه برای تجارت الکترونیک، رزرو املاک، خدمات سئو، اجاره خودرو، بازخورد مشتریان، ثبت نام وبینار، اشتراک ایمیل، تولید سرنخ و موارد دیگر استفاده کنید.

واقعا اینقدر قدرتمنده با این وجود، این افزونه برای مبتدیان مناسب است، به این معنی که می توانید آن را در عرض چند دقیقه تنظیم کنید و فروش خود را به صورت تصاعدی افزایش دهید. توسعه دهندگان به شما پیشنهاد می دهند نسخه رایگان که به شما امکان می دهد آب را آزمایش کنید، اما برای گزینه های بیشتر باید به نسخه حرفه ای ارتقا دهید.

ویژگی های راهنمای WP

ویژگی های راهنمای wp

همانطور که همیشه می گویم، یک افزونه فقط به اندازه ویژگی هایی است که ارائه می دهد. همچنین، ویژگی bloat نباید مانع شما شود، به این معنی که استفاده از افزونه باید آسان باشد.

افزونه WP Guidant WordPress با مجموعه ای از ویژگی های خوب عرضه می شود و تنظیم و استفاده بسیار آسان است. ترکیبی عالی و دقیقا همان چیزی که شما نیاز دارید.

در اینجا چیزی است که می توانید انتظار داشته باشید در یک نگاه پیدا کنید.

  • فروش با هدایت آسان – WP Guidant به شما این امکان را می دهد که مشتریان خود را بلافاصله پس از ورود به وب سایت شما به سمت محصول مورد نظر راهنمایی کنید.
  • تعداد زیادی فیلتر – تعداد زیادی فیلتر دارید که به شما کمک می کند مشتریان را به راحتی به محصول مورد نظر هدایت کنید.
  • کارت و لغزنده – می‌توانید از کارت‌ها یا لغزنده‌ها استفاده کنید تا به کاربران اجازه دهید به راحتی از طریق محصول نهایی راه خود را طی کنند.
  • فرم های گفتگو – اکنون، می توانید به لطف فرم های چند مرحله ای برنامه ریزی شده، علاقه کاربر را برانگیخته و آنها را به مشتریان بالقوه تبدیل کنید.
  • منطق شرطی هوشمند – فیلترها را با توجه به رفتار کاربر در فرم قبلی جدا کنید و فقط آنچه را که نیاز دارند به آنها نشان دهید.
  • بدون نیاز به کدنویسی – WP Guidant برای نصب و استفاده آسان است و نیازی به دانش کدنویسی ندارید.
  • ادغام یکپارچه با ابزارهای مورد علاقه شما – WP Guidant به راحتی با افزونه هایی مانند WooCommerce، ACF، WPML و مجموعه ای از پلاگین های LMS ادغام می شود که به شما امکان می دهد از داده های موجود برای راهنماهای خود استفاده کنید. همچنین می توانید از داده های انواع پست وردپرس خود استفاده کنید.
  • طراحی فوق العاده – WP Guidant دارای یک طرح بندی زیبا است که مشتریان شما را مسحور می کند.
  • سیاههها – این افزونه کل فرآیندی که کاربر طی می کند را ذخیره می کند. سپس می‌توانید داده‌های داخل داشبورد خود را تجزیه و تحلیل کنید تا با حداقل تلاش، مشتریان را به حداکثر برسانید.

WP Guidant دقیقاً همان چیزی است که برای کاهش نرخ پرش و افزایش نرخ تبدیل نیاز دارید و شما را با مشتریان راضی نگه می دارد.

با این کار، بگذارید ببینیم WP Guidant چقدر برای شما هزینه خواهد داشت.

قیمت گذاری راهنمای WP

راهنمای قیمت گذاری wp

WP Guidant برنامه های قیمت گذاری انعطاف پذیری را به شما ارائه می دهد. می توانید بسته به نیاز خود برای برنامه های سالانه بهار یا مجوز مادام العمر خریداری کنید. طرح ها عبارتند از:

  • دست آورد – این طرح سالانه 39 دلار برای یک سایت به شما بازمی گرداند. اگر مجوز مادام العمر را خریداری کنید، این طرح برای شما 69 دلار هزینه دارد.
  • فریلنسر – هزینه سالانه 99 دلار برای 10 سایت. اگر مجوز مادام العمر را خریداری کنید، این طرح 129 دلار هزینه دارد.
  • آژانس – برای آژانس ها، این طرح 159 دلار در سال برای 1000 وب سایت هزینه دارد. اگر مجوز مادام العمر را انتخاب کنید، با 299 دلار جدا خواهید شد.

به نظر من، خرید لایسنس مادام العمر منطقی تر است و به شما در صرفه جویی در دراز مدت کمک می کند. و مثل همیشه، طرحی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب باشد.

اکنون که می دانید WP Guidant چقدر هزینه دارد، اجازه دهید به قسمت سرگرم کننده ادامه دهیم. اجازه دهید ما افزونه را نصب و آزمایش کنیم. من با نسخه حرفه ای کار می کنم، اما شما باید آن را نصب کنید نسخه رایگان WP Guidant اولین.

نحوه نصب WP Guidant

از آنجایی که نسخه رایگان WP Guidant در مخزن رسمی افزونه WordPress.org موجود است، شما افزونه را در داشبورد مدیریت وردپرس نصب کنید.

هدایت به افزونه ها > افزودن جدید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

نصب افزونه wp guidant wordpress

سپس، “WP Guidant” را در کادر جستجوی کلمه کلیدی وارد کرده و روی آن کلیک کنید الآن نصب کن دکمه:

نصب نسخه رایگان wp guidant

در مرحله بعد افزونه را فعال کنید:

wp guidant را فعال کنید

اکنون که نسخه رایگان آماده است، اجازه دهید نسخه حرفه ای را نصب کنیم.

را خریداری کنید افزونه WP Guidant از وب سایت رسمیو آن را در رایانه خود دانلود کنید.

بعد، به افزونه ها > افزودن جدید در داشبورد مدیریت وردپرس خود، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

نصب افزونه wp guidant wordpress

پس از آن، روی آپلود افزونه را فشار دهید، افزونه WP Guidant را از رایانه خود انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید الآن نصب کن همانطور که در زیر برجسته می کنیم.

در حال آپلود افزونه راهنمای wp

در مرحله بعد افزونه را فعال کنید:

اکنون، شما برای قسمت بعدی آماده هستید. از منوی مدیریت وردپرس، کلیک کنید راهنمای WP، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

بعد، کلید مجوز خود را وارد کرده و روی آن کلیک کنید فعال کنید همانطور که در زیر برجسته می کنیم.

پس از فعال‌سازی، برای بخش سرگرم‌کننده آماده هستید – ایجاد راهنماها، بنابراین می‌توانید مشتریان را به سمت محصولاتی که واقعاً می‌خواهند هدایت کنید.

نحوه ایجاد یک راهنمای ساده WP Guidant

ایجاد راهنماها در WP Guidant به سادگی A، B، C است. برای مثال، من از یک فروشگاه تجارت الکترونیک استفاده می کنم. راهنمای مثال ما کاربران را به سمت محصولات در یک دسته خاص هدایت می کند. ابتدا روی ایجاد راهنمای جدید دکمه:

راهنمای جدید wp guidant ایجاد کنید

در مرحله بعد، نام راهنما، عنوان راهنما (این در قسمت جلویی قابل مشاهده خواهد بود) و توضیحات را وارد کنید و کلیک کنید ایجاد کردن:

با آماده بودن راهنما، به فیلترهایی نیاز داریم که مشتریان را به سمت محصول مورد نیازشان راهنمایی کند.

مدیریت فیلتر

بعد، کلیک کنید فیلتر جدید ایجاد کنید:

فیلتر جدید wp guidant ایجاد کنید

پس از آن، مشخصات فیلتر خود را وارد کرده و کلیک کنید ایجاد کردن در پایین

حالا که یک فیلتر داریم، اجازه دهید کارت ها را اضافه کنیم. در صفحه فیلترها، روی مدیریت کارت ها دکمه، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

بعد، کلیک کنید ایجاد کارت جدید:

در صفحه بعدی برچسب و تصویر کارت خود را وارد کنید:

کلیک کنید بر روی شرایط کارت برگه و سپس ایجاد شرایط جدید:

شرایط کارت خود را بسته به آنچه می خواهید انتخاب کنید و کلیک کنید ایجاد کردن، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

در نهایت ضربه را بزنید ذخیره تغییرات دکمه:

شما می توانید فیلترها و کارت های بیشتری را به روشی مشابه ایجاد کنید. اکنون، هر زمان که می خواهید راهنمای خود را نمایش دهید، فقط باید کد کوتاه WP Guidant را اضافه کنید.

در داشبورد WP Guidant خود، برای کپی کردن کد کوتاه کلیک کنید.

سپس کد کوتاه را به صفحه جدید اضافه کرده و منتشر کنید. به عنوان مثال، مثال ما در قسمت جلو به این صورت است:

برای حدود پنج دقیقه کار خیلی بد نیست 🙂


بسیاری از کسب و کارهای آنلاین تصور می کنند ارائه کل کاتالوگ خود بهترین مسیر برای رفتن است. با این حال، این رویکرد می تواند به دلیل فلج تصمیم نتیجه معکوس داشته باشد. در نتیجه، در نهایت با نرخ پرش بالاتر، نرخ تبدیل کمتر و در نهایت فروش از دست می‌روید.

راه حلی مانند WP Guidant به شما کمک می کند بر فلج تصمیم غلبه کنید. این مشتریان شما را به سمت محصولاتی که به احتمال زیاد خریداری می کنند راهنمایی می کند و در نتیجه نرخ تبدیل و فروش بالاتری دارد.

نظر شما چیست؟ و آیا قبلا از WP Guidant استفاده کرده اید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »