افزونه ها

نحوه اضافه کردن عنوان و NoFollow به درج پاپ آپ لینک در وردپرس


آیا می خواهید یک برچسب عنوان یا nofollow به لینک های وردپرس خود اضافه کنید؟

به‌طور پیش‌فرض، وردپرس راهی برای افزودن ویژگی‌های عنوان و nofollow هنگام ایجاد پیوند با ویرایشگر بلوک وردپرس ارائه نمی‌کند.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه گزینه هایی را برای ویژگی های عنوان و nofollow به پنجره Insert Link در وردپرس اضافه کنید.

نحوه اضافه کردن عنوان و NoFollow به درج پاپ آپ لینک در وردپرس

چرا ویژگی های عنوان و NoFollow را به لینک ها در وردپرس اضافه کنید؟

هنگام نوشتن محتوا، می توانید لینک ها را اضافه کنید برای ارتباط بین پست ها و صفحات خود و مراجعه به مقالات در سایت های دیگر. این پیوندها به بازدیدکنندگان شما می گویندوب سایت وردپرسجایی که آنها می توانند اطلاعات بیشتری در مورد یک موضوع پیدا کنند.

دادن عنوان به پیوندهای خود مفید است. هنگامی که شخصی نشانگر ماوس خود را روی یک پیوند قرار می دهد ظاهر می شود.

پیوند با عنوان

این می تواند برای خوانندگان شما اطمینان بخش باشد زیرا مشخص می کند که پیوند به کجا منتهی می شود. همچنین شما را بهبود می بخشد سئوی سایت.

کارشناسان سئو نیز توصیه می کنند که از aویژگی nofollow هنگام پیوند دادن به وب سایت های خارجی این ویژگی به موتورهای جستجو می گوید که می توانند این پیوندها را بخزند، اما هیچ مرجع پیوندی را به این وب سایت ها منتقل نمی کنند.

با این حال، هنگامی که روی نماد Insert Link در وردپرس کلیک می‌کنید، هیچ گزینه‌ای برای اضافه کردن عنوان پیوند یا nofollow کردن لینک وجود ندارد. پنجره بازشو فقط به شما امکان می دهد URL پیوند را اضافه کنید و گزینه ای برای باز کردن پیوند در یک پنجره جدید به شما می دهد.

به طور پیش فرض، وردپرس به شما اجازه نمی دهد تا ویژگی های عنوان و NoFollow را اضافه کنید

با این اوصاف، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه به راحتی گزینه‌های عنوان و nofollow را به پنجره Insert Link در خود اضافه کنیم. وبلاگ وردپرس.

نحوه اضافه کردن عنوان و NoFollow به درج پاپ آپ لینک در وردپرس

اولین کاری که باید انجام دهید نصب رایگان است همه در یک سئو لایت افزونه برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما را ببینید نحوه نصب افزونه وردپرس.

All in One SEO (AIOSEO) بهترین افزونه سئو وردپرس است و به شما کمک می کند سئو وب سایت خود را بهبود ببخشید. شما فقط به نسخه رایگان نیاز دارید تا ویژگی های اضافی را به پنجره افزودن پیوند اضافه کنید، اما AIOSEO Pro حتی ویژگی های بیشتری را ارائه می دهد تا به شما کمک کند رتبه بهتری در صفحات نتایج موتور جستجو کسب کنید.

پس از فعال سازی، باید افزونه را با استفاده از جادوگر راه اندازی AIOSEO پیکربندی کنید. برای دستورالعمل های دقیق، راهنمای نهایی ما را ببینید نحوه راه اندازی All in One SEO برای وردپرس.

پس از انجام این کار، افزونه به طور خودکار ویژگی های اضافی را به پنجره Insert Link اضافه می کند.

اینها شامل یک فیلد عنوان و گزینه هایی برای اضافه کردن برچسب های nofollow، حمایت شده و UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر) می شود.

AIOSEO ویژگی های NoFollow و Title را به پنجره Insert Link اضافه می کند

برای افزودن عنوان پیوند، کافی است آن را در قسمت «افزودن ویژگی عنوان به پیوند» تایپ کنید. هنگامی که پیوند را ذخیره می کنید، AIOSEO عنوان و هر ویژگی را که روی آن تغییر می دهید اعمال می کند.

امیدواریم این آموزش به شما کمک کرده باشد که چگونه گزینه‌های عنوان و nofollow را به پنجره Insert Link در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید یاد بگیرید که چگونه این کار را انجام دهید سرعت عملکرد وردپرس خود را افزایش دهید یا لیست ما را بررسی کنید پلاگین های ضروری برای رشد سایت شما.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در ما مشترک شوید کانال یوتیوب برای آموزش ویدیویی وردپرس. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.

پست نحوه اضافه کردن عنوان و NoFollow به درج پاپ آپ لینک در وردپرس اولین بار در ظاهر شد WPBeginner.





منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »