تجارت الکترونیک

با این 9 تاکتیک بازاریابی رشد، مشتریان بیشتری به دست آورید


یک استراتژی بازاریابی رشد موثر می تواند به شما کمک کند تا میزان تبدیل و فروش خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهید. با این حال، در اینجا به یک استراتژی قوی نیاز دارید. به همان اندازه که یک استراتژی بازاریابی رشد موثر است، میدان بسیار گسترده است و شما به هیچ وجه نمی توانید در اینجا یک اینچ به رقبای خود بدهید.

اکثر استراتژی‌های بازاریابی رشد با شکست مواجه می‌شوند زیرا هدف مشخص و درست نیست. شما باید با قیفی که از آن عبور می کنید درست رفتار کنید تا مطمئن شوید که استراتژی شما یا شما آژانس بازاریابی رشد شما استخدام درایوهای نتایج دلخواه.

این وبلاگ توسط کارشناسان ما فهرست و توضیح برخی از بهترین تاکتیک های بازاریابی رشد را ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند مشتریان بیشتری به دست آورید و در نتیجه فروش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. به خواندن ادامه دهید.

مراحل مختلف قیف

قبل از اینکه به تاکتیک های بازاریابی رشد بپردازیم، اجازه دهید مراحل مختلف قیف را مرور کنیم. باید آنها را بشناسید تا مطمئن شوید که هر مرحله از قیف را میخکوب می کنید.

1. بالای قیف (TOFU): TOFU همه چیز در مورد آگاهی است. وقتی کاربر برای اولین بار از کسب و کار شما بازدید می کند، از همین موضوع بی خبر است. در اینجا، این وظیفه شماست که اطمینان حاصل کنید که کاربر را آگاه می‌کنید و اولین تصور مثبت در مورد کسب و کار خود ایجاد می‌کنید.

شما باید به مخاطبان خود در مورد خدماتی که ارائه می دهید آموزش دهید و همچنین اطمینان حاصل کنید که تاثیر مثبت و بلندمدت مثبتی ایجاد می کند. برای این کار می توانید از وبلاگ ها، بازاریابی شبکه های اجتماعی، پادکست ها و غیره استفاده کنید.

شما باید کمی تحقیق کنید و ببینید چه شکلی از محتوا برای دامنه کسب و کار شما بهترین کار را دارد. هنگامی که آن را فهمیدید، یک استراتژی قوی ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما به طور موثر با استفاده از همان بازاریابی بازاریابی می شود. نیلینگ TOFU تا حد زیادی به توانایی شما در ایجاد یک استراتژی بازاریابی محکم و قابل اعتماد بستگی دارد.

2. وسط قیف (MOFU): وقتی کارتان با آگاهی دادن به مشتری از کسب و کارتان تمام شد، حالا نوبت مشتری است که تصمیم بگیرد آیا می‌خواهد خدمات و محصولات شما را بیشتر کند یا خیر. موفقیت MOFU تا حد زیادی به این بستگی دارد که چگونه TOFU را میخکوب کنید. شما می توانید از چندین چیز مانند بازاریابی ایمیلی، وبینارها، و غیره استفاده کنید تا از نظر مشتریان خود در مورد کسب و کار خود پی گیری کنید.

سپس می توانید پاسخ را تجزیه و تحلیل کنید و بر اساس آن استراتژی را بیشتر برنامه ریزی یا تغییر دهید. مجدداً، در اینجا باید کمی تحلیل کنید و ببینید که آیا محتوای شما و تلاش های بازاریابی شما واقعاً برای شما نتیجه می دهد یا خیر. MOFU را می توان به عنوان مرحله ای توصیف کرد که شامل ارزیابی می شود. هرچه در ارزیابی خود کارآمدتر باشید، اطمینان از اینکه فرآیند شما نتایج دلخواه را ایجاد می کند، برای شما آسان تر خواهد بود.

3. پایین قیف (BOFU): BOFU، آخرین مرحله قیف همه چیز در مورد تبدیل و حفظ است. در اینجا، شما باید صرفاً روی تبدیل ها تمرکز کرده و آن ها را تجزیه و تحلیل کنید. استراتژی بازاریابی شما چگونه در افزایش تبدیل و حفظ مشتریان موفق بوده است؟ به یاد داشته باشید، مشتریان تکراری به همان اندازه مهم هستند که مشتریان جدید.

BOFU را می توان به عنوان اعتبار سنجی موفقیت استراتژی شما توصیف کرد. اگر همه چیز برای شما کار کرد، عالی است، اگر نشد، باید استراتژی بازاریابی خود را دوباره تحلیل کنید و ببینید چه پیشرفت‌های بیشتری می‌توانید انجام دهید. برای دعوت از مشتریان بالقوه و تبدیل آنها می توانید تبلیغات، کمپین ها و موارد دیگر را معرفی کنید.

بهترین تاکتیک های رشد بازاریابی برای به دست آوردن مشتریان بیشتر

بهترین تاکتیک های بازاریابی رشد را برای به دست آوردن مشتریان بیشتر و در نهایت رشد کسب و کار خود در زیر بخوانید.

این اولین و حیاتی ترین تاکتیک برای اطمینان از اینکه کسب و کار شما مشتریان بیشتری دارد، است. بله، پنجره‌های بازشو ممکن است آزاردهنده به نظر برسند، اما استفاده مؤثر از آنها می‌تواند به رشد مؤثر تجارت شما کمک کند. شما می توانید یک پاپ آپ مبتنی بر زمان تنظیم کنید، که به این معنی است که وقتی مشتری بیش از چند دقیقه را در وب سایت شما صرف می کند، یک پنجره بازشو نمایش داده می شود که از کاربر می خواهد در خبرنامه شما مشترک شود یا هر اقدام دیگری را که می خواهید انجام دهد. .

در نهایت، در اینجا احتمال ناامید شدن کاربران و ترک وب سایت شما کمتر است زیرا کاربر قبلاً چند دقیقه را در وب سایت شما سپری کرده است و شروع به دوست داشتن محتوای شما کرده است. همه چیز در مورد روانشناسی است، و استفاده از پنجره های بازشو با قصد خروج می تواند به شما کمک کند تا این نقطه را ثابت کنید.

از آزمون ها و نظرسنجی ها به طور موثر استفاده کنید (TOFU)

آزمون ها و نظرسنجی ها برخی از بصری ترین چیزهایی هستند که می توانید در وب سایت خود قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که مردم با آن درگیر هستند. هرچه بیشتر درگیر شوند، شانس شما برای دریافت نرخ تبدیل خوب بیشتر است.

همچنین می‌توانید پس از آزمون یک CTA اضافه کنید، که کاربران را به انجام اقداماتی که می‌خواهید هدایت می‌کند. چیزی مانند «قرار رزرو» یا «دریافت نسخه آزمایشی» در اینجا به خوبی کار می‌کند. با این حال، اینجا باهوش باشید. سعی کنید به جای تبلیغ کسب و کار خود، از طریق آزمون های خود ارزشی به کاربران ارائه دهید.

ارائه بازارهای سرب هدفمند (TOFU)

اگر به خوبی از بازارهای هدف خود آگاه باشید، شانس بالایی برای به دست آوردن سرنخ های بیشتر دارید. مشخص بودن یکی از مهم ترین راه ها برای اطمینان از ارتباط با افراد خاص و مرتبط است.

مطمئن شوید که به خوبی تحقیق کرده اید، مخاطبان هدف خود را محدود کرده و استراتژی بازاریابی رشد خود را مشخص کنید.

مهم نیست که فروشنده، بازاریاب محتوا یا استراتژیست محتوا هستید، مطمئن شوید که بازارهای هدفمندی را ارائه می کنید زیرا یک قدم به موفقیت نزدیک می شود.

ایجاد و استفاده مؤثر از ابزارها (MOFU)

ما وارد دنیای دیجیتال شده‌ایم و اگر می‌خواهید موفق شوید، استفاده از ابزارهای دیجیتال بسیار مهم است. بنابراین، در صورت نیاز، یک ابزار بازاریابی قدرتمند ایجاد کنید و مطمئن شوید که تیم شما از این ابزار به خوبی استفاده می کند.

شما می توانید ابزارهایی را برای اهداف مختلف ایجاد کنید. خواه جمع آوری سرنخ، ماشین حساب تبدیل، برنامه ریزی استراتژی یا هر چیز دیگری باشد، حتی می توانید ابزارهای چند منظوره ایجاد کنید و از آنها به طور موثر استفاده کنید تا کل راه بازاریابی را برای خود و تیمتان آسان کنید.

ایجاد ابزار و خودکار کردن مراحل خاصی از قیف بازاریابی، کارها را برای شما آسان و روان می کند. استفاده موثر از ابزارهای پیشرفته دلیل اصلی موفقیت شرکت های متعدد ارائه دهنده خدمات بازاریابی رشد بوده است.

استفاده موثر از توصیفات ویدئویی و مطالعات موردی (MOFU)

ایجاد اعتماد بین مشتریان بالقوه برای افزایش تبدیل شما بسیار مهم است. توصیفات ویدیویی و مطالعات موردی همین کار را برای شما انجام می دهند. با این موارد، موفقیتی را که به عنوان یک تجارت کسب کرده اید، به نمایش می گذارید. در واقع استراتژی آژانس بازاریابی رشد شما را تا حد قابل توجهی تقویت می کند.

مطالعات موردی شما می تواند شامل بینش هایی در مورد ابزارهایی باشد که آژانس بازاریابی رشد شما استفاده می کند، همچنین چیزی در مورد استراتژی که برای موفقیت در برخی از پروژه های خود دنبال کرده اید و موارد دیگر.

حل مسائل مشتری (MOFU)

حل مشکلات مشتریان یکی از مطمئن ترین راه ها برای حفظ آنهاست. می‌توانید یک راهنمای متخصص ایجاد کنید و راه‌حل‌هایی را که افراد معمولاً برای کمک به آنها با آن‌ها مواجه هستند، در آن بگنجانید.

این یک عامل اعتماد ایجاد می کند و باعث می شود مشتریان باور کنند که تجارت شما واقعاً می خواهد به مردم کمک کند.

با پیگیری ها درست باشید (BOFU)

پیگیری یکی از مهمترین موارد برای تبدیل سرنخ به مشتری است. به عنوان مثال، اگر کاربری وارد صفحه اصلی شما شود و سپس قیمت گذاری کند، احتمال اینکه از خدمات شما خوشش بیاید زیاد است. سپس می‌توانید یک طرح شخصی‌سازی شده برای بازاریابی خدمات خود برای کاربر ارسال کنید. پیگیری ها می توانند کیفیت استراتژی بازاریابی رشد شما را تا حد قابل توجهی تقویت کنند.

از این رو، مطمئن شوید که به درستی و آن هم در یک بازه زمانی درست پیگیری کنید. پیگیری یک یا دو بار در هفته توصیه می شود. اطمینان حاصل کنید که کاربران را با انبوهی از ایمیل ها اسپم نکنید.

بازی مقایسه (BOFU)

البته، اگر می خواهید موفق شوید، باید چیزی متفاوت از رقبای خود ارائه دهید. از این رو، می‌توانید مواردی را که ارائه می‌دهید ذکر کنید، اما رقبای شما این کار را نمی‌کنند. اینجا نمی توانید مستقیم باشید. از این رو، باید در مقایسه خود بسیار هوشمند باشید.

اگر مقایسه نیست، می توانید برخی از بهترین ویژگی هایی را که ارائه می کنید برجسته کنید. تاثیری ایجاد می کند و باعث می شود کاربران باور کنند که چیز خاصی برای ارائه دارید.

شفاف باشید (BOFU)

اگر با مشتریان خود صادق نباشید، نمی توانید انتظار موفقیت کسب و کار خود را داشته باشید. شما باید در مورد قیمت گذاری، هر ویژگی که ارائه می دهید و غیره شفاف بمانید. مشتریان شما باید کسب و کار شما را به خوبی بشناسند. فقط در این صورت است که می توانند به شما و کسب و کارتان اعتماد کنند.

اطمینان حاصل کنید که هر قیمتی که در وب سایت خود نگه می دارید را توجیه کنید. همچنین، در حین ارائه، سعی کنید هر ویژگی را که ارائه می کنید به صورت عمیق توضیح دهید. همچنین، ابزارهایی را که ایجاد کرده‌اید مانند بسیاری از شرکت‌ها پنهان نکنید و بعداً از همین کار پشیمان شوید.

ایجاد یک استراتژی بازاریابی رشد به معنی برنامه ریزی برای رشد شماست نیلینگ TOFU، MOFU و BOFU شما را به سادگی یک قدم جلوتر از رقبای خود نگه می دارد و با حفظ حداکثر مشتری، شانس دستیابی به سرنخ ها و تبدیل های با کیفیت را افزایش می دهد.

شما به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار حتی می‌توانید از یک شرکت بازاریابی در حال رشد کمک بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که کسب‌وکار شما نتیجه‌ای را از بازاریابی مورد نظر شما می‌گیرد. با این حال، مطمئن شوید که همه چیز را قبل از اجرا به خوبی برنامه ریزی کنید، زیرا در بازاریابی رشد، برنامه ریزی و اجرای کامل کلید اصلی است!



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »