افزونه هاوردپرس

نحوه اضافه کردن سریع نویسندگان مهمان در پست های وردپرس – WP Newsify


پدید آوردن محتوا که نه تنها قابل توجه است بلکه با ارزش است، فرآیند ساده ای نیست زیرا نیاز به خلاقیت زیادی دارد.

نوشتن وبلاگ های خاص بسته به موضوع مورد بحث ممکن است چند ساعت یا چند روز طول بکشد. به همین دلیل، شما باید به نویسندگان اعتباری بدهید که سزاوار تمام تلاش‌هایی هستند که انجام داده‌اند.

آیا می توانم نویسندگانی را بدون ثبت نام اضافه کنم؟

وردپرس شامل یک مکانیسم داخلی برای مدیریت نقش های مختلف در یک وب سایت، از جمله نقش های مهمان، کاربر و مدیر است. با این حال، اضافه کردن نویسندگان به سایت بدون ثبت نام قبلی غیرممکن است. برای خوشبختی ما، اکوسیستم وسیع پلاگین ها راه حلی برای این دارد.

شما باید آن را فعال کنید Simple Author Box PRO افزونه ای برای اضافه کردن نویسندگان به سایت شما بدون ثبت نام آنها به عنوان کاربر. با کمک این افزونه، برای افزودن و مدیریت نویسندگان مهمان در سایت خود مشکلی نخواهید داشت.

اگر در حال حاضر نویسندگان متعددی دارید که برای وبلاگ شما محتوا تولید می کنند یا قصد دارید در آینده چندین مشارکت کننده داشته باشید، این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.

صفحه فرود جعبه نویسنده ساده

نحوه اضافه کردن نویسندگان مهمان

هنگامی که فعال سازی افزونه را تمام کردید، اولین چیزی که می خواهید بررسی کنید این است که مطمئن شوید گزینه اجازه دادن به نویسندگان مهمان روشن است.

برای انجام این کار، به تب Appearance در داشبورد سایت وردپرس خود بروید و از منوی کشویی گزینه Simple Author Box را انتخاب کنید.

شما از این مکان بر ظاهر کلی افزونه و همچنین قابلیت مشاهده و سایر تنظیمات آن کنترل کامل دارید. هنگامی که در تب نویسنده مهمان هستید، باید مطمئن شوید که گزینه Enable Guest Authors انتخاب شده است. همانطور که می بینید می توانید عبارتی که در کنار اطلاعات نویسندگان نمایش داده می شود را ویرایش کنید و این گزینه را دارید که نویسندگان مهمان را به عنوان هم نویسندگان پیش فرض سند تبدیل کنید.

Simple Author Box راه حلی است که می توان از آن برای نمایش نویسندگان استفاده کرد. و همانطور که قبلاً بحث کردیم، دلایل زیادی برای در نظر گرفتن استفاده از آن به عنوان یک راه حل وجود دارد.

این بسیار سریعتر و راحت تر است و شما مجبور نیستید نویسنده را به عنوان کاربر در وب سایت خود ثبت کنید. اگر هر نویسنده نیز به عنوان کاربر در سایت ثبت شود، ممکن است امنیت وبلاگ شما به خطر بیفتد.

نحوه اختصاص یک پست به نویسنده

پس از سازماندهی همه چیز با برخی از تنظیمات بسیار ابتدایی، اکنون به نوشتن یک مقاله جدید می پردازیم. توجه داشته باشید که پس از فعال شدن افزونه، می توانید نویسنده هایی را به مقالاتی که قبلاً منتشر شده اند اضافه کنید. روند به هیچ وجه تغییر نکرده است.

پس از باز کردن یک پست موجود یا جدید در ویرایشگر گوتنبرگ، گردش کار معمول خود را برای افزودن یک مقاله انجام دهید، اما همچنین بر ایجاد جذاب ترین عناوین و محتوای ممکن برای پست تمرکز کنید. وقتی همه چیز را تمام کردید، به پایین بروید و تنظیمات مهمان/همکار و جعبه نویسنده ساده را ببینید.

نوشتن پست وبلاگ

می‌توانید یک کاربر ثبت‌شده موجود را به عنوان نویسنده مقاله انتخاب کنید و روی دکمه افزودن نویسنده مهمان کلیک کنید. بعد از اینکه روی دکمه کلیک کردید، یک پنجره بازشو با عنوان Creates Guest Author ظاهر می شود.

علاوه بر اطلاعات شخصی و تماس نویسنده، بیوگرافی مختصری از نویسنده در کادر حاوی نام نویسنده نمایش داده خواهد شد. می‌توانید پیوندهای رسانه‌های اجتماعی نویسنده را با پیمایش به پایین در پنجره بازشو و یافتن ناحیه‌ای با عنوان «پیوندهای رسانه‌های اجتماعی» پیدا کنید.

پلتفرم ممکن است از اولین منوی کشویی انتخاب شود و پیوند به نمایه را می توان در کادر واقع در کنار آن وارد کرد. به سادگی با کلیک بر روی دکمه “افزودن پلت فرم اجتماعی جدید” هر تعداد پلتفرم اجتماعی را که دوست دارید اضافه کنید. اگر می خواهید یک اتصال خاص به یک پلت فرم شبکه اجتماعی را حذف کنید، کافی است روی علامت “X” که در کنار آن قرار دارد کلیک کنید.

وقتی کارتان تمام شد، روی دکمه با عنوان «افزودن نویسنده مهمان» کلیک کنید، و هر اطلاعات جدیدی که ارائه می‌کنید حفظ می‌شود و برای استفاده در سایت در دسترس قرار می‌گیرد.

در صورتی که مقاله توسط بیش از یک نویسنده یا ویراستار نوشته یا ویرایش شده باشد، این ایده عالی است که به همه کسانی که در مقاله مشارکت داشته اند، اعتبار داده شود. برای انجام این کار، همان رویکرد قبلی را دنبال کنید و چه اضافه کردن نویسندگان جدید یا انتخاب کاربران موجود، این کار را تا زمانی که همه شامل شوند ادامه دهید.

این یک عملکرد نسبتاً جالب است، به خصوص اگر رویه استاندارد در سایت شما این باشد که ویرایشگر هر قطعه را قبل از انتشار در وبلاگ تغییر دهد. در این صورت، این ویژگی بسیار مفید است. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید، احتمالاً فکر کردن به شروع ایده ای هوشمندانه است. نوشتن و ویرایش دو فرآیند مجزا هستند. داشتن یک شخص دیگر برای بررسی صحت کار شما در فواصل زمانی معین ایده خوبی است.

در نهایت، همیشه می‌توانید کادر نویسنده را با علامت زدن کادر کنار «تنظیمات مخفی کردن جعبه نویسنده» پنهان کنید. اگر انجام این کار مناسب است، می‌توانید به جای اطلاعات مربوط به کاربری که مقاله را پست می‌کند، فقط اطلاعات نویسنده مهمان یا نویسنده مشترک نمایش داده شود. برای انجام این کار، مطمئن شوید که گزینه دوم در همان تب انتخاب شده است.

نتیجه

به طور کلی فرآیند نوشتن، تولید و ویرایش محتوا برای یک وبلاگ کاری است که نیاز به مشارکت بیش از یک نفر دارد. این ایده خوبی است که به کاری که توسط هر فرد انجام شده است اعتبار مناسب بدهید، به خصوص اگر هدف شما جذب نویسندگان و ویراستاران جدید برای کار روی پروژه باشد.

نویسنده عاقلانه است که اتصالات به وب سایت و سایر حساب های رسانه های اجتماعی خود را در این فضا قرار دهد زیرا مکان ایده آلی است. بعلاوه، اگر پست مهمان را به عنوان یک سرویس ارائه می دهید، ممکن است بخواهید به بازدیدکنندگان خود اطلاع دهید که پستی که می خوانند توسط شخصی که به وب سایت شما وابسته نیست نوشته شده است. این اطلاعات مهمی است که آنها باید داشته باشند.

تحریریه
آخرین پست های تحریریه (همه را ببین)

کجا باید بفرستیم
معاملات و تخفیف های وردپرس شما؟

در خبرنامه ما مشترک شوید و اولین معامله خود را فوراً در صندوق پست ایمیل خود تحویل بگیرید.



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »