تجارت الکترونیک

12 کانال بازاریابی برتر برای رشد نام تجاری خود در سال 2022 – WP Newsify


کانال بازاریابی تکنیک یا پلتفرمی است که برای تبلیغ یک کالا یا خدمات استفاده می شود. امروزه، گزینه های بسیار متنوعی برای انتخاب کانال های بازاریابی که تصویر شرکت شما را پخش می کنند، وجود دارد.

یک استراتژی بازاریابی کانال Omni پیام های ثابت و قانع کننده ای را در کانال های بازاریابی سنتی و دیجیتال ارائه می دهد. صنعت، محصول، مخاطبان و بودجه شما موثرترین کانال را برای بازاریابی شرکت شما تعیین می کند.

12 کانال بازاریابی

1. بازاریابی بهینه سازی موتورهای جستجو

سئو با حروف هنری نوشته شده است

بازاریاب هایی که از سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو نیز استفاده می کنند، کلمات کلیدی خاصی را به محتوای خود اضافه می کنند تا رتبه خود را در موتورهای جستجو افزایش دهند.

در حالی که می تواند طولانی باشد، سئو یک استراتژی موفق برای افزایش ترافیک طبیعی موتورهای جستجو است. این یکی از کارآمدترین روش های بازاریابی سئو است و برای مدت طولانی توسط شرکت ها و برندهای بزرگ مورد استفاده قرار گرفته است.

2. ویدئو

یوتیوب

یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ است که روزانه بیش از یک میلیارد ساعت محتوا را به کاربران ارائه می دهد. ویدیو در چند سال اخیر به یک کانال بازاریابی تجاری کوچک تبدیل شده است، عمدتاً به این دلیل که ویدیوها را می توان مجدداً استفاده کرد و در چندین کانال از ویدیوهای جاسازی شده در سایت شما گرفته تا رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی استفاده کرد.

ویدیو یک کانال رسانه ای فوق العاده همه کاره برای بازاریابی است که می تواند برای ارتباط با مشتریان، افزایش آگاهی از برند، نمایش خدمات و محصولات جدید، ارائه مسیرها و موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

3. رسانه های اجتماعی

اکثر استرالیایی ها بیش از دو ساعت در روز را صرف استفاده از شبکه های اجتماعی می کنند. “آمار استفاده از رسانه های اجتماعی استرالیایی ها”). این یک کانال بازاریابی رایج است که به برندها اجازه می دهد با مشتریان فعلی خود تعامل داشته باشند و با مشتریان جدید ارتباط برقرار کنند.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی می‌تواند شامل تصاویر، متن و همچنین ویدیوهای از پیش ضبط‌شده و زنده و هر گونه مواد بازاریابی دیگری باشد که ساخته‌اید. پلتفرم های رسانه های اجتماعی ترویج، ایجاد روابط، ارائه خدمات به مشتریان و بسیاری موارد دیگر.

4. بازاریابی ایمیلی

صندوق ورودی

بازاریابی ایمیلی یکی از قدیمی‌ترین کانال‌های بازاریابی موجود است – و از بین نمی‌رود! دلیلش چیه؟ ایمیل نه تنها یکی از کارآمدترین کانال های بازاریابی برای برقراری ارتباط مستقیم با افراد است، بلکه یکی از بهترین بازده سرمایه (ROI) در بین تمامی کانال های بازاریابی است.

در مقایسه، بازاریابی ایمیلی می‌تواند بازگشت سرمایه بیش از 38 دلار ایجاد کند، که بیش از چهار برابر بیشتر از ایمیل مستقیم، رسانه‌های اجتماعی و جستجوی پولی است.

5. بازاریابی پادکست

پادکست ها نسبت به سایر پلتفرم های بازاریابی فاصله دارند. مانند رسانه های اجتماعی، پادکست ها به بازاریابان کمک می کنند تا خارج از ساعات کاری عادی با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنند.

پادکست‌ها می‌توانند به شما در درک مسائل پیچیده کمک کنند و گفتگوهای فکری را به شیوه‌ای ساده و قابل درک ارائه دهند. آنها را می توان با کار با کارشناسان دیگر سازمان های شناخته شده و به نمایش گذاشتن آنها افزایش داد و تأثیر و گستردگی آنها را افزایش داد. این می‌تواند منجر به بحث‌های سازنده، افزایش مشروعیت و عمومیت گسترده‌تر برای همه درگیر شود.

6. جستجو در بازاریابی

بازاریابی جستجوی پرداخت به ازای کلیک روشی فوق العاده برای جلب توجه مخاطبان یک کسب و کار است. حتی اگر سایت یا وب سایت شما در نتایج ارگانیک رتبه خوبی نداشته باشد، یک طرح PPC می تواند به شما امکان استفاده از نتایج طبیعی را بدهد. با این حال، این رویکرد می تواند گران باشد. شما باید آماده باشید و از یک متخصص کمک بگیرید که می تواند شما را در جزئیات کمک کند.

یک طرح محلی PPC یک راه عالی برای اطمینان از برجسته بودن کسب و کار شما در نتایج جستجو هنگام جستجوی آنلاین برای شرکت های محلی است. از آنجایی که آنها در نتایج ارگانیک در صفحات نتایج موتورهای جستجو برای جستجوهای مرتبط با تجارت شما رتبه بندی می کنند، PPC محلی یک روش عالی برای کمک به شما در تلاش های SEO مبتنی بر محلی است.

7. ارجاعات

هنگامی که کاربر پس از دیدن سایت دیگری از وب سایت شما بازدید می کند، به آن ترافیک ارجاع می گویند. وب سایت ها می توانند به یکدیگر متصل شوند که به ایجاد ترافیک ارجاع کمک می کند. این می تواند به شما کمک کند تا بینندگانی را جذب کنید که احتمالاً برای مدت طولانی تری باقی می مانند.

8. اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ زمانی اتفاق می‌افتد که با یک خالق معروف و مرتبط در زمینه خود برای انتشار آگهی‌ها یا سایر موارد خاص مشارکت می‌کنید. این یک راه بازاریابی موثر است، با 71٪ از متخصصان بازاریابی موافقند که این ایده خوبی است که میزان ترافیکی که از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ به دست می آید بیشتر از سایر اشکال تبلیغاتی باشد.

استفاده از اینفلوئنسرها برای دستیابی به اهداف بازاریابی شما می تواند برای ایجاد آگاهی از برند و تقویت شواهد اجتماعی مفید باشد.

9. بازاریابی دهان به دهان

70 درصد از مردم می گویند که اعتماد به برندها مهم تر از همیشه است. اما، مردم همچنین نسبت به قبل اعتماد کمتری به برندها و محتوایی که تولید می کنند دارند.

بنابراین، وقتی افرادی که باید متقاعد شوند به آنها اعتماد ندارند، یک متخصص بازاریابی چه کاری باید انجام دهد؟ آنها باید به نظرات مشتریان خود در مورد برند خود اعتماد کنند تا سایر مشتریان را به خرید تشویق کنند که به آن بازاریابی دهان به دهان نیز می گویند.

10. نمایش تبلیغات

در کنار جستجوی پولی، تبلیغات نمایشی شناخته شده ترین قالب تبلیغاتی PPC هستند. هدف قرار دادن مشتریان خود از طریق نمایش تبلیغات، فیلم ها، تصاویر یا تصاویری که در وب سایت ها نمایش داده می شوند امکان پذیر است.

با قرار دادن تبلیغات ویدیویی یا تصویری خود در سایت های مربوطه یا YouTube، با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

11. بازاریابی موبایلی

بازاریابی تلفن همراه

در سال 2023، پیش بینی می شود که در سال 2023، 4.3 میلیارد کاربر تلفن های هوشمند در سراسر جهان وجود داشته باشد. بر اساس این پیش بینی، کانال بازاریابی موبایلی یک ابزار بازاریابی ضروری برای هر کسب و کاری خواهد بود.

12. بازاریابی همه کانالی

اگرچه ممکن است ترجیح داده شود که تلاش ها و سرمایه گذاری خود را روی یک کانال برای بازاریابی متمرکز کنید، اما دیگر کافی نیست. تحقیقات HubSpot نشان می دهد که 92٪ از بازاریابان از چندین کانال استفاده می کنند و 81٪ از بیش از سه کانال استفاده می کنند.

نتیجه

این لیستی از کانال های بازاریابی است که می تواند کمک زیادی کند. کانال های بازاریابی برای اطمینان از اینکه محصولات به مخاطبان مورد نظر خود تحویل داده می شوند قابل اعتماد هستند.

شناسایی و اولویت‌بندی کانال‌های تبلیغاتی برتر در تمام پلتفرم‌های موجود برای کسب‌وکارها در ارائه اطلاعات و تأثیرگذاری بر رفتار بسیار مهم است.

تحریریه
آخرین پست های تحریریه (همه را ببین)

کجا باید بفرستیم
معاملات و تخفیف های وردپرس شما؟

در خبرنامه ما مشترک شوید و اولین معامله خود را فوراً در صندوق پست ایمیل خود تحویل بگیرید.



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »