تجارت الکترونیک

شما به طور موثر یک سبد سکه دیجیتال ایجاد می کنید


در سرتاسر جهان، امید به زندگی انسان با جهش و مرزها افزایش یافته است. رمزگشایی رمزارزها. در مقایسه با دهه 1950، 50 درصد رشد داشته و در مقایسه با دهه 1980، 30 درصد افزایش یافته است. دورانی که برنامه های بازنشستگی تحت حمایت شرکت به تنهایی برای گذراندن دوران طلایی خود در آرامش و بدون نگرانی کافی بود، گذشته است!

امروزه، با افزایش هزینه‌های دیگر مانند مسکن، آموزش، مراقبت‌های بهداشتی و غیره، بسیاری از مردم پس‌انداز برای دوران بازنشستگی خود را با چالش‌های فزاینده‌ای مواجه می‌کنند.

متأسفانه، حقیقت تلخ این است که مردم از همه نسل‌ها، از نسل جوان تا نسل هزاره، به اندازه کافی برای دوران بازنشستگی خود پس‌انداز نمی‌کنند. پس انداز یکی از کم ارزش ترین بحران های حماسی در سراسر جهان است.

“بازنشستگی پیچیده است. برای شروع آماده شدن برای دوران بازنشستگی هرگز زود یا دیر نیست.................

بنابراین، افراد در تلاش برای فرصت‌های جایگزین هستند که بازدهی بالاتری را در بازه زمانی کوتاه‌تر برای آنها فراهم می‌کند. به طور سنتی، املاک و مستغلات، سهام خصوصی و سرمایه مخاطره آمیز تحت تعقیب بود. اکنون، پول‌سازی جدید و بیشتر و سرمایه‌گذاری پرسود به این تصویر پیوسته است – رمزارزها را وارد کنید.

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال – برای کسانی که نمی خواهند تمام تخم های خود را در یک سبد قرار دهند
یکی از بزرگترین مزیت های سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال این است که سبد شما را از ارزهای ذخیره جدا می کند. مثلاً اگر در بریتانیا زندگی می‌کنید، در این صورت مطمئناً سهام شرکت‌های مستقر در بریتانیا را در سبد بازنشستگی خود خواهید داشت. اگر پوند انگلیس سقوط کند چه اتفاقی برای پرتفوی شما می افتد؟ و با توجه به سناریوی بی ثبات سیاسی امروز در سراسر جهان، هیچ چیز قطعی نیست.

بنابراین، سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال بیشترین معنا را دارد. با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، شما به طور موثر سبدی از سکه های دیجیتال ایجاد می کنید که به عنوان یک پوشش موثر یا به عنوان یک شرط مطمئن در برابر ضعف ارز ذخیره عمل می کند.

یک سرمایه‌گذار متوسط ​​باید تنها بخش کوچکی از دارایی‌های دوران بازنشستگی خود را به دلیل نوسانات کریپتو اختصاص دهد. اما، بی‌ثباتی می‌تواند از هر دو جهت کاهش یابد – به سهام مراقبت‌های بهداشتی دهه 1950 و سهام فناوری دهه 1990 فکر کنید. سرمایه گذاران اولیه باهوش کسانی بودند که آن را بزرگ کردند.

عقب نمانید یا از دست ندهید. رمزنگاری را در دارایی های خود بگنجانید تا شروع به ساختن یک سبد واقعاً متنوع کنید.................

شکستن دیوار – اعتماد خود را در رمزگشایی رمزارزها ایجاد کنید
یکی از بزرگترین و مهمترین موانعی که اکثر سرمایه گذاران برای اولین بار در حوزه ارزهای دیجیتال با آن روبرو هستند این است که نمی توانند به ارزهای دیجیتال اعتماد کنند. بسیاری از افراد، به ویژه افرادی که در زمینه فناوری اطلاعات ندارند یا در آستانه بازنشستگی هستند، متوجه نمی شوند که این ترفیع چیست. متأسفانه، آنها قادر به درک و قدردانی از پتانسیل های بی شمار ارزهای دیجیتال نیستند.

واقعیت این است که – ارزهای دیجیتال یکی از قابل اعتمادترین دارایی ها هستند که با آخرین فناوری پشتیبانی می شود. فناوری بلاک چین که ارزهای دیجیتال را تقویت می کند، تجارت فوری و غیرقابل حذف بدون نیاز به تأیید شخص ثالث را ممکن می کند. این یک سیستم مبتنی بر همتا است که کاملاً باز است و بر اساس اصول رمزنگاری پیشرفته اجرا می شود.

صندوق های برنامه ریزی بازنشستگی باید روی رمزگشایی رمزارزها کار کنند................
برای ایجاد اعتماد و جلب حمایت افراد، صندوق های برنامه ریزی بازنشستگی باید سرمایه گذاران را در مورد پتانسیل های بی پایان ارزهای دیجیتال آموزش دهند. برای این کار آنها به تجزیه و تحلیل پیشرفته نیاز دارند که به ارائه تجزیه و تحلیل ریسک قابل اعتماد، معیارهای ریسک / بازده و پیش بینی کمک می کند.

علاوه بر این، شرکت های سرمایه گذاری می توانند خدمات مشاوره تخصصی ارزهای دیجیتال را برای کمک و راهنمایی سرمایه گذاران جدید راه اندازی کنند. در سال‌های آینده، می‌توان انتظار داشت که چندین مشاور هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی در صحنه ظاهر شوند – اینها به محاسبه سرمایه‌گذاری‌های مناسب بر اساس افق زمانی، تحمل ریسک و سایر عوامل کمک می‌کنند.

مشاوران انسانی می توانند در کنار این مشاوران هوشمند کار کنند و در صورت نیاز مشاوره شخصی و سایر پیشنهادات را به مشتریان ارائه دهند.

نیاز به دید بیشتر و کنترل جامع
سرمایه گذاران بازنشسته ای که به دنبال افزودن ارزهای رمزنگاری شده به سبد دارایی های خود هستند، با آزمایش این دارایی جدید، نیاز به کنترل و دید بیشتری دارند. به دنبال پلتفرم هایی باشید که به شما امکان می دهد همه دارایی های خود را در یک مکان ترکیب کنید. یک راه حل یکپارچه که به شما امکان می دهد تمام دارایی های خود از جمله دارایی های سنتی مانند اوراق قرضه و سهام را با کلاس های دارایی جدید مانند کیف پول رمزگشایی رمزارزها مدیریت و متعادل کنید.

داشتن چنین پلتفرم گسترده‌ای که از همه دارایی‌های شما پشتیبانی می‌کند، به شما یک تجزیه و تحلیل کل نگر از پورتفولیو می‌دهد و به شما کمک می‌کند تصمیمات بهتر و آگاهانه‌تری بگیرید. بدین ترتیب، شما سریعتر به هدف نهایی پس انداز برای اهداف خود می رسید.

به دنبال درگاه‌های برنامه‌ریزی سرمایه‌گذاری باشید که ویژگی‌های اضافی مانند مشارکت‌های دوره‌ای به ارزهای دیجیتال را در فواصل زمان‌بندی‌شده یا برنامه‌ریزی‌نشده ارائه می‌دهند.

پیشرفت‌ها در پشتیبانی از فناوری‌ها برای رمزگشایی رمزارزها
سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال تنها زمانی به جریان اصلی تبدیل می‌شود که فناوری پشتیبان این امکان را برای سرمایه‌گذاران فراهم کند که به‌طور یکپارچه سکه‌ها را معامله کنند، حتی برای سرمایه‌گذاران جدیدی که از دانش فنی آن آگاه نیستند. مبادله یک سکه دیجیتال با دیگری، یا حتی برای ارزهای فیات و سایر دارایی های غیر توکن شده باید امکان پذیر باشد. هنگامی که این امکان پذیر شود، واسطه ها را از معادله حذف می کند و در نتیجه هزینه ها و هزینه های اضافی را کاهش می دهد.



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »