تجارت الکترونیک

5 موارد استفاده برای نرم افزار CRM


نرم افزار CRM در حال حاضر به طور گسترده در دسترس است، و راه های مختلفی وجود دارد که می تواند به شما در بهینه سازی نحوه اداره کسب و کارتان کمک کند. این نرم افزار باعث می شود که فعالیت های روزانه روان تر و کارآمدتر انجام شود. به علاوه، این نرم افزار می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا در طول زمان اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان شما کسب کند. موارد استفاده ذکر شده در زیر به شما نشان می دهد که چگونه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری می تواند به شما در دستیابی به اهداف خاص برای کسب و کارتان کمک کند.

1. اولویت بندی سرنخ ها

کسب و کارها می توانند صدها سرنخ را در یک روز به دست آورند. چگونه می توان گرم و سرد را تشخیص داد؟ انجام آن به صورت دستی یک کار طاقت فرسا است، اما بهترین CRM برای مشاغل کوچک می تواند از طریق امتیاز دهی به شما در حل این مشکل کمک کند.

این نرم افزار هر سرنخ را بر اساس میزان تعامل آن با کسب و کار شما رتبه بندی می کند. شما می توانید نرم افزار را طوری برنامه ریزی کنید که در هنگام امتیاز دهی از قوانین خاصی پیروی کند. این اطمینان حاصل می کند که هیچ سرنخ مهمی از دست نمی رود و زمان را برای نمایندگان فروش شما آزاد می کند. آزاد کردن زمان به آنها اجازه می دهد تا روی کارهای مهمتر کار کنند و همچنین می تواند کاهش یابد استرس محل کار.

2. دنبال کردن سرنخ ها

مدیران فروش باید روزانه ده ها یا صدها ایمیل ارسال کنند. پاسخ‌ها به این ایمیل‌ها با سرعت متفاوتی دریافت می‌شود و گاهی اوقات ایمیلی هیچ پاسخی دریافت نمی‌کند. سپس مدیر فروش باید به هر پاسخ پاسخ دهد، و این فوق العاده وقت گیر است.

CRM می تواند به شما در تنظیم ایمیل های پیگیری خودکار، یادآوری تماس ها و اشکال بیشتر پاسخ های خودکار در صورت نیاز کمک کند. این اتوماسیون است برای کسب و کار شما بسیار مفید است.

3. سن معامله را مشخص کنید

اگر مدیر فروش بخواهد ببیند که به طور متوسط ​​چقدر طول می کشد تا یک معامله مطابقت داشته باشد، باید این کار را به صورت دستی انجام دهد. آنها باید داده ها را در معاملات مختلف نگهداری و ردیابی کنند. این یک کار دشوار است که CRM می تواند به آن کمک کند.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری می تواند یک گزارش چرخه فروش را تجزیه و تحلیل کند تا میانگین زمان لازم برای مطابقت معاملات را محاسبه کند. این به کاهش زمان مدیریت کمک می کند و کمک می کند افزایش بهره وری در محل کار.

4. کمک در طول تماس

گاهی اوقات نمایندگان فروش باید از تماس ها فاصله بگیرند و از یک همکار بخواهند مسئولیت را بر عهده بگیرد. نماینده فروش معمولاً باید به صورت دستی بررسی کند که چه کسی برای انجام تماس در دسترس است. برنامه‌های CRM می‌توانند این را خودکار کرده و لیست تکرارهای موجود را به سرعت بررسی کنند. سپس می تواند تماس شما را به نماینده فروش موجود منتقل کند.

5. به شما کمک می کند تا مشتریان خود را درک کنید

می توانید از برنامه های CRM با میز پشتیبانی مشتری خود استفاده کنید تا در مورد نگرانی های مشتریان خود بیشتر بدانید. می توانید مکالمات میز پشتیبانی مشتری را به نمایه هر مشتری اضافه کنید تا به شما در درک بهتر نیازهای مشتریان کمک کند.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری می تواند به شما کمک کند کارهای روزمره را خودکار کنید، درباره مشتریان خود بیشتر بدانید و گردش کار خود را در مناطق مختلف شرکت بهینه کنید. این موارد استفاده نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید با گنجاندن نرم‌افزار در کسب‌وکارتان بهره‌ورتر شوید.



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »