اخباروردپرس

مدیر عامل جدید WP Buffs

امروز چند اعلان بزرگ دارم.

من امیدوارم که شما این پست وبلاگ را کامل بخوانید. من زمان زیادی گذاشتم تا مطمئن شوم که این تصمیم به شما و کل جامعه وردپرس شفافیت کامل و زمینه را در مورد این تصمیم می دهد، چرا ما آن را اتخاذ کردیم و آینده شرکت چه خواهد بود.

مورفیوس

اما اگر فقط اخبار مهم را می خواهید، اینجاست…

  • امروز خوشحالم که اعلام کنم نیک آدامز، مدیر عامل سابق WP Buffs، از امروز به نقش مدیر عامل تبدیل خواهد شد.
  • من در حال انتقال به یک نقش جدید در شرکت، CIO (مدیر ارشد نوآوری) خواهم بود.

چرا من به سمت یک نقش جدید حرکت می کنم

این یک سوال پیچیده است، اما من سعی می کنم آن را تا حد امکان ساده نگه دارم هاها.

چند عامل وجود دارد که باعث شد این تصمیم درست باشد. به نظر می‌رسید که همه آنها در یک زمان به اوج می‌رسیدند، که حرکت رو به جلو را منطقی‌تر کرد.

1. من از 5 سال راضی هستم

من بنیانگذار انفرادی WP Buffs در سال 2016، ~ 5 سال پیش بودم.

در سال 2017 در بار شادی وردکمپ لنکستر به من سر بزنید! زمانی که من (مقداری) مو داشتم هاها.

5 سال طولانی ترین کاری است که در زندگی ام به صورت حرفه ای انجام داده ام. من همیشه کسی بوده ام و خواهم بود که می خواهد چیز جدیدی را امتحان کند.

و در طول سال گذشته، من بیشتر به کار روی پروژه‌های خودم (مانند WPMRR) کشیده شده‌ام و به خودم فضای خلاقانه‌تری برای رشد می‌دهم.

2. من باید انتخاب کنم که چه زمانی باتوم را پاس کنم

یکی از بزرگترین دلایلی که من می خواستم یک کسب و کار راه اندازی کنم این بود که بتوانم هر تصمیمی که می خواستم بگیرم.

من این شانس را داشتم که فرهنگ شرکت را دیکته کنم.

من این شانس را داشتم که تصمیم بگیرم هر روز روی چه چیزی کار کنم.

و شاید مهمتر از همه، تصمیمات بزرگی در مورد شرکت بگیرم.

چیزهای زیادی در زندگی وجود دارد که ما انتخابی نداریم. من بسیار خوش شانس هستم که این فرصت را دارم تا این انتقال را با شرایط خودم در زمانی که برای من منطقی است انجام دهم.

بنابراین… من باتوم را به نفر بعدی می سپارم چون می توانم.

3. این راه حل ظریف است

از آنجایی که این شرکت به یک تیم بزرگ‌تر و یک شرکت بالغ‌تر تبدیل شده است، ما مجبور شده‌ایم چیزهای زیادی در مورد نحوه کار خود اختراع کنیم.

این به سادگی یک قدم بزرگ دیگر در آن سفر است.

به عنوان یک رشته ریاضی در کالج، مطالعه اثبات چیزی بود که اغلب انجام می دادم. و بهترین شواهد آنهایی بودند که زیباترین بودند.

چه چیزی یک اثبات را زیبا می کند؟ تعریف کردن آن سخت است، اما وقتی کلیک می‌کند و شروع به ایجاد حس در ذهن شما می‌کند، احساس می‌کنید که چگونه راه‌حل کاملاً اثبات را کامل می‌کند.

این تفاوتی ندارد. انتقال به CIO و تبدیل نیک به مدیر عامل ما، زیباترین راه حل است. بنابراین ما به دنبال آن هستیم.

شاید این یک راه حل زیبا باشد زیرا منطقی است و برای همه افراد درگیر مفید است…

  • نیک برای اندازه فعلی و آینده شرکت، مدیر اجرایی بهتری از من خواهد بود. او سال‌ها تقریباً بدون نقص عملیات را رهبری می‌کند و بیشتر از من سیستم محور، متمرکز بر تیم و جزئیات محور است. اینها همه چیزهایی است که ما از مدیر روزانه شرکت در حال حرکت رو به جلو به آن نیاز داریم.
  • موقعیت CIO برای نقاط قوت من و چیزی که از آن لذت و الهام می‌گیرم مناسب‌تر است. من وقتم را صرف پرورش چیزها در WPMRR خواهم کرد (اجلاس مجازی، انجمن دایره آنلاین و پادکست وردپرس) ما را به پیش می برد واحد کسب در WP Buffs و کمک به استراتژی سطح بالا در کنار تیم رهبری.
  • این حرکت مناسب برای تیم در WP Buffs است. وقتی صحبت از اهمیت دادن به تیمم و دادن منابع لازم برای موفقیت به آنها می شود، مدیر بدی نیستم. اما تیم سزاوار رهبری است که در مورد افراد و مدیریت عملیاتی بسیار قوی باشد.
  • این تصمیم درستی برای مشتریان ما، شرکای برچسب سفید و همه کسانی است که برای مدیریت وب سایت(های خود) به ما وابسته هستند. مدیرعامل روزهای خود را صرف تصمیم‌گیری‌های بزرگ درباره مسیر شرکت می‌کند و نیک بیش از آن مجهز است که به راحتی آن را مدیریت کند.

4. انتخاب مدیر عامل بعدی آسان بود

اگر تا به حال نیک را در WordCamp ملاقات کرده اید، از قبل می دانید که چرا او از این فرصت برخوردار شده است.

در اینجا چند دلیل خاص وجود دارد:

  • همه عملیات در WP Buffs تحت نظر او به زیبایی مقیاس شده است. این باعث می‌شود او برای انجام همین کار در سراسر شرکت، از جمله با تیم‌های فروش، بازاریابی و جامعه ما، مناسب باشد.
  • او به ارزش‌ها، مأموریت و تیم ما متعهد است. کل تیم ما اینگونه است، با این حال نیک هنوز موفق می شود روز و روز بافز زندگی کند و نفس بکشد.
  • او در دوران تصدی خود در اینجا تصمیمات بسیار بسیار خوبی گرفته است. این هسته اصلی موفقیت یک مدیر عامل در هر شرکتی است، بنابراین سوابق او نشان می دهد که او یک رهبر موفق خواهد بود.
  • او شایسته این فرصت است. نیک سال‌ها پیش به‌عنوان مهندس شادی استخدام شد و در طول سال‌ها به عنوان فردی که می‌توانم مسئولیت‌های بیشتری را به او بسپارم، به اثبات خود ادامه داده است. اکنون او برای فصل بعدی پیشرفت حرفه ای خود آماده است و آن رهبری یک شرکت به عنوان یک کل و داشتن استقلال کامل در استراتژی و جهت گیری کوتاه مدت و بلندمدت است.
  • من به او اعتماد دارم. نیک از زمانی که در WP Buffs شروع به کار کرد، کسی بود که می توانستم به او تکیه کنم و او را خانواده می دانم. من 100% به او اعتماد دارم تا بهترین عملکردش را در این نقش جدید انجام دهد، این تنها چیزی است که واقعاً می توانم درخواست کنم.

این برای من چه معنایی دارد

من قبلاً مسئولیت های آینده خود را در بالا ترسیم کردم.

اما وقتی نوبت به مشارکت روزانه من در WP Buffs می شود، تعهد زمانی من به میزان قابل توجهی کمتر خواهد بود.

من همچنان در کنار تیم رهبری کار خواهم کرد تا به آنها در تصمیم گیری های بزرگ، عیب یابی چالش ها و غیره کمک کنم.

و در حال حاضر، من همچنان در جامعه وردپرس بسیار درگیر خواهم بود. هر کسی که بخواهد به ما در انجمن WPMRR بپیوندد، خوش آمدید. من بیشتر در توییتر فعال بوده ام. من انتظار نداشتم که اینقدر روی اجلاس مجازی WPMRR کار کنم، اما دارم باهاش ​​خوش میگذره.

wordimage22

من یک باف هستم و همیشه خواهم بود 🙂

یادداشت های دیگری که در هیچ جای دیگری نمی گنجید

  • از برخی نقطه نظرات، من به زودی برای هر کسی که سوالی دارد یک AMA در اینجا انجام خواهم داد. اما در حال حاضر، با خیال راحت اینجا به من پیام بده اگر سوالی دارید و من خوشحال خواهم شد که چت کنم.
  • من و همسرم استرلینگ خانه خود را در واشنگتن دی سی فروختیم و قصد داریم برای چند سال آینده با پسر 18 ماهه خود موریسون سفر کنیم، از راه دور کار کنیم و کمی کوچ نشین باشیم. من هیجان‌زده هستم که وقت بیشتری با خانواده‌ام بگذرانم، مطالعه کنم و به افکار بزرگ فکر کنم.
wordimage23

متشکرم

افراد زیادی هستند که از همه تشکر می کنند. من مطمئن نیستم که شما این را از چه کسی می خوانید، اما اگر ما حتی یک بار با هم تعامل داشته باشیم، از من کاملاً سپاسگزارم.

WP Buffs از اراده خوب و انرژی مثبت جامعه وردپرس پشتیبانی می کند و خواهد بود. من به انجام هر کاری که در توانم باشد ادامه خواهم داد تا آن را پس بدهم و آن را به نسل بعدی متخصصان وردپرس، مشارکت کنندگان و اعضای انجمن بپردازم.

رو به جلو و بالا!



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »