تجارت الکترونیکدیجیتال مارکتینگمارکتینگ

چگونه در بازاریابی وابسته موفق شویم: مروری بر امپایر فلیپرز


به عنوان یک صاحب سایت وردپرس، به بازاریابی وابسته فکر کرده اید مقداری نقطه. شاید شما سعی کرده اید آن را به نتیجه برسانید، اما به دلایلی شکست خورده اید و منصرف شده اید.

من اینجا هستم تا به شما بگویم یک فرصت دیگر به بازاریابی وابسته بدهید! گذشته از همه اینها، بیش از 80 درصد از برندها در سراسر جهان از طریق بازاریابی وابسته به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

در Empire Flippers، ما شاهد بوده ایم که بازاریابی وابسته ارزش یک کسب و کار را بسیار بیشتر از مشاغلی که از آن استفاده نمی کنند، افزایش می دهد. از 177 کسب و کار فروخته شده در سال جاری تا به امروز، به طور متوسط، یک تجارت با بازاریابی وابسته به قیمت 161511.55 دلار با میانگین فروش 37.69 x فروخته شده است.

این تفاوت بزرگی در مقایسه با مشاغل بدون بازاریابی وابسته است که میانگین قیمت فروش 106589.33 دلار و میانگین مضرب x37.34 دارند. این یک 51.5٪ افزایش سود!

اگر می خواهید در مورد اینکه چگونه یک کسب و کار آنلاین در دنیای M&A ارزش دارد بیشتر بخوانید، این راهنمای عالی را بررسی کنید!

بیایید توجه خود را به چگونگی موفقیت در بازاریابی وابسته جلب کنیم. مطمئناً ارزشمند است، اما چگونه می‌توانید آن را به کار بگیرید شما کسب و کار؟ ما آنچه را که باید در هنگام پیاده سازی بازاریابی وابسته در سایت خود در نظر داشته باشید و یکی دیگر از استراتژی های برتر برای فروشندگان تجارت الکترونیک را پوشش خواهیم داد.

سایت های وابسته به اعتماد متکی هستند

زمانی که هیچ کمیسیونی از فروش دریافت نمی‌کنید یا توسط برنامه‌های وابسته که درخواست می‌کنید رد می‌شوید خسته‌کننده است، اما تفاوت بین بازاریاب‌های وابسته موفق و شما به آن اندازه که فکر می‌کنید بزرگ نیست.

از بیرون، بازاریابان وابسته درآمد غیرفعال را آسان می کنند. توجه داشته باشید که سایت آنها به نوعی شبیه سایت شما است. تفاوت اصلی این است که آنها چقدر خوب ساخته می شوند اعتماد با مخاطبان خود

سایت های وابسته که ماه به ماه درآمد ثابتی را به ارمغان می آورند، با بی طرف ماندن و ارائه محتوای با کیفیت به مخاطبان خود برجسته می شوند.

هنگامی که با مخاطبان خود رابطه برقرار کردید، به احتمال زیاد به توصیه های محصول شما اعتماد خواهند کرد.

تا اینجا منطقی است؟ بیایید ببینیم چگونه می توانید از طریق بازاریابی محتوا از کمیسیون های وابسته کسب درآمد کنید.

روی محتوای با کیفیت تمرکز کنید

چگونه در بازاریابی وابسته با محتوای با کیفیت موفق شویم

چه یک وبلاگ نویس باشید و چه اینفلوئنسر، کیفیت محتوای شما تعیین کننده میزان پیشرفت شما به عنوان یک تولید کننده محتوا است.

ایجاد تعادل بین رتبه بندی برای کلمات کلیدی کم رقابت و ایجاد محتوای با کیفیت دشوار است، به عنوان مثال مانند همین مقاله با تمرکز بر “چگونگی موفقیت در بازاریابی وابسته”. برای تعمیق روابط خود با مخاطبان خود، باید ارزش بسیار خوبی را ارائه دهید که آنها در جای دیگری نتوانند آن را بیابند.

همیشه باید قبل از بهینه سازی برای کلمات کلیدی، بر ارائه محتوای با کیفیت به مخاطبان خود تمرکز کنید. اجازه دهید بهینه سازی در حین ویرایش انجام شود.”

شراب الک، رئیس بازاریابی و فروش WP Buffs

از خود بپرسید، “من در حال حل کردن کدام نقطه درد برای مخاطب هدفم هستم؟” اگر وبلاگ شما در مورد نجاری است، خوانندگان احتمالاً می خواهند یاد بگیرند که چگونه در نجاری بهتر عمل کنند. اگر وبلاگ زیبایی دارید، خوانندگان شما احتمالاً به دنبال آموزش آرایش یا بررسی مجموعه های مراقبت از پوست هستند.

ایجاد محتوای خود را بر این اساس قرار دهید که چگونه خدمات منحصر به فرد شما می تواند به مخاطبان شما کمک کند در طول زمان، مشاهده کنید که کدام مقاله خوب عمل می کند و به آن موضوعات متمایل شوید.

خروجی محتوای خود را بر اساس ترجیح مخاطب خود تنظیم کنید

وقتی هیچ کس هیچ نظر یا بازخوردی در مورد محتوای شما نمی‌گذارد، می‌تواند احساس کند که تمام کار سخت شما به هدر می‌رود. این مانند فریاد زدن در فضای خالی است – اگر کسی پاسخگوی شما نیست، از کجا می دانید که مخاطب هدف خود را مورد خطاب قرار می دهید؟

اگر مطمئن نیستید که خوانندگان شما در خارج از چه چیزی دوست دارند گزارش های گوگل آنالیتیکس، شروع به تعامل با آنها کنید!

اگر در حال وبلاگ نویسی هستید، از خوانندگان بخواهید نظرات خود را با نظرات خود بیان کنند. همچنین می‌توانید نظرسنجی‌هایی را در رسانه‌های اجتماعی انجام دهید تا بفهمید چه نوع محتوایی را می‌خواهند بخوانند یا تماشا کنند. سازندگان محتوای یوتیوب اغلب در مورد ویدیوی خود نظری می‌گذارند و درخواست بازخورد می‌کنند.

بازاریابی ایمیلی یکی دیگر از راه های عالی برای دیدن آنچه در بین مخاطبان شما طنین انداز می شود است، بنابراین با خبرنامه های خود آزمایش کنید.

کمپین ها می توانند به شما کمک کنند تا استراتژی بازاریابی خود را متمرکز کنید. مطابق با اینفلوئنسر مارکتینگ هاب، خوانندگان بازاریابی مبتنی بر کمپین را بر بازاریابی «همیشه فعال» ترجیح می دهند. سعی کنید کمپین های مضمونی را اجرا کنید تا ببینید مخاطبان شما با چه چیزی بیشتر درگیر هستند و محتوای خود را بر اساس آن اصلاح کنید.

محصولات وابسته مناسب را انتخاب کنید

تبلیغ محصولات مناسب که با ارزش ها و اصول برند شما همسو باشد به همان اندازه ایجاد محتوای با کیفیت مهم است.

بسیاری از صاحبان برند به دلیل سود سرشار به دنبال محصولاتی هستند که بالاترین نرخ کمیسیون را داشته باشند. این یک خطای تازه کار به دو دلیل است.

اول، شما می توانید از دست دادن اگر محصولاتی را تبلیغ می کنید که کیفیت پایینی دارند یا از برندی با شهرت بد هستند، به خوانندگان خود اعتماد کنید. دوم، اگر یک محصول دارای نرخ تبدیل وحشتناکی باشد، ممکن است در فروش ضرر کنید.

بهتر است روی محصولاتی تمرکز کنید که دارای نرخ تبدیل مناسب و تعداد مناسبی از نظرات مثبت هستند.

فرض کنید بین تبلیغ کردن یک انتخاب دارید:

  • محصول A که 40 دلار کمیسیون ارائه می دهد و هیچ بررسی یا سابقه ای از تبدیل ندارد
  • محصول B که به ازای هر فروش 10 دلار کمیسیون و نرخ تبدیل 30 درصد ارائه می دهد.

100 کلیک بر روی محصول B 300 دلار پورسانت ایجاد می کند، بر خلاف محصول A، که شما به طور بالقوه چیزی کسب نمی کنید!

وقتی سعی می کنید محصولات خوب را در وب سایت خود تبلیغ کنید، بررسی های آنها را بررسی کنید و بازخورد کلی برای محصولات مورد علاقه شما چیست.

پس از مدتی، کمیسیون های خود و میزان فروش را که ترافیک شما به شرکای وابسته خاص هدایت می کند نظارت کنید. اگر مخاطبان شما ترجیح می دهند از تعداد انگشت شماری از بازرگانان خرید کنند، ایجاد رابطه با هر برند تجارت الکترونیک را در نظر بگیرید. می توانید از عملکرد فروش خود برای درخواست نرخ کمیسیون بهتر استفاده کنید.

اگر دست خود را درست بازی کنید، حتی صاحبان مشاغل کوچک نیز می‌توانند با نام‌های معروف پا به پای خود بایستند، زیرا مارک‌های دارای برنامه‌های وابسته به عملکرد اهمیت می‌دهند.

کمپین های بازاریابی وابسته خود را گسترش دهید

چگونه در بازاریابی وابسته با کمپین ها موفق شویم

بسیاری از سایت های وابسته از طریق وبلاگ نویسی درآمدزایی می کنند. بهینه سازی محتوای خود برای سئو به طوری که بتوان آن را راحت تر از طریق موتورهای جستجو پیدا کرد، به وبلاگ شما کمک می کند درآمد غیرفعال ایجاد کند، اما راه های زیادی برای ارائه و کسب درآمد از محتوا با لینک های وابسته وجود دارد.

لیست ایمیل یک راه عالی برای ارسال محتوای انتخاب شده به مخاطبان علاقه مند است. نکته کلیدی این است که بخش بندی ایجاد کنید تا خوانندگان را به سمت پایین تر از قیف فروش سوق دهید.

خسته کننده است اگر برای هر فردی که یک آهنربای سرید را دانلود می کند ایمیل بفرستید یا بخواهید سرنخ را دنبال کنید. جدا کردن لیست ایمیل خود بر اساس بخش ها به شما کمک می کند بازاریابی ایمیلی را از طریق اتوماسیون مقیاس بندی کنید.

می توانید این بخش ها را بر اساس تعداد مقالات خوانده شده یا انواع اقدامات انجام شده در سایت خود جدا کنید. فقط مطمئن شوید که محتوایی که به هر بخش ارائه می‌کنید همچنان در هر مرحله از سفر خریدار به مخاطبان شما ارزش ارائه می‌کند.

به همکاری با دیگر بازاریابان یا برندهای وابسته فکر کنید. اگر به اندازه کافی بزرگ فکر می کنید، فرصت های زیادی برای بازاریابی مشترک با اینفلوئنسرها یا برندها وجود دارد. می‌توانید وبینارهایی برگزار کنید که به مخاطبان یکدیگر در مورد چیزی در صنعت شما آموزش می‌دهند که مردم همیشه اشتباه می‌کنند، یا پست‌های مهمان را در وبلاگ‌های یکدیگر تبادل کنید.

انواع مختلف محتوا تولید کنید تا ببینید مخاطبان شما از چه چیزی لذت می برند. یادگیری اینکه چه چیزی برای خوانندگان شما ارزش ایجاد می کند، فرصت های جدیدی را برای افزایش درآمد و ترافیک کسب و کار شما در مسیر باز می کند.

شبکه های وابسته خود را متنوع کنید

اگر به تازگی بازاریابی وابسته را شروع کرده اید، در یک شبکه وابسته مانند ثبت نام کنید شرکت های وابسته به آمازون می تواند برای شما بهتر عمل کند زیرا محصولات متنوعی برای انتخاب وجود دارد.

این لیست را بررسی کنید بهترین برنامه های بازاریابی وابسته برای مبتدیان. پس از آزمایش اینکه کدام محصولات بیشترین تبدیل را ایجاد می کنند، پیوندهایی از برنامه های وابسته مختلف اضافه کنید.

تنوع بخشیدن به شبکه‌های وابسته می‌تواند به شما کمک کند کمیسیون‌های بالاتری برای محصولات مشابه کسب کنید، در حالی که در صورتی که یکی از این شبکه‌های وابسته ساختار کمیسیون خود را یک شبه تغییر دهد، کنترل بیشتری بر جریان درآمدتان به شما می‌دهد.

آیا شما یک فروشگاه تجارت الکترونیک راه اندازی می کنید؟ برنامه وابسته خود را ایجاد کنید!

wordimage2

ما بازاریابی وابسته برای سایت های محتوا در وردپرس را پوشش داده ایم، اما اگر در ووکامرس بفروشید چه؟

شما هنوز هم می توانید از بازاریابی وابسته استفاده کنید، فقط از یک رویکرد متفاوت. به جای تبلیغ محصولات از طریق محتوا، می توانید برنامه وابسته خود را از ابتدا ایجاد کنید و با شرکت های وابسته ای که محصولات شما را برای شما تبلیغ می کنند شریک شوید.

یک برنامه وابسته یک کانال جذب مشتری جدید ایجاد می کند که ترافیک را هدایت می کند از طریق وابسته ها زمانی که از طریق شرکت‌های وابسته در معرض مخاطبان جدید قرار می‌گیرید، دامنه برند شما افزایش می‌یابد و با ارتباط با اینفلوئنسرهای معتبر که دنبال‌کنندگان وفاداری دارند، شهرت خود را افزایش می‌دهید.

هزینه اولیه کمی وجود دارد زیرا فقط پس از فروش موفقیت آمیز به شرکت های وابسته کمیسیون آنها را پرداخت می کنید. ایجاد یک برنامه فقط هزینه ثبت نام برای پشته فناوری شما را به همراه دارد.

بنابراین چگونه یک برنامه وابسته ایجاد می کنید که مردم در آن ثبت نام کنند؟

ایجاد یک برنامه رقابتی

شما می توانید برنامه وابسته خود را از طریق پلتفرم های نرم افزاری وابسته مانند Refersion یا Affiliate Marketing Pro ایجاد کنید. گزینه استفاده نیز وجود دارد افزونه های وردپرس.

اجزای اصلی طرح برنامه وابسته خود که باید آنها را کشف کنید عبارتند از:

  • ساختار کمیسیون
  • نرخ های کمیسیون
  • روی کدام کانال های بازاریابی دیجیتال تمرکز کنید
  • مواد ورودی منحصر به فرد برای شرکت های وابسته

کمیسیون ها معمولاً بر اساس پرداخت به ازای هر اقدام (PPA)، پرداخت به ازای سرنخ (PPL) یا پرداخت به ازای کلیک (PPC) پرداخت می شود. PPA محبوب‌ترین انتخاب است، اما می‌توانید مدل هیبریدی را آزمایش کنید که از ترکیبی از این رویکردها سود می‌برد.

ساختار خود را بر روی انحصار متمرکز کنید تا به شرکت‌های وابسته انگیزه دهید تا ترافیک بیشتری را به ویترین فروشگاه شما هدایت کنند. کمیسیون‌های بالا معمولاً برای شرکت‌های وابسته با عملکرد بالا رزرو می‌شود، اما سعی کنید نرخ کمیسیون خود را رقابتی نگه دارید. بسیاری از شرکت های وابسته ممکن است به رقبای شما مراجعه کنند اگر نرخ های شما را خیلی پایین بیابند.

اگر با ایجاد برنامه وابسته خود مشکل دارید، برای برنامه های موجود در جایگاه خود ثبت نام کنید. می‌توانید ببینید که آیا رقبا روی اینفلوئنسرها با کانال‌های یوتیوب تمرکز می‌کنند یا در حال ایجاد حضور در لینکدین هستند.

شما می‌توانید از برنامه‌های وابسته موجود به‌عنوان یک الگو برای خودتان استفاده کنید و برای کسب مزیت رقابتی متمایز شوید.

برای ثبت نام به یک صفحه فرود برای شرکت های وابسته نیاز دارید. این صفحه می تواند یک صفحه مستقل باشد یا به عنوان بخشی از سایت شما یکپارچه شده باشد (اگر دارید).

با وابستگان بسیار واجد شرایط، مشارکت های قوی ایجاد کنید

یافتن شرکت های وابسته خوب می تواند ترافیک و درآمد شما را بیشتر از کانال های بازاریابی موجود افزایش دهد.

انجمن‌ها و گروه‌های فیس‌بوک را بررسی کنید، زیرا شرکت‌های وابسته تمایل دارند از دیگر شرکت‌های وابسته راهنمایی بخواهند یا در تاپیک‌های فروم خاص برای آخرین روند محصولات شرکت کنند.

یکی دیگر از منابع دست کم گرفته شده وابسته های با کیفیت بالا، مشتریان قبلی هستند. اگر مشتری یک بررسی درخشان در مورد محصول یا صفحه فروشگاه شما گذاشته باشد، این احتمال وجود دارد که از ادامه تبلیغ محصول شما و در عین حال دریافت پول برای آن خوشحال شود.

هنگامی که شبکه ای از شرکت های وابسته را جمع آوری کردید، چالش این است که رابطه خوبی با آنها حفظ کنید. اگر متوجه شدید که فروش از ترافیک یک شرکت وابسته در حال کاهش است، با آنها کار کنید تا ببینید چه چیزی برای افزایش ترافیک نیاز است – مانند WP Buffs با آنها وابسته ها.

داشتن این نوع مکالمات سخت معنی دار خواهد بود زیرا به وابستگان نشان می دهید که به همکاری اهمیت می دهید. در رسیدن به مصالحه، خواهید دید که چگونه می توانید برنامه وابسته خود را بهبود بخشید.

نتیجه

بازاریابی وابسته یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد جریان درآمد مستقیم است و بسیاری از کارآفرینان به ایجاد یک تجارت بازاریابی وابسته می‌پردازند.

این به راحتی می تواند شما باشید.

هنگامی که بازاریابی وابسته به خوبی انجام شود، می تواند ارزش ویژه برند شما را افزایش دهد و برند شما را بسیار بیشتر از زمانی که سعی می کنید به تنهایی افزایش دهید، تقویت می کند.

کلید بازاریابی وابسته، یادگیری نحوه ایجاد اعتماد است. چه یک شرکت وابسته باشید که محصولات دیگران را تبلیغ می‌کند یا یک فروشگاه ووکامرس داشته باشید که با شرکت‌های وابسته همکاری می‌کند، روابط با افراد مناسب، بازاریابی وابسته را به یک سرمایه‌گذاری سودآور تبدیل می‌کند.



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »