مارکتینگ

آدرس ایمیل افرادی حرفه ای را که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید به راحتی پیدا کنید

اگر شما نیاز به انجام هر گونه جستجوی فروش با استفاده از پست الکترونیک، اولین قدم یافتن آدرس ایمیل شخص یا شرکت است. این ممکن است آسان به نظر برسد زیرا تنها کاری که باید انجام دهید یک جستجوی ساده در اینترنت است، درست است؟ با این حال، اگر مخاطبی که به آن نیاز دارید و همچنین اطلاعات مربوط به هر کسی که در آنجا کار می کند در هیچ کجای آنلاین یافت نشود، چه؟

قدم بعدی شما به سمت راه حل این است که به دنبال راهی سریع و راحت برای برقراری تماس تجاری مورد نیاز خود باشید. بسیاری از آموزش‌ها و ابزارهای آنلاین ادعا می‌کنند که می‌توانند این اطلاعات را به دست آورند، اما بسیاری از آنها به سادگی با وعده‌های دروغین پر شده‌اند که فقط وقت و اعصاب شما را به همراه خواهد داشت.

این پست وبلاگ همه چیزهایی را که باید در مورد یکی از راحت‌ترین ابزارهای تماس یاب که با آن روبرو خواهید شد، ارائه می‌کند. اجازه دهید به شما معرفی کنیم تومبا.

Tomba چیست و چگونه کار می کند

Tomba یک ابزار قدرتمند برای یافتن ایمیل است که به شما کمک می کند تا آن را دریافت کنید تماس های تجاری شما نیاز دارید، صرف نظر از جایگاه خاص آن. با کمک فیلترهای هوشمند آن، می توانید تمام مخاطبین تجاری را که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید، در کمتر از چند دقیقه پیدا کنید. Tomba سریع، قابل اعتماد و کاملا کاربرپسند است و ویژگی های فراوانی را ارائه می دهد که در وقت ارزشمند شما صرفه جویی می کند.

چه بخواهید تومبا فقط آدرس‌های ایمیل شخصی یا مبتنی بر نقش را فهرست کند، می‌توانید فیلترها را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید. علاوه بر این، به شما این امکان را می دهد که رایج ترین قالب ایمیل مورد استفاده در سازمان را از ده ها ترکیب ممکن دریافت کنید. Tomba همچنین آدرس های ایمیل تایید شده را پیدا می کند و مطمئن می شود که ایمیل های مهم به مکان مناسب ارسال می شوند. همچنین می توانید منبع عمومی هر آدرس ایمیل را به همراه آخرین تاریخ های کشف بررسی کنید.

جدا از اینکه تومبا یک دستیار مفید در فروش و جذب مشتریان جدید است، حتی در هنگام استخدام نیز شما را ناامید نخواهد کرد، و تضمین می کند که شما یک جریان ثابت از نامزدها را در جریان خواهید داشت. این یک راه حل عالی برای تیم ها است زیرا به شما این امکان را می دهد که اشتراک را با همکاران خود به اشتراک بگذارید

برای شروع استفاده از Tomba، تنها کاری که باید انجام دهید این است که افزونه مرورگر مورد استفاده خود را دریافت کنید. پس از نصب افزونه، آن را باز کنید و ایمیل را از آنجا بگیرید. Tomba بسته به دامنه ای که در حال حاضر از آن بازدید می کنید، تمام ایمیل های مورد نیاز را پیدا می کند.

می‌توانید بلافاصله ایمیل‌ها را کپی کنید، آن‌ها را به فهرست سرنخ‌ها اضافه کنید یا به CSV صادر کنید تا به سرویس بازاریابی ایمیلی خود ارسال کنید. افزونه همچنین اطلاعاتی در مورد شرکت، مانند اندازه، سال تاسیس، کشور، شهر، کد پستی و غیره ارائه می دهد.

شما می توانید به سرعت منبع تمام اطلاعات را بررسی کنید و ببینید که چه تعداد از وب سایت ها در مورد شرکت صحبت می کنند و شانس معتبر و به روز بودن اطلاعات را افزایش می دهد. اگر شماره تلفن ها به صورت آنلاین نیز در دسترس هستند، تومبا آنها را برای شما پیدا می کند و اطلاعاتی در مورد تأیید صحت آن مخاطبین ارائه می دهد.

نتیجه

با یک ابزار کاربر پسند مانند تومبا، می توانید اتلاف ساعت ها را برای یافتن ایمیل ها و سایر اطلاعات تماس در مورد کسب و کاری که به دنبال آن هستید فراموش کنید.

این به راحتی تمام اطلاعات لازم را در عرض چند ثانیه پیدا کرده و تأیید می کند و اطمینان می دهد که با افراد و شرکت هایی که برای شما مهم هستند ارتباط برقرار می کنید. با دستیار مانند تومبا، تولید سرنخ و جمع آوری مخاطبین واقعاً هرگز آسان نبوده است.

 


منبع

 
 

 

 

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »