دیجیتال مارکتینگمارکتینگوردپرس

مدیر قیف فروش Studiocart برای وردپرس


به عنوان یک صاحب کسب و کار آنلاین، هدف نهایی شما باید تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشتری باشد. اما چگونه؟

یکی از روش‌های آزمایش شده و واقعی که توسط بسیاری از بازاریابان استفاده می‌شود، قیف فروش نامیده می‌شود – مسیری که به آرامی کاربران را راهنمایی می‌کنید تا آنها را به خرید وادار کنید. این معمولاً به 4 مرحله تقسیم می شود: آگاهی، علاقه، میل و اقدام (معروف به خرید).

وردپرس یک پلت فرم عالی برای ایجاد یک وب سایت یا صفحه فرود برای کسب و کار شما است که می تواند باعث آگاهی محصول شما شود. حتی می توانید از سایت خود برای جلب علاقه استفاده کنید. اما برای افزودن یک قیف فروش کامل، به یک ابزار هدفمند نیاز دارید. که ما را به برجسته ترین پلاگین امروز – Studiocart می رساند.

با استودیو کارت آشنا شوید

با استودیو کارت آشنا شوید

اگر این اولین بار است که در مورد آن می شنوید، استودیو کارت یک راه هوشمند برای ایجاد قیف فروش با وردپرس و افزایش تبدیل کلی است. در نگاه اول این یک افزونه تجارت الکترونیک مفید است که به شما امکان می‌دهد کالاها، دوره‌ها، عضویت‌ها، خدمات و موارد دیگر را از وب‌سایت خود بفروشید… اما می‌تواند خیلی بیشتر از این کار انجام دهد.

قیف فروش آسان ساخته شده است

Studiocart یک راه حل نهایی برای تمام نیازهای قیف فروش شما است. با Studiocart می‌توانید محصول(های) خود را اضافه کنید، تنظیمات پرداخت را فعال کنید (یک‌بار، تکراری، طرح‌های پرداخت و آزمایش‌های رایگان)، افزایش فروش و کاهش فروش را برای به حداکثر رساندن فروش، ارائه تخفیف، جذب سرنخ‌های از دست رفته، اضافه کردن مشتریان به لیست پستی، ترویج دهید. و بیشتر با کمک ادغام ها.

Studiocart همچنین مطابق با GDPR و برچسب سفید آماده است. بنابراین شما مسئول داده‌های خود می‌مانید، و اگر از Studiocart برای پروژه مشتری استفاده می‌کنید، می‌توانید نام تجاری سفارشی، نماد منوی داشبورد و اطلاعات نویسنده را اضافه کنید.

قالب های آماده برای استفاده

قالب های Studiocart

علاوه بر ویژگی های قابل تنظیم برای قیف فروش شما، قالب های آماده ای وجود دارد که می توانید از آنها برای اضافه کردن سریع صفحات مهم استفاده کنید. از بین قالب های ماهرانه طراحی شده برای صفحه فروش، فروش های بالا، پرداخت و صفحه تشکر خود انتخاب کنید.

بهتر از همه، این الگوها برای 5 صفحه ساز محبوب مختلف در دسترس هستند – بنابراین چه از Elementor استفاده کنید و چه Divi را ترجیح می دهید، همچنان می توانید صفحات کلیدی قیف را در عرض چند دقیقه تنظیم کنید. فقط کافیست از داشبورد وردپرس خود به Studiocart “کتابخانه قالب” بروید، سپس صفحاتی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب و دانلود کنید.

اما اگر می خواهید فرم خرید محصول را به صفحه دیگری در سایت خود اضافه کنید یا صفحه تشکر خود را از ابتدا طراحی کنید، مطمئناً می توانید. فقط از تم و صفحه ساز انتخابی خود به همراه کدهای کوتاه مفید Studiocart و بلوک سازنده گوتنبرگ استفاده کنید که اضافه کردن فرم های سفارش، جزئیات سفارش، رسیدها، قیمت محصول و طرح های پرداخت را در هر نقطه از وب سایت شما آسان می کند.

ادغام Studiocart

در حالی که این افزونه در حال حاضر بسیار عالی است، برای ویژگی های بیشتر خوشحال خواهید شد که بدانید تعدادی از آنها وجود دارد ادغام Studiocart.

از ادغام ها برای خودکار کردن تعاملات کاربر استفاده کنید، به عنوان مثال ارسال یک ایمیل خوش آمدگویی در هنگام خرید یک کاربر جدید. یا از ویژگی های پیشرفته استفاده کنید، مانند اجازه دادن به دانش آموزان برای دسترسی به یک انجمن انحصاری پس از خرید یک دوره خاص.

در زمان نوشتن بیش از 35 ادغام وجود دارد که شامل (اما نه محدود به):

  • به عنوان مثال، صفحه سازهای محبوب گوتنبرگ، المنتور، دیوی، کوبلی و اکسیژن
  • LearnDash، MemberPress، TutorLMS، WP Courseware و سایر سیستم های دوره محبوب
  • Google Recaptcha جلوگیری از اسپم
  • خدمات ایمیل مارکتینگ مانند MailChimp، ConvertKit، Mailpoet، ActiveCampaign، و غیره.
  • SliceWP مدیر برنامه های وابسته
  • دسترسی محدود از طریق عضو لیست آرزوها، گروه ها بر اساس itthinx و Content Pro را محدود کنید
  • خدمات اتوماسیون شخص ثالث مانند زاپیر، خودکار عجیب و غریب، یکپارچه، Thrive Automator و بیشتر

و چیزهای بیشتری در حال کار است – هم از نظر ویژگی های افزونه و هم از نظر ادغام شخص ثالث. می توانید بررسی کنید Studiocart Trello برای مشاهده خلاصه‌ای بی‌درنگ از درخواست‌های ویژگی معلق، موارد در حال انجام و آنچه منتشر شده است.

قیمت گذاری مناسب برای مشاغل کوچک

قیمت گذاری Studiocart Pro

پس این همه هزینه چقدر است؟ مستقیماً به اصل مطلب می رسیم، برنامه ها از 199 دلار در سال برای مجوز سایت واحد شروع می شوند. این شامل تمام ویژگی‌ها، قالب‌ها و ادغام‌های عالی Studiocart برای قیف‌های نامحدود و همچنین ۱ سال پشتیبانی از سوی توسعه‌دهنده است.

اما می توانید یک لاغر شده نیز بگیرید Studiocart Lite نسخه ای در WordPress.org که ویژگی های کمتری را ارائه می دهد، اما همچنان یک گزینه عالی است اگر تنها چیزی که نیاز دارید راهی سریع برای افزودن فرم سفارش، تسویه حساب، صفحه تشکر و ادغام خبرنامه است (توجه داشته باشید که 6 ادغام برای نسخه رایگان موجود است – پرداخت صفحه اطلاعات برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در آن متفاوت است رایگان در مقابل حرفه ای).

چگونه با Studiocart یک قیف فروش بسازیم

بنابراین، چگونه می‌توانید با Studiocart یک قیف فروش وردپرس ایجاد کنید؟ آسان است – ما به شما نشان خواهیم داد! شما همچنین می توانید همراه با خود را دنبال کنید شروع سریع راهنما، اما این نسخه فشرده خود ما است.

بنابراین مرحله اول – افزونه را دریافت کنید. سر به سمت استودیو کارت وب سایت خود را خریداری کنید و برای وب سایت خود مجوز خریداری کنید، سپس افزونه را دانلود کرده و طبق معمول از طریق داشبورد وردپرس نصب و فعال کنید (Plugins > Add New > Upload Plugin و فایل فشرده Studiocart را انتخاب کنید).

تنظیمات Studiocart

تنظیمات Studiocart

با نصب پلاگین و آماده استفاده، اولین قدم شما این است که اطلاعات کسب و کار خود را در زیر اضافه کنید Studiocart > تنظیمات بخش. این شامل نام تجاری، خط مشی رازداری و پیوندهای شرایط، قالب ارز، روش‌های پرداخت (گزینه‌های Stripe، PayPal یا Cash)، اطلاعات تماس ایمیل (که برای همه ایمیل‌های خودکار مرتبط با فرآیندهای Studiocart استفاده می‌شود)، نرخ‌های مالیات (و VAT) و فرمت فاکتور کلی

توجه – در اینجا نیز می‌توانید بخشی را برای وارد کردن کلیدهای API و URL برای ادغام‌های مختلف شخص ثالث پیدا کنید. اطلاعات مورد نیاز بر اساس یکپارچه سازی متفاوت است (به عنوان مثال، MailChimp برای اتصال به یک کلید API نیاز دارد در حالی که Teachable به اطلاعات ورود به سیستم شما نیاز دارد)، اما برای این راهنما ما قرار نیست وصل شویم. پس بیایید یک محصول اضافه کنیم!

محصولات ایجاد کنید و قیف خود را سفارشی کنید

افزودن یک محصول به آسانی ایجاد یک پست وبلاگ است (ما از اصطلاح “محصول” استفاده می کنیم، اما به یاد داشته باشید که می توانید خدمات، کالاهای دیجیتال یا فیزیکی، دوره ها و موارد دیگر را بفروشید).

یک محصول ایجاد کنید

فقط به حرکت کنید Studiocart > محصولات > افزودن جدید. چه از گوتنبرگ استفاده کنید یا از ویرایشگر کلاسیک، ابتدا باید به محصول خود یک نام بدهید و مقداری محتوا برای استفاده در صفحه محصول اضافه کنید.

فیلدهای فرم Studiocart

سپس از جعبه متا تنظیمات محصول Studiocart برای اضافه کردن اطلاعات مهم استفاده کنید. این شامل:

  • عمومی اطلاعات محصول برای رنگ صفحه، تصویر پس زمینه، الگو و وضعیت مالیات
  • فعال کردن طرح های پرداخت (یک بار، تکراری، نام قیمت خود را یا رایگان) که شامل فروش و برنامه فروش است
  • محدودیت های خرید برای تعداد مجموعه‌ای از فروش یا فروش به ازای هر مشتری همراه با کارهایی که وقتی محصول دیگر در دسترس نیست انجام شود (مثلاً نمایش پیام یا تغییر مسیر)
  • مجاز است روش های پرداخت (یادآوری کنید که این بر اساس روش هایی است که در تنظیمات اصلی Studiocart تنظیم کرده اید)
  • کشیدن و انداختن فیلدهای فرم سازنده برای افزودن فرم یک صفحه ای، 2 مرحله ای یا انتخابی برای محصولات خود (تصویر بالا را ببینید)
  • فعال و ایجاد کنید کوپن
  • اجازه برای سفارش دست انداز (به محض اینکه کاربر اقدام به خرید کند، اضافه می شود یا به فروش می رسد) و مشخص شده است مسیر فروش بالا (برای مسیرها به یادداشت ما در زیر مراجعه کنید)
  • یک صفحه تشکر، تغییر مسیر یا پیام را به عنوان خرید مشخص کنید تاییدیه ها
  • ایجاد کردن اطلاعیه برای ارسال در هنگام خرید یا فعال کردن یک ایمیل خوش آمدگویی برای انتخاب کردن
  • شخص ثالث را فعال کنید ادغام ها و سرویس، ماشه و اقدام را انتخاب کنید (به عنوان مثال می توانید LearnDash، یک ماشه پس از خرید و یک اقدام برای اضافه کردن کاربر به عنوان دانشجو اضافه کنید)
  • اضافه کردن ردیابی کدهای جذب سرنخ و/یا خرید

ممکن است متوجه شده باشید که وجود دارد تجزیه و تحلیل بخش اینجا نیز هنگامی که محصول شما فعال شد، می‌توانید آمار سریع بازدیدهای صفحه، تبدیل‌ها، نرخ تبدیل و فروش بی‌نظیر را در اینجا مشاهده کنید. این یک راه راحت برای سنجش عملکرد محصول و انجام تنظیمات در صفحه محصول یا قیف در صورت نیاز است.

وقتی کارتان تمام شد، فقط مطمئن شوید که ذخیره کنید. ما همچنین پیشنهاد می‌کنیم محصولات خود را پس از پخش آزمایشی آزمایش کنید تا مطمئن شوید که تنظیمات مربوط به فروش بالا، جذب سرنخ، اعلان‌ها و غیره همه آن‌طور که باید کار می‌کنند. اما هنگامی که یک بار سریع انجام دادید، باید آماده شروع فروش باشید!

ایجاد مسیر افزایش فروش

اگر تصمیم به فعال کردن upsells دارید، باید یک مسیر Upsell نیز ایجاد کنید. این مشخص می کند که محصول پرفروش، پیشنهاد ویژه، صفحه فرود و جایی که کاربر در صورت قبول یا رد پیشنهاد، برده می شود.

مسیر Upsell Studiocart

برای انجام این کار به Studiocart > مسیرهای افزایش فروش > افزودن جدید. در اینجا می‌توانید لایه‌های افزایش/نزول با صفحات خاص اضافه کنید. وقتی کارتان تمام شد، مطمئن شوید که کارتان را ذخیره کرده اید، سپس می توانید مسیر Upsell را هنگام ایجاد/ویرایش یک محصول اختصاص دهید.

گزارش های استودیو کارت

گزارش های استودیو کارت

و آخرین قسمتی که می‌خواهیم به آن بپردازیم، گزارش‌ها است. اگر به آن بروید، زیر داشبورد اصلی Studiocart > گزارش‌ها اطلاعات سریعی در مورد فروشگاه خود پیدا خواهید کرد که می تواند فیلتر و صادر شود.

همانطور که می بینید – هیچ کمبودی در گزینه ها وجود ندارد! همه چیزهایی که برای افزودن محصولات، ایجاد یک قیف و حتی گرفتن سرنخ ها نیاز دارید، در دسترس شماست.

چرا Studiocart را انتخاب کنید؟

خط پایین – ما فکر می کنیم باید Studiocart را امتحان کنید. چندین پلاگین وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، و ما تعداد کمی از آنها را امتحان کرده ایم، اما Studiocart آسان بود و قطعاً محصولی است که ما توصیه می کنیم. فقط برای خلاصه کردن در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا فکر می کنیم Studiocart متمایز است.

آسان و اتوماتیک: با Studiocart می توانید قیف فروش خود را در یک روز افزایش دهید. به طور جدی. قالب‌های ارائه‌شده عالی به نظر می‌رسند و با چند تغییر کوچک در رنگ‌ها و تصاویر می‌توانید یک صفحه فروش، پرداخت و صفحه تشکر داشته باشید که با بقیه سایت‌ها و برند شما مطابقت دارد (حتی برچسب‌های سفید برای پشتیبان موجود است). و ادغام با پلتفرم‌های بازاریابی ایمیلی و نرم‌افزار گردش کار به این معنی است که می‌توانید اتوماسیون‌هایی را برای مدیریت کارها راه‌اندازی کنید.

سبک وزن: این یک افزونه کامل و بدون نیاز به پلاگین های بزرگ و دست و پا گیر تجارت الکترونیک یا هزاران افزونه است. Studiocart همه چیزهایی را دارد که برای راهنمایی بازدیدکنندگان از طریق سایت و مستقیماً به صفحه پرداخت خود نیاز دارید.

جذب سرب: اجازه ندهید مشتریان فرار کنند! جایی که بسیاری از پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی سنتی با شکست مواجه می‌شوند، هنگام پرداخت است، اما با Studiocart می‌توانید تسویه‌حساب 2 مرحله‌ای و گرفتن سرنخ را فعال کنید، بنابراین وقتی کاربران قبل از خرید ایمیل خود را وارد می‌کنند، به لیست پستی مورد نظر شما نیز اضافه می‌شوند. بنابراین می توانید در صورت نیاز با آنها پیگیری کنید و آن چرخ دستی های رها شده را بازیابی کنید.

قیمت مقرون به صرفه: Studiocart در حال حاضر با قیمت معمولی 199 دلار در سال تنظیم شده است و آن را گزینه ای مناسب برای کارآفرینان و مشاغل کوچک با بودجه است. ما فرض می کنیم که اگر به دنبال ایجاد یک قیف فروش برای سایت وردپرس خود هستید، احتمالاً WooFunnels (299 دلار در سال)، Cartflows (239 دلار در سال) یا ThriveCart (پیشنهاد محدود 495 دلار، به طور منظم 97 دلار) نیز تحقیق کرده اید. ماه). و کاملاً واضح است که قیمت آنها از کمی تا بسیار بالاتر از Studiocart متغیر است (و اغلب بدون اضافه شدن قابل توجه خدمات برای افزایش قیمت ارزش آن را داشته باشد).

پشتیبانی: تیم توسعه Studiocart بسیار پاسخگو است (آنها حتی یک رتبه عالی 5 ستاره در WordPress.org دارند) به علاوه یک فعال وجود دارد گروه Studiocart در فیس بوک که در آن می توانید از دیگران کمک بخواهید. بنابراین، چه به دنبال کمک برای راه‌اندازی باشید و چه صرفاً توصیه‌ای در مورد قیف‌های فروش به طور کلی، شخصی در جامعه Studiocart وجود خواهد داشت که می‌تواند کمک کند.


بنابراین چه متخصصی باشید که قصد راه‌اندازی یک برنامه مربیگری را دارید، یا یک توسعه‌دهنده با موضوع وردپرس برای فروش، Studiocart یک راه‌حل عالی برای کسب‌وکار کوچک شما است. اما نظر شما در مورد Studiocart چیست؟ آیا راه حل مناسبی برای سایت وردپرس شماست؟ چیز دیگری که می خواهید در مورد ایجاد قیف فروش بدانید؟ در صورت نیاز دیدگاه خود را در زیر این قسمت قرار دهید!



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »