سئوشبکه های اجتماعیمارکتینگ

اطلاعیه راه اندازی وب سایت: این کار را به عنوان بخشی از راه اندازی خود انجام دهید


فهرست مطالب

راه های اعلام راه اندازی وب سایت جدید

در شبکه های اجتماعی پست کنید

یک ایمیل بفرستید

یک بیانیه مطبوعاتی بنویسید

یک پیشنهاد تبلیغاتی ایجاد کنید

نمونه های اعلامیه راه اندازی وب سایت

5 کاری که باید به عنوان بخشی از راه اندازی وب سایت انجام دهید

سئوی وب سایت خود را بررسی کنید

عملکرد را بررسی کنید

یک تست اولیه را با چند کاربر اجرا کنید

مطمئن شوید که تجزیه و تحلیل فعال است

از وب سایت جدید خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

نتیجه

یک اعلامیه راه اندازی موفقیت آمیز وب سایت باید برای یک وب سایت جدید ایجاد هیجان و کنجکاوی کند.

صاحبان مشاغل و بازاریابان معمولاً برای راه اندازی وب سایت اخیراً به روز شده یا ایجاد شده خود بسیار هیجان زده هستند.

با این حال، موارد زیادی وجود دارد که باید به عنوان بخشی از راه اندازی شما بررسی شود تا از موفقیت اطمینان حاصل شود.

در این مقاله، 5 کاری را که باید به عنوان بخشی از اطلاعیه راه اندازی وب سایت جدید خود انجام دهید، یاد خواهید گرفت.

راه های اعلام راه اندازی وب سایت جدید

اما ابتدا، اجازه دهید به طور خلاصه به برخی از راه های مختلف برای اعلام راه اندازی وب سایت جدید نگاه کنیم.

همیشه استفاده از بیش از یک ایده خوب است کانال بازاریابی هنگام اعلام وب سایت جدید خود

کانال های بازاریابی
منبع تصویر: AudiencePrime

دلیل این امر این است که همه فالوورها، مشتریان یا مخاطبان هدف کلی شما در یک مکان با برند شما درگیر نیستند. برخی از آنها ممکن است در رسانه های اجتماعی در مقایسه با بررسی صندوق پستی خود برای ایمیل فعال تر باشند.

همچنین بستگی به این دارد که مخاطب هدف شما چه کسی باشد. به عنوان مثال، اگر نوجوانان را هدف قرار می دهید، احتمالاً می خواهید از TikTok یا Snapchat به جای بازاریابی ایمیلی برای معرفی وب سایت جدید خود استفاده کنید.

در شبکه های اجتماعی پست کنید

اولین و واضح ترین راه برای اعلام راه اندازی وب سایت جدید از طریق رسانه های اجتماعی است.

بازاریابان می توانند از تمام نمایه های مختلف رسانه های اجتماعی یک برند برای ایجاد پیش بینی از وب سایت جدید استفاده کنند. آنها می توانند این کار را با ایجاد یک سری پست “تیزر” حدود سه تا چهار هفته قبل از راه اندازی رسمی وب سایت جدید انجام دهند.

تیزر شبکه های اجتماعی

در روز راه اندازی، نباید فقط یک پست برای اعلام وب سایت جدید ایجاد کنید. در عوض، یک سری پست دیگر ایجاد کنید که هر ویژگی یا منبع جدیدی را در وب سایت برجسته می کند.

همچنین باید سعی کنید بخشی از بودجه تبلیغاتی خود را صرف بازاریابی پولی در رسانه های اجتماعی کنید تا وب سایت جدید خود را در معرض دید مخاطبان جدید قرار دهید.

یک ایمیل بفرستید

بازاریابی ایمیلی بخش مهمی از اعلام راه اندازی یک وب سایت جدید است. در اینجا 2 دلیل وجود دارد که چرا باید یک کمپین بازاریابی ایمیلی برای معرفی وب سایت جدید خود ایجاد کنید:

  • بازاریابی ایمیلی رایگان است (به نوعی). برخلاف بازاریابی رسانه های اجتماعی پولی، ارسال ایمیل به لیست پستی شما هیچ هزینه ای برای تبلیغات شما نخواهد داشت. هنگامی که یک لیست ایمیل ایجاد کردید، می توانید بدون بررسی بودجه بازاریابی خود با آنها در هر کجا که بخواهید ارتباط برقرار کنید.
  • در مقایسه با رسانه های اجتماعی، احتمالاً با بازاریابی ایمیلی به افراد بیشتری دسترسی خواهید داشت. همه ما می دانیم که در اکثر سیستم عامل های اجتماعی، پست های شما به همه دنبال کنندگان شما نشان داده نمی شود. در واقع، فقط در مورد 10 درصد از فالوورهای شما پست های اینستاگرام خود را ببینید با ایمیل مارکتینگ، کنترل بیشتری روی اینکه چه کسی پیام های بازاریابی شما را می بیند، دارید.

بازاریابان باید یک کمپین بازاریابی ایمیلی کامل ایجاد کنند تا در مورد راه اندازی یک وب سایت جدید تبلیغات ایجاد کنند.

تیزر ایمیل
منبع تصویر: استریپو

در اینجا چند ایده از چیزهایی وجود دارد که می توانید در ایمیل های خود در مورد وب سایت جدید خود بگنجانید:

  • ویژگی های جدید وب سایت مانند پرداخت های آنلاین، سیستم های رزرو، ویژگی های چت و غیره را برجسته کنید.
  • طرح‌بندی وب‌سایت جدید را با تصاویری از صفحات به‌روز شده و عناصر تعاملی به نمایش بگذارید.
  • اگر در حال به روز رسانی نام تجاری خود هستید، دلایل به روز رسانی ظاهر و احساس عناصر بصری برند خود را توضیح دهید.

یک بیانیه مطبوعاتی بنویسید

با استفاده از دسترسی و محبوبیت نشریات محلی و گروه‌های اجتماعی، می‌توانید با افرادی که خارج از مخاطبان فعلی شما هستند، نسبت به وب‌سایت جدید خود آگاهی ایجاد کنید.

شما باید راه اندازی وب سایت جدید خود را در اختیار خبرنگاران محلی قرار دهید تا روابط عمومی خوبی داشته باشید. اما به یاد داشته باشید، روزنامه‌نگاران احتمالاً روزانه درخواست‌های زیادی دریافت می‌کنند، بنابراین باید مطمئن شوید که طرح شما جالب است و ارزش نوشتن داستانی را دارد.

بازاریابان همچنین باید استفاده از وب‌سایت‌ها و خدمات انتشار مطبوعاتی مانند PR Newswire و GlobeNewswire را در نظر بگیرند.

این وب‌سایت‌ها به شما اجازه می‌دهند تا یک بیانیه مطبوعاتی ارسال کنید که می‌تواند در شبکه روزنامه‌نگاران، وبلاگ‌نویسان و کانال‌های پیوند محتوا توزیع شود.

یک پیشنهاد تبلیغاتی ایجاد کنید

آخرین راه برای اعلام راه اندازی وب سایت جدید ایجاد یک پیشنهاد تبلیغاتی است. این روش در واقع می تواند در تمام روش های قبلی گنجانده شود.

پیشنهاد تبلیغاتی رسانه های اجتماعی
منبع تصویر: EasyPromos

ایده این است که یک پیشنهاد منحصر به فرد مانند تخفیف یا هدیه محصول را تبلیغ کنید تا مخاطبان شما از وب سایت جدید شما بازدید کنند.

نمونه های اعلامیه راه اندازی وب سایت

در اینجا چند نمونه از اعلان راه اندازی وب سایت آورده شده است که ما متوجه شدیم که می توانید آنها را در اعلامیه خود بگنجانید. با خیال راحت اعلامیه های راه اندازی را مطابق با نیاز خود سفارشی کنید.

مثال شماره 1

اطلاعیه راه اندازی وب سایت!

این هفته ها در حال انجام است و بالاخره تاریخ راه اندازی فرا رسیده است!

ما در مورد این وب‌سایت بسیار هیجان‌زده هستیم و زمان مناسب‌تری برای راه‌اندازی آن نمی‌توان نسبت به سالگرد 1 سالگی ما وجود داشت.

با ویژگی‌های جدید متناسب با مشتریان بالقوه در مورد اینکه چگونه می‌توانیم به بهترین شکل به رشد کسب‌وکار شما کمک کنیم، جزئیات بیشتر در مورد پیشنهادات ما، اطلاعات در مورد فرآیندهای کاری و موارد دیگر!

برای بازدید از وب سایت ما حتما روی لینک موجود در بیو کلیک کنید

مثال شماره 2

«اعلان راه اندازی وب سایت بازطراحی شده قانون ABC!

ما مفتخریم که راه اندازی وب سایت بازطراحی شده خود را اعلام کنیم. اکنون فعال است و در همان آدرس قرار دارد: https://www.abclaw.com/.

سایت جدید به گونه‌ای طراحی شده است که سریع‌تر از همیشه، ناوبری آسان‌تر، امنیت بهبود یافته و کاربرپسندتر باشد. ما از بازدیدکنندگانی با محتوای برجسته با تمرکز بر تمرین و برتری تیم ما استقبال می کنیم. مشتریان فعلی و بالقوه ما اطلاعات به روز و دقیقی در مورد تیم حقوقی و خدماتی که ما ارائه می دهیم پیدا خواهند کرد.

مثال شماره 3

“معرفی Brand.com جدید!

مقصد شما برای همه چیز در حال اجرا. الهام بگیرید، متصل شوید و آماده شوید.

یک تجربه خرید کاملاً جدید از ابتدا تا انتها. داستان ورزشکاران و انگیزه خرید آسان، بازگشت آسان، و مزایای عضو.

Brand.com جدید را بررسی کنید و ارسال رایگان دریافت کنید. اکنون تا 9 اکتبر، هزینه حمل و نقل همه سفارش‌های Brand.com را پرداخت می‌کنیم. کد NEWBRAND را هنگام تسویه حساب وارد کنید.

مثال شماره 4

“سلام جان!

ما بسیار خوشحالیم که اعلام کنیم انبار سام یک وب سایت جدید به آدرس www.samswarehouse.com راه اندازی کرده است.

برخی از ویژگی های جدید و عالی این وب سایت جدید طراحی شده عبارتند از:

  • فهرست عضویت قابل جستجو فروشندگان و پیمانکاران ساختمانی
  • رابط کاربری و طرح‌بندی کاملاً بازطراحی شده برای بهبود تجربه آنلاین شما.
  • پرداخت آنلاین هنگام رزرو کار پیمانکاری برای خانه شما.

تیم انبار سام”

5 کاری که باید به عنوان بخشی از راه اندازی وب سایت انجام دهید

اکنون اجازه دهید در مورد برخی از کارهایی که باید به عنوان بخشی از راه اندازی وب سایت خود انجام دهید بحث کنیم.

سئوی وب سایت خود را بررسی کنید

اولین کاری که باید هنگام اعلام یک وب سایت جدید انجام دهید این است که مطمئن شوید که وب سایت برای سئو بهینه شده است.

شما نمی خواهید یک وب سایت جدید راه اندازی کنید و وقتی کاربران می خواهند وب سایت شما را از طریق جستجوی گوگل پیدا کنند، حتی در نتایج جستجو ظاهر نمی شود.

بنابراین ضروری است که شما بررسی سئوی وب سایت برای پیدا کردن و رفع هر گونه مشکلی که ممکن است مانع از رتبه بندی آن شود.

ابزار حسابرسی سئو

ممیزی SEO موارد زیر را ارزیابی می کند:

  • مطمئن شوید که وب سایت جدید شما ایندکس شده و توسط گوگل خزیده شده است.
  • اطمینان حاصل کنید که امتیازات Core Web Vitals سایت مطابق با استاندارد بوده و سایت در همه دستگاه‌ها پاسخگو باشد.
  • بررسی همه سئوی روی صفحه عواملی مانند استفاده از تگ های عنوان، توضیحات متا، هدرها و غیره.

بررسی عملکرد وب سایت

اگر بررسی نکرده باشید که آیا وب سایت طبق برنامه کار می کند، نمی خواهید یک اعلامیه راه اندازی وب سایت جدید ایجاد کنید.

باید بررسی کنید که آیا تمام عناصر تعاملی مختلف مانند فرم‌های تماس، دکمه‌ها، سیستم‌های رزرو و درگاه‌های پرداخت به درستی کار می‌کنند یا خیر.

آخرین چیزی که می خواهید این است که کاربران به وب سایتی بیایند که به درستی کار نمی کند. این کار کاربران را از وب سایت شما دور می کند و تصور بدی از برند یا کسب و کار شما به جا می گذارد.

یک تست اولیه را با چند کاربر اجرا کنید

هنگامی که بررسی کردید که همه عناصر وب سایت کار می کنند و کار می کنند، باید از چند کاربر خارجی بخواهید که وب سایت را آزمایش کنند.

این یک گام ارزشمند در این فرآیند است زیرا این کاربران می توانند بازخورد بیشتری در مورد نحوه عملکرد سایت ارائه دهند و نظرات خود را در مورد طراحی ارائه دهند.

مطمئن شوید که تجزیه و تحلیل فعال است و کار می کند

تجزیه و تحلیل وب مسترها را قادر می سازد تا بینشی در مورد اینکه ترافیک از کجا می آید، صفحاتی که بیشترین تبدیل را ایجاد می کنند و رفتار کاربر در سایت به دست آورند.

همه این داده ها ارزشمند هستند و می توان از آنها برای تصمیم گیری های تجاری و بازاریابی مبتنی بر داده استفاده کرد.

بنابراین ضروری است که مدیران وب سایت اطمینان حاصل کنند که ابزار تجزیه و تحلیل وب سایت آنها کار می کند و همه رفتارهای کاربر در سایت را هنگام راه اندازی یک وب سایت ردیابی می کند.

یکی از بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل وب سایت البته است تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل.

ga خانه

این ابزار رایگان از Google به مدیران وب‌سایت‌ها، سئوکاران و بازاریابان اطلاعات داخلی در مورد صفحات با بهترین عملکرد، جایی که ترافیک از کجا می‌آید، زمان ماندن، نرخ پرش و بسیاری از معیارهای ارزشمند دیگر می‌دهد.

از وب سایت جدید خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

آخرین کاری که می خواهید به عنوان بخشی از راه اندازی خود انجام دهید، ایجاد یک نسخه پشتیبان از وب سایت تازه ایجاد شده خود است.

دلیل انجام این کار این است که اطمینان حاصل شود که همیشه یک نسخه از آخرین نسخه وب سایت خود را دریافت کرده اید که می تواند در صورت خرابی سایت به دلیل تغییر در کد یا سایر مشکلات فنی مورد استفاده قرار گیرد.

این نباید یک مورد یکباره باشد، ایجاد پشتیبان از یک وب سایت باید به طور منظم اجرا شود و باید بخشی از برنامه ریزی نگهداری وب سایت باشد.

نتیجه

راه اندازی یک وب سایت جدید هم هیجان انگیز و هم اعصاب خردکن است.

با اطمینان از پیروی از همه پیشنهاداتی که در این مقاله بیان کرده ایم، موفقیت اطلاعیه راه اندازی وب سایت خود را افزایش می دهید.







منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »