تجارت الکترونیکدیجیتال مارکتینگمارکتینگ

نحوه خروجی گرفتن مخاطبین تجاری از Google Maps

آیا می‌دانستید که از Google Maps می‌توان برای چیزی بیشتر از دریافت مسیرها به رستوران جدید استفاده کرد؟ این به یک پلت فرم پر از داده های مفید برای هر کسب و کاری که به دنبال تولید سرنخ است تبدیل شده است.

نه تنها می توانید آدرس دقیق و مختصات کسب و کار مورد نظر خود را پیدا کنید، بلکه می توانید اطلاعات بسیار مفیدی مانند مخاطبین (شماره تلفن، ایمیل و غیره)، رتبه بندی ها و بررسی ها، شلوغ ترین ها را نیز بیابید. اوقات روز، و بیشتر.

اگر بخواهید همه این داده‌ها را خودتان پاک کنید، چند روز طول می‌کشد تا همه اطلاعات مفید را جمع‌آوری کنید، که می‌توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید. چگونه آن زمان را کاهش می دهید؟ امروز، ما به نحوه خراش Google Maps برای مخاطبین تجاری با استفاده از آن خواهیم پرداخت Google Maps Scraper و تمام این داده ها را با استفاده از Outscraper به یک فایل صادر کنید. بیا شروع کنیم! شما جای درست آمده اید.

چرا باید نقشه های گوگل را خراش دهم؟

بیایید با نشان دادن اینکه چگونه می‌توانید از خراش دادن Google Maps برای داده‌ها بهره ببرید، کارها را شروع کنیم. تصور کنید که به‌عنوان یک متخصص بازاریابی آزاد کار می‌کنید و می‌خواهید تلاش‌های خود را روی یک جایگاه خاص مانند رستوران‌ها متمرکز کنید.

اگر کار شما در یک منطقه بزرگ مانند شهر نیویورک است، احتمالاً می خواهید جستجوی خود را محدود کنید زیرا هزاران کسب و کار مختلف وجود دارد که می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. حال، چگونه می‌توان این همه کار را بدون عرق کردن انجام داد؟ بیایید دریابیم.

منطقه مورد علاقه خود را جستجو کنید

نقشه های گوگل

اولین بازدید شما از برنامه Google Maps Scraper در زیر برگه “Maps” خواهد بود. در اینجا نوار جستجوی «دسته‌ها» را پیدا می‌کنید، جایی که می‌توانید دسته کسب‌وکار مورد نظر خود را تایپ کنید. نگران نباشید. شما محدود به یک دسته در هر جستجو نیستید، بنابراین هر تعداد که دوست دارید کاوش کنید.

پس از تعیین نوع کسب و کاری که به دنبال آن هستید، باید جستجوی خود را با مشخص کردن منطقه مورد علاقه خود محدود کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کشور مورد نظر خود را از منوی کشویی انتخاب کنید و نوار جستجو با تمام شهرهای آن کشور پر می شود. می‌توانید این نتایج را با جستجوی کدهای پستی به‌جای نام مکان، به‌ویژه در مناطق بزرگ‌تری مانند شهر نیویورک، اصلاح کنید.

افزودن فیلترهای جستجو

هنگامی که از فیلترهای مکان خود راضی شدید، می خواهید دسته داده مورد نظر خود را انتخاب کنید. بسته به اطلاعات تماسی که جستجو می کنید می توانید از برچسب های مختلفی در نوار جستجو استفاده کنید. اگر فقط ایمیل و شماره تلفن می خواهید، از تگ Emails and Contacts Scraper استفاده کنید.

پس از آن، می‌توانید با انتخاب یک زبان از منوی کشویی و افزودن فیلترهای خاص‌تر، مانند «رستوران‌های هندی»، جستجوی خود را بهینه کنید. اگرچه شما می توانید به صورت مجازی تعداد بی نهایت رستوران را مرور کنید، در این مورد، احتمالاً باید جستجوی خود را به تعداد مشخصی از نتایج محدود کنید. می توانید این کار را با تعیین تعداد نتایجی که می خواهید مشاهده کنید انجام دهید.

دریافت نتایج از طریق ایمیل

داشبورد جیمیل

در نهایت، هنگامی که تمام پارامترهای جستجو را بررسی کردید، این جستجو را با افزودن یک تگ وظیفه جدید نامگذاری کنید و سپس روی دکمه «Scrape Data» کلیک کنید، که تقریباً همینطور است!

اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که عقب بنشینید، پیشرفت را در برگه “وظایف” نظارت کنید، و پس از پایان جستجو، ایمیلی با پیوندی به فایل نتیجه دریافت خواهید کرد. voila، کار شما تمام شد! تنها چیزی که باقی می ماند این است که شما مشخص کنید می خواهید این اطلاعات به کدام ستون ها برگردد، زیرا تمام این اطلاعات را به صورت جدول دریافت خواهید کرد.

قیمت گذاری و طرح ها

برای خرید یکباره 69 دلاری، به طرح انحصاری Google Maps Scraper-Plus دسترسی مادام العمر دارید که شامل 5000 کسب و کار از Google Maps در ماه و 5000 ایمیل و نمایه های اجتماعی در ماه است.

این طرح همچنین شامل انواع فیلترهای جستجو است که از بین آنها می توان انتخاب کرد، مانند شماره تلفن، ایمیل، رتبه بندی، وب سایت و موارد دیگر. همچنین می‌توانید دسته‌های خاصی را انتخاب کنید و موارد تکراری را برای هر کاری که اجرا می‌کنید، بدون تعیین دستی عبارت‌های جستجوی خود حذف کنید.

Google Maps Scraper نتایج CSV/XLSX/Parquet/JSON را نیز می‌پذیرد و به شما امکان می‌دهد تا وظایف خود را زمان‌بندی کنید. خیلی باحاله! بنابراین، اکنون که می دانید کل کار چقدر ساده است، احتمالاً از خود می پرسید که چقدر هزینه دارد.

نتیجه

Google Maps Scraper برای هر کسی که نمی خواهد وقت خود را برای جستجوی مشتریان جستجوگر آنلاین تلف کند، یک الزام مطلق است.

استفاده از آن ساده است و به جای صرف ساعت‌ها برای جستجوی اطلاعات تماس، این ابزار به شما اجازه می‌دهد تا جستجوی کامل را تنها با چند کلیک انجام دهید.

Google Maps Scraper تمام کار را برای شما انجام می دهد، و با توجه به تعداد درهایی که به روی کسب و کار شما باز می کند، ما مطمئن هستیم که این سرمایه گذاری یکباره در زمان کوتاهی نتیجه خواهد داد. اکنون، وقت خود را تلف نکنید و امروز آن را امتحان کنید!

 


منبع

 
 

 

 

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »