سئومارکتینگوردپرس

بهترین ابزارهای لینک سازی (رایگان و پولی)

حفظ همه پیوندها و نحوه تعامل آنها یکی از دردسرهای اصلی اجرای یک وب سایت است. همانطور که وب سایت ها برای کارکرد نیاز به تعمیر و نگهداری دارند، پیوندها نیز نیاز به نگهداری دارند. به هر حال، اگر یک وب سایت بکر نتواند به درستی به بقیه اینترنت متصل شود، چه فایده ای دارد؟

پیوندها اساساً دروازه‌های ورود به وب‌سایت‌ها و راه اصلی دسترسی مردم به چیزهای آنلاین این روزها هستند. بنابراین حفظ آنها در حالت کار کلیدی برای بهینه سازی موتورهای جستجو است. در حالی که وردپرس برای طراحی وب سایت ها به طور کلی عالی است، مطمئناً فاقد برخی از ابزارهای لینک سازی است.

خوشبختانه وردپرس پلاگین های فوق العاده ای دارد که به عنوان ابزار ایجاد لینک و نگهداری عمل می کنند. و برای کمک به شما در ساختن وب سایت عالی خود، در اینجا بهترین ابزار رایگان لینک سازی وجود دارد. و همچنین برخی از گزینه های برتر، در صورتی که ابزار قدرتمندتری می خواهید.

1. پیوندهای WP

اگر به دنبال بهترین تجربه ایجاد پیوند همه جانبه هستید، به دنبال آن نباشید پیوندهای WP. این یک افزونه ممتاز است که تمام پیوندهای خارجی و داخلی را با ایجاد قوانین منحصر به فرد مدیریت می کند. این افزونه به شما این امکان را می دهد که لینک های قابل تنظیم را در وب سایت خود ایجاد و مدیریت کنید.

ویژگی های اصلی حول لینک های خارجی و داخلی و تعامل با بازدید کننده می چرخد. با ایجاد قوانین جهانی برای پیوندهای خارجی و داخلی به طور جداگانه، می توانید بدون دردسر کاربران خود را هدایت کنید. و اگر لحنی از پیوندهای وابسته دارید، می توانید قوانین منحصر به فردی را بر اساس کلمه کلیدی آنها ایجاد کنید.

این دو ویژگی برای وبلاگ‌هایی که دارای پیوندهای خارجی زیاد هستند اما فقط تعداد معینی از آنها که به آنها اعتماد دارند بسیار مهم هستند. پس از همه، شما نمی توانید یک هشدار احتیاطی در پیوندهای وابسته حمایت شده خود داشته باشید. صحبت از هشدارهای احتیاطی، WP Links راه مناسبی برای ارائه آنها دارد.

با ویژگی تأیید خروج، می‌توانید تأییدیه‌های خروج منحصربه‌فردی را برای بینندگان خود ایجاد کنید. می توانید همه چیز را از هشدارهای سایت شخص ثالث گرفته تا پیام های صمیمانه و خداحافظی بسازید. و برای تکمیل همه چیز، WP Links حتی یک جستجوگر لینک شکسته را فقط در صورتی که برخی از پیوندهای شما شکسته یا تغییر کنند ارائه می دهد.

2. Ahrefs Site Explorer

داشبورد Ahrefs

ساختن پیوندها فقط به معنای مدیریت آنها و ایجاد قوانین برای آنها نیست. همچنین باید آنها را ردیابی کنید تا بدانید در نهایت به کجا می رسند. شما باید بدانید که لینک های شما چقدر می توانند عملکرد خوبی داشته باشند و آیا سایت هایی که از آنها استفاده می کنند ارزش اتصال را دارند یا خیر. با Ahrefs Site Explorer، می‌توانید یک نمایه بک لینک برای همه پیوندهای خود ایجاد کنید.

به این ترتیب، شما دقیقا می‌دانید که لینک‌های شما کجا می‌روند و چقدر خوب عمل می‌کنند. این افزونه لینک هایی را که به وب سایت شما متصل می شوند رتبه بندی می کند و تجزیه و تحلیل می کند که کدام سایت و موضوع بهترین عملکرد را دارد. به این ترتیب، می توانید جایگاه خود را راحت تر پیدا کنید. حتی می توانید فرصت های پیوند را با ویژگی Link Intersect بررسی کنید.

3. Hunter.io

پیدا کردن مشتریان اولیه می تواند بسیار سخت باشد، اما با Hunter.io، می توانید ایمیل ها و مخاطبینی را پیدا کنید که از آن ها وب سایت خود را شروع کنید. لینک بیلدینگ همچنین شامل یافتن بازدیدکنندگان بالقوه است، زیرا هر وب سایتی برای افزایش تعداد خود نیاز به ایجاد لیست بازدیدکنندگان اولیه دارد.

با استفاده از این افزونه، می توانید افراد علاقه مند به نوع وب سایت خود را پیدا کنید. در حالی که فاقد برخی ابزارهای کلیدی مدیریت لینک است، اگر می خواهید تجارت آنلاین خود را گسترش دهید، یک افزونه پشتیبانی بسیار مفید است. و اگر وقتتان کم است، Hunter.io دارای الگوهای ایمیل از پیش ساخته شده است تا بتوانید فوراً به مشتریان بالقوه خود دسترسی پیدا کنید.

4. لینکودی

بهترین راه برای بهبود سئو از طریق ردیابی لینک است. با استفاده از لینکودی، می توانید سایت خود را از طریق ردیابی و مدیریت لینک رشد دهید. می‌توانید پروفایل‌های پیوندی برای وب‌سایت خود ایجاد کنید که پیوندهای درون آن را ردیابی کنند.

به این ترتیب، فوراً متوجه خواهید شد که آیا باید یک پیوند بد را حذف کنید یا اینکه آیا یک پیوند خاص از بقیه بهتر است. این افزونه هر پیوندی را که دارید تجزیه و تحلیل می‌کند، بنابراین به شما نشان می‌دهد که کدام پیوند منجر به اسپم می‌شود، بک‌لینک‌ها چگونه کار می‌کنند و آیا انکر تکست بهینه است.

5. هارو

اگر به دنبال ابزار تخصصی تری هستید، هارو ممکن است بهترین گزینه شما باشد. این افزونه است که خبرنگاران را با کارشناسان مرتبط می کند. اگر به درستی از آن استفاده کنید، می تواند یک ابزار فوق العاده قدرتمند باشد.

از این گذشته، هر وب سایتی که دارای وبلاگ و مقاله است، باید با متخصصان در زمینه خود مشورت کند. و اگر بازدیدکنندگان شما بدانند که اطلاعات شما معتبر است، شهرت شما سر به فلک خواهد کشید. همانطور که گفته شد، این تنها ویژگی این افزونه است، بنابراین اگر به دنبال یک افزونه قوی تر هستید، این ممکن است برای شما مناسب نباشد.

6. BuzzStream

اگر مشکل اصلی شما با ابزارهای لینک سازی CRM است، باید BuzzStream را در نظر بگیرید. این برای بهینه سازی ارتباط با مشتری و ساده سازی بک لینک شما طراحی شده است. پخش لینک های آنلاین خوب است، اما حفظ مشتری کلید موفقیت است.

بنابراین، اگر می‌خواهید در این دنیای آنلاین رقابتی زنده بمانید، مدیریت تماس قوی روی پیوندهای شما بسیار مهم است. همانطور که گفته شد، فاقد ویژگی های مدیریت لینک است، بنابراین بیشتر یک افزونه طاقچه است.

خلاصه

در مجموع، مدیریت لینک جنبه ای از توسعه وب سایت است که مردم اغلب از آن غفلت می کنند. اما بدون آن، شما نمی توانید کسب و کار خود را توسعه دهید.

استفاده از ابزارهای لینک سازی تضمین می کند که پیوندهای شما ایمن، کارآمد و قابل دسترسی هستند. و هیچ افزونه ای این کار را بهتر از WP Links انجام نمی دهد. بنابراین، اگر می خواهید کسب و کارتان رشد کند، آن را بررسی کنید.

 


منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »