6 نمونه از سری ایمیل های خوشآمدگویی که باعث ایجاد تبدیل میشوند
بیا شروع کنیم!
1. از مشترک دعوت کنید تا برای خدمات شما ثبت نام کند
بسته به نوع کسب و کار شما، مشترکین ممکن است لازم باشد چند مرحله را برای ثبت نام در خدمات شما دنبال کنند. به عنوان مثال، اگر شما اجرا کنید وب سایت عضویت، می توانید از خواننده بخواهید که تمام اطلاعات موجود در حساب خود را پر کند.
از طرف دیگر، ممکن است از مشترکین جدید بخواهید از طریق انجمن ها با سایر اعضای انجمن ارتباط برقرار کنند، یا مشتریان را به اسنادی که ممکن است برای استفاده از محصول شما نیاز داشته باشند هدایت کنید. این ایمیل درباره آشنایی خواننده با ابزارهایی است که برای تعامل با کسب و کار شما نیاز دارند.
ساده ترین راه برای نزدیک شدن به این پیام، جدا کردن آن به مراحل شماره گذاری شده یا استفاده از نمادها است. این عناصر می توانند خوانندگان را در کل فرآیند راهنمایی کنند:
همچنین ایده خوبی است که دکمههایی با لینکها اضافه کنید تا مشترکان بتوانند به صفحات مختلف پرش کرده و فرآیند ثبتنام را به پایان برسانند. در اینجا یک الگوی نمونه سری ایمیل خوش آمدگویی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید:
Hi {subscriber name}, Thanks for signing up! Before you get started, we recommend following these steps to complete your sign-up process: Step 1: {description of a step with a link to the relevant page} Step 2: {as above} etc If you run into any issues, feel free to check out our FAQs {link to FAQ page} or contact us {link to contact form} directly!
این ایمیل مفید است زیرا خواننده را بدون غرق کردن اطلاعات راهنمایی می کند. بهعلاوه، اگر در طول فرآیند احساس سردرگمی میکنند، دارای پیوندهای مفیدی است.
2. از خواننده دعوت کنید تا با برند شما ارتباط برقرار کند
ایمیل تنها یکی از رسانه هایی است که مشتریان می توانند با برند شما ارتباط برقرار کنند. اگر شما هم سالم دارید حضور در رسانه های اجتماعی، شایسته است مشترکین را تشویق کنید تا شما را در این پلتفرم ها دنبال کنند.
این رویکرد مفید است زیرا به طور بالقوه می توانید تعداد فالوورها و تعامل خود را در رسانه های اجتماعی افزایش دهید. علاوه بر این، مشتریان می توانند راحت تر به محتوای شما دسترسی داشته باشند و از دست دادن معاملات یا تبلیغاتی که ممکن است در صندوق ورودی آنها گم شود، اجتناب کنند.
بسیاری از برندها با افزودن نمادهای اجتماعی خود به ایمیل ها به این استراتژی نزدیک می شوند:
با این حال، اگر برای توضیح مزایای اشتراک در حساب های رسانه های اجتماعی خود وقت صرف نکنید، این روش می تواند کمی غیرشخصی به نظر برسد. در عوض، الگوی زیر را در نظر بگیرید:
Hi {subscriber name}, Thanks for signing up for our email newsletter! We're happy to have you on board. Did you know that you can also follow {brand name} on our social media accounts? By following our accounts, you'll get access to new content updates in real-time. Plus, you'll never miss out on our exclusive deals! Follow us here: Facebook: {link to account} Twitter: {link to account} Instagram: {link to account} LinkedIn: {link to account}
این پیام می تواند موثر باشد زیرا واضح و دقیق است. همچنین مزایای آن را به خواننده نشان می دهد. فقط به یاد داشته باشید که در پایان ثبت نام خود را اضافه کنید و مطمئن شوید که پیوندهای شما کار می کنند.
3. کسب و کار خود و داستان برند آن را معرفی کنید
برخی از خوانندگان ممکن است انتخاب کنند که در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند زیرا از قبل با برند شما آشنا هستند و محصولات شما را دوست دارند. با این حال، سایر مشترکین ممکن است به دنبال اطلاعات بیشتر باشند یا بخواهند به محتوای انحصاری دسترسی داشته باشند.
معرفی کسب و کار و داستان برند شما می تواند یک عنصر انسانی را اضافه کند. این می تواند باعث شود که شرکت شما بیش از یک شرکت بدون چهره احساس کند. به علاوه، برخی از ارزش های اصلی شما ممکن است با خوانندگان شما طنین انداز شود.
حتی ممکن است در این ایمیل سری خوش آمدگویی، داستان های مشتری را برجسته کنید. استفاده از مثالهای واقعی میتواند مزایای کسبوکار شما را نشان دهد و شواهد اجتماعی ارزشمندی ارائه دهد:
این ایمیل همچنین می تواند فرصتی عالی برای پیوند دادن به توصیفات یا مطالعات موردی مشتری در وب سایت شما باشد. الگوی نمونه سری ایمیل خوش آمدگویی ما را در زیر بررسی کنید:
Hi {subscriber name}, We'd like to tell you a little more about {brand name}. Since our launch in {year}, we've made incredible progress! {short 1-2 paragraph summary of the company history from founding to the modern day}. We're super proud of the work we're doing at {company name}. Check out these links to learn more about our core values and the real impact we're making. About us: {link to about page} Customer testimonials: {link to testimonials page} Real customer stories: {links to customer story articles}
شما می خواهید اطلاعات زیادی را در این ایمیل ارائه دهید، بدون اینکه خواننده خود را خسته یا خسته کنید. بنابراین، توصیه می کنیم 💡 فقط موارد ضروری و لینک دادن به مطالب دیگر را درج کنید. مهمتر از همه، شما باید روی نشان دادن خوبی هایی که شرکت شما برای جامعه انجام می دهد تمرکز کنید.
4. ارائه معاملات و تخفیف برای تشکر از خواننده
ارائه تخفیف و کدهای کوپن یک استراتژی رایج برای تشویق خوانندگان برای ثبت نام در لیست ایمیل شما است. بنابراین، منطقی است که به مشترکان جدید خود با برخی از معاملات عالی پاداش دهید.
این تبلیغات میتواند ادامه داشته باشد، اما ارائه تخفیف در ایمیلهای خوش آمدگویی شما نیز میتواند ارزشمند باشد. این می تواند ارزش حضور در لیست ایمیل را نشان دهد و وعده معاملات بیشتری را در آینده بدهد.
در اینجا یکی از نمونه های سری ایمیل خوش آمدگویی ما برای تشکر از مشترک جدید شما آمده است:
Hi {subscriber name}, Thanks for signing up! Here's an exclusive discount code to show our gratitude: {discount code}. There's more where that came from! We regularly send promotions and discounts to our email subscribers, so you'll be the first to know about any new deals! For now, check out our online store {link to shop page} and take advantage of your discount!
این پیام موثر است زیرا بلافاصله به خواننده برای ثبت نام پاداش می دهد. علاوه بر این، ایمیل مزایای ثبتنام ماندن را نشان میدهد، زیرا مشترکین تخفیفها و معاملات دائمی دریافت خواهند کرد.
در نهایت، پیام با یک واضح به پایان می رسد Call to Action (CTA) که خواننده را به فروشگاه آنلاین شما هدایت می کند. در اینجا، آنها می توانند کد تخفیف خود را بازخرید کنند و به سرعت و به راحتی خرید کنند.
5. منابع مفیدی را ارائه دهید
برخی از مشترکین ممکن است از قبل مشتری باشند. با این حال، دیگران ممکن است به سادگی به محتوای شما علاقه مند شوند وبلاگ شرکت. ارائه یک نمای کلی از محصولات و خدمات شما می تواند اطمینان حاصل کند که همه خوانندگان شما از آنچه ارائه می دهید مطلع هستند.
بسته به خدمات خود، ممکن است منابع مختلفی را در این ایمیل قرار دهید. توصیه می کنیم 💡 شامل محتوای اطلاعاتی، مانند نمای کلی محصول، صفحات فرود، و اسناد رسمی باشد. همچنین میتوانید پیوندهایی به PDF یا سایر منابع رایگانی که ایجاد کردهاید اضافه کنید.
در اینجا یک نمونه الگو آورده شده است:
Hi {subscriber name}, We're excited to have you on board! At {brand name}, we offer {a 1-2 sentence overview of your main product/service and its leading benefits}. We want to make sure that you get the most out of {brand name}. So, here's a collection of resources to help you along the way: A quick overview of {product name}: {link to a product landing or features page} How to get the most out of {product name}: {link to a blog post that outlines the best use cases} Our official documentation: {link to resource hub or similar} Plus, we're including this super helpful guide on how to {solve a problem related to the brand products/services}. Check it out {link to PDF}!
تلقی این ایمیل به عنوان یک فروش سخت می تواند برای خوانندگان زیان آور باشد. بنابراین، الگوی ما از لحنی دوستانه استفاده می کند و به سادگی پیشنهادات شما را مشخص می کند. به علاوه، شامل یک منبع رایگان است – و چه کسی چیزهای رایگان را دوست ندارد؟
6. درباره خواننده بیشتر بدانید
در نهایت، ایمیل های خوش آمدگویی فرصتی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خوانندگان شما فراهم می کند. اگر بتوانید علایق و ترجیحات آنها را مشخص کنید، میتوانید پیشنهادات مناسبی را ارسال کنید که به احتمال زیاد منجر به تبدیل میشوند. علاوه بر این، شما می توانید تخفیف های ویژه را در روز تولد آنها ارسال کنید.
چند راه مختلف وجود دارد که می توانید به این استراتژی نزدیک شوید. ایجاد نظرسنجی مشتری و جاسازی لینک یکی از موثرترین روشها است:
استفاده از نظرسنجی شما را قادر می سازد که هم داده های قابل اندازه گیری و هم داده های واجد شرایط را جمع آوری کنید. به علاوه، بسیاری از افزونه های نظرسنجی به شما امکان می دهند نتایج خود را از داشبورد وردپرس خود تجزیه و تحلیل کنید.
توصیه می کنیم 💡 بر مزایای آن برای خواننده خود تاکید کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشترکین خود می توانید این الگو را بررسی کنید:
Hi {subscriber name}, We'd love to learn more about you. By taking just a couple of minutes to fill out our quick survey, you'll get access to personalized offers and content that actually interests you. Plus, we'll send you an exclusive discount on your birthday! {a button with a link to the survey} Don't worry, we won't sell your data to other companies. You can check out our privacy policy if you need more information about our data collection methods.
این نمونه سری ایمیل خوشآمدگویی به این دلیل کار میکند که به خواننده نشان میدهد از پر کردن نظرسنجی چه چیزی به دست میآورد. علاوه بر این، به آنها اجازه میدهد بدانند که نظرسنجی فقط چند دقیقه طول میکشد و برای خوانندگان پرمشغله مناسب است.
همچنین توصیه میکنیم اطلاعات مربوط به سیاست حفظ حریم خصوصی خود را در این ایمیل اضافه کنید. بیش از 90 درصد مردم در مورد خود نگران هستند حریم خصوصی آنلاین [1]. بنابراین، ارزش این را دارد که به مشترکین خود اطمینان دهید که از داده های شخصی آنها برای اهداف پلید استفاده نخواهید کرد.
نتیجه گیری 🏁
خوانندگان ممکن است به دلایل مختلفی در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند، مانند کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار شما یا دسترسی به پیشنهادات تبلیغاتی. با این حال، باید مشترکین خود را فراتر از چند پیام اول درگیر نگه دارید. بنابراین، توصیه می کنیم 💡 مجموعه ای از ایمیل های خوش آمد گویی طراحی کنید که خوانندگان را تشویق کند در لیست شما باقی بمانند.
برای جمع بندی، در اینجا شش نمونه از سری ایمیل های خوش آمد ✋ آورده شده است:
- از مشترک دعوت کنید تا برای خدمات شما ثبت نام کند.
- از خواننده دعوت کنید تا با برند شما ارتباط برقرار کند.
- کسب و کار خود و داستان برند آن را معرفی کنید.
- برای تشکر از خواننده، معاملات و تخفیف ارائه دهید.
- منابع مفیدی را ارائه دهید.
- درباره خواننده بیشتر بدانید.
آیا در مورد نمونه های سری ایمیل خوش آمدگویی ما سؤالی دارید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!