افزونه هاوردپرس

چت زنده 3CX برای ارتباطات بهتر وردپرس


چت زنده یکی از موثرترین و ساده ترین راه ها برای ارتباط با مشتریان است. برخلاف اکثر کانال‌های پشتیبانی دیگر، مانند ایمیل، می‌توانید به مشتریان خود پشتیبانی سریع‌تری ارائه دهید و مشکلات آن‌ها را به سرعت حل کنید تا نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

به غیر از آن، همچنین می‌توانید اعتبار برند را بهبود ببخشید، در صورت نیاز، پشتیبانی 24 ساعته را ارائه دهید، تعامل مشتری را افزایش دهید، داده‌ها را جمع‌آوری کنید و از رقبا برتری داشته باشید. به زبان ساده، چت زنده نسبت به بسیاری از کانال های دیگر مزایای بیشتری را به شما ارائه می دهد.

برای افزودن یک سیستم چت زنده به سایت وردپرس خود، به یک راه حل قدرتمند مانند چت زنده 3CX برای وردپرس، موضوع بررسی امروز. در بخش‌های آینده، با 3CX و ویژگی‌هایی که این افزونه را به یکی از بهترین راه‌حل‌های چت برای وردپرس تبدیل می‌کند، بیشتر آشنا خواهیم شد.

اگر عالی به نظر می رسد، بیایید رول کنیم.

چت زنده 3CX چیست؟

پلاگین 3cx live char برای وردپرس

اول از همه، پلاگین چت زنده 3CX چیست؟ اگر از قبل کاملاً واضح نیست، 3CX یک افزونه چت زنده رایگان برای وردپرس است. شرکت سازنده این افزونه، افزونه قبلی WP Live Chat Support را خریداری کرد و آن را به چت زنده 3CX که امروز می‌بینید ارتقا داد – با افزودن تعداد زیادی ویژگی جدید عالی که 3CX را بالاتر از بسیاری از راه‌حل‌های مشابه قرار می‌دهد.

با گزینه هایی مانند چت زنده، تماس های صوتی/تصویری، کنفرانس تحت وب، کانال های پیام رسانی متعدد، مدیریت آسان و موارد دیگر، می توانید یک سیستم ارتباطی قدرتمند نصب کنید و تا 80 درصد در قبض تلفن خود صرفه جویی کنید. قیمت 3CX Live Chat نیز کاملاً معقول است (به علاوه یک طرح رایگان برای همیشه وجود دارد) و از پشتیبانی در سطح جهانی برخوردار است.

این افزونه بیش از 2.5 میلیون بار دانلود شده است و بیش از 600 هزار تجارت به آن اعتماد دارند، به این معنی که شما در دستان امن هستید. همچنین دارای یک امتیاز چشمگیر از 4.6 از 5 ستاره در WordPress.org. اکنون که می دانیم با چه چیزی کار می کنیم، اجازه دهید ویژگی های مورد انتظار را پوشش دهیم.

ویژگی های چت زنده 3CX

ما روی طرح رایگان 3CX StartUP تمرکز خواهیم کرد زیرا برای این بررسی عالی است. این طرح یک نمای کلی از ویژگی های موجود در افزونه 3CX Live Chat به شما ارائه می دهد. این است رایگان برای همیشه و حداکثر 10 نماینده را پشتیبانی می کند، که آن را برای استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک ایده آل می کند.

یکی از قابل توجه ترین ویژگی ها توانایی است ارائه انواع پشتیبانی. می‌توانید مستقیماً در کادر چت از یک کانال پشتیبانی به کانال دیگر منتقل شوید. به عنوان مثال، مشتری شما می تواند به راحتی با کلیک بر روی دکمه ساده در داخل جعبه چت، از چت زنده به تماس صوتی یا تصویری منتقل شود. این به مقابله با مسائل پیچیده تر و جلوگیری از تکرار غیر ضروری با عوامل مختلف کمک می کند.

یکی دیگر از ویژگی های راحت این توانایی است تماس بگیرید از یک مرورگر وب و برنامه های تلفن همراه برای دسکتاپ، iOS و اندروید. این بدان معناست که شما همیشه به مشتریان خود متصل هستید، حتی زمانی که از رایانه دور می شوید. و به لطف کنفرانس وب رایگان، همیشه می توانید با تیم خود صحبت کنید و بهره وری را افزایش دهید.

سایر گزینه های تاثیرگذار 3CX عبارتند از:

  • می‌توانید جعبه چت را کاملاً سفارشی کنید تا با نام تجاری خود مطابقت داشته باشد
  • ناشناس بودن کامل برای بازدیدکنندگان شما، که برای حفظ حریم خصوصی عالی است
  • به سوابق تاریخچه چت زنده به راحتی دسترسی داشته باشید
  • مشاهده چت های زنده از دست رفته
  • سرعت بالا به لطف سرورهای چت زنده 3CX
  • سازگار با تمام پلاگین های کش، زیرا جعبه چت زنده توسط Ajax پشتیبانی می شود
  • هنگام دریافت پیام چت زنده جدید، صداهای اعلان را فعال کنید
  • بازدیدکنندگان را از چت کردن با شما بر اساس آدرس IP منع کنید
  • پاسخ های سریع (یک پاسخ از پیش تعریف شده را در جعبه چت زنده خود وارد کنید)
  • رتبه بندی رضایت مشتری برای هر جلسه چت
  • لوگوی شرکت خود را به پنجره چت زنده اضافه کنید
  • برای شخصی سازی مکالمه، عکس های نمایندگان خود را به پنجره چت زنده اضافه کنید
  • شامل / حذف چت زنده در صفحات خاص
  • زمان پذیرش چت را انتخاب کنید
  • یکپارچه سازی CRM بدون درز
  • مدیریت پیام های فیس بوک بدون دردسر (واتس اپ به زودی)
  • اشتراک گذاری اسناد و نظرسنجی
  • نصب و مدیریت آسان
  • چت ها را به عوامل مختلف منتقل کنید
  • ارسال پیامک تجاری (اس ام اس)
  • چت های نامحدود
  • میزبانی ابری یا خود مدیریتی
  • پشتیبانی عالی
  • و خیلی بیشتر

همانطور که می بینید، این لیست بسیار طولانی از ویژگی ها برای اضافه کردن یک سیستم چت قوی به سایت وردپرس شما است. بهترین بخش این است که بیشتر این ویژگی ها با StartUP Plan رایگان هستند، بنابراین می توانید بدون پرداخت هزینه از افزونه به طور نامحدود استفاده کنید. اگر به ویژگی‌های بیشتری نیاز دارید، همیشه می‌توانید به یک طرح پولی ارتقا دهید.

صحبت از برنامه های پولی شد، 3CX Live Chat چقدر هزینه دارد؟

قیمت گذاری 3CX

3CX Live Chat گزینه های قیمت گذاری انعطاف پذیری را به شما ارائه می دهد. البته نسخه رایگانی نیز وجود دارد که همانطور که قبلا ذکر کردیم از 10 عامل پشتیبانی می کند. قیمت برای طرح های پولی متفاوت است. اگر به دنبال یک برنامه پولی هستید که حداکثر 10 نماینده را پشتیبانی می کند، انتظار دارید بین 175 تا 280 دلار در سال بپردازید. شما این امکان را دارید که ماهیانه پرداخت کنید.

در مقایسه با بسیاری از سیستم‌های چت زنده دیگر، می‌توانید بگویید 3CX Live Chat کاملاً مقرون‌به‌صرفه است، به‌علاوه شما در مقایسه با رقبا از ویژگی‌های شگفت‌انگیز دیگری برخوردار هستید.

اکنون که می‌دانید در بخش‌های ویژگی‌ها و قیمت‌گذاری چه انتظاری دارید، اجازه دهید افزونه را نصب و آزمایش کنیم.

نحوه استفاده از افزونه چت زنده 3CX برای وردپرس

نصب و پیکربندی 3CX Live Chat آسان و سرگرم کننده است – هر کسی می تواند آن را در کمتر از 20 دقیقه انجام دهد. برای شروع، باید a ایجاد کنید حساب رایگان برای 3CX پس از آن، کلیک کنید با گوگل ثبت نام کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است. از طرف دیگر، می توانید از طریق ایمیل ثبت نام کنید، اما من گوگل را ترجیح می دهم.

در برگه ای که باز می شود، حساب Google مورد نظر خود را انتخاب کنید:

در مرحله بعد، مشخصات حساب خود را وارد کرده و روی آن کلیک کنید بعد دکمه:

پس از آن، انتخاب کنید میزبانی شده توسط 3CX و کلیک کنید بعد، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.

انتخاب میزبانی با 3CX بهترین عملکرد را به شما ارائه می دهد. شما می توانید سیستم چت زنده خود را خود مدیریت کنید، اما من آن را توصیه نمی کنم، به خصوص اگر از میزبانی مقرون به صرفه مانند میزبانی اشتراکی استفاده می کنید. در نهایت باعث بارگیری بیش از حد و مصرف منابع سرور شما می شود که همه چیز را کند می کند.

پس از آن تیک بزنید حداکثر 10 استفاده – 3CX StartUP و مطابق شکل زیر دکمه next را بزنید.

اگر بیش از 10 نماینده پشتیبانی دارید، می توانید آن را در صفحه بالا انتخاب کنید. با این حال، در این بین، اجازه دهید نسخه رایگان را فقط برای آزمایش چیزها دنبال کنیم.

و تو وارد شدی! حالا اجازه دهید چند عامل پشتیبانی اضافه کنیم تا کارها پیش برود. کلیک بیا بریم، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

شما خوب انجام می دهید. یک کاربر جدید وارد کنید، یک نقش را انتخاب کنید و کلیک کنید بعد:

توجه داشته باشید که فقط کاربران دارای نقش مدیر می توانند تنظیمات را مدیریت و سفارشی کنند. حرکت سریع، تیک خیر و کلیک کنید بعد. نگران نباشید، می‌توانید بعداً این را در تنظیمات خود سفارشی کنید.

پس از آن، نوبت به اتصال سایت شما می رسد. کلیک آره، آره دوباره آدرس وب سایت خود را وارد کرده و کلیک کنید تنظیم، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

برای اتصال 3CX به سایت خود به لینک زیر نیاز دارید، اما ابتدا اجازه دهید افزونه 3CX Live Chat را در سایت وردپرس خود نصب کنیم:

وارد داشبورد مدیریت وردپرس خود شوید و به آن بروید افزونه ها > افزودن جدید:

پس از آن، جستجو کنید چت زنده 3CX در کادر جستجوی کلمه کلیدی کلیک کنید و روی را کلیک کنید الآن نصب کن سپس فعال کنید افزونه

پس از فعال سازی افزونه به قسمت زیر بروید چت زنده 3CX منو، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

پس از آن، آدرس اینترنتی که در مرحله پیکربندی چت زنده در ویزارد به شما داده شده است را وارد کنید. این نشانی اینترنتی است که قبلاً وقتی سایت شما را به 3CX اضافه کردیم ایجاد کردیم. این اینجا:

سپس، صفحاتی را که می‌خواهید چت زنده را فعال کنید، انتخاب کرده و کلیک کنید ذخیره تغییرات در پایین، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

سپس به 3CX برگردید و کلیک کنید بعد:

پس از آن بر روی آن کلیک کنید وارد شدن دکمه:

این باید شما را به سمت سرویس گیرنده وب 3CX خود هدایت کند که به شکل زیر است:

اگر وب سایت خود را در قسمت جلویی مشاهده کنید، این ویجت چت زیبا را خواهید دید:

و بس! به سادگی A، B، C. اگر مشتری یک چت را شروع کند، همانطور که در زیر نشان داده شده است، این اعلان را در 3CX Web Client خود خواهید دید.

استفاده از 3CX Web Client ساده است. به عنوان مثال، برای سفارشی کردن جعبه گفتگو، به تنظیمات آفیس > صدا و گپو روی آن کلیک کنید مداد مانند تصویر زیر.

در صفحه بعدی، می توانید تنظیمات چت خود را ویرایش کنید و حتی سبک را سفارشی کنید.

و شما آن را دارید – یک سیستم چت فعال برای سایت وردپرس شما!


همانطور که در ابتدا گفتیم، چت زنده به عنوان یک کانال پشتیبانی مزایای زیادی دارد. اکنون، به لطف راه حلی مانند 3CX Live Chat، از قدرت چت زنده برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان، حفظ مشتریان و رشد کسب و کار خود بدون شکستن بانک استفاده می کنید. Plus 3CX ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند امکان جابه‌جایی بین فرمت‌های پشتیبانی در جعبه چت را ارائه می‌دهد، بنابراین مشتریان شما مطمئناً از سطح پشتیبانی ارائه شده توسط تیم شما خوشحال‌تر از همیشه خواهند بود.

آیا قبلا از 3CX Live Chat استفاده کرده اید؟ اگر چنین است، تجربه چگونه است؟ اگر نه، افزونه چت زنده مورد علاقه شما کدام است. به ما اجازه بدهید از تفکرات شما در نقطه نظرات آگاه شویم.



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »