وردپرس

شروع کار با Drip برای وردپرس


این هفته ما خودمان را عمیق‌تر می‌بینیم خدمات بازاریابی قطره ای و نحوه اتصال آن به وب سایت های وردپرس ما را بررسی کنید.

هفته گذشته من از این ایده فرار کردم که بسیاری از ابزارها و تاکتیک های بازاریابی قربانی مد شدن شوید متأسفانه، بسیاری از ابزارها و استراتژی‌های بازاریابی وب امروزی به عنوان راه‌حل‌های سریع تلقی می‌شوند که می‌توان در مدت زمان کوتاهی و با تمرکز کمی بر آنها تسلط یافت.

اینطور نیست. برای شما خوش شانس است، این مقاله به همراه یک سری پست های بعدی، این سد را شکسته و طعم تسلط بر اتوماسیون بازاریابی را به شما می دهد.

شروع کار با Drip برای وردپرس

چکه کن میتوانست بسیار بیشتر از این در نظر گرفته شود، به خصوص که از مجموعه ویژگی های آن آگاه تر می شوید، اما این 3 زمینه کلیدی فرصت برای ما و مشتریان ما هستند:

تعریف چه چیزی چکه کن است:

  • بستری برای ایجاد کمپین های قطره ای و پخش ایمیل.
  • ابزاری برای خودکارسازی، برچسب‌گذاری و بخش‌بندی مشترکین شما.
  • نرم افزاری که باید با در نظر گرفتن یک هدف بازاریابی یا معامله خاص مورد استفاده قرار گیرد.

چیزی که نیست:

  • رایگان. برنامه ها از 49 دلار در ماه شروع می شود.
  • رقیبی برای رایگان Mailchimp – برای خبرنامه های معمولی نیست.
  • یک سازنده قالب ایمیل GUI WYSIWYG.
  • این یک افزونه نیست، یک نرم افزار به عنوان یک سرویس است.
  • نه فقط که آسان

این مهم است که ابزارهای اتوماسیون بازاریابی را درک کنید فقط به این راحتی نیست این طبیعت جانور است که وقتی نرم‌افزار قدرتمندی می‌سازید، یک منحنی یادگیری برای تسلط بر کنترل‌های آن‌ها وجود خواهد داشت. که گفت این است ساده ترین نرم افزاری که برای دستیابی به نتایج اتوماسیون بازاریابی واقعا قدرتمند پیدا کرده ام.

استفاده از کیس برای Drip (یا هر پلتفرم دیگری)

موارد استفاده زیادی برای اتوماسیون بازاریابی و انتشار محتوا برای مشترکین وجود دارد، در اینجا برخی از موارد مورد علاقه من وجود دارد:

  • دوره مبتنی بر ایمیل
  • ورود محصول یا خدمات
  • کشف پیش فروش
  • هدایا انتخاب کنید
  • ارتباط یا پیگیری مشتری پس از فروش

بسیاری از این سناریوها، اگر نگوییم همه، می توانند با اجرای آنها عدالت تجاری شما را برآورده کنند. بخصوص اگر محصول دیجیتالی می فروشید: پیگیری پس از فروش، درخواست بازخورد و ارجاعات می تواند برای شما بسیار مفید باشد اگر همه چیز را خودکار کنید. به معنای واقعی کلمه در هنگام خواب پول درآوردن – این همان چیزی است که همه ما می خواستیم!

کمپین Drip خود را شروع کنید

من مشتاق مسیرهای سوار شدن خوب هستم و افرادی که در Drip هستند ناامید نمی شوند. به خصوص اگر شما به طور کلی در بازاریابی وب تازه کار هستید، آنها چیز خوبی دارند “اول میخوای چیکار کنی؟” یا به قول من، یک سیستم هدایت متنی.

خیلی ساده شما را با پرسیدن اینکه آیا قصد ارسال دارید شروع می کنیم ایمیل های بازاریابی یا ایمیل های مشتری

اهداف مهم هستند!
اهداف مهم هستند!

من اشاره کردم که داشتن اهداف مهم است و دریپ این را بسیار جدی می گیرد. بدون داشتن اهداف مناسب، نمی‌توانید موفقیت یک کمپین را که توجیه هزینه‌های ماهانه‌تان را که می‌تواند به کسب‌وکار دریپ لطمه می‌زند، سخت‌تر بسنجید.

این نه تنها یک حرکت تجاری هوشمندانه از سوی آنها است، بلکه به شما کمک می کند در مسیر درست حرکت کنید. همه برنده می شوند.

اتصال Drip به وردپرس

Drip یک افزونه نیست، اما آنها افزونه ای برای اتصال آن به سرویس خود ارائه می دهند.آمار پلاگین قطره ای

دانلود بازاریابی ایمیلی توسط Drip.

تا این پست، چیز زیادی برای گفتن در مورد پلاگین کانکتور وجود ندارد. ذاتاً کار دیگری جز همگام سازی کلید مخفی فردی شما برای حساب شما انجام نمی دهد. با تشکر از آن سادگی، آن را ندارد بسیاری از بررسی های مثبت یا منفی – آن را بی سر و صدا این کار را انجام می دهد.

همچنین هیچ درخواست پشتیبانی در WordPress.org ثبت نشده است، بنابراین تصور می‌کنم هر درخواست پشتیبانی که اتفاق می‌افتد، از طریق کانال‌های پشتیبانی میزبانی شده آنها اتفاق می‌افتد.

در پایان روز، من 100٪ مطمئن هستم که افزونه آنها را برای اتصال به سایت شما در مقابل پلاگین شخص ثالثی که ممکن است با آن مواجه شوید، توصیه کنم.

آن را نصب کنید، آن را فعال کنید، کد خود را به آن بدهید – کارتان تمام شد.

اتصال Drip آسان است.
اتصال Drip آسان است.

کمپین در مقابل پخش

یکی از مواردی که ممکن است در خارج از دروازه گیج کننده باشد، کمپین ها در مقابل پخش است.

کمپین ها هسته اصلی محصول خودکار هستند. زمانی که از سایت خود سرنخ ها را جذب می کنید، به احتمال زیاد، آنها را به یک مجموعه کمپین خودکار منتقل می کنید.

با طرح های دریپ شروع کنید
با طرح های دریپ شروع کنید

یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده این سرویس، نقشه‌هایی است که برای پیشبرد شما ارائه می‌کنند.

اینها مجموعه ای از الگوها از خطوط موضوعی و متن نامه های ایمیل هستند که واقعاً شما را به سرعت دنبال می کنند تا اولین کمپین خود را راه اندازی کنید. یکی از بزرگترین موانع برای من زمانی که بیش از یک سال پیش شروع کردم، نشستن برای نوشتن محتوا بود. Blueprints آن را کاهش می دهد و زمینه را برای چند سناریو آماده می کند:

  • دوره مینی 5 روزه
  • دوره کوتاه 4 هفته ای
  • پیگیری (پست دمو)
  • پیگیری (گزارش نمونه)
  • پیگیری (آزمایشی)

من مطمئن هستم که می توانید این موارد را مطابق با نیازهای خاص خود انجام دهید و کمی زمان را صرف اصلاح مقدمه و بستن ایمیل ها کنید. برای بلوک نویسندگان عالی است و بسیار مفید است.

تعریف جذب سرنخ شما

getdrip-lead-cap-widgets

اینجاست که اوضاع کمی پیش می رود ضعیف با دریپ فقط پیشنهادات جذاب زیادی برای جذب سرب وجود ندارد:

  • ویجت پاپ آپ (که در هنگام خروج به داخل می رود یا ظاهر می شود)
  • یک فرم جاسازی HTML
  • لینک میزبانی شده دریپ

این یک عامل بازدارنده بزرگ نیست، اما چیزی است که اگر مشتری شما به احساس استارت‌آپ دوست و دوست عادت نداشته باشد، ممکن است کمی مزه ترش را در دهان مشتریان شما ایجاد کند.

اشتباه نکنید، این تنظیمات باعث نمی‌شوند که سرتان را بخارانید و سعی کنید آنها را کنار هم بچینید، اما مطمئناً باعث می‌شوند که خیلی شدید از آنجایی که Drip قصد دارد گوسفند کاربر پسند در میان گرگ ها باشد، شما همچنین بدون هیچ نوع تست تقسیم A/B هستید.

آیا می خواهید تیتر متفاوتی را اجرا کنید؟ خیلی بد. شما با ورود دستی سرفصل ها در هر کمپین گیر کرده اید. نگران نباشید، همه چیز از بین نمی رود زیرا من یک راه حل قابل اجرا دیگر را در یک لحظه توضیح خواهم داد.

آخرین ذره ناامیدی این واقعیت است که شما باید شعار “Powered by Drip” را روی ویجت های خود بگذارید. باز هم، همانطور که من این پست را می نویسم (البته) در مورد محصول عصبانی هستم، مجبور کردن من به تبلیغ محصول به عنوان یک مشتری پرداخت کننده کمی است – هه

در واقع، تا زمانی که بازی خود را بالا نبرید تا زمانی که برنامه ماهانه 149 دلاری دریافت نکنید، نمی‌توانید نام تجاری را حذف کنید. این یک عامل بازدارنده بزرگ نیست، اما چیزی است که اگر مشتری شما به احساس استارت‌آپ دوست و دوست عادت نداشته باشد، ممکن است کمی مزه ترش را در دهان مشتریان شما ایجاد کند.

چگونه با Drip گرفتن سرب را بهتر کنیم

من به طور رسمی بررسی نکرده ام OptinMonster، اما کامل ترین و فکر شده ترین ضبط سرنخ پاپ آپی است که من برای وردپرس استفاده کرده ام.

مانند Drip، این یک SaaS است و نه یک پلاگین. آن را به سایت خود متصل کنید و با خوشحالی A/B عکس‌های سرنخ خود را به‌عنوان پنجره‌های بازشو، ابزارک‌های نوار کناری، ویجت‌های پس از پست، و اکنون حتی ضبط سرنخ‌های با پشتیبانی تلفن همراه را آزمایش خواهید کرد.

در حالی که من احساس می‌کنم حتی طرح‌های آن‌ها کمی طولانی‌تر می‌شوند، مطمئناً آنها بیش از ابزارک‌های استوک Drip هستند و شما مجبور نیستید آنها را علامت‌گذاری کنید. با پیشرفت این سری، تنظیمات و پیکربندی این سرویس را نیز پوشش خواهم داد.

مجموعه ایمیل خود را تنظیم کنید

کامل-وردپرس-وب سایت-دوره-ایمیل
دوره آموزشی 9 قسمتی وب سایت پرفکت وردپرس من از slocumthemes.com

قبلاً اشاره کردم که می‌توانید با استفاده از قالب‌های از پیش ساخته شده تیم دریپ به «خط پایان» بپیچید و اگر این اولین بازی شماست، توصیه می‌کنم حداقل آن را امتحان کنید. در غیر این صورت، شما با بوم خالی برای ایجاد مجموعه های قطره ای شاهکار خود برای کمپین جدید خود.

در تصویر بالا، دوره 9 قسمتی را که در آن تبلیغ می کنیم را به شما نشان می دهم slocumthemes.com. یک کاربر تصمیم می گیرد تا یاد بگیرد که چگونه وب سایت وردپرس عالی را در یک بازه زمانی 9 روزه بسازد. در تنظیمات کمپین، می توانید ببینید که من تنظیم کرده ام که هر 1 روز پس از ثبت نام کاربر، فعال شود.
قطره-کمپین-زمان بندی

شما این امکان را دارید که به ازای هر بار حفاری ایمیل، دانه بندی بیشتری دریافت کنید دقیقه که می خواهید بفرستید این برای پاسخ‌دهندگان خودکار شگفت‌انگیز است، به خصوص زمانی که در ابتدای قیف فروش هستند. برای مثال، می‌توانید پس از پیوستن شخصی به فهرست شما، یک ایمیل بعدی در 32 دقیقه ارسال شود. نه فقط روز بعد – 32 دقیقه بعد!

این سری اتوماسیون تقریباً انسان به نظر می رسد!

نوشتن ایمیل های شما

آخرین چیزی که باید تحت تأثیر قرار گیرد: ویرایشگر wysiwyg.

مسلما ویرایشگر وردپرس خیلی بهتر نیست، پس با کی شوخی می کنم؟ با این اوصاف، در میلچیمپ یک کشیدن و رها کردن گرافیکی زیبا مانند آن را پیدا نخواهید کرد، در عوض یک رویکرد سودمند برای رساندن مهم‌ترین محصول تحویلی خود – محتوای ایمیلتان – پیدا خواهید کرد.

بدون زواید، بدون اشیاء فانتزی، فقط متن سرد ساده، تصاویر، و لینک. با این حال من با آن سرد هستم. به یک معنا شما را مجبور می کند که درگیر همه چیزهای فانتزی که همیشه به شما نتیجه نمی دهند گرفتار نشوید. علاوه بر این، قالب‌بندی ایمیل‌های فانتزی برای موبایل سخت است.

getdrip-wysiwyg

علاوه بر این، اگر مجبور باشید به مشتریان آموزش دهید محتوای خود را وارد کنند یا یک کمپین جدید راه اندازی کنند، این امر بسیار خوب است. چیز زیادی وجود ندارد که آنها بتوانند برای اهداف سازگاری بشکنند. طرف دیگر این سکه شیطانی این است که آنها ممکن است انتظار داشته باشند که مانند بقیه اینترنت – به سبک مایکروسافت ورد – کار کند.

پیچیدن آن

فقط یک صفحه با تنظیمات خسته کننده ای که باید برای هر کمپین انجام دهید باقی مانده است: نام، نام فرستنده، آدرس پستی، بلاههههههههههههههههههههههههههه

getdrip-finalize-settings

شما بازاریابان بیشتر علاقه مند خواهید بود که ایمیل ها چه زمانی ارسال می شوند (و چه زمانی ارسال نمی شوند) و صفحه تایید شما را به کجا هدایت می کند.

چرا این موضوع مهم است؟ سوال عالی

بسته به مخاطبان خود، ممکن است نخواهید در تعطیلات آخر هفته ایمیل ارسال کنید. می‌توانید پیشنهادهای تبلیغاتی یا توصیه‌های عملی داشته باشید که ممکن است افراد به دلیل خارج از دفتر، به آن عمل نکنند.

در نهایت، هدایت شخصی به صفحه تشکر تأیید می‌تواند پیشنهاد یا تبلیغ جدیدی را به او معرفی کند که می‌خواهید در قیف بارگیری کنید. هر دو بخش بسیار مهمی هستند که در نرم افزار نادیده گرفته نمی شوند و برای پیکربندی بسیار آسان هستند.

در حال آمدن…

من در حال کار بر روی نهایی کردن پست دیگری هستم که زمینه های پیشرفته تر را بررسی می کند چکه کن سکو.

  • تجزیه و تحلیل
  • اتوماسیون برچسب گذاری
  • ادغام با Easy Digital Downloads
  • پیوندها را راه اندازی کنید

اینجاست که لاستیک به پیاده‌رو برخورد می‌کند و می‌توانید کمپین‌های واقعاً قدرتمندی را شروع کنید. اگر به Drip علاقه دارید یا اکنون از آن استفاده می کنید، دوست دارم در زیر بشنوم که با آن چه می کنید. اگر تا اینجا پیش رفتید و این نوع مواد را دوست دارید، ثبت نام در خبرنامه را در اینجا در نظر بگیرید.



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »