تجارت الکترونیکدیجیتال مارکتینگ

همه کارشناسان موفق کسب و کار می دانند که مشتریان همیشه در اولویت هستند


در سال 2012، یک مجله شناخت و احساسات تحقیقات جالبی را در مورد عناصر صورت منتشر کرد. این مطالعه نشان داد که به راحتی می‌توان در عرض 100 میلی‌ثانیه فقط با دیدن چهره‌اش به کسی اعتماد کرد.

در هر کسب و کاری، مهم است که قبل از عبور از درب، اولین تاثیر محکمی روی مشتریان ایجاد کنید. در دنیای شرکت‌ها، گرفتن عکس‌های حرفه‌ای به افزایش شهرت و جلب اعتماد مشتری بالقوه کمک می‌کند.

برای اینکه از رقبا جلوتر بمانید، باید یک تصویر حرفه ای ایجاد کنید تا مشتریان بتوانند بدون تردید با انجام تجارت موافقت کنند. در این مقاله توضیح خواهم داد که چرا هد شات های شرکتی برای حرفه ای ها ضروری است.

چرا حرفه ای ها باید هد شات های شرکتی داشته باشند؟
هد شات های شرکتی باعث ایجاد اعتماد در بین مشتریان می شود
همه کارشناسان موفق کسب و کار می دانند که مشتریان همیشه در اولویت هستند. ایجاد یک رابطه سالم با مشتریان می تواند چالش برانگیز باشد، اما ممکن است.

مشتریان با دیدن تصاویر خندان در کسب و کار شما راحت تر می شوند. همانطور که مشتریان وب سایت شما را مرور می کنند و یک کارمند هیجان زده را می بینند، ارتباط مثبتی در ذهن آنها ایجاد می شود. همانطور که قبلا ذکر شد، اولین برداشت مهم است.

هد شات های تمیز و شرکتی به مشتری شما می گوید که چرا به جای رقیب از شما حمایت کرده است. یک هد شات با کیفیت ثابت می کند که شما به جزئیات توجه می کنید و احتمالا بهترین ها را ارائه می دهید.

هدشات های شرکتی ارزش ها را تقویت می کند

https://documenter.getpostman.com/view/23396575/2s7YfSdCzE
https://documenter.getpostman.com/view/23396575/2s7YfSdYAZ
https://documenter.getpostman.com/view/23396575/2s7YfSdYEx
https://documenter.getpostman.com/view/23396575/2s7YfSdYKK
https://documenter.getpostman.com/view/23396575/2s7YfSdYPh
https://documenter.getpostman.com/view/23396575/2s7YfSdYPj
https://documenter.getpostman.com/view/23396575/2s7YfSdYPn
https://documenter.getpostman.com/view/23396575/2s7YfSdYPo
https://documenter.getpostman.com/view/23396575/2s7YfSdYPq
https://documenter.getpostman.com/view/23396575/2s7YfSdYU7
https://documenter.getpostman.com/view/23396575/2s7YfSdYU8

هنگامی که مشتری صورت شما را با نام شرکت می چسباند، تصویر باید ارزش های اصلی شما را نشان دهد. یک اشتباه معمولی که صاحبان مشاغل مرتکب می شوند، برش دادن یک عکس خانوادگی برای نشان دادن یک کارمند است. این عنصر ممکن است جالب و زیبا به نظر برسد، اما کسب و کار شما را ارزان جلوه می دهد.

بسته به شغل شما، هد شات های معمولی شرکتی قابل قبول هستند و برای تشریفات گزینه بهتری هستند. همانطور که سعی می کنید هاله حرفه ای خود را حفظ کنید، باید بخش انسانی کسب و کار خود را برجسته کنید.

عکس ها مهم هستند و جزو سه راه اصلی برای ساختن یک وب سایت موفق هستند. مایل بیشتر بروید و در CMQ Headshots عکس های حرفه ای بگیرید.

هد شات های شرکتی به خوبی به شما منعکس می شود
در تجارت، مردم اغلب فکر می کنند که ساده ترین شرح شغل، تجارت محصولات یا خدمات است. پس از همه، آن چیزی است که صورت حساب ها را پرداخت می کند. با این حال، از نقطه نظر تجربه، برعکس است. وقتی کالا یا خدماتی را به مشتری می فروشید، خودتان را می فروشید.

فرض کنید در حال جستجوی یک آپارتمان هستید و آپارتمان مناسبی پیدا کرده اید که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. همینطور که اجاره نامه را امضا می کنید، نماینده دیر می آید و مست است. به عنوان یک فرد متمدن، کلید ماشین خود را بردارید و فوراً آنجا را ترک کنید. در این مورد، محصول خوب بود، اما رئیس نمایش ضعیفی انجام داد.

به طور مشابه، داشتن هد شات های ضعیف برای مشتریان ممکن است تنبل به نظر برسد. پول اضافی را خرج کنید و کارها را به درستی توسط یک متخصص انجام دهید تا مزایای بیشتری برای هر جنبه ای از تجارت خود داشته باشید.

نتیجه
اگر می‌خواهید کسب و کار خود را به سطح بالاتری ببرید، از کارمندان خود عکس‌های شرکتی بگیرید. همانطور که تلاش می کنید از رقبا جلوتر بمانید، بدانید که هد شات ها چهره شرکت شما هستند. مشتریانی که عکس های حرفه ای از کارمندان خندان را می بینند، این جنبه از شرکت شما را منعکس می کنند و اعتماد ایجاد می کنند.



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »