شبکه های اجتماعی

هشت مرحله کلیدی برای راه اندازی یک تجارت تی شرت


روحیه کارآفرینی شما مشتاق ایجاد یک تجارت از پایه است و قلب شما شما را به ابراز خلاقیت با طراحی می کشاند. اگرچه این روند یک شبه کامل نمی شود، اما اگر رویای شما شروع یک تجارت تی شرت باشد، کاملاً در اختیار شماست.

با جاه طلبی، نبوغ، و سخت کوشی، می توانید به ابراز خلاقانه خود در حین ساختن کسب و کاری که کاملاً متعلق به شماست، افتخار کنید.

چه در حال حاضر طرح‌هایی آماده داشته باشید و چه تازه شروع به برنامه‌ریزی کرده‌اید، این راهنما شما را در فرآیند راه‌اندازی یک تجارت تی‌شرت راهنمایی می‌کند.

1. یک طاقچه را انتخاب کنید

تعیین مخاطب ایده آل برای شروع یک کسب و کار موفق ضروری است. برخی از کارآفرینان این مرحله حیاتی را نادیده می گیرند و مستقیماً وارد طراحی و تولید می شوند، اما مقدار کمی زمان اینجا می تواند شما را نجات دهد مقدار زیادی زمان در آینده

محدود کردن تمرکز خود به یک مخاطب خاص به شما کمک می کند تا از رقبا متمایز شوید و برای تصمیمات برندسازی و فرهنگ شرکت جهت گیری کنید. ممکن است غیرقابل تصور به نظر برسد، اما اگر سعی کنید خوشحال شوید هر کس، شما برای کسی متمایز نخواهید شد.

بنابراین، یک طاقچه چگونه به نظر می رسد؟ شما می توانید تصمیم بگیرید که زنان 30 ساله را هدف قرار دهید، اما این در واقع تعداد زیادی از مردم در سراسر جهان است. در عوض، چه در مورد زن سرآشپزها در 30 سالگی؟ حتی بهتر از آن – سرآشپزهای زن در 30 سالگی که در پخت وگان تخصص دارند. سپس می‌توانید تی‌شرت‌هایی بسازید که فقط برای آن‌ها طراحی شده است، با جوک‌های درونی مخصوص سبک زندگی وگان یا سرآشپز.

هدف شما این است که مخاطبان محدودی پیدا کنید که کسب و کار شما فوق العاده مرتبط باشد. اما، شما همچنین می خواهید به اندازه کافی گشاد بمانید که بیش از چند نفر در بین مخاطبان خود داشته باشید.

ما یک مقاله کامل داریم پیدا کردن مخاطبان تجارت الکترونیک شما. آن را بررسی کنید تا متخصص شوید.

2. برای تهیه پیراهن خود برنامه ریزی کنید

کاردستی همه چیز در یک کسب و کار کوچک خلاق و داشتن یک استحکام است طرح تولید و درک هزینه ها برای یک استارتاپ موفق بسیار مهم است. برای شروع یک کسب و کار تی شرت، شما گزینه های مختلفی برای تولید دارید. در اینجا موارد اولیه وجود دارد:

چاپ برحسب تقاضا

شرکت های چاپ بر اساس تقاضا طرح های خود را بردارید، آنها را روی یک محصول خالی چاپ کنید، سپس مورد را مستقیماً برای مشتری خود ارسال کنید. چاپ بر حسب تقاضا روشی کم خطر برای خیس کردن پاهای شما در آغاز تجارت الکترونیکی خود است.

برخی از مزایای انتخاب مدل چاپ بر اساس تقاضا عبارتند از:

  • ریسک کمتر و هزینه های راه اندازی: نیازی به خرید تجهیزات گران قیمت یا سفارش مقادیر زیادی از موجودی که ممکن است هرگز فروخته نشود وجود ندارد.
  • تدارکات حمل و نقل کمتری که باید در نظر گرفته شود: از آنجایی که شرکت‌های چاپ بر اساس تقاضا مستقیماً برای مشتریان شما ارسال می‌کنند، شما نیازی به کشف لجستیک حمل و نقل ندارید.
  • فضای کمتری مورد نیاز است: برای ذخیره موجودی نیازی به انبار ندارید.
  • خلاقیت طراحی بیشتر با ریسک کمتر: شما می توانید بدون نیاز به سفارش تعداد زیادی موجودی، طرح های جدید را آزمایش کنید.

در حالی که انجام چاپ بر اساس تقاضا یک راه راحت و ساده برای شروع تولید محصول شما است، اما دارای نکات منفی است:

  • عدم کنترل کیفیت: از آنجایی که شما محصولات را قبل از رسیدن به مشتریان خود نمی بینید، نمی توانید از کیفیت آن مطمئن باشید.
  • بدون کنترل بر بسته بندی و جعبه گشایی: مشتریان شما ممکن است از فقدان شخصیت غرق شوند.
  • هزینه های بالاتر به معنای حاشیه سود کمتر است: اگرچه چاپ بر اساس تقاضا برای شروع به سرمایه گذاری اولیه کمتری نیاز دارد، اما حاشیه های شما برای هر محصول بسیار کم خواهد بود.
چاپ تی شرت آبی با طرح نارنجی

تولید داخل

برای کنترل نهایی بر محصولات خود، می توانید متعهد شوید که تی شرت های خود را کاملاً در داخل تولید کنید. اگرچه می‌توانید انتظار هزینه‌های راه‌اندازی بالاتری داشته باشید، بسیاری از مشتریان مایلند برای یک محصول با کیفیت بالا هزینه بیشتری بپردازند.

برخی از مزایای تولید داخلی عبارتند از:

  • کنترل کیفیت: شما کنترل کاملی بر آنچه که برای مشتری آماده می دانید دارید.
  • حمل و نقل شخصی: یک تجربه جعبه گشایی منحصر به فرد را برای مشتریان خود ایجاد کنید و از لمس های شخصی مانند یادداشت های دست نویس استفاده کنید.
  • فرصتی برای فروش محصولات سفارشی: شما انعطاف بیشتری برای ایجاد محصولات شخصی و سفارشی دارید.

برخی از چالش های تولید داخلی عبارتند از:

  • برای انتخاب روش چاپ به تحقیق نیاز است: از وینیل گرفته تا گلدوزی، گزینه های زیادی برای چاپ طرح روی تی شرت وجود دارد. چاپگرهای مستقیم به لباس، رنگ و کیفیت چاپ بی‌نظیری را با حداقل کار ارائه می‌دهند، اما سرمایه‌گذاری مالی قابل توجهی در پیش است. چاپ روی صفحه کار فشرده ای است و رنگ های کمتری را امکان پذیر می کند، اما ممکن است فرصت هایی برای طرح های سفارشی ارائه دهد. صرف نظر از انتخاب شما، با هزینه سرمایه گذاری تجهیزات، شما می خواهید تحقیقات خود را انجام دهید و تکنیک ساخت مناسب را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.
  • سرمایه گذاری تجهیزات گران قیمت: چه گلدوزی را انتخاب کنید و چه پرس حرارتی، کسب و کار شما ممکن است مدتی طول بکشد تا پس از پرداخت سرمایه اولیه به سود برسد.
  • فضای مورد نیاز: تولید داخلی به فضای بیشتری برای تجهیزات چاپ، موجودی و لوازم حمل و نقل نیاز دارد.
  • منحنی یادگیری: اگر تجربه چاپ قبلی نداشته باشید، احتمالاً هنگام تلاش برای استفاده از تجهیزات جدید با منحنی یادگیری روبرو خواهید شد. برای ایجاد محصولات باکیفیت و آماده برای مشتری نیاز به تمرین دارید، که می تواند به معنای هزینه بیشتر و کیفیت پایین تر با کسب تجربه باشد.

تولید شخص ثالث

یکی دیگر از گزینه ها برای تولید تی شرت استفاده از چاپگر شخص ثالث است. برای این مدل، شما یک شرکت چاپ را انتخاب می‌کنید و طرح خود را ارائه می‌دهید و آنها محصولات نهایی را چاپ و تحویل شما می‌دهند تا سفارشات را ذخیره و انجام دهید. می توانید یک شرکت چاپ ملی را انتخاب کنید یا یک چاپخانه محلی و نزدیک را انتخاب کنید. اگر به تازگی فرآیند تولید را یاد می گیرید و به کسی نیاز دارید که یک به یک مشاوره ارائه دهد، گزینه دوم می تواند مفید باشد.

برخی از مزایای تولید شخص ثالث عبارتند از:

  • کنترل کیفیت: از آنجایی که خودتان سفارشات را انجام می دهید، می توانید تأیید کنید که آنچه برای مشتری ارسال می کنید مطابق با استانداردهای شما است.
  • کنترل حمل و نقل و جعبه گشایی: حمل و نقل داخلی به شما این امکان را می دهد که روش های تحویل و بسته بندی خود را برای پاسخگویی به مشتریان خود شخصی سازی کنید.
  • چاپ با کیفیت بالا: انتخاب یک شرکت چاپ شخص ثالث با تجربه تضمین می کند که مشتریان شما یک تی شرت با کیفیت بالا دریافت می کنند، که برای به دست آوردن مشتریان تکراری بسیار مهم است.

برخی از نکات منفی عبارتند از:

  • حداقل سفارش: بسیاری از چاپخانه ها برای چاپ یک طرح به حداقل مقدار نیاز دارند. حداقل های سفارش به معنای هزینه های اولیه بالاتر است.
  • موجودی فروخته نشده: اگر خطی از پیراهن ها محبوب نیستند، ممکن است موجودی فروخته نشده زیادی برای شما باقی بماند.
  • فضای مورد نیاز: برای ذخیره موجودی به فضای زیادی نیاز دارید

شما می توانید بر چالش حداقل های سفارش غلبه کنید برگزاری پیش فروش برای طرح های جدید طرح خود را قبل از سفارش محصول نهایی بفروشید تا تقاضا را پیش بینی کنید و تعداد سفارش را محاسبه کنید.

3. تی شرت های خود را طراحی کنید

قسمت سرگرم کننده اینجاست! اجازه دهید خلاقیت شما با ایجاد طرح هایی با در نظر گرفتن مخاطبانتان بدرخشد. از ایده تا محصول نهایی، در اینجا چند راه برای اجرای یک طرح چاپی شگفت انگیز وجود دارد:

  • با استفاده از نرم افزار طراحی به طور کامل تصویر را خودتان طراحی کنید.
  • یک طرح مفهومی و رنگی ایجاد کنید و یک فریلنسر طراحی گرافیک را برای تکمیل آثار هنری خود استخدام کنید.
  • از الگوهای طراحی چاپ بر اساس تقاضا یا شرکت تولیدی که استفاده می کنید استفاده کنید.
تی شرت سبز رنگ که با وسایل پیاده روی احاطه شده است

4. عکس های عالی بگیرید

از آنجایی که مشتریان آنلاین نمی توانند محصولات را شخصاً ببینند و احساس کنند، عکس های عالی برای یک فروشگاه تجارت الکترونیک ضروری است. اختصاص دادن زمان خود به نمایش عکس های محصول با کیفیت بالا که زیبایی طراحی شما را به تصویر می کشد، نتیجه خواهد داد. یاد بگیرید چگونه از محصول با کیفیت حرفه ای عکس بگیرید.

حتی اگر یک مدل چاپ بر اساس تقاضا انتخاب می‌کنید، به جای اینکه برای فروش محصولات خود به ماکت‌ها تکیه کنید، محصولات فیزیکی را برای گرفتن عکس‌های واقعی سفارش دهید. نشان دادن پیراهن‌ها روی مدل‌ها می‌تواند ارزشمند باشد، اما می‌توانید با صحنه‌سازی صحنه‌های تخت خواب زیبا نیز خلاق شوید. افزودن ترکیبی از نماهای نزدیک، عکس های صحنه دار و تصاویر پس زمینه شفاف، فروشگاه شما را حرفه ای جلوه می دهد و خریداران را به خرید ترغیب می کند.

5. یک پلت فرم فروشگاه آنلاین را انتخاب کنید

اکنون که طرح‌ها و برنامه تولید خود را آماده کرده‌اید، تنها چند قدم با لحظه‌ی هیجان‌انگیز راه‌اندازی فروشگاه‌تان فاصله دارید. ابتدا باید پلتفرمی را که برای ساخت سایت خود استفاده خواهید کرد، تعیین کنید.

شما می توانید یک توسعه دهنده را استخدام کنید تا یک فروشگاه از ابتدا ایجاد کند، اما این یک سرمایه گذاری بزرگ است. به همین دلیل اکثر فروشگاه ها از پلتفرم ساخت وب استفاده می کنند. با این حال، برخی از این گزینه ها قوانین سختگیرانه ای دارند و محدودیت های طراحی می تواند ایجاد یک سایت منحصر به فرد را دشوار کند. بعلاوه، شما در اختیار پلتفرم هستید و می توانید در هر زمانی فروشگاه خود را از کار بیندازید.

در عوض، بهتر است مالک سایت خود باشید و در عین حال از چارچوبی بهره مند شوید که به این معنی است که مجبور نیستید چیزی را از ابتدا توسعه دهید. اینجاست که وردپرس و ووکامرس می درخشند.

آنها به شما این امکان را می دهند که وب سایت تجارت الکترونیک خود را به گونه ای سفارشی کنید که دقیقاً همانطور که می خواهید ظاهر و احساس کنید. با یک کتابخانه بزرگ از تم های موجود و ویرایشگر مسدود کردن، ایجاد یک وب سایت سفارشی زیبا مستلزم این نیست که یک توسعه دهنده پیشرفته باشید.

به علاوه، WooCommerce به لطف برنامه های افزودنی برای بازاریابی ایمیلی، قرعه کشی، اشتراک، چت زنده و موارد دیگر، قابلیت های بی حد و حصری را ارائه می دهد. کتابخانه کامل افزونه را ببینید.

به دنبال جزئیات و ملاحظات بیشتر هستید؟ راهنمای عمیق ما را بخوانید انتخاب یک سیستم عامل.

6. فروشگاه تی شرت خود را بسازید

اکنون زمان آن است که فروشگاه آنلاین تی شرت خود را به طور رسمی بسازید و راه اندازی کنید! در اینجا مراحل کلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  1. نام دامنه و ارائه دهنده هاست را انتخاب کنید
  2. وردپرس را نصب کنید
  3. یک موضوع انتخاب کنید
  4. WooCommerce را نصب کنید و از طریق Setup Wizard بروید، که شما را از طریق حمل و نقل، مالیات، جمع آوری پرداخت و موارد دیگر راهنمایی می کند.
  5. صفحات و محصولات خود را ایجاد کنید

یک راهنمای دوستانه با جزئیات برای هر مرحله دنبال کنید: چگونه یک فروشگاه جدید ووکامرس راه اندازی کنیم.

7. فروشگاه خود را گسترش دهید

WooCommerce برای سایر پلتفرم های فروش در مجموعه گسترده ای منحصر به فرد است پسوندها و افزونه های موجود برای سفارشی کردن سایت شما. در اینجا چند گزینه وجود دارد که به لطف برنامه های افزودنی دارید:

برای سفارشی‌سازی کمک می‌خواهید؟ لیست ما را بررسی کنید WooExperts – آژانس های تایید شده و تایید شده آماده برای کمک به پروژه شما هستند.

8. فروشگاه خود را بازاریابی کنید

پس از راه اندازی و راه اندازی، وقت آن است که فروشگاه خود را برای دستیابی به مشتریان بیشتر بازاریابی کنید. برنامه های افزودنی بار دیگر برای اتصال فروشگاه شما با پلتفرم های تبلیغاتی مفید خواهند بود و به شما امکان می دهند پیشرفت را اندازه گیری کرده و کمپین ها را بهبود بخشید. هیچ برنامه بازاریابی یکسانی وجود ندارد، اما در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • رسانه های اجتماعی: با ایجاد محتوای مرتبط و افزودن ارزش به مکالمات، با مخاطبان خاص خود در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید. پینترست پلتفرمی است که نمی خواهید از دست بدهید. چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید در مورد ایجاد فالوور بیاموزید، و هنگامی که به دست آوردید، در اینجا آمده است چگونه فالوورهای شبکه های اجتماعی را به مشتری تبدیل کنیم.
  • بهینه سازی موتور جستجو: وقتی مشتریان شروع به جستجوی محصولاتی برای خرید می کنند، اغلب با موتورهای جستجو شروع می کنند. فرا گرفتن چگونه سایت تجارت الکترونیک خود را بهینه کنیم بنابراین جستجوی آنها آنها را به فروشگاه شما هدایت می کند.
  • بازاریابی ایمیلی: یک لیست ایمیل راه اندازی کنید و از آن برای بازیابی چرخ دستی های رها شده، ارائه ارزش برای مشتریان خود و تشویق فروش های آینده استفاده کنید. یاد بگیرید که چگونه یک استراتژی بازاریابی ایمیلی ایجاد کنید.
  • تبلیغات پولی: با تبلیغات پولی در سایت‌هایی که قبلاً بازدید کرده‌اند و پلتفرم‌هایی که قبلاً استفاده می‌کنند، کسب‌وکار خود را در مقابل مخاطبان هدف خود قرار دهید. یاد بگیرید اصول اولیه تبلیغات آنلاین

کسب و کار آنلاین تی شرت خود را از امروز شروع کنید

شروع یک کسب و کار موفق سفری است که مدتی طول می کشد. اما تدوین یک برنامه محکم برای ساخت فروشگاه، تولید و انجام سفارشات می تواند به شما کمک کند قدم به قدم به آنجا برسید. با فراوانی منابع و نکاتی برای فروش آنلاین، WooCommerce همیشه اینجا برای کمک خواهد بود.

اگر رویای راه اندازی کسب و کار آنلاین تی شرت خود را داشته اید، امروز را روزی کنید که اولین قدم های خود را بردارید.



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »