دسته‌بندی نشده

هزینه میزبانی وب سایت در سال 2022 چقدر است؟


اگر یک سایت ساده و کم بازدید دارید، نیازی به نگرانی در این مورد ندارید زیرا حتی هاست ارزان با حداقل منابع نیز قدرت کافی برای اجرای سایت شما را دارد.

در این موارد می توانید با استفاده از هاست اشتراکی هزینه ها را کاهش دهید. اگر تنها کاری که انجام می دهید این است که ایمیل خود را چک کنید، دلیلی برای پرداخت هزینه مک بوک پرو وجود ندارد!

با این حال، برای سایت‌های پربازدید و/یا سایت‌های پویاتر (مثلاً یک فروشگاه تجارت الکترونیک یا یک دوره آموزشی آنلاین)، شما به منابع بیشتری نیاز دارید که مستلزم قیمت بالاتر است. به طور معمول، این نوع سایت ها با میزبانی ابری بهتر عمل می کنند، چه به طور مستقیم یا از طریق میزبانی مدیریت شده وردپرس.

امکانات

همه هاست های وب منابع محاسباتی مورد نیاز برای میزبانی وب سایت را در سطح پایه ارائه می دهند.

با این حال، بسیاری از هاست ها فراتر رفته و ویژگی ها و ابزارهایی را برای کمک به مدیریت وب سایت خود ایجاد می کنند. در اینجا چند نمونه از این ویژگی ها و ابزارها آمده است:

  • داشبوردهای میزبانی کاربر پسند برای کمک به مدیریت همه چیز بدون کد.
  • پشتیبان گیری خودکار روزانه و حافظه خارجی برای ایمن نگه داشتن اطلاعات سایت شما.
  • میزبانی ایمیل برای ایجاد آدرس ایمیل سفارشی خود (اگرچه می توانید خرید میزبانی ایمیل جداگانه، مانند با استفاده از Google Workspace).
  • مرحله بندی سایت ها برای آزمایش ایمن تغییرات در وب سایت شما.
  • ویژگی‌های امنیتی فعال و واکنش‌گرا برای متوقف کردن تهدیدات قبل از وقوع و شناسایی هر چیزی که باعث عبور از آن می‌شود.

برای برخی از نمونه‌هایی از رویکرد بسیار بی‌نظیر، می‌توانید نگاه کنید ارائه دهندگان VPS ابری مانند DigitalOcean و Vultr. این هاست ها به معنای واقعی کلمه فقط منابع محاسباتی را ارائه می دهند که آنها را برای منابع و عملکردی که به دست می آورید بسیار ارزان می کند.

DigitalOcean

از سوی دیگر، الف میزبان وردپرس مدیریت شده پسندیدن کینستا برای عملکرد یکسان هزینه بسیار بیشتری دریافت خواهد کرد. اما برای پول خود، شما دریافت می کنید هزاران ویژگی برای ساده کردن کارها و زندگی خود را آسان تر کنید شما همچنین از پشتیبانی ممتاز برخوردار می شوید که ما را به نقطه بعدی می رساند…

پشتیبانی

درست مانند ویژگی ها، سطوح مختلف پشتیبانی را بین سرویس های میزبانی مختلف مشاهده خواهید کرد.

برخی از میزبان‌های وب پشتیبانی بسیار ساده ارائه می‌کنند، جایی که به معنای واقعی کلمه تنها چیزی که به شما کمک می‌کنند خود سرور است.

هاست های دیگر، مانند هاست های مدیریت شده وردپرس، پشتیبانی بیشتری در سطح برنامه ارائه می دهند. این بدان معناست که آنها نه تنها در مورد سرور، بلکه همچنین با نرم افزاری که روی آن سرور نصب می کنید (مثلاً وردپرس) به شما کمک می کنند.

ارائه این سطح اضافی از پشتیبانی هزینه زیادی را به همراه دارد، بنابراین آنها قیمت های بالاتری را در نتیجه دریافت خواهند کرد. با این حال، اگر فرد خیلی فنی نیستید، ممکن است این سرمایه‌گذاری خوبی باشد، زیرا هر زمان که با مشکلی در وب‌سایت خود مواجه شدید، می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

قیمت های تبلیغاتی سال اول در مقابل قیمت های تمدید

این آخرین جزئیات که می تواند بر میزان هزینه میزبانی یک وب سایت تأثیر بگذارد عمدتاً در مورد آن صدق می کند ارائه دهندگان هاست اشتراکی ارزان قیمت.

در فضای میزبانی وردپرس مقرون به صرفه، بسیار معمول است که هاست های ارزان قیمت های “تبلیغاتی” پایینی را ارائه دهند که برای اولین دوره صورتحساب شما اعمال می شود.

در حالی که این قیمت‌های تبلیغاتی راهی عالی برای صرفه‌جویی در هزینه‌های اولیه هستند، مهم است که بدانید آنها فقط برای اولین دوره صورت‌حساب شما اعمال می‌شوند (که بسته به میزبان می تواند از یک ماه تا چهار سال باشد).

هنگامی که به تمدید طرح خود می روید، باید قیمت “معمولی” را بپردازید، که می تواند به اندازه 3 برابر قیمت تبلیغاتی در برخی هاست ها باشد.

اگر قصد دارید وب سایت خود را برای مدت طولانی میزبانی کنید، باید هر دو قیمت را در تصمیم بودجه خود لحاظ کنید.

سایت ساز در مقابل هزینه های میزبانی وب

در اینجا سؤال بعدی وجود دارد – اگر از سازنده وب سایت مانند Squarespace یا Squarespace استفاده می کنید، میزبانی وب سایت چقدر هزینه دارد. Wix به جای نصب نرم افزار وردپرس در هاست خود شما (یا یک سیستم مدیریت محتوا دیگر).

خوب، این یک سوال پیچیده است زیرا وقتی از سازنده وب سایت استفاده می کنید، هیچ هزینه مستقیمی برای “میزبانی” وجود ندارد.

در عوض، یک نرخ ثابت برای کل خدمات سازنده وب سایت پرداخت می کنید، که شامل میزبانی به عنوان بخشی از آن قیمت به همراه تمام ویژگی ها می شود.

به طور کلی، آن است می توان برای ساخت یک وب سایت با استفاده از وردپرس و هاست ارزان ارزان تر باشید. همانطور که قبلا ذکر کردیم، شما می توان میزبان یک وب سایت وردپرس با امکانات کامل با حداقل 5 دلار در ماه، به خصوص در ابتدا.

با این حال، ما به دلیلی بر “می تواند” تأکید می کنیم – آن می توان همچنین هزینه بیشتری برای میزبانی سایت خود، به خصوص برای یک سایت پیچیده مانند یک فروشگاه تجارت الکترونیک (که بیشتر از چیزی شبیه وبلاگ است).

👉 برای مثال، اگر می‌خواهید با Wix یک وب‌سایت ایجاد کنید، حدود ۲۲ دلار در ماه برای یک وب‌سایت بسیار ابتدایی و ۲۷ دلار در ماه برای یک فروشگاه تجارت الکترونیک پرداخت می‌کنید.

Wix

مطمئناً می توانید یک وب سایت اصلی را با کمتر از 22 دلار در ماه میزبانی کنید، به همین دلیل است که استفاده از چیزی مانند وردپرس می تواند ارزان تر باشد.

با این حال، اگر می‌خواهید یک فروشگاه تجارت الکترونیک با وردپرس میزبانی کنید، معمولاً می‌خواهید بیش از 35 دلار در ماه برای میزبانی بپردازید، به همین دلیل است که Wix ممکن است برای آن نوع سایت ارزان‌تر باشد.اگرچه یک فروشگاه تجارت الکترونیک وردپرس دارای مزایای دیگری است که قیمت بالاتر را توجیه می کند).

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سازندگان وب سایت و مقایسه آنها با میزبانی وب سایت خود هستید، باید این پست ها را بررسی کنید:

سایر هزینه های وب سایت فراتر از میزبانی وب است

چه خودتان میزبان وب سایت وردپرس خود باشید و چه از یک سازنده وب سایت استفاده کنید، باید هزینه های دیگری را نیز در نظر بگیرید که فراتر از خود میزبانی وب است.

نام دامنه

اگر می خواهید یک وب سایت بسازید، به یک نام دامنه برای همراهی با هاست خود نیاز دارید. این آدرس دائمی سایت شما در اینترنت است – مال ما است codeinwp.com.

برخی از هاست های وب یک دامنه رایگان برای سال اول شما ارائه می دهند، مانند Bluehost. اگر هاست شما این کار را نکرد، باید این کار را انجام دهید خرید یک نام دامنه از ثبت کننده دامنه اختصاصی.

خوشبختانه، این بسیار ارزان است. آ .com نام دامنه معمولاً تنها حدود 12 دلار در سال برای شما هزینه دارد ثبت کننده دامنه ارزان، یا حتی ارزانتر اگر از یک ثبت کننده دامنه با هزینه استفاده می کنید Cloudflare Registrar.

برای اطلاعات مفید یا نکات مفید دیگر در مورد کار با نام دامنه، می توانید این پست ها را بررسی کنید:

نرم افزار و افزونه های وب سایت

اگر از سازنده وب سایت استفاده نمی کنید، برای ایجاد وب سایت خود به نرم افزاری نیز نیاز خواهید داشت که بر روی میزبانی وب خود نصب کنید.

برای اکثر مردم، این نرم افزار وردپرس خواهد بود. زیرا وردپرس یک پروژه رایگان و متن باز است، هیچ هزینه ای برای نرم افزار اصلی وردپرس وجود ندارد.

با این حال، بسیاری از مردم ممکن است بخواهند یک پوسته وردپرس ممتاز و/یا افزونه های ممتاز برای گسترش نرم افزار اصلی خریداری کنند.

یک پوسته وردپرس ممتاز معمولاً هزینه دارد حدود 60 دلار است، اگرچه به موضوع خاص بستگی دارد. سایت شما فقط به یک تم نیاز دارد، بنابراین هزینه تم شما را در حدود 60 دلار کاهش می دهد (یا رایگان اگر از یک تم رایگان استفاده می کنید، البته). همچنین می‌توانید تم‌های رایگان با کیفیت، مانند تم Neve.

در حالی که یک موضوع طراحی سایت شما را کنترل می کند، افزونه های وردپرس به شما امکان می دهند ویژگی های جدیدی را به سایت خود اضافه کنید.

افزونه های وردپرس هزینه های بسیار متغیر تری هستند زیرا هیچ قیمت “متوسط” برای یک پلاگین وجود ندارد و شما احتمالاً خواهید داشت چندین پلاگین نصب کنید.

اگر بودجه‌ای ندارید، می‌توانید با افزونه‌های کاملاً رایگان کار کنید. با این حال، شما همچنین می توانید به راحتی چند صد دلار را برای افزونه ها خرج کنید – اگر در حال ساختن یک فروشگاه تجارت الکترونیک وردپرس هستید، احتمالاً حتی بیشتر از آن.

⚠ توجه داشته باشید – حتی اگر از سازنده وب سایت استفاده می کنید، ممکن است نیاز به پرداخت اضافی برای “برنامه ها” داشته باشید. مثلا، برنامه های Shopify می تواند بسیار گران شود

میزبانی ایمیل

در نهایت، ممکن است لازم باشد برای میزبانی ایمیل هزینه کنید اگر سرویس میزبانی شما قبلاً آن را شامل نمی شود.

میزبان های زیادی انجام دادن میزبانی ایمیل را ارائه دهید، بنابراین در صورت انتخاب میزبانی که انجام می دهد، می توانید از این هزینه جلوگیری کنید. با این حال، ارائه دهندگان هاست بدون فلز یا میزبان های مدیریت شده وردپرس معمولا میزبانی ایمیل را ارائه نمی دهند.

خوشبختانه، بسیار ارزان است. Google Workspace فقط 6 دلار در ماه هزینه دارد، یا می توانید حتی ارزان تر پیدا کنید ارائه دهندگان میزبانی ایمیل، پسندیدن MXroute، که قیمت آن 45 دلار است در سال. یا اگر مایل به تحمل برخی محدودیت ها هستید، حتی می توانید میزبانی ایمیل رایگان از ارائه دهندگانی مانند Zoho Mail.

سوالات متداول هزینه میزبانی وب سایت

در این مرحله، وقتی صحبت از «هزینه میزبانی یک وب‌سایت» به میان می‌آید، باید یک ایده بسیار خوب 🤩 داشته باشید.

برای تکمیل کار، بیایید به چند سوال رایج در مورد هزینه میزبانی وب سایت پاسخ دهیم.

هزینه میزبانی وب سایت با وردپرس چقدر است؟

برای خود میزبانی نرم افزار وردپرس، می توانید حداقل 2.75 دلار در ماه پرداخت کنید. به یک وب سایت با خدمات کامل با WordPress.com ایجاد کنید، ماهانه 14 دلار برای طرح Pro پرداخت خواهید کرد.

هزینه میزبانی وب ماهانه چقدر است؟

اگر می خواهید ماهانه پرداخت کنید، اگر یک ارائه دهنده ارزان را انتخاب کنید، معمولاً می توانید یک وب سایت را با حدود 3 دلار در ماه میزبانی کنید. با این حال، قیمت ها برای بهبود عملکرد، ویژگی ها، پشتیبانی و غیره مطمئناً می توانند بالاتر بروند.

هزینه میزبانی وب سایت برای یک سال چقدر است؟

اگر یک هاست ارزان را انتخاب کنید و برای یک سال هزینه پرداخت کنید، می توانید یک وب سایت را با حداقل 33 دلار برای سال اول میزبانی کنید. با این حال، قیمت ها برای بهبود عملکرد، ویژگی ها، پشتیبانی و غیره مطمئناً می توانند بالاتر بروند.

ارزان ترین راه برای میزبانی وب سایت چیست؟

ارزان ترین راه برای میزبانی وب سایت، استفاده از هاست اشتراکی از یک ارائه دهنده بودجه مانند است Bluehost. شما می توانید برای سال اول 2.75 دلار در ماه پرداخت کنید.

آیا میزبانی وب سایت خود ارزان تر است؟

شما معمولاً با استفاده از یک سرویس میزبانی اختصاصی برای وب سایت خود، به جای تلاش برای استفاده از سخت افزار خود، در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد.

به همین دلیل است که حتی شرکت های بزرگ شروع به برون سپاری هاست خود کرده اند ارائه دهندگان ابری مانند AWS و Google Cloud به جای اینکه همه چیز را در خانه نگه دارید.

همین امروز وب سایت خود را ایجاد کنید! 🚀

بنابراین – هزینه میزبانی وب سایت چقدر است? خوب، در این مرحله، شما باید ایده بسیار خوبی از آنچه باید بپردازید، همراه با متغیرهایی که ممکن است بر هزینه نهایی تأثیر بگذارند، داشته باشید.

تنها چیزی که باقی می ماند این است که پیش بروید و در واقع وب سایت خود را ایجاد کنید. و نگران نباشید – ما چند راهنمای دقیق و گام به گام برای کمک به شما در انجام این کار داریم.

اگر برای شروع 🎯 با وب‌سایت خودتان آماده هستید، می‌توانید آموزش‌های موجود در این پست‌ها را دنبال کنید:

آیا هنوز در مورد هزینه میزبانی وب سایت یا نحوه ساخت وب سایت سؤالی دارید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »