دسته‌بندی نشده

استراتژی سئوی خود را برای گوگل با پلتفرم داده محور بهینه کنید


گوگل پرکاربردترین موتور جستجوی کره زمین است. بنابراین، اشتباه است که سایت خود را برای آن بهینه نکنید و آن را سئو دوستانه کنید. چه یک بازاریاب حرفه ای باشید و چه کسی که سعی می کند اولین سایت خود را رتبه بندی کند، Seodity می تواند تنها ابزار مورد نیاز شما باشد.

Seodity یک پلتفرم مبتنی بر داده است که هنگام بهینه سازی سایت و محتوای شما برای گوگل، کارهای سنگینی را انجام می دهد. طیف وسیعی از قابلیت ها مانند نظارت بر رقبا، تجزیه و تحلیل بک لینک و کلمه کلیدی پژوهش. اما بر خلاف ابزارهای مشابه، منحنی یادگیری تند ندارد، بنابراین برای مبتدیان و حرفه ای ها مناسب است.

برای شرکت ها یا افرادی که به دنبال افزایش رتبه سئو و افزایش ترافیک وب سایت هستند، Seodity یک ابزار ایده آل است. آیا نمی دانید که چگونه این ابزار می تواند به شما در رشد کسب و کارتان کمک کند و در نهایت به صفحه شماره یک گوگل برسید؟ به خواندن ادامه دهید، و ما همه چیز را توضیح خواهیم داد.

سدیمیت

سدیمیت یک ابزار SEO درجه یک است که محتوای وب سایت ها را تجزیه و تحلیل می کند، موقعیت های شما را در SERP ها محاسبه می کند و به شما کمک می کند رتبه خود را بهبود بخشید. Seodity با ابزارها و ویژگی های مفید، از جمله داده های ارزشمند مورد نیاز برای رشد کسب و کار شما همراه است. شما می توانید بر اساس شواهد و تکنیک های اثبات شده تصمیم گیری کنید. علاوه بر این، مقایسه وب سایت ها (کلمات کلیدی، متون) را برای کاربران آسان می کند تا محتوای بهتر و استراتژی های SEO را توسعه دهند.

برای صاحبان مشاغل کوچک که می خواهند اطمینان حاصل کنند که وب سایت آنها در صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل عملکرد خوبی دارد، Seodity یک ابزار فوق العاده (SERPs) است. این تحقیق ارگانیک و پولی کلمه کلیدی و ردیابی مداوم عملکرد وب سایت را ارائه می دهد. می‌توانید از این داده‌ها برای تعیین اینکه برای بهینه‌سازی و موفقیت کمپین‌های سئوی فعلی‌تان روی کدام کلمات کلیدی تمرکز کنید، استفاده کنید.

اما این ابزار خیلی بیشتر از آن است، پس بیایید عمیق‌تر کاوش کنیم، درست است؟

ویژگی های برجسته

تحقیق کلمات کلیدی

کاربران می توانند از Seodity برای تحقیق در مورد ترافیک ارگانیک و پولی کلمات کلیدی با حجم بالا استفاده کنند. این یک رویکرد فوق العاده برای یافتن کلماتی است که در وب سایت ها استفاده می شود و این کلمات چقدر ترافیک وارد می کنند.

علاوه بر این، Seodity می تواند کمک زیادی به تعیین اینکه کدام تبلیغات پولی برای کلمات کلیدی خاص نمایش داده می شود، کمک کند. این نه تنها می تواند به شما در بهبود انتخاب کلمه کلیدی کمک کند، بلکه می تواند به بهینه سازی کلی محتوا نیز کمک کند. هرچه محتوا بهینه تر باشد، رتبه بهتری خواهید داشت.

علاوه بر این، Seodity ابزارهایی برای تحقیقات رقبا نیز ارائه می دهد. اگر ندانید که هکرهای سنگین در صنعت چه می کنند، چگونه می دانید چه کاری باید انجام دهید؟ با این ابزار فوق العاده می توانید همه اینها و بیشتر را بیابید. می‌توانید از ابزارهای تحقیقاتی آن‌ها برای پیدا کردن کلمات کلیدی دقیقی که بزرگترین رقبای شما در کمپین‌های تبلیغاتی گوگل استفاده می‌کنند، استفاده کنید.

شما می توانید با استفاده از اطلاعاتی که از طریق این تحقیق به دست می آورید، مخاطبان خود را به طور موثرتری هدف قرار دهید و تبلیغات تولید کنید. علاوه بر این، داده‌هایی که در Seodity پیدا می‌کنید روزانه به‌روزرسانی می‌شوند و به شما اطمینان می‌دهند که به جای عقب ماندن، همیشه یک قدم جلوتر هستید.

کارایی

اهمیت تجزیه و تحلیل عملکرد برای سئو را نمی توان دست کم گرفت. بدون تجزیه و تحلیل مناسب، هرگز نمی توانید پیشرفت کنید. تنها راه برای حرکت رو به جلو (در مسیر درست) این است که بدانید وب سایت شما چگونه کار می کند و چه چیزی به کار بیشتری نیاز دارد.

این نه تنها به شما کمک می کند تا در SERP ها افزایش پیدا کنید، بلکه تجربه کاربری بهتری را نیز به همراه خواهد داشت. و گوگل آنچه را که کاربران دوست دارند دوست دارد، درست است؟

Seodity از طریق ارزیابی بر اساس تجزیه و تحلیل ابزار گوگل به نام Lighthouse به شما در این امر کمک می کند. همچنین می‌توانید یک ممیزی کامل سئو دریافت کنید و هر اتاق احتمالی را برای بهینه‌سازی بیشتر بررسی کنید. این یک ابزار عالی برای مبتدیان است، زیرا به شما این امکان را می دهد تا بدون سردرد، انگشتان پا را در دنیای سئو فرو ببرید. اما متخصصان سئو نیز آن را دوست دارند زیرا می تواند در زمان صرفه جویی زیادی داشته باشد.

ترافیک ارگانیک

هر صاحب وب سایتی خواهان ترافیک ارگانیک بیشتری است. به هر حال، بازدیدکنندگان بیشتر به معنای سرنخ ها و فروش بیشتر است و در نهایت، بازگشت سرمایه بسیار بهتری را به همراه دارد. اصطلاح “ترافیک ارگانیک” (گاهی اوقات به عنوان “ترافیک رایگان” شناخته می شود) به کاربران وب سایتی اشاره دارد که از طریق مسیرهای بدون پرداخت به سایت شما می رسند.

این بدان معنی است که هیچ PPC، هیچ پیوند وابسته، هیچ چیز. یک بازدیدکننده یک پرس و جو کرد و سایت شما همان سایتی است که روی آن کلیک کرده است. با Seodity، شما تمام ابزارهایی را که می توانید برای تجزیه و تحلیل ترافیک ارگانیک سایت خود و بهبود آن نیاز دارید، در اختیار دارید.

بنابراین، چگونه ترافیک ارگانیک را با Seodity افزایش می دهید؟

این کمی ترکیبی از ویژگی‌هایی است که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم و شامل مواردی است که هنوز به آنها اشاره نکرده‌ایم، پس با ما همراه باشید. ابتدا باید ترافیک ارگانیک وب سایت خود را با Seodity تجزیه و تحلیل کنید تا بفهمید کدام کلمات کلیدی بیشترین بازدیدکننده را دارند.

از ستون حجم جستجو برای مشاهده رتبه بندی هر کلمه ای که باید تحقیق کنید استفاده کنید. روی موارد ضروری برای کسب و کار خود و آنچه می خواهید در وهله اول رتبه بندی کنید تمرکز کنید.

سپس، شما می خواهید ترافیک ارگانیک رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید. Seodity به شما نشان خواهد داد که چگونه رقبای شما دقیقاً چگونه بر صفحه اول گوگل تسلط یافتند. ما می دانیم که برای بسیاری از تازه واردان، این ممکن است شبیه جاسوسی باشد، اما این یک عمل رایج و بیش از آن، یک امر ضروری است.

بنابراین، آن را نادیده نگیرید. URL رقیب خود را وارد کنید یا یک پروژه جدید با دامنه آنها شروع کنید. شما جزئیاتی در مورد تاکتیک های بازاریابی مورد استفاده رقبای خود دریافت خواهید کرد.

بک لینک ها

یافتن سایت‌هایی برای تبادل لینک معمولاً فرآیندی دشوار است، اما با Seodity، این کار بسیار آسان‌تر می‌شود. یک وب سایت با بک لینک با کیفیت بالا شانس بیشتری برای کشف توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو دارد که باعث افزایش ترافیک و فروش می شود.

این به این معنی است که تحقیقات بک لینک برای شناسایی وب سایت هایی که نامزدهای خوبی برای پیوندهای شما هستند ضروری است. بعد از اینکه این سایت ها را پیدا کردید، می توانید شروع به کار روی استراتژی لینک سازی خود کنید.

مزایا و معایب

هر ابزاری مزایا و معایب خود را دارد و هیچ کدام کاملاً کامل نیستند. بنابراین، مقایسه کنید و تصمیم بگیرید که آیا هنوز در مورد این یکی هستید یا خیر.

طرفداران:

  • این ابزار یک نسخه رایگان و یک آزمایش رایگان ارائه می دهد
  • چندین روش پرداخت راحت وجود دارد
  • اگر می خواهید آن را مقرون به صرفه کنید، یک طرح پرداخت یک بار وجود دارد
  • اپلیکیشن های موبایل را ارائه می دهد
  • داشبورد شیک و ساده برای استفاده است
  • در صورت نیاز به کمک، اسناد و مدارک 24 ساعته همیشه در دسترس هستند
  • می توانید از آن در دامنه های نامحدود استفاده کنید

معایب:

  • فید RSS ارائه نمی دهد
  • خزیدن کمی طول می کشد

Seodity برای چه کسانی است؟

با توضیح اینکه چقدر این ابزار جامع است، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که آن را به هر کسی که به دنبال افزایش حضور آنلاین خود است توصیه می‌کنیم. این تقریباً شامل همه صاحبان وب سایت می شود، از مشاغل کوچک و بازاریابان گرفته تا متخصصان سئو.

به طور کلی

بدون ابزار سئوی قوی، دانستن اینکه چه چیزی باید در وب سایت شما اصلاح شود دشوار خواهد بود. سئو یکی از اجزای حیاتی هر کسب و کار آنلاین است، بنابراین اگر بگوییم که باید بیشتر به آن توجه کنید، نادیده گرفته می شود.

با سدیمیت، می توانید تجزیه و تحلیل کاملی از سایت خود و رقبای خود و کلمات کلیدی مورد نیاز برای رتبه بهتر دریافت کنید. اما شما می توانید خیلی بیشتر با آن انجام دهید. بنابراین، به طور کلی، ما می گوییم که این ابزار یک توصیه گرم از ما دریافت می کند.

آخرین پست های ایوانا بانیچ (همه را ببین)

کجا باید بفرستیم
معاملات و تخفیف های وردپرس شما؟

در خبرنامه ما مشترک شوید و اولین معامله خود را فوراً در صندوق پست ایمیل خود تحویل بگیرید.



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »