ووکامرس

سایت های وردپرس خود را از یک داشبورد مدیریت کنید


آیا شما مالک یا مدیریت چندین وب سایت وردپرسی هستید؟ سپس احتمالاً می‌دانید که نگهداری هر سایت به صورت جداگانه چقدر سخت است. فقط جابجایی از یک سایت به سایت دیگر زمان می برد، نه اینکه به رمزهای عبور مختلفی که نیاز به وارد کردن دارند اشاره کنیم. کارهای معمول دیگری مانند به روز رسانی افزونه ها و اسکن های امنیتی را اضافه کنید و به یک کابوس اداری نگاه می کنید.

خوشبختانه، سازندگان WPMU DEV از این مبارزات آگاه هستند، به همین دلیل است که یک داشبورد مدیریت سایت وردپرس All-in-One ساخته اند. داشبورد که The Hub نام دارد به شما امکان می دهد تمام سایت های خود را از یک داشبورد مدیریت، بهینه سازی و نظارت کنید.

اما آیا مسیریابی خود مدیر سایت آسان است؟ دقیقاً چگونه به شما در مدیریت یک سایت وردپرس کمک می کند؟ آیا برچسب هایی برای تمایز بین وب سایت های خود و مشتریان خود دریافت می کنید؟

در این بررسی عملی WPMU DEV، پاسخ این سوالات را به شما می‌دهم و نحوه استفاده از The Hub برای آسان‌تر کردن روز کاری خود را توضیح می‌دهم.

بررسی اجمالی WPMU DEV

صفحه اصلی وب سایت WPMU DEV

WPMU DEV دارای یک داشبورد بصری است که مدیریت پلاگین ها، گزارش های SEO، معیارهای عملکرد و ویژگی های امنیتی را آسان می کند. Hub یافتن آنچه را که به دنبال آن هستید و پیکربندی چندین وب سایت به صورت جداگانه آسان می کند – همه در یک مکان. همراه با یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه، ارزش امتحان کردن آن را دارد تا ببینید آیا با نیازهای شما مطابقت دارد یا خیر.

ویژگی های کلیدی WPMU DEV عبارتند از:

  • نمای 360 درجه از تمام سایت های شما
  • به روز رسانی ایمن و خودکار برای سایت ها، افزونه ها و تم ها
  • مدیریت پشتیبان گیری و زمان بندی
  • داده های فوری در مورد عملکرد سایت
  • ردیابی و بهینه سازی سئو
    آمار با داده های بازدیدکنندگان و سایت در زمان واقعی
  • همکاری کاربر

صاحبان سایت های وردپرس از سراسر جهان WPMU DEV را ترجیح می دهند، که از بیش از 5000 بررسی پنج ستاره، میانگین امتیاز 4.9/5 و بیش از ده ها جایزه بهترین محصول G2 مشخص است.

کار با WPMU DEV

اکنون برای بخش سرگرم کننده: من به شما نشان می دهم که چگونه WPMU DEV را پیکربندی کنید و سایت ها را از طریق داشبورد The Hub مدیریت کنید.

ابتدا، از طریق عضویت های WPMU DEV (به بخش قیمت گذاری مراجعه کنید) مشترک شوید وب سایت رسمی. سپس وارد حساب کاربری خود شوید و سایت وردپرس خود را به The Hub متصل کنید.

WPMU DEV به شما امکان می دهد از دو طریق همگام سازی کنید:

ادامه مقاله در زیر

اسکرین شات داشبورد Hub

من هر دو روش را امتحان کردم و توانستم سایت خود را بدون هیچ مشکلی به The Hub متصل کنم.

پس از اتصال، به داشبورد Hub هدایت خواهید شد. داشبورد یک نمای کلی از تمام وب سایت های متصل به شما ارائه می دهد:

اسکرین شات از داشبورد WPMU Dev Hub

می توانید نام هر یک از سایت های خود را تغییر دهید و حتی یک برچسب بگذارید. اگر چندین مشتری با وب سایت های مختلف دارید، این گزینه ها مفید خواهند بود. از برچسب ها برای سازماندهی سبد سایت مشتری خاص یا برای تمایز بین مشاغل استفاده کنید.

برای دسترسی به این گزینه ها، روی نماد 3 نقطه در سمت راست بالای صفحه خود کلیک کنید.

WPMU Dev - با استفاده از برچسب ها

و برای ویژگی های مدیریت سایت، می توانید از برگه های سمت چپ صفحه نمای کلی استفاده کنید.

در اینجا آنچه می توانید با WPMU DEV انجام دهید آورده شده است:

مدیریت پلاگین ها و تم ها

را پلاگین ها و تم ها تب به شما امکان می دهد تمام تم ها و افزونه های سایت خود را مدیریت، مشاهده، به روز رسانی، حذف، فعال و غیرفعال کنید. علاوه بر این، می توانید تم ها و پلاگین های جدید اضافه کنید و همه چیز را با Automate (مدیر وردپرس به روز رسانی خودکار WPMU DEV) به روز نگه دارید.

مدیریت پلاگین ها و تم ها

آیا می خواهید تمام افزونه های فعال و غیرفعال نصب شده در سایت خود را مشاهده کنید؟ کلیک کنید بر روی پلاگین ها برگه برای یک لیست می‌توانید همه یا تک افزونه‌ها را به‌عنوان موارد دلخواه به‌صورت انبوه فعال، غیرفعال، حذف یا علامت‌گذاری کنید.

کلیک کردن روی تم ها تب صفحه ای را باز می کند که در آن می توانید تمام تم های موجود برای سایت خود را ببینید. می توانید تم های جدید اضافه کنید و همچنین هر یک از موارد قبلی را حذف کنید. به علاوه، می‌توانید با کلیک کردن روی عصای جادویی یک تم را سفارشی کنید، که شما را به مدیر وردپرس هدایت می‌کند.

WPMU Dev - مدیریت پلاگین ها و تم ها

تجزیه و تحلیل امنیت وب سایت

هاب همچنین دارای یک امنیت بخشی که در آن می توانید به امنیت سایت خود دسترسی داشته باشید و بر آن نظارت کنید. می توانید مسائل امنیتی را بررسی کنید، گزارش های حسابرسی را مشاهده کنید، گزارش ها را اجرا کنید و سایر ویژگی ها را برای ایمن سازی وب سایت وردپرس خود فعال کنید.

WPMU DEV با Defender شریک می شود تا از صاحبان سایت در برابر ربات ها و هکرهای مخرب محافظت کند. پس از نصب Defender در سایت خود، می توانید از طریق داشبورد به تمام اقدامات احتیاطی امنیتی دسترسی داشته باشید.

زیر اسکن امنیتی، می توانید تعداد کل مسائل امنیتی موجود در سایت خود را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید یک اسکن را اجرا کنید یا برای بعد برنامه‌ریزی کنید.

هاب همچنین به چند ابزاری که می توانید فعال کنید اشاره می کند. یکی از این موارد است دیواره آتش، که برای محافظت از منطقه ورود شما و قفل کردن هر کاربر مشکوک بسیار مهم است. من هم استفاده از آن را توصیه می کنم احراز هویت دو مرحله ای; Hub وضعیت فعلی خود را (چه روشن یا خاموش) مستقیماً در داشبورد به شما نشان می دهد.

را ثبت حسابرسی ناحیه به شما امکان می‌دهد رویدادها را در هنگام ایجاد تغییرات در وب‌سایت خود ردیابی و ثبت کنید. می توانید به 24 ساعت، یک هفته یا 30 روز گذشته دسترسی داشته باشید.

نظارت و افزایش عملکرد وب سایت

بر کسی پوشیده نیست که کاربران اینترنت سایت های وردپرسی را با بارگذاری سریع ترجیح می دهند. بهینه سازی چندین وب سایت برای سرعت می تواند چالش برانگیز باشد، اما WPMU DEV کار را با افزونه های قدرتمندی مانند Smush و Hummingbird آسان می کند.

این دو افزونه به همراه The Hub نظارت و بهینه سازی عملکرد سایت شما را آسان تر از همیشه می کنند. کلیک کنید بر روی کارایی برای بازدید از ناحیه ای که در آن می توانید اقدامات مختلفی را در رابطه با سرعت انجام دهید، را انتخاب کنید.

تست عملکرد سرعت را اجرا کنید و امتیاز خود را برای دسکتاپ و موبایل بررسی کنید. اگر رضایت بخش نباشد، اسناد WPMU Dev را بخوانید برای اینکه چگونه می توانید امتیاز خود را برای عملکرد مطلوب تغییر دهید.

همچنین می توانید زمان پاسخگویی سرور خود را کنترل کنید تا متوجه شوید که چه زمانی وب سایت شما برای بازدیدکنندگان بسیار کند یا کند است. از زمان پاسخ دیدن کنید بخش برای دریافت جزئیات—شما می توانید جدول زمانی را به 24 ساعت گذشته، هفته قبل یا 30 روز گذشته تنظیم کنید.

از طریق بهینه سازی تصویر منطقه، می توانید ببینید که Smush در وب سایت شما فعال است یا غیر فعال. این به شما امکان می دهد Lazy Load را روشن کنید، Smush CDN را مدیریت کنید و به ابزارهای اضافی برای بهینه سازی تصویر دسترسی داشته باشید.

من همچنین دوست داشتم که WPMU DEV به من اجازه دهد حافظه پنهان را از Hub و Hummingbird مدیریت کنم. تو می توانی پاک کردن حافظه پنهان با انتخاب گزینه های مربوطه و همچنین فعال یا غیرفعال کردن Gravatar Caching، Page Caching و RSS.

مدیریت سئو

هاب سئو بخش شامل همه چیزهایی است که برای بهینه سازی سایت خود برای رتبه بهتر SERP نیاز دارید. برای مشاهده مشکلات فعلی و حل آنها تنها با چند کلیک می توانید یک بررسی سئو انجام دهید.

تجزیه و تحلیل محتوا جایی است که می توانید توصیه هایی برای بهبود خوانایی کلی در سایت خود دریافت کنید. و از طریق خزنده سایت، می توانید برای شناسایی مشکلات URL مانند 404 ها، لینک های شکسته و URL های موجود اسکن انجام دهید.

شما می خواهید فوراً این مشکلات را برطرف کنید زیرا می توانند رتبه سایت شما را در موتورهای جستجو مختل کنند.

حرکت به سمت پیوند خودکار می‌توانید آن را طوری پیکربندی کنید که به‌طور خودکار کلمات کلیدی مطابق با صفحات و پست‌ها را جستجو کند و سپس آنها را به سایت خود پیوند دهد. با عناوین و متا، می توانید نحوه نمایش پست ها و صفحات سفارشی سایت وردپرس خود را در نتایج جستجو کنترل کنید.

توابع دیگر

WPMU DEV دارای ویژگی‌های مدیریت سایت بسیار زیادی است که در این مقاله نمی‌توان به آنها پرداخت، اما در اینجا یک مرور سریع از کارهای دیگری که می‌توانید با این پلتفرم انجام دهید، آورده شده است.

  • بک آپ های خود را کنترل کنید: برگه پشتیبان‌گیری به شما امکان می‌دهد نسخه پشتیبان تهیه کنید، جزئیات هر نسخه پشتیبان را دریافت کنید و فایل‌های پشتیبان را برای استفاده بعدی دانلود کنید.
  • مشاهده اطلاعات تحلیلی: از طریق تب Analytics، می توانید زمان بازدید، نرخ پرش، بازدید از صفحه و سایر معیارهای کلیدی سایت خود را مشاهده کنید.
  • مدیریت صورتحساب مشتری: در اینجا، می‌توانید اشتراک‌ها را ایجاد و مدیریت کنید، صورت‌حساب‌ها را مدیریت کنید و از همه مشتریان خود مطلع باشید.

قیمت گذاری WPMU DEV

WPMU DEV پنج طرح عضویت را ارائه می دهد:

  • رایگان – 0 دلار در ماه با ویژگی های Hub کامل، افزونه های رایگان و صورتحساب.
  • پایه ای – ۷٫۵۰ دلار در ماه با ویژگی‌های Hub کامل، افزونه‌های حرفه‌ای، ۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی پشتیبان، و صورت‌حساب.
  • استاندارد – 12.50 دلار در ماه با ویژگی های Hub کامل، افزونه های حرفه ای، 10 گیگابایت فضای ذخیره سازی پشتیبان، و صورتحساب.
  • فریلنسر – 32.50 دلار در ماه با ویژگی های Hub کامل، افزونه های حرفه ای، 20 گیگابایت فضای ذخیره سازی پشتیبان، و صورتحساب.
  • آژانس – 82.5 دلار در ماه با ویژگی های Hub کامل، افزونه های حرفه ای، 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی پشتیبان، و صورتحساب.

حکم نهایی

اگرچه وردپرس نگهداری و مدیریت یک وب سایت را آسان می کند، اما با اضافه کردن سایت های بیشتری به فهرست خود، این روند می تواند سخت تر شود. از به‌روزرسانی تم‌ها و پلاگین‌ها گرفته تا انجام تعمیر و نگهداری منظم و پشتیبان‌گیری، مدیریت چندین سایت به طور جداگانه نیاز به نگهداری زیادی دارد.

برای شما خوش شانس است، راه حل هایی مانند WPMU DEV به عنوان کنترل ماموریت برای هر وب سایت موجود در مجموعه شما عمل می کند. با The Hub در داخل WPMU DEV، می‌توانید به راحتی سایت‌های نامحدود را از یک داشبورد نظارت، بهینه‌سازی و به‌روزرسانی کنید.

به‌علاوه، WPMU Dev امتیازهای زیادی از جمله میزبانی مدیریت شده، انجمن اعضای انحصاری، پشتیبانی مشتری زنده 24/7 و موارد دیگر را ارائه می‌کند. بنابراین اگر تصمیم دارید وب سایت های خود و مشتریان خود را با استفاده از WPMU DEV مدیریت کنید، زندگی شما به عنوان یک توسعه دهنده / بازاریاب / مالک آژانس باید روان باشد.

به دردسر تنظیم هر سایت به طور جداگانه پایان دهید. با WPMU DEV، شما همه چیز مورد نیاز برای امنیت، عملکرد، سئو و مدیریت ساده چندین سایت را در یک مکان دارید.

WPMU Dev را امتحان کنید





منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »