افزونه هاهاستینگ

بهترین هاست برای LearnDash


چگونه بهترین هاست را برای LearnDash انتخاب می کنید؟

افراد زیادی وجود دارند که در تعجب هستند که چگونه می توان بهترین هاست را برای وب سایت های LearnDash پیدا کرد. قبلاً در این مورد نوشتم، جایی که PHP Workers را توضیح دادم. اما امروز می‌خواهم چهار موردی که باید در نظر بگیرید و گزینه‌های میزبانی که برای شما در دسترس است را به شما ارائه دهم.

آنچه ما در نظر خواهیم گرفت این چهار عامل است:

  1. سرعت / عملکرد
  2. پشتیبانی
  3. انعطاف پذیری
  4. قیمت

سرعت و عملکرد

بهترین هاست برای LearnDash شبیه بهترین هاست برای سایت های تجارت الکترونیک یا عضویت است. این به این دلیل است که هر سه نوع سایت برنامه‌هایی هستند که مشتریان زیادی دارند که وارد می‌شوند. این نمایه کاملاً متفاوت از اکثر سایت‌های وردپرسی است که به راحتی می‌توان آن‌ها را در حافظه پنهان کرد زیرا آنها وبلاگ‌ها یا سایت‌های شرکتی هستند.

اما سرعت و عملکرد در سایت های کاربردی بسیار سخت تر از وبلاگ ها و وب سایت های بروشور است. این نیاز به کالیبراسیون متفاوتی از کش با درک نحوه انجام درست آن برای LearnDash دارد.

معنی آن این است که شما واقعاً آنچه را که نیاز دارید با هاست اشتراکی ارزان قیمتی که کمتر از 5 دلار در ماه هزینه دارد، دریافت نخواهید کرد.

پشتیبانی

برخی از هاست ها وجود دارند که با پشتیبانی واقعاً خوب عمل می کنند. دیگرانی هستند که این کار را نمی کنند. این مشکل زمانی است که شما با سایتی سروکار دارید که دائماً افرادی وارد سایت شما می شوند و دائماً به سایت شما ضربه می زنند. هیچ تعطیلی یا روزهایی وجود ندارد که بتوانید سایت را نادیده بگیرید.

بنابراین شما نیاز به پشتیبانی دارید که واقعاً وردپرس را درک کند، و به سادگی به شما نمی گوید که همه افزونه های خود را خاموش کنید (رویکردی استاندارد برای سایت های معمولی وردپرس).

انعطاف پذیری

من قبلاً به این نکته اشاره کرده ام، اما وقتی به دنبال بهترین هاست برای LearnDash هستید، نیازمندی های منحصر به فردی دارید که ممکن است شامل چندین مورد باشد. وب سایت ها در زیر دامنه ها. این نیاز به انعطاف‌پذیری دارد که وقتی یک میزبان فقط یک سایت را به ازای قیمتش به شما می‌دهد، همیشه آن را ندارید.

انعطاف‌پذیری همچنین چیزی است که هنگام سفارشی‌سازی روش ذخیره‌سازی خود به آن نیاز دارید. آیا میزبان شما با شما همکاری خواهد کرد تا برای بهینه‌سازی عملکرد، موارد اضافه یا حذف (و هر قانون دیگری که نیاز دارید) ایجاد کنید.

قیمت

وقتی به همه هاست‌های بیرون نگاه می‌کنید – آنها قول می‌دهند که سرعت، پشتیبانی و امنیت شما را تا چه حد خوب ارائه دهند. همه این را می گویند. اما همه آنها یکسان نیستند. و در حالی که قیمت تمام داستان را به شما نمی گوید، بخشی از آن را به شما می گوید.

باید انتظار داشته باشید که 30 دلار در ماه یا بیشتر بپردازید (اگرچه یک استثنا وجود دارد).

گزینه های میزبانی شما

در اینجا چهار گزینه برای میزبانی LearnDash شما وجود دارد:

SiteGround – 11 دلار در ماه با 400000 بازدید

این استثنایی است که من در مورد آن صحبت کردم وقتی به شما گفتم که باید انتظار داشته باشید حداقل 30 دلار در ماه بپردازید. آنها یک زیرساخت محکم به همراه یک تیم پشتیبانی عالی دارند که می توانند به پلتفرم شما کمک کنند. با این اوصاف، همزمانی بالا می‌تواند مشکلاتی را برای این برنامه‌ها ایجاد کند و آن‌ها به شما یک ارتقا به VPS را پیشنهاد می‌کنند – که در آن مرحله، من به برخی از این گزینه‌های دیگر نگاه می‌کنم. اما اگر تازه شروع کرده اید، این یک گزینه عالی و اقتصادی است.

WP Engine – 30 دلار در ماه با 25000 بازدید

بدون شک WP Engine شناخته شده ترین پلت فرم برای میزبانی سایت های وردپرسی است. با این قیمت شروع می کنند. اما اگر بیش از 25000 بازدید داشته باشید، یا اگر ویژگی های اضافی یا سایت دومی می خواهید (که من همیشه توصیه می کنم) باید هزینه بیشتری بپردازید. آنها یک تیم پشتیبانی قوی دارند. تنها چیزی که از مشتریان فعلی می‌شنوم این است که گاهی اوقات توجه آنها را جلب می‌کنید و آنها سخت تلاش می‌کنند تا شما را به فروش برسانند.

Kinsta – 60 دلار در ماه با 50000 بازدید

Kinsta یک میزبان قوی دیگر است – بر پایه زیرساخت Google با مناطق میزبانی در همه جای کره زمین ساخته شده است. طرح 60 دلاری آنها از 2 سایت پشتیبانی می کند و به شما دو برابر بیشتر از WP Engine دسترسی ترافیکی به دوره های آنلاین شما می دهد. آنها دارای مرحله بندی، CDN و گواهینامه های رایگان SSL هستند. و آنها راه‌حل‌های پیشرفته دیگری برای ذخیره‌سازی در حافظه پنهان دارند که یک دوره پرترافیک از آنها استقبال می‌کند.

Nexcess – 79 دلار در ماه با بازدید نامحدود

اگر نمی دانید، من تیم محصول را هدایت کردم تا ویژگی ها و برنامه های میزبانی را برای سایت های تجارت الکترونیک، عضویت و آموزش آنلاین طراحی کنم. ممکن است فکر کنید این بدان معناست که من تعصب دارم. اما ممکن است در نظر داشته باشید که تخصص خاص من در این نوع سایت‌های وردپرس به ما کمک کرد تا یک پلتفرم بسیار خاص بسازیم تا بهترین هاست برای LearnDash باشد.

شما CDN، مرحله بندی، SSL، چندین سایت و موارد دیگر را دریافت می کنید. شما همچنین ذخیره سازی سفارشی و کارگران PHP بیشتری را برای همزمانی بالا دریافت می کنید. و هیچ محدودیتی برای تعداد بازدیدکنندگان وجود ندارد.

(و این نباید نیازی به گفتن داشته باشد، اما اگر از دوره های آنلاین خود درآمد کسب می کنید، این هزینه را به عنوان سرمایه گذاری در کسب و کار خود در نظر بگیرید.)

برای محتوای رایگان ثبت نام کنید. مردم هنوز این کار را می کنند.

هزاران نفر (7000+) مرتباً پست های من را در صندوق ورودی خود دریافت می کنند. رایگان.



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »