تجارت الکترونیک

بهترین شش کسب و کار آنلاین برای شروع در سال 2022

بسیاری از مردم رویای راه اندازی شرکت خود را دارند و پلتفرم های تجارت الکترونیک مانند WooCommerce این امکان را فراهم کرده است. راه اندازی یک کسب و کار آنلاین به جای یک فروشگاه حضوری به شما کمک می کند از هزینه هایی که فروشگاه های آجری با آن مواجه می شوند اجتناب کنید – مانند اجاره و بازسازی کل ویترین فروشگاه.

چه تصمیم به شروع dropshipping یا تدریس دوره های مجازی داشته باشید، می توانید شرکتی ایجاد کنید که به شما امکان می دهد از خانه کار کنید. به علاوه، تجارت الکترونیک می تواند دید و مقیاس پذیری بیشتری را نسبت به فروشگاه های آجر و ملات فراهم کند.

چرا باید کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید

مردم بیش از هر زمان دیگری برای خرید خود به اینترنت روی می آورند. در واقع، تخمین زده می شود که کسب و کارهای تجارت الکترونیک ایجاد کنند 7.4 تریلیون دلار در حالی که ممکن است فکر کنید که غول‌های خرده‌فروشی کل بازار را پوشش داده‌اند، اما فضای زیادی برای فروشگاه‌هایی وجود دارد که به علایق خاص و خدمات مشتریان برتر اختصاص داده شده‌اند. اگر بتوانید اشتیاق خود را با چیزی که مردم نیاز دارند یا می‌خواهند هماهنگ کنید، اولین دستاوردهای یک تجارت الکترونیک موفق را دارید که شخصاً نیز برآورده می‌شود.

به علاوه، وقتی کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی می کنید، می توانید از موارد زیر لذت ببرید:

  • ساعات کاری انعطاف پذیر: راه اندازی یک کسب و کار آنلاین به شما امکان می دهد از خانه – یا هر کجا که می خواهید کار کنید! – و ساعات خود را تنظیم کنید. حتی ممکن است بتوانید زمانی که از رایانه خود دور هستید درآمدی غیرفعال داشته باشید.
  • دید و مقیاس پذیری بالاتر: با یک فروشگاه آنلاین، به ندرت با موقعیت مکانی خود محدود می شوید. خود را گسترش دهید بازاریابی در آن سوی مرزها و بدون سرمایه گذاری بزرگ در زیرساخت های جدید برای مشتریان در سراسر جهان ارسال شود.
  • هزینه های سربار پایین: از آنجایی که کسب و کار شما آنلاین است، نیازی به اجاره ویترین فیزیکی، فضای اداری یا انبار ندارید.

بهترین شش کسب و کار آنلاین برای شروع در سال 2022

اگر برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین هیجان زده هستید، ممکن است تشویق شوید بدانید که فراتر از جایگاهی که به آن خدمت می کنید، همه چیز وجود دارد انواع از کسب و کارهایی که می توانید راه اندازی کنید درست است، همه کسب و کارهای تجارت الکترونیک محصولات منحصر به فرد خود را توسعه، ذخیره و عرضه نمی کنند. برخی به سادگی محصولات تولید شده توسط شرکت های دیگر را تبلیغ می کنند، برخی خدمات ارائه می دهند و برخی دیگر محصولات موجود را به روش های منحصر به فرد بسته بندی می کنند یا آثار هنری را طراحی می کنند که بر روی محصولات روزمره چاپ می شوند.

ما انواع زیر را از بهترین مشاغل آنلاینی که می‌توانید در سال 2022 راه اندازی کنید، گردآوری کرده‌ایم. سبک کسب‌وکار را پیدا کنید که برای شما مناسب است و پیشنهاد خود را متناسب با علاقه و مخاطبان خود شکل دهید.

1. Dropshipping

ممکن است برای راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین مردد باشید زیرا نمی‌خواهید تولید، موجودی و حمل و نقل را مدیریت کنید. با یک تجارت dropshipping، می توانید از این وظایف مدیریتی گران قیمت اجتناب کنید.

به عنوان یک dropshipper، شما محصولات را به صورت آنلاین می فروشید و شرکت دیگری سفارشات شما را انجام می دهد. شما مسئول بازاریابی هستید، اما یک فروشنده شخص ثالث تولید، ذخیره سازی و بسته بندی محصول را انجام می دهد. آنها همچنین از تحویل مراقبت خواهند کرد.

راه اندازی یک کسب و کار دراپ شیپینگ هزینه های راه اندازی محدودی خواهد داشت زیرا نیازی به خرید محصولات به صورت عمده یا اجاره فضای انبار ندارید. از سوی دیگر، کنترل چندانی بر کیفیت محصول، بسته بندی یا زمان حمل و نقل خود نخواهید داشت.

اگر شما dropshipping را شروع کنید، باید جایگاه محصول و تامین کننده را انتخاب کنید. یافتن محصولات با کیفیت بالا و قرار دادن آنها به روشی منحصر به فرد می تواند کلید برجسته شدن در میان رقبای شما باشد. برای مثال، اگر می‌خواهید اسباب‌بازی بفروشید، می‌توانید جعبه‌هایی از اسباب‌بازی‌های مبتنی بر آموزش را بر اساس سن و علاقه بسته‌بندی کنید. در حالی که ممکن است شما اقلام مشابهی را مانند سایر فروشندگان بفروشید، والدین دوست خواهند داشت که بتوانند یک جعبه کامل را که به طور خاص برای فرزندشان تهیه شده است بخرند.

سپس، می توانید فروشگاه جدید خود را با ووکامرس Dropshipping افزونه. پس از انتشار محصولات، می توانید از این ابزار برای ارسال اعلان های سفارش به تامین کننده خود استفاده کنید.

در داشبورد WooCommerce Dropshipping، می توانید تعداد کل سفارشات و سود پیش بینی شده خود را مشاهده کنید. شما همچنین می توانید موجودی، برگه های بسته بندی، فاکتورها و محصولات وابسته را مدیریت کنید. با استفاده از این افزونه، همه چیزهایی را که برای راه اندازی کسب و کار dropshipping خود و اجرای موفقیت آمیز آن نیاز دارید، خواهید داشت!

2. چاپ بر اساس تقاضا

مانند dropshipping، یک کسب و کار چاپ بر اساس تقاضا شامل همکاری با یک شرکت شخص ثالث برای توسعه محصولات است. اساساً، شما آثار هنری خود را به عرضه‌کننده می‌فرستید و از آن‌ها می‌خواهید که آن را روی محصولات بدون مارک و دارای برچسب سفید قرار دهند. سپس، تامین کننده انجام سفارش و حمل و نقل را انجام می دهد.

اگر فردی خلاق هستید که دوست دارید ایده های جدید طراحی کنید، راه اندازی یک کسب و کار چاپ بر اساس تقاضا می تواند ایده آل باشد شما به سادگی می توانید طرح های دیجیتال خود را برای یک تامین کننده بفرستید و زمانی که شخصی از سایت شما سفارش می دهد، مستقیماً برای تولید پیراهن، برچسب، کلاه جدید یا یکی از تقریباً هزاران مورد احتمالی اقدام می کند.

متأسفانه، یک کسب و کار چاپ بر اساس تقاضا دارای برخی از معایب مشابه dropshipping است. از آنجایی که یک تامین کننده سفارشات شما را انجام می دهد، شما نمی توانید به طور کامل کیفیت محصول، بسته بندی یا حمل و نقل را کنترل کنید. علاوه بر این، فروش محصولات بر اساس هر سفارش می تواند منجر به کاهش حاشیه سود شود.

هنگامی که به تازگی یک کسب و کار چاپ بر اساس تقاضا را راه اندازی می کنید، باید یک شریک برای تحقق بخشیدن به آنها پیدا کنید و شروع به ارسال آثار هنری برای آنها کنید. سپس، می توانید یک فروشگاه آنلاین با وردپرس بسازید و ووکامرس.

برخی از تامین کنندگان، مانند CustomCat و ScalablePressادغام یکپارچه با WooCommerce، به شما امکان می دهد موجودی و سفارشات را همگام کنید.

3. بازاریابی وابسته

یکی از سریع ترین راه ها برای شروع کسب درآمد غیرفعال این است که تبدیل به یک وابسته. در بازاریابی وابسته، شما محصولات یک کسب و کار را در وب سایت خود به اشتراک می گذارید. وقتی خوانندگان شما از طریق پیوندهای شما خرید می کنند، می توانید بخشی از فروش را به دست آورید.

خوشبختانه، ثبت نام برای یک برنامه وابسته بسیار سریع است. با همکاران آمازون، می توانید از بین میلیون ها محصول انتخاب کنید و شروع به کسب درآمد تا ده درصد در پورسانت کنید.

صفحه اصلی Amazon Associates

تا زمانی که دنبال کننده آنلاین دارید، می توانید با تبلیغ محصولات شروع به کسب درآمد کنید. اما ایجاد یک مخاطب اختصاصی ممکن است زمان ببرد. علاوه بر این، باید محصولاتی را بیابید که واقعاً به آنها اعتقاد دارید و با محتوای شما مرتبط هستند تا مخاطبان شما دور نشوند.

پس از پیوستن به یک برنامه وابسته، می توانید از WooCommerce برای نمایش محصولاتی که پشتیبانی می کنید استفاده کنید. بعد از افزودن یک مورد جدید، می توانید آن را به عنوان یک محصول وابسته شناسایی کنید. سپس، به سادگی پیوند وابسته خود را بچسبانید تا بازدیدکنندگان را به وب سایت شخص ثالث هدایت کنید.

افزودن محصولات وابسته در ووکامرس

اگرچه هنگام شروع به عنوان یک شرکت وابسته باید صبور باشید، اما با افزایش مخاطبان خود می توانید درآمد ثابتی داشته باشید. بیشتر بدانید بازاریابی تجارت الکترونیک.

4. آموزش مجازی

میدونی خیلی زیاد در مورد موضوع خاصی که دیگران فکر می کنند تاثیرگذار است؟ آیا می توانید یک کتاب کامل در مورد علایق مورد علاقه خود بنویسید؟ آیا مهارت های خاصی دارید که دوستانتان آن را بسیار مفید می دانند؟

اگر این چیزها درست باشد، احتمالاً می توانید از این دانش استفاده کنید دوره های آنلاین ایجاد کنید. دیگران از کلاس های شما سود خواهند برد در حالی که شما به شیوه ای سرگرم کننده و رضایت بخش درآمد کسب خواهید کرد.

شما آزادی ایجاد یک دوره مجازی را دارید که دانش‌آموزان می‌توانند آن را خریداری کرده و در زمان خود تکمیل کنند. مطالب درسی بنویسید، فیلم های آموزشی فیلم بگیرید، و آزمون های تعاملی ایجاد کنید که دانش دانش آموزان شما را محک بزند.

فرقی نمی‌کند نکات عکاسی، توصیه‌های مد، یا استراتژی‌های خودسازی را به اشتراک بگذارید، احتمالاً مخاطبانی وجود دارند که مشتاق یادگیری هستند.

برو!  دوره های آنلاین عکاسی
نمونه ای از یک دوره آنلاین عکاسی.

اگر آماده شروع فروش مطالب آموزشی آنلاین هستید، می توانید اولین دوره خود را با استفاده از آن ایجاد کنید Sensei LMS. این افزونه مدیریت یادگیری شما را قادر می سازد تا ماژول ها و دروس آموزشی را با ویرایشگر بلاک وردپرس توسعه دهید.

صفحه اصلی Sensei LMS

سپس، می توانید نصب کنید Sensei Pro افزونه برای کسب درآمد از دوره های جدید شما. این ابزار می تواند کلاس های شما را به عنوان محصولات WooCommerce نمایش دهد که می توانید شروع به فروش آن به مخاطبان خود کنید.

5. جعبه های اشتراک

جعبه های اشتراک به شما این امکان را می دهند که محصولات را به گونه ای دوباره بسته بندی کنید که برای مشتریان مفیدتر باشد و درآمد بیشتری ایجاد کند. مشتریان به جای خریدهای یکباره، هفته ها، ماه ها یا حتی سال ها به سفارش های تکراری ادامه می دهند.

به عنوان مثال، می توانید یک تجارت تحویل غذا راه اندازی کنید تا هر هفته غذای تازه به مشتریان بفرستید.

طراحی صفحه اصلی MegaFit Meals
عکس © وعده های غذایی مگافیت

اما مجبور نیستید محصولات کاملاً جدیدی ایجاد کنید. اغلب، کسب‌وکارهای اشتراکی بسته‌های ماهانه را با مجموعه‌ای از کالاهای موجود مرتبط با جایگاه خود تهیه می‌کنند. این اقلام می تواند شامل هر چیزی از محصولات مراقبت از خود گرفته تا اسباب بازی های حیوانات خانگی باشد.

کسب و کارهای اشتراکی بسیار رقابتی هستند، بنابراین برای موفقیت، باید به یک مخاطب خاص بچسبید و تمرکز کنید مشکلات آنها را حل کند یا برآورده کردن خواسته های منحصر به فرد آنها

هنگامی که در یک طرح قرار گرفتید، می توانید فروش جعبه های خود را با آن شروع کنید اشتراک های WooCommerce افزونه. با استفاده از این ابزار، مشتریان می توانند برنامه ای متناسب با نیاز خود انتخاب کنند. به علاوه، می‌توانید اعلان‌های تمدید را تنظیم کنید و اشتراک‌ها و عملیات را به طور مؤثرتری مدیریت کنید.

6. عضویت

با یک برنامه عضویت، شما این فرصت را دارید که واقعاً یک جامعه پشت نام تجاری خود بسازید. عضویت ها احساس انحصاری بودن را برای مشتریان شما ایجاد می کند و به آنها دسترسی ویژه ای به مواردی مانند کتابخانه های ویدئویی، کتاب های الکترونیکی، تخفیف ها، ارسال رایگان، انجمن ها و رویدادهای ویژه می دهد. می توانید عضویت را به محصولات و خدمات موجود اضافه کنید، یا حتی آنها را به عنوان یک پیشنهاد مستقل بفروشید.

مثلا، برو سم زدایی! یک برنامه عضویت دارد که به مخاطبان خود کمک می کند تا به سمت یک رژیم غذایی غنی از مواد مغذی حرکت کنند. این شامل راهنمای تعویض غذا، لیست خرید، برنامه غذایی و دستور العمل هایی است که افراد به محض ثبت نام می توانند به آنها دسترسی داشته باشند.

برو سم زدایی!  طراحی صفحه اصلی

عضویت در ووکامرس تمام قابلیت های مورد نیاز شما را فراهم می کند فروش عضویت آنلاین. این به شما امکان می دهد محتوای سایت خود را به طور خاص به اعضا محدود کنید، آن محتوا را در طول زمان از بین ببرید، گزینه های حمل و نقل بهتری را به اعضا ارائه دهید و امتیازات انحصاری دیگری را فقط برای مشتریان ایجاد کنید.

کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید

صرف نظر از تجربه حرفه ای خود، می توانید یک کسب و کار آنلاین موفق راه اندازی کنید. هنگامی که یک مخاطب خاص را برای خدمت شناسایی کردید، می توانید دیدگاه خود را حول یکی از سبک های کسب و کار در این مقاله بسازید. چه فروش یک دوره آموزشی، مدیریت جعبه های اشتراک، چاپ آثار هنری خود به صورت درخواستی یا چیز دیگری باشد، شما این آزادی را دارید که چیزی بسازید که با سبک زندگی و اشتیاق شما مطابقت داشته باشد.

اما مهم نیست که چه کسب و کار آنلاینی را برای راه اندازی انتخاب می کنید، ووکامرس هر آنچه را که نیاز دارید فراهم می کند. طراحی یک وب سایت زیبا، پذیرش پرداخت، همگام سازی با تامین کنندگان، مدیریت موجودی، دستیابی به مشتریان جدید، یک کارت خوان را پیوند دهید به فروشگاه آنلاین خود، و بیشتر – همه بدون اینکه یک توسعه دهنده باشید! به علاوه، از یک تیم پشتیبانی در سطح جهانی و مستندات گسترده بهره مند خواهید شد.


منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »