تجارت الکترونیک

اتوماسیون: مسیری بی‌چهره برای بیگانگی مشتری یا محرک بهره‌وری؟


فیل میدوینتر، مدیر ارشد فناوری برای سازمان هوش مصنوعی و ML، بنیاد سوم، می‌گوید:

صنایع در هر بخش در شرایط جوی کنونی با چالش مواجه هستند. آنها نه تنها خود را با روش‌های جدید کار وفق می‌دهند، بلکه باید اطمینان حاصل کنند که زیرساخت‌های تکنولوژیکی آن‌ها به اندازه کافی چابک است تا بتواند با نیازهای در حال تکامل مشتری کنار بیاید.

برای بخش بازاریابی، بسیاری از آژانس‌ها و دپارتمان‌ها قبلاً با این که چگونه اتوماسیون، هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML) می‌توانند کام‌های آنلاین خود را متحول کنند، آشنا هستند، زیرا آنها برای دستیابی به کارایی حتی بیشتر که تقریباً همه جنبه‌های عملیات را دوباره اختراع می‌کنند، کار می‌کنند. .

این ممکن است برای برخی از بازاریابان که هنوز از قدرت هایی که ماشین های هوشمند ارائه می دهد استفاده نکرده اند ترسناک به نظر برسد. اما، آنچه واقعاً باید ترس را برانگیزد، احتمال رها شدن است. هوش مصنوعی در حال حاضر برای کارهای مختلفی استفاده می شود – مانند موتورهای توصیه در وب سایت ها – و رقابت برای پیاده سازی موثر آن در سراسر تخته بسیار زیاد است.

پذیرندگان اولیه هوش مصنوعی در بریتانیا در مقایسه با کسانی که دامنه رو به رشد قابلیت های آن را بررسی نکرده اند، در حال حاضر شاهد بهبود 5 درصدی در بهره وری، عملکرد و نتایج سازمانی بوده اند. و برای کسانی که اولین قدم‌های مهم را برای آماده‌سازی خود برای هوش مصنوعی برمی‌دارند، شاهد رشد این مزیت رقابتی خواهند بود. سرمایه گذاری آنها به آنها این امکان را می دهد که به طور مؤثر از فرصت های جدید – با سهولت بسیار بیشتر استفاده کنند.

کسب و کارهایی که حجم بالایی از وظایف تکراری دارند، احتمالاً سود زیادی خواهند برد. آنها بهره وری را برای پاسخگویی به تقاضای مصرف کننده و کاهش هزینه ها از نظر عملیاتی افزایش می دهند، همچنین از چالش های ناشی از جابجایی پرسنل بالا و رضایت کم کارکنان که گریبانگیر بسیاری از این شرکت ها می شود خلاص می شوند – به ویژه زمانی که کاربر نهایی به ارتباطات حیاتی برندها متکی است.

به طور خاص برای بازاریابان، اتوماسیون آنها را قادر می سازد تا خطای انسانی را کاهش دهند و زمان خود را صرف سوالات بزرگتر استراتژی و خلاقیت کنند. می‌تواند از داده‌های زنده برای بهبود چشمگیر تجربه مشتری، با تشخیص ترجیحات بازدیدکنندگان وب‌سایت یا فروشگاه و ارائه محتوا یا معاملات به آنها در زمانی که بهترین آمادگی برای پاسخ مثبت دارند، استفاده کند. همه اینها دستاوردهای غیرقابل محاسبه ای را در عملکرد و رضایت مخاطب ایجاد می کند – و تنها چیزی که لازم است توانایی پیاده سازی هوش مصنوعی و یک هدف عملکرد واضح است.

سوال مهمی که صنعت باید بیش از هر زمان دیگری از خود بپرسد این است که “آژانس بازاریابی من واقعاً از اتوماسیون چه می خواهد؟” خدمات اتوماسیون در حال حاضر به طور گسترده در دسترس و مقرون به صرفه هستند، اما کسب و کارها باید مراقب باشند که دقیقاً از چه چیزی بیشتر سود می برند و انتخاب کنند – و اگر به ماشین اجازه انجام همه کارها را بدهند، واقعاً چه چیزی را از دست خواهند داد.

برای بسیاری از شرکت ها، منطقی است که اکنون سرمایه گذاری هنگفتی برای دیجیتالی کردن کامل و قرار گرفتن در رأس هر گرایش اتوماسیون داشته باشند. برای دیگران، ورودی بیش از حد فناوری خطر از دست دادن ارتباط شخصی و به طور بالقوه بیگانه شدن مشتریانی را که ارتباطات و استراتژی‌های فروش به شدت تحت هدایت ماشینی را با شرکت‌های بدون چهره مرتبط می‌کنند، به همراه دارد.


کنفرانس های PrivSec سخنرانان و کارشناسان برجسته از حریم خصوصی و امنیت را گرد هم می‌آورد تا محتوای جذاب را از طریق ارائه‌های انفرادی، بحث‌های پانل، مناظره، میزگردها و کارگاه‌های آموزشی ارائه دهد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد رویدادهای آینده، به سایت مراجعه کنید سایت اینترنتی.





نظرات ارائه شده توسط



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »