تجارت الکترونیک

کلیک روی آجر: همگام سازی پرداخت های حضوری و فروش آنلاین


فروشگاه های تجارت الکترونیک دارای مزایای جدی برای هر دو مالک هستند و مشتریان اما خرید حضوری مزایای باورنکردنی نیز دارد و شرایط خاصی وجود دارد که مشتریان شما ممکن است نیاز به خرید حضوری داشته باشند. همانطور که می بینید، اکنون راهی برای ادغام موفقیت آمیز تجارت الکترونیک با خرید حضوری وجود دارد.

به آن ‘روی آجر کلیک کنید’ می گویند. این استراتژی بهترین ها را در هر دو جهان ترکیب می کند: خرید حضوری و آنلاین.

کلید ایجاد کلیک روی آجرها، داشتن حق است تجهیزات و نرم افزار نقطه فروش (POS). که می تواند با موجودی شما همگام شود. به این ترتیب، آنچه مشتری آنلاین می‌بیند با آنچه که در فروشگاه پیدا می‌کند مطابقت دارد، در صورتی که تصمیم به انجام این سفر بگیرد.

برای کسب‌وکارهای تجارت الکترونیکی که به‌صورت حضوری در مکان‌هایی مانند بازارهای کشاورزان و بازارهای کثیف نیز به فروش می‌رسانند، و برای کسانی که پیش‌سفارش‌های آنلاین را انجام می‌دهند اما پرداخت‌ها را به صورت حضوری تحویل می‌دهند و می‌پذیرند، کلیک روی آجر بهترین رویکرد برای خدمت به مشتریان است.

بیایید ایده کلیک روی آجر را به شما معرفی کنیم، ببینیم چرا ممکن است راه هوشمندانه ای برای ارتقای کسب و کار شما باشد، و سپس نحوه انجام آن را ببینیم.

کلیک روی آجر چیست؟

کلیک روی آجر به خریداران آنلاین این امکان را می دهد که از یک فروشگاه یا بازار حضوری بازدید کنند یا به صورت آنلاین پیش خرید کنند و سپس تجربه خرید یا خرید خود را به صورت حضوری تکمیل کنند. همه اینها هنگام مدیریت یکپارچه فرآیند فروش و موجودی شما اتفاق می افتد.

این نوعی خدمات به مشتری است. خرید چیزهایی مانند لباس، مبلمان، ابزار و غذا اغلب زمانی لذت‌بخش‌تر و اطمینان‌بخش‌تر است که بتوانید قبل از خرید محصول را ببینید، لمس کنید و امتحان کنید.

مردمی که در یک بازار روباز خرید می کنند

به علاوه، ملاقات با سازنده محصولات خاص، شخصی تر و سرگرم کننده تر است. این نیمی از جذابیت بازارهای حضوری محلی است.

کلیک روی آجرها نیز راهی برای افزایش سود است. برخی از خریداران هنوز تجربه حضوری یا حضوری را ترجیح می دهند و اگر این گزینه را ارائه نکنید، از شما خرید نخواهند کرد. برای مثال، واربی ​​پارکر، خرده‌فروش معروف تجارت الکترونیک، اکنون حدود نیمی از درآمد خود را از مجموعه فروشگاه‌های رو به رشد خود به دست می‌آورد.

کلیک بر روی آجر در سال‌های اخیر با دست و پنجه نرم کردن مشتریان و خرده‌فروشان با محدودیت‌های خرید آنلاین، پدیدار شده است. برای مدتی، برخی نابودی فروشگاه‌های آجری و پایان مراکز خرید را پیش‌بینی می‌کردند، زیرا خرید آنلاین، ظاهراً بسیار سریع‌تر و راحت‌تر است.

اما در راه اتفاقی افتاد؛ به نظر می رسد که تجربه خرید حضوری می تواند برخی کارها را بهتر از خرید آنلاین انجام دهد. پیش بینی پایان خرده فروشی حضوری زودرس بود.

و بازارهای فیزیکی برای مشتریان خاصی که محصولات تولید محلی و حمایت از کسب و کارهای کوچک را دوست دارند، جذاب است. به علاوه، آنها از نظر محیطی پایدارتر هستند.

پنج دلیل برای گنجاندن استراتژی کلیک روی آجر در مدل کسب و کار شما

چگونه رویکرد کلیک روی آجر خدمات مشتری شما را افزایش می دهد و سود را افزایش می دهد؟ بیایید به چند راه نگاه کنیم.

1. تجربه خدمات مشتری روان تری را ارائه می دهد

برخی از بزرگترین دردسرهای خرید آنلاین با یک گزینه حضوری از بین می روند. برای بسیاری از مشتریان، امکان بازدید از یک مکان فیزیکی، بازگشت خریدهای خود را آسان تر می کند. به جای ارسال ایمیل به پشتیبانی، می‌توان به صورت حضوری مشکل را توضیح داد.

و، گاهی اوقات، اگر به یک آیتم نیاز داشته باشید، حتی سریعتر می شود همین الان. شما می توانید برای خرید یک محصول به سادگی به یک فروشگاه یا بازار بروید. همان روزی که می خواستی آن را داری. همون ساعت

مزایایی وجود دارد هر دو خرید آنلاین و حضوری و ترکیب این دو به شما این امکان را می دهد که به مخاطبان خود خدمات بهتری ارائه دهید.

2. به مشتریان امکان پیش‌سفارش را می‌دهد

یکی از ایرادات با اجرای ضعیف استراتژی کلیک روی آجر زمانی اتفاق می‌افتد که مشتری محصولی را آنلاین می‌بیند و به فروشگاه یا بازار می‌آید تا متوجه شود در دسترس نیست. هیچ چیز بدتر از این نمی تواند باشد. اما همیشه نمی‌توانید کل موجودی خود را به یک رویداد یا نمایش حضوری دیگر ببرید. پس چه کاری می توانید انجام دهید؟

شما این مشکل را با اجازه دادن به مشتریان برای پیش‌سفارش آنلاین، حل کرده و سپس خرید خود را تحویل گرفته و شخصاً هزینه آن را پرداخت کنید.

به علاوه، با استفاده از نرم‌افزاری که موجودی شما را با پردازش سفارش و پرداخت شما همگام می‌کند، اطلاعات در دسترس بودن محصول که مشتریان در فروشگاه آنلاین شما می‌بینند همیشه جاری است.

3. باعث افزایش فروش و سود می شود

که در یک نظرسنجی، 57 درصد از مشتریان بعداً پس از خرید آنلاین از همان شرکت، در فروشگاه خرید کردند. و از طرف دیگر، 68 درصد از خریدارانی که ابتدا به صورت حضوری خرید کرده اند، بعداً به فروشگاه اینترنتی همان شرکت رفته و دوباره خرید کرده اند.

با ارائه هر دو گزینه، راه های بیشتری برای خرید در اختیار خریداران قرار می دهید. و همانطور که آن مطالعه نشان داد، اکثر مشتریان شما از هر دو گزینه استفاده خواهند کرد. فقط یک عدد به آنها بدهید و فروش کمتری خواهید داشت.

فروشگاه خرده فروشی با یک "باز کن" امضاء کردن

را وال استریت ژورنال گزارش داد که Untuckit، یک خرده‌فروش لباس که قبلاً فقط آنلاین بود، با مشکل مواجه شد برخط فروش در شعاع ده مایلی از هر فروشگاه جدیدی که افتتاح می کنند. درباره اش لحظه ای فکر کن. مدیر عامل آنها می گوید فروشگاه های آنها “مثل یک بیلبورد ارزان قیمت هستند.”

اگر به صورت حضوری در بازارهای محلی می فروشید، می توانید همان نتیجه را دنبال کنید.

4. نرخ تبدیل را افزایش می دهد

ویترین دیجیتال شما می تواند به مشتریان کمک کند تا با سرعت بیشتری موجودی شما را مرور کنند تا بدانند آیا آنچه را که می خواهند دارید یا خیر. اگر بدانند محصول مورد نظر در دسترس است، می توانند بین تحویل یا تحویل حضوری یکی را انتخاب کنند. یا حتی ممکن است فقط به محل شما رانندگی کنند و شخصاً آن را بخرند.

اما در هر صورت، آن خریداران ظاهر می شوند آماده خرید. و اگر موجودی شما به درستی بین مکان آنلاین و فیزیکی شما همگام شود، تعداد افرادی که دست خالی و ناامید را ترک می کنند کاهش می دهید.

5. مقادیر متوسط ​​سفارش بالاتری دریافت می کنید

چرا وقتی مشتریان برای خرید حضوری حاضر می شوند خوب است؟ چون بیشتر خرج می کنند.

یک مطالعه دریافتند که 70 درصد خریداران بیشتر احتمال دارد که در فروشگاه یک خرید فوری انجام دهند تا آنلاین.

در یک فروشگاه، بازار خیابانی یا موقعیت تحویل درب منزل، می‌توانید انواع کالاهای کوچک و بزرگ را که ممکن است هرگز در فروشگاه اینترنتی شما پیدا نکنند، به خریداران معرفی کنید. همانطور که آنها در حال قدم زدن هستند، چیز دیگری را می بینند که متوجه می شوند به آن نیاز دارند. سپس، آن‌ها چیزی را می‌بینند که می‌توانند به عنوان هدیه بدهند، یا از آن لذت ببرند. این به راحتی آنلاین اتفاق نمی افتد.

رفتن از یک کسب‌وکار فقط آنلاین به کسب‌وکاری که تجربه حضوری نیز دارد، یک فرآیند یک مرحله‌ای نیست. ممکن است مجبور باشید با قفسه بندی و چیدمان، مدیریت موجودی به روشی جدید، کارمندان حضوری، طراحی تجربی و موارد دیگر دست و پنجه نرم کنید.

اما ابزارهای مناسب می‌توانند به جمع‌آوری سریع‌تر همه چیز کمک کنند – چه در حال راه‌اندازی یک غرفه موقت در یک جشنواره یا طراحی یک فضای فیزیکی بزرگ خرده‌فروشی از ابتدا باشید.

یک سیستم POS که موجودی و پردازش پرداخت را ادغام می‌کند، ضروری است.

در محل فروش، به راهی برای پرداخت هزینه نیاز دارید. آنلاین، مشتریان از یک صفحه پرداخت خرید می کنند. اما به صورت حضوری، چه اتفاقی می‌افتد اگر آن‌ها پول را پرداخت کنند؟ یا اگر سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرند و در هنگام تحویل پرداخت کنند چه؟

شما به یک دستگاه فیزیکی نیاز دارید که بتواند پرداخت را بپذیرد.

پرداخت های حضوری ووکامرس هر دوی اینها را ارائه می دهد – پردازش پرداخت نقطه فروش و موجودی همیشه همگام شده. همچنین می توانید به صورت دستی سفارشات را در محل، هر کجا که هستید، ایجاد کنید. چند جزئیات بیشتر:

  • کارت خوان M2 دستگاه فیزیکی است که پرداخت ها را می پذیرد. این یک جعبه سبک وزن است که به طور یکپارچه با برنامه موبایل WooCommerce متصل می شود. سریع و با رمزگذاری سرتاسر ایمن است.
  • کارتخوان می‌تواند برای خریدهای حضوری و اقلامی که به‌صورت آنلاین پیش‌سفارش کرده‌اند، پرداخت را بپذیرد. شارژ هم می کند کارمزد تراکنش های کمتر نسبت به سفارشات پرداخت شده به صورت آنلاین
  • مشتریان می‌توانند ضربه بزنند، انگشت خود را بکشند، از تراشه استفاده کنند یا از روش‌های پرداخت بدون تماس مانند Apple Pay استفاده کنند – هر سرویسی که می‌خواهید به آنها ارائه دهید.

سفارش‌هایی که به‌صورت حضوری ایجاد می‌شوند، اکنون با فروشگاه آنلاین شما همگام می‌شوند تا موجودی کالا همیشه به‌روز باشد.

به این ترتیب، اگر مشتری چیزی بخرد و از طریق کارت خوان M2 پرداخت کند، فروشگاه آنلاین شما منعکس کننده فروش خواهد بود. اگر آن مشتری آخرین مورد از یک کالای خاص را خریداری کند، فروشگاه آنلاین آن را به عنوان هنوز در دسترس نشان نمی دهد. این تقریباً این امکان را از بین می‌برد که مشتری دیگری در انتظار خرید همان کالا باشد.

با پرداخت های حضوری ووکامرس، می توانید سفارشی ایجاد کنید، هزینه آن را در محل پرداخت کنید و آن پرداخت را پردازش کنید. و می‌توانید این کار را در هر نقطه‌ای از محل فروش انجام دهید، حتی اگر در بازار کشاورز هستید یا در حال تحویل به شخصی که در هتل اقامت دارد، هستید.

درباره پرداخت های حضوری WooCommerce بیشتر بدانید



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »