ووکامرس

کدهای HTS/HS و کشور مبدا را به محصولات WooCommerce اضافه کنید


اگر تا به حال در هنگام واردات محصولات با گمرک سروکار داشته اید، می دانید که منظم بودن تمام مدارک ضروری است. شما باید با فاکتورها، گواهی بیمه، گواهی مبدأ و در بیشتر موارد، کدهای HTS/HS.

کدهای برنامه تعرفه هماهنگ (HTS) و سیستم هماهنگ (HS) شناسه های هر محصول هستند. این کدها گمرک را قادر می سازد تا آنچه واردکنندگان وارد کشور می کنند را پیگیری کند و مطمئن شود که فقط اقلام مجاز از طریق سیستم وارد می شوند. خوشبختانه افزودن کدهای HTS/HS به محصولات WooCommerce با استفاده از عملکرد داخلی امکان پذیر است.

در این مقاله نگاهی دقیق تر به این موضوع خواهیم داشت کدهای HTS/HS و نحوه کار آنها ما همچنین نگاه خواهیم کرد داده های کشور مبدا و اهمیت آن سپس، ما به شما نشان خواهیم داد نحوه اضافه کردن کد HTS/HS و کشور مبدا محصولات شما در ووکامرس.

کدهای HTS/HS چیست؟

سیستم HS توسط سازمان جهانی گمرک (WCO) در سال 1952 تأسیس شد. هدف آن تسهیل در پردازش واردات و صادرات برای کشورها است.

هنگام واردات محصولات، فاکتورها باید شامل کدهای HS باشند. عدم وجود این داده ها می تواند روند را به تعویق بیاندازد و منجر به مالیات اضافی برای شما شود.

اگرچه سیستم HS پیچیده به نظر می رسد، تنها چیزی که از پایان شما لازم است این است که کدهای هر محصولی را که با قصد واردات (یا صادرات) خریداری می کنید، پیگیری کنید.

در اینجا یک عدد HS به نظر می رسد:

621142

کدهای HS ترکیب های شش عددی هستند که نشان دهنده ویژگی های مختلف محصول هستند. در اینجا یک تفکیک کد آمده است:

  • دو عدد اول: آنها نشان دهنده دسته بندی محصول هستند، مانند منسوجات یا لوازم الکترونیکی.
  • دو عدد وسط: این ترکیب مخفف زیر شاخه محصول مانند پیراهن یا کفش است.
  • دو عدد آخر: آنها نمایانگر ماده محصول مانند چرم هستند.

درک این نکته مهم است که این کدها برای هر محصول منحصر به فرد نیستند. به عنوان مثال، کد 950450 کنسول‌های بازی ویدیویی، بازی‌های رومیزی و سالنی و تجهیزات بولینگ خودکار را پوشش می‌دهد.

کدهای HTS حتی اطلاعات بیشتری را ارائه می دهند، زیرا شش عدد را از کدهای HS می گیرند و چهار عدد دیگر را اضافه می کنند. به عنوان مثال کد HS 950662 انواع توپ های بادی را پوشش می دهد. کد HTS 9500662404 به طور خاص مربوط به فوتبال است.

چهار عدد آخر از کشوری به کشور دیگر متفاوت است، بنابراین نمی‌توانید از کدهای HTS یکسان در سطح جهانی استفاده کنید. اگر به طور خاص به دنبال کدهای ایالات متحده هستید، می توانید کدهای HTSUS را از طریق موتور جستجو برای دریافت اطلاعات مورد نیاز خود بیابید.

خوشبختانه، لازم نیست خودتان این اعداد را بفهمید. یک جستجوی آنلاین سریع به شما کمک می کند کد اساساً هر محصولی را شناسایی کنید.

داده های کشور مبدا چیست؟

هنگام واردات محصولات، داده های کشور مبدا (COO) به اندازه کدهای HTS/HS مهم هستند. گمرک باید بداند که هر محصول یا محموله از کجا می آید. این اطلاعات ضروری است زیرا نحوه پردازش آن محصولات را مشخص می کند.

بسته به کشور مبدا، هر یک یا همه قوانین زیر ممکن است اعمال شود:

  • قراردادهای تجارت آزاد با سایر کشورها
  • سهمیه های واردات برای کشورهای خاص اعمال می شود
  • نرخ های حقوق پایه که برای واردات اعمال می شود

حتی اگر محصولات یکسانی را از دو کشور وارد می‌کنید، ممکن است گمرک با آنها کاملاً متفاوت رفتار کند. وقتی کدهای HTS/HS را با کشور مبدأ ترکیب می‌کنید، به ترسیم یک تصویر کامل برای گمرک کمک می‌کند.

درست مانند کدهای HTS/HS، عدم درج اطلاعات کشور مبدا می تواند منجر به جریمه و تاخیر در فرآیند واردات شود. علاوه بر این، این اطلاعات برای مشتریان مهم است، زیرا آنها اغلب می خواهند بدانند محصولات از کجا تهیه می شوند.

چرا ممکن است لازم باشد کدهای HTS/HS و کشور مبدا را به محصولات WooCommerce اضافه کنید

اگر به طور منظم با واردات/صادرات سر و کار دارید و از ووکامرس استفاده می کنید، منطقی است که تمام داده های مورد نیاز گمرک را در سیستم تجارت الکترونیک نگه دارید. به طور پیش فرض، WooCommerce از قبل شما را قادر می سازد پیگیری فروش، موجودی خود را مدیریت کنید، ایجاد تخفیفو هر چیز دیگری که برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین نیاز دارید.

WooCommerce بسیار انعطاف پذیر است، به این معنی که می توانید آن را سفارشی کنید تا داده های خاصی را به محصولات اضافه کنید. این شامل اطلاعات HTS/HS و کشور مبدا می شود. با انجام این کار، می‌توانید هر محصولی را در فهرست موجودی در هر زمان بررسی کنید و به کشور مبدا و کد HTS آن اشاره کنید.

بسته به نحوه پیاده سازی این داده ها، ممکن است بتوانید آن را به خدمات شخص ثالث نیز صادر کنید. به عنوان مثال، اگر از پلتفرم دیگری برای صورت‌حساب یا پیگیری فروش استفاده می‌کنید، می‌تواند به همه آن اطلاعات به لطف API وردپرس.

کدهای HTS/HS و اطلاعات کشور مبدا مجموعه داده های حیاتی برای گمرک هستند. بدون یک پایگاه داده متمرکز برای محصولات وارداتی شما، ترخیص گمرک ممکن است بسیار بیشتر از زمان مورد نیاز طول بکشد زیرا باید اسناد اضافی را ارائه دهید. عدم درج این اطلاعات می تواند منجر به جریمه شود.

چگونه کدهای HTS/HS را به محصولات خود اضافه کنید

خارج از جعبه، WooCommerce یک فیلد پیش فرض برای وارد کردن کدهای HTS/HS و داده های کشور مبدا ندارد. خوشبختانه، می توانید از ویژگی های پیش فرض WooCommerce مانند ویژگی های سفارشی برای اضافه کردن این اطلاعات استفاده کنید. بیایید نگاهی به نحوه عملکرد آن بیندازیم.

مرحله 1. ویژگی های HTS/HS و کشور مبدا را ایجاد کنید

همانطور که می دانید، WooCommerce شما را قادر می سازد تا محصولات را با استفاده از دسته ها، برچسب ها و ویژگی ها طبقه بندی کنید. قوی ارائه می دهد سیستم طبقه بندی که حتی برای فروشگاه هایی با صدها محصول کار می کند. علاوه بر این، می‌توانید هر تعداد مشخصه سفارشی را که می‌خواهید اضافه کنید.

برای افزودن ویژگی های محصول در ووکامرس، به محصولات ویژگی های. در اینجا، فهرستی از ویژگی‌های موجود برای فروشگاه خود، مانند رنگ و اندازه، و همچنین گزینه‌ای برای افزودن ویژگی جدید را خواهید دید.

اضافه کردن یک ویژگی در ووکامرس

برای افزودن یک ویژگی جدید، باید هر دو مورد را پر کنید نام و حلزون حرکت کردن زمینه های. در اینجا یک ویژگی برای کدهای HTS ممکن است به نظر برسد:

افزودن اطلاعات ویژگی در ووکامرس

بعد از اینکه روی آن کلیک کردید ویژگی را اضافه کنید را فشار دهید، مورد جدید در لیست سمت راست ظاهر می شود. متوجه خواهید شد که برخی از ویژگی های موجود “شرایط” در دسترس دارند. اینها گزینه هایی هستند که می توانید هنگام افزودن یک ویژگی خاص به یک محصول از بین آنها انتخاب کنید.

شرایط ویژگی در ووکامرس

از آنجایی که برای هر محصول یک کد HTS متفاوت اضافه می کنید، نیازی به استفاده از اصطلاحات از پیش تعیین شده ندارید. در حال حاضر، ادامه دهید و ویژگی دوم را برای کشور مبدا محصول اضافه کنید.

ایجاد ویژگی کشور مبدا

ویژگی جدید را ذخیره کنید و تمام. اگرچه در این مثال از کدهای HTS استفاده می کنیم، اما اگر برای گمرک کافی است، می توانید آن را با یک ویژگی HS جایگزین کنید. برای اینکه بدانید از کدام کد باید استفاده کنید، باید قوانین واردات و گمرک محلی را جستجو کنید. اگر در ایالات متحده هستید، از سیستم کد HTSUS استفاده کنید.

مرحله 2: ویژگی های HTS و کشور مبدا را به هر محصول اختصاص دهید

شما باید هر محصول را به صورت دستی ویرایش کنید و هم کد HTS و هم کشور مبدا آن را اضافه کنید. اگرچه این فرآیند می تواند زمان بر باشد، اما مکانیک آن ساده است.

یک محصول را از موجودی خود انتخاب کنید و ویرایشگر را باز کنید. سپس، به مسیر بروید داده های محصول بخش و روی آن کلیک کنید ویژگی های برگه انتخاب کنید ویژگی محصول سفارشی و به دنبال ویژگی هایی باشید که در مرحله یک اضافه کرده اید.

اختصاص یک کد HTS به یک محصول

پس از انتخاب یک ویژگی، کلیک کنید اضافه کردن. یک منو ظاهر می شود که به شما این امکان را می دهد که این داده ها را روی صفحه نمایش دهید صفحه محصول. نیازی به نشان دادن کدهای HTS/US به مشتریان نیست، اما ممکن است کشور مبدا را انتخاب کنید، زیرا برخی از بازدیدکنندگان از این اطلاعات استقبال می کنند.

فعلاً آن گزینه را از حالت انتخاب خارج کرده و روی آن کلیک کنید جدید اضافه کن در سمت راست منو

اضافه کردن یک کد HTS جدید

از آنجایی که ما هیچ عبارتی را برای هیچ کدام از ویژگی ها اضافه نکردیم، می توانید از آن عبور کنید ارزش های) رشته. پس از کلیک بر روی جدید اضافه کن، یک پنجره پاپ آپ ظاهر می شود که از شما می خواهد مقدار مشخصه را وارد کنید. از آنجایی که ما با یک کد HTS سروکار داریم، باید شناسه ده رقمی آن را اضافه کنیم.

تعیین مقدار برای کد HTS

هنگامی که یک عدد را وارد کردید، در قسمت ظاهر می شود ارزش های) رشته. را کلیک کنید ویژگی ها را ذخیره کنید.

ذخیره ویژگی محصول سفارشی جدید

برای افزودن کشور مبدا به محصولات WooCommerce، می توانید روش فوق را تکرار کنید، اما آن را انتخاب کنید کشور مبدا در عوض ویژگی این فقط چند دقیقه برای هر محصول از شما وقت می گیرد و وقتی برای ارسال فاکتورها به گمرک نیاز به جستجوی کدهای HTS و داده های COO دارید، زندگی شما را بسیار آسان تر می کند.

و اگر می خواهید این کار را برای تعداد زیادی از محصولات به صورت عمده انجام دهید، می توانید ویژگی های HTS و COO را با استفاده از وارد کننده داخلی CSV.

کدهای HTS را به محصولات WooCommerce خود اضافه کنید

اگر محصولات وارد می‌کنید و می‌فروشید، باید کدهای HTS/HS و داده‌های کشور مبدا را به گمرک ارائه دهید. در غیر این صورت، ممکن است با تاخیر و هزینه های اضافی مواجه شوید. WooCommerce شما را قادر می سازد تا این اطلاعات را برای مرجع داخلی به محصولات خود اضافه کنید.

برای جمع بندی، کاری که باید انجام دهید این است:

  1. ویژگی های HTS/HS و کشور مبدا را در ووکامرس ایجاد کنید.
  2. ویژگی های HTS و کشور مبدا را به هر محصول اضافه کنید.

WooCommerce همچنین به شما این امکان را می دهد که این اطلاعات را در صفحات محصول خود نمایش دهید. با نشان دادن منبع محصولات شما، خریداران می توانند تصمیمات خرید آگاهانه تری بگیرند.

کسب و کار خود را با Woo توسعه دهید



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »