دسته‌بندی نشده

صفحه فرود چیست و چگونه کار می کند؟

یک صفحه فرود خوب با تعریف می شود تمرکز. هر قسمت از محتوا بر روی واداشتن مشتری به انجام یک اقدام خاص متمرکز است. هر جمله ای از متن دلیل این کار را تقویت می کند. هر تصویر به گونه ای طراحی شده است که مردم را در مورد عملی که می خواهید انجام دهند فکر کنند. همه پیوندها مستقیماً به آن عمل منتهی می شوند. تنها راه انجام کار دیگری این است که به طور کلی صفحه را ترک کنید.

حقیقت خنده دار: هر صفحه‌ای از نظر فنی می‌تواند یک صفحه فرود باشد، اگر بازدیدکنندگان شما در آنجا فرود می‌آیند، اما در محافل دیجیتال مارکتینگ، اصطلاح «صفحه فرود» همیشه به این نوع صفحه بازاریابی متمرکز اشاره دارد.

آیا صفحه اصلی با صفحه فرود متفاوت است؟

تفاوت بزرگ بین صفحه اصلی و صفحه فرود هدف است.

صفحه اصلی خانه 🏠 کسب و کار شماست. اینجا جایی است که بازدیدکنندگان می توانند طیف کامل محصولات و خدمات شما را کشف کنند، درباره شرکت و تاریخچه آن بیشتر بیاموزند یا حتی برای یک موقعیت شغلی آزاد درخواست دهند. به عبارت دیگر، اقدامات متعددی وجود دارد که یک بازدیدکننده از صفحه اصلی شما می تواند انجام دهد.

در مقابل، صفحه فرود 📄 تنها یک هدف دارد. این هدف می تواند باشد یک محصول بفروشد، برای یک خبرنامه یا چیز دیگری ثبت نام کنید. صرف نظر از اینکه هدف خاص چیست، صفحه فرود به گونه ای طراحی شده است که هیچ گزینه دیگری در دسترس بازدید کننده نباشد، به غیر از یک اقدام دلخواه که می خواهید انجام دهند.

جدول زیر نحوه تأثیر این تفاوت در هدف را بر طراحی صفحات اصلی در مقابل صفحات فرود نشان می دهد:

صفحات اصلی در مقابل صفحات فرود
صفحات اصلی صفحات فرود
مراکز مرکزی برای کسب و کار شما هستند که برای هدایت مردم به مکان های دیگر طراحی شده اند برای متقاعد کردن کاربران به انجام یک اقدام خاص طراحی شده اند
حاوی تعداد زیادی لینک به مکان های مختلف فقط پیوندهایی به اقدامی که افراد قرار است انجام دهند را داشته باشید
اغلب به بخش هایی تقسیم می شود که بر جنبه های مختلف کسب و کار شما تمرکز دارد همه بخش ها بر روی یک عمل متمرکز هستند و از روش های مختلف برای تشویق آن استفاده می کنند

👉 شما همچنین می توانید ما را بررسی کنید صفحه فرود در مقابل راهنمای وب سایت برای کمک به شما در تعیین اینکه آیا به یک صفحه فرود، یک وب سایت سنتی یا هر دو نیاز دارید.

چرا صفحه فرود مهم است؟

تفاوت بین صفحات اصلی و صفحات فرود به این موضوع می‌پردازد که چرا صفحه فرود اهمیت دارد: صفحه فرود یک ابزار تبدیل بسیار متمرکز است، بدون هیچ گونه مزاحمتی که در سایر صفحات سایت شما وجود دارد.

یک صفحه فرود همچنین فرصتی برای صحبت در مورد محصول یا خدمات شما با جزئیات بیشتر از آنچه در پست های رسانه های اجتماعی یا تبلیغات مرتبط با آن می توانید انجام دهید، فراهم می کند.

این عوامل صفحات فرود را به یکی از با ارزش ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ موجود تبدیل می کند. این به عنوان یک نمونه عالی برای سوال بعدی عمل می کند.

صفحات فرود چقدر موثر هستند؟

صفحات فرود کارهای زیادی را در طیف گسترده ای از صنایع انجام می دهند، بنابراین نمی توان یک آمار واحد را از میانگین نرخ تبدیل به دست آورد. با این حال، برخی از آمار وجود دارد 📊 که می‌توانیم از آنها برای دریافت یک ایده کلی از تأثیرگذاری صفحات فرود استفاده کنیم:

  • علیرغم اینکه کمترین نوع فرم ثبت نام ارائه شده توسط Omnisend است، صفحات فرود بالاترین نرخ تبدیل را دارند، 23% [1].
  • WordStream هزاران تبلیغات گوگل را تجزیه و تحلیل کرد و دریافت که میانگین نرخ تبدیل 2.5٪ بود، که 25٪ برتر نرخ تبدیل 5.31٪ و 10٪ برتر از نرخ تبدیل 11.45٪ برخوردار بودند. اگرچه این آمار بر روی خود تبلیغات متمرکز شده است و نه صفحات فرود همراه آنها، اما می‌توانیم اینطور استنباط کنیم که نرخ تبدیل 2.5٪ برای یک صفحه فرود مناسب است، در حالی که 12٪ را می توان بسیار خوب در نظر گرفت. [2].
  • آمار Unbounce نشان می دهد که نرخ تبدیل بر اساس صنعت متفاوت است. آموزش عالی دارای میانگین نرخ تبدیل تنها 2.6٪ است، در حالی که تحصیلات حرفه ای و آموزش شغلی از بالاترین میانگین نرخ تبدیل (6.1٪) برخوردار هستند. [3].
نمودار نرخ تبدیل unbounce

 

پس از تجزیه و تحلیل این آمار، انتظار حداقل نرخ تبدیل 2.5 درصدی از هر صفحه فرود منطقی به نظر می رسد. این صرف نظر از صنعت خاص یا اقدامی است که یک صفحه فرود از بازدیدکنندگان می خواهد. با این حال، در برخی صنایع ممکن است نرخ تبدیل به 10٪، 20٪ یا حتی 25٪ افزایش یابد.

چه کسی به صفحه فرود نیاز دارد؟

از نظر فنی هیچکس🤓 نیاز دارد یک صفحه فرود با این حال، اگر فعالانه به دنبال رشد کسب و کار خود، فروش محصولات بیشتر، رزرو خدمات بیشتر، یا ثبت نام بیشتر در خبرنامه هستید، توصیه می شود از صفحات فرود استفاده کنید.

اگر قصد دارید هر یک از این کارها را از طریق تبلیغات پولی انجام دهید، صفحات فرود نیز ضروری هستند. به شدت پیشنهاد می شود که هر تبلیغ پولی باید به یک صفحه فرود شخصی سازی شده منتهی شود که برای پاسخگویی به نیازهای افرادی که روی آن تبلیغ خاص کلیک کرده اند طراحی شده است. داده‌هایی برای پشتیبان‌گیری از این توصیه وجود دارد: تماس‌های شخصی‌شده برای اقدام (CTA) از نرخ تبدیل 202 درصدی بالاتری برخوردار هستند. [4].

صفحات فرود چگونه ترافیک دریافت می کنند؟

صفحات فرود با استفاده از روش های مشابه سایر صفحات وب سایت شما ترافیک دریافت می کنند:

  • ترافیک ارگانیک این همان ترافیکی است که موتورهای جستجو به سایت شما ارسال می کنند.
  • ترافیک رسانه های اجتماعی این ترافیکی است که از پست های بدون پرداخت در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به سایت شما ارسال می شود. به طور معمول، این شامل ترافیکی است که مستقیماً از نمایه های شما ارسال می شود و هر ترافیکی که توسط سایر کاربران ارسال می شود که در مورد نام تجاری شما در رسانه های اجتماعی پست می کنند.
  • ترافیک پرداخت شده این ترافیکی است که از تبلیغات پولی، از جمله پلتفرم های رسانه های اجتماعی به دست می آید. توجه داشته باشید که برای درک بهتر بازگشت سرمایه (ROI) خود، مهم است که تبلیغات رسانه های اجتماعی را به عنوان منبع ترافیک مجزا از پست های معمولی رسانه های اجتماعی در نظر بگیرید.

💡 صفحات فرود با بهترین عملکرد معمولاً ترافیکی را از یک کمپین بازاریابی خاص یا نمایه رسانه های اجتماعی دریافت می کنند. این اجازه می دهد تا صفحه فرود را با تمرکز بر نقاط درد خاص و نیازهای مشتریان بالقوه که توسط کمپین یا نمایه بازاریابی اصلی هدف قرار گرفته اند، شخصی سازی کنید.

برای چه کاری از صفحه فرود استفاده کنیم؟

یک صفحه فرود می تواند برای متقاعد کردن مشتریان برای انجام هر اقدامی مرتبط با کسب و کار شما استفاده شود.

در زیر فهرستی از برخی از روش‌های موثر استفاده کسب‌وکارها از صفحات فرود آمده است:

  • برای به اشتراک گذاشتن جزئیات مربوط به یک محصول یا خدمات جدید
  • برای تبلیغ فروش بر روی محصولات یا خدمات
  • برای دریافت اشتراک خبرنامه
  • برای اجرای یک هدیه
  • برای تبلیغ یک رویداد

اینها تنها چند نمونه از روش های متعدد استفاده از صفحات فرود هستند، اما فقط به آنچه در بالا می بینید محدود نباشید. اگر یک اقدام منحصر به فرد وجود دارد که می خواهید افراد در اولین برخورد با تجارت شما انجام دهند، می توانید از یک صفحه فرود نیز برای آن استفاده کنید.

چگونه یک صفحه فرود ایجاد می کنید؟

اکثر سازندگان وب سایت و سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس راهی برای پنهان کردن منوی ناوبری و ایجاد یک صفحه فرود واقعی ارائه می دهند، اما استفاده از ابزار صفحه فرود اختصاصی سه مزیت عمده دارد:

  • سهولت استفاده. برای خلاص شدن از شر نوار ناوبری، نیازی به انجام فرآیندهای پیچیده یا وارد کردن کدی نخواهید داشت. بیشتر سازندگان صفحه فرود نیز از یک طراح بصری مبتنی بر شبکه استفاده می کنند تا به شما کمک کند تا به راحتی یک صفحه وب جذاب ایجاد کنید.
  • تست A/B این به شما امکان می‌دهد تا تغییرات صفحه فرود را قبل از انتشار آن آزمایش کنید. طبق LeadPages، تست A/B می تواند تبدیل شما را تا 300٪ بهبود بخشد. [5].
  • امکان پذیرش پرداخت مستقیم از صفحه فرود. وقتی با یک سازنده صفحه فرود کار می کنید، نیازی نیست افراد را به یک صفحه تجارت الکترونیک جداگانه بفرستید.

👉 برخی از سازندگان صفحه فرود نیز ابزارهای ساخت وب سایت را ارائه می دهند، بنابراین ممکن است حتی به یک برنامه میزبانی جداگانه نیاز نداشته باشید.

بهترین ابزار برای ساخت صفحات فرود

دو گزینه برای سازنده صفحه فرود وجود دارد که ما در اینجا در CodeinWP توصیه می کنیم:

  • ClickFunnels. ClickFunnels به شما این امکان را می دهد که یک سیستم بازاریابی خود محصور با ابزارهایی برای صفحات فرود، ساخت وب سایت، بازاریابی ایمیلی و موارد دیگر ایجاد کنید. همچنین ادغام با وردپرس و چندین ابزار بازاریابی ایمیل موجود را ارائه می دهد.
  • LeadPages. LeadPages یک سازنده صفحه فرود اختصاصی با ابزارهایی برای تولید سرنخ و کسب درآمد است. با LeadPages نیز می توانید یک وب سایت بسازید یا آن را به سایت وردپرس خود متصل کنید. اگر این کافی نیست، LeadPages دارای طیف گسترده ای از ادغام با ابزارهایی برای مواردی مانند تجزیه و تحلیل، بازاریابی ایمیلی و مدیریت ارتباط با مشتری است.

در راهنمای ما می‌توانید درباره هر دوی این سازنده‌های صفحه فرود اطلاعات بیشتری کسب کنید ClickFunnels در مقابل LeadPages .

صفحه فرود چیست: به طور خلاصه 🧐

صفحات فرود، صفحات وب بسیار متمرکزی هستند که در آن هر قطعه اطلاعاتی وجود دارد تا بازدیدکنندگان را متقاعد کند تا اقدام خاصی را انجام دهند. از آنها می توان برای ثبت نام در خبرنامه، فروش محصولات و خدمات، تبلیغ رویدادها یا هر چیز دیگری که برای رشد کسب و کار شما مهم است استفاده کرد.

اگر می خواهید 🏗️ یک صفحه فرود با کیفیت بالا بسازید، بهترین راه برای انجام این کار استفاده از ابزار اختصاصی صفحه فرود مانند ClickFunnels یا LeadPages است.

آیا نظر یا سؤال بیشتری در مورد صفحات فرود دارید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »