دسته‌بندی نشده

تم پیش فرض جدیدی ندارید؟ تغییرات بیشتر قیمت، تغییر نام “FSE” احتمالی 🗞️ اخبار وردپرس اوت 2022 با CodeinWP


ماه گذشته در مورد آن صحبت کردیم چگونه Envato حدود 15٪ از نیروی کار خود را برای آماده سازی برای کاهش رشد اقتصادی اخراج کرد.

در این ماه، Envato به “لاغری” خود با تعطیل کردن Envato Studio با کمتر از دو ماه اطلاع رسانی ادامه داد.

اگر با Envato Studio آشنایی ندارید، این یک بازار آزاد است که فریلنسرهای وب می توانند با مشتریان برای شغل ارتباط برقرار کنند.

در مجموع، ارائه دهندگان Envato Studio بیش از 230000 شغل را در طول عمر هشت ساله پلتفرم تکمیل کرده اند، بنابراین بسیاری از افراد بخشی یا تمام درآمد خود را در بازار قرار داده اند.

به طور طبیعی، بسیاری از فریلنسرهای Envato Studio ناراحت هستند زیرا زمان بسیار کمی برای جایگزینی آن درآمد دارند. علاوه بر این، بسیاری از ارائه دهندگان شهرت خوبی در این پلت فرم ایجاد کرده اند که به زودی ناپدید خواهد شد.

به طور کلی، به نظر می رسد ارائه دهندگان آرزو دارند که Envato به آنها زمان بیشتری برای آماده سازی می داد. آنها همچنین از Envato خواستند که یک نسخه بایگانی شده فقط خواندنی از سایت ایجاد کند تا ارائه دهندگان همچنان بتوانند نظرات و شهرت خود را به نمایش بگذارند.

شخصاً فکر می‌کنم این ناامیدی موجه است زیرا استودیو انواتو 30 درصد هزینه خدمات بالاتر از میانگین داشت. هنگامی که ارائه دهندگان 30 درصد از درآمد خود را به پلتفرم واگذار می کنند، پلتفرم باید مسئولیت بیشتری در قبال آنها داشته باشد.حداقل به عقیده من).

برای مرجع، هزینه Upwork بسته به حجم کار از 20٪ تا 5٪ متغیر است.

اما اگر چیزی تغییر نکند، استودیوی Envato در 21 آگوست 2022 تعطیل خواهد شد. اطلاعیه رسمی را اینجا بخوانید، همچنین پستی از WP Tavern با جزئیات بیشتر.

اگر شما یک فریلنسر هستید که به دنبال مکانی جدید برای یافتن مشتریان هستید، می توانید مطالعه کنید جمع بندی کامل ما از بهترین وب سایت های فریلنسری.

علاوه بر بستن استودیو Envato، Envato همچنین سایت عکس استوک Twenty20 خود را که به مردم اجازه خرید و فروش «عکس‌های استوک دنیای واقعی» را می‌داد، تعطیل خواهد کرد.

اگر به چند گزینه نیاز دارید، ما یک پست در مورد آن داریم کجا می توان تصاویر رایگان برای وبلاگ ها را پیدا کرد. ما همچنین سایت عکس سهام رایگان خود را داریم – MyStockPhotos.



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »