تجارت الکترونیک

تمام آنچه نیاز است بدانید


مزایای آماده سازی کسب و کار شما برای فروش 🛒

تعجب آور است که چگونه بسیاری از صاحبان مشاغل باتجربه معتقدند که تعداد آنها یا شاید تصویر عمومی آنها برای متقاعد کردن خریداران به خرج کردن هزاران، صدها هزار یا حتی میلیون ها دلار برای تجارت خود کافی است.

چیزی بیشتر از این است که به وب‌سایت و شماره‌های فروش خود اشاره کنید و بگویید: «خیلی خوب، نه؟»

👉 باید آماده کنید. در غیر این صورت، مزایایی مانند:

  • ایجاد یک ارزیابی واقع بینانه از کسب و کار شما.
  • افزایش شانس یافتن خریداران مناسب با پول، دانش و اشتیاق برای اداره تجارت خود.
  • در واقع تا زمانی که فروش اتفاق می افتد، به اداره تجارت خود ادامه دهید.
  • توانایی دستیابی به اسناد دقیق برای ارائه پاسخ به پیچیده ترین سؤالات خریداران بالقوه.
  • پرده برداری از داستان و تاریخچه پشت کسب و کار خود، از جمله شکست ها و مشکلات آن. یک داستان متقاعد کننده اغلب به افزایش ارزش برند شما کمک می کند.

چگونه کسب و کار خود را به صورت آنلاین بفروشیم

ما یک فرآیند هفت مرحله ای برای پوشش همه پایه ها در هنگام آماده سازی کسب و کار شما برای فروش داریم. به این ترتیب، می‌توانید به سؤالات خریداران بالقوه پاسخ دهید. شما همچنین تمام اسناد و مدارک را آماده کرده اید تا مشخص کنید چرا کسب و کار شما ارزش آن چیزی را که فکر می کنید دارد.

👇 مراحل زیر را برای فروش آنلاین کسب و کار خود دنبال کنید:

مرحله 1: ارزیابی کسب و کار انجام دهید

ارزیابی های کسب و کار که به طور مداوم به عنوان روشی برای بهبود مرتب کسب و کار شما اعلام می شود، قبل از فروش کل تجارت نیز ضروری است.

یک ارزیابی صحیح کسب و کار سه کار را انجام می دهد:

  1. شاخص های کلیدی عملکرد را برجسته می کند
  2. اختلالات و شکاف ها را تشخیص می دهد
  3. زمینه های فرصت را برای آینده کشف می کند

به خاطر داشته باشید که ارزیابی مالی تنها یکی از جنبه های ارزیابی تجاری است. همه چیز این نیست که نشان دهید کسب و کار شما در سال گذشته 10 میلیون دلار درآمد داشته است، بلکه تجزیه و تحلیل است همه شاخص های اصلی عملکرد. روش های مختلفی برای تجزیه آن وجود دارد، اما ارزیابی SWOTT شناخته شده ترین است:

  • نقاط قوت
  • نقاط ضعف
  • فرصت ها
  • تهدیدها
  • روندها

پر کردن این جاهای خالی تضمین می کند که وقتی یک خریدار بالقوه ناگزیر در مورد تهدیدات و شکست ها می پرسد، در حالی که شما عمدتاً بر روی چیزهای بسیار عالی در مورد شرکت خود تمرکز کرده اید، زبان بند نیستید.

شما همچنین ممکن است علاقه مند باشید:

مرحله 2: برای شرکت ارزش گذاری کنید و درآمدهای آتی را پروژه کنید

ارزش گذاری شرکت شما بدیهی است که مهم است. باید روی آن برچسب قیمت بگذارید. اما، ما متوجه می شویم که بسیاری از صاحبان مشاغل آن را بسیار ترسناک می دانند. همچنین یک وضعیت برعکس وجود دارد، زمانی که همه چیز عالی است، بنابراین آنها بیش از حد ارزش گذاری می کنند و خریداران بالقوه را می ترسانند.

از ارزش دفتری گرفته تا جریان‌های نقدی تنزیل‌شده و ارزش بازار گرفته تا EBITDA (درآمد قبل از بهره و مالیات)، روش‌های زیادی برای ارزش‌گذاری یک کسب‌وکار وجود دارد.

👉 در اینجا ساده‌ترین روش‌ها برای شروع شما وجود دارد، همانطور که در راهنمای ما در مورد نحوه انجام آن ذکر شده است ارزش کلی وب سایت خود را محاسبه کنید:

  • از یک ماشین حساب ارزش گذاری استفاده کنید (مانند ارزش وب) برای ارزیابی مواردی مانند ترافیک کلی، سن دامنه و تخمین درآمد.
  • آن را به صورت دستی محاسبه کنید با گرفتن سود خالص (ماهانه یا سالانه) و ضرب آن در سه یا چهار سال.



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »