تجارت الکترونیک

چگونه با Shopify یک فروشگاه آنلاین لباس بسازیم


فروش آنلاین لباس می تواند یک تجارت بسیار سودآور باشد و به لطف پلتفرم های تجارت الکترونیک مانند Shopify می توانید آن را به راحتی انجام دهید. با دریافت تم مناسب و پیکربندی صحیح فروشگاه خود، به خوبی در راه راه اندازی یک فروشگاه آنلاین موفق خواهید بود.

در این دوره کوتاه، یاد خواهید گرفت که چگونه در کمتر از یک ساعت یک فروشگاه آنلاین لباس با Shopify ایجاد کنید. Adi Purdila شما را از تمام مراحل لازم مانند افزودن محصولات، ایجاد مجموعه‌ها، نصب یک تم جدید و پیکربندی آن تم برای مطابقت با برند فروشگاه شما راهنمایی می‌کند.

Adi Purdila یک مدرس طراحی وب برای Tuts+ است. هدف Adi با بیش از 100 دوره آموزشی و 200 آموزش منتشر شده تا به امروز، کمک به دانش آموزان برای تبدیل شدن به طراحان و توسعه دهندگان وب بهتر با ایجاد محتوایی است که دنبال کردن آن آسان است و ارزش زیادی ارائه می دهد. آدی که خودش خودآموخته است، قویاً معتقد است که یادگیری مداوم (آکادمیک یا غیر علمی) تنها راه پیشرفت و دستیابی به اهداف شماست. وقتی از صفحه کلید خود تایپ نمی کند، عاشق نجاری و مراقبت از خانواده در حال رشد خود از حیوانات خانگی نجات است. شما می توانید با دنبال کردن او در شبکه های اجتماعی یا بازدید از وب سایت او به آدرس adipurdila.com از کارهایی که او انجام می دهد به روز باشید.



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »