ووکامرس

راه اندازی فروشگاه ووکامرس (بهترین روش ها و ابزارها)


زمان تخمینی مطالعه: 7 دقایق

آیا به فکر راه اندازی فروشگاهی برای فروش محصولات خود هستید؟ آیا می خواهید یک وب سایت باز کنید و رویای خود را برای راه اندازی کسب و کار خود در نهایت محقق کنید؟

وجود دارد بسیاری از گزینه های عالی تا سایت تجارت الکترونیک خود را در سال 2022 به سرعت راه اندازی کنید و راه اندازی کسب و کار آنلاین خود را به طور قابل توجهی راحت تر از قبل کنید. در گذشته، این فرآیند شامل گرفتن یک آژانس یا توسعه دهنده و درخواست از آنها برای طراحی یک وب سایت جدید برای شما بود. اکنون راه اندازی یک فروشگاه آنلاین به کاری تبدیل شده است که می توانید به تنهایی و در یک روز انجام دهید.

از بین تمام پلتفرم‌های موجود، بهترین (و یکی توسط برخی از بهترین وب سایت های جهان استفاده می شود) ووکامرس است. WooCommerce افزونه ای مبتنی بر وردپرس است که چندین مزیت را ارائه می دهد. به عنوان مثال، تنظیم آن بسیار آسان و بسیار متنوع است. همچنین به شما امکان می‌دهد تا کارها را به روش خود اجرا کنید و شما را در اشتراک‌های پیچیده محبوس نمی‌کند – که می‌تواند بدون به خطر انداختن آینده کسب‌وکارتان متوقف شود.

این مقاله همه چیزهایی را که برای شروع کار با WooCommerce نیاز دارید، از جمله چند روش خوب و دستورالعمل‌ها برای راه‌اندازی موارد را توضیح می‌دهد تا بتوانید امروز فروشگاه تجارت الکترونیک خود را راه‌اندازی کنید.

چگونه یک فروشگاه ووکامرس را میزبانی می کنید؟

از آنجایی که WooCommerce به شما امکان می دهد همه چیز را در فروشگاه خود داشته باشید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که جایی برای میزبانی وب سایت خود پیدا کنید. بسیاری از پلتفرم‌ها این را به عنوان بخشی از یک اشتراک واحد بدون هیچ گزینه‌ای در نظر می‌گیرند، اما وردپرس و ووکامرس به شما این فضا را می‌دهند که خودتان را انتخاب کنید و آن را بسیار انعطاف‌پذیر می‌کند.

وجود دارد دو گزینه اصلی برای میزبانی فروشگاه وردپرس + ووکامرس شما:

  • استفاده از یک میزبان وب عمومی
  • استفاده از راه حل مدیریت شده

برخی از کاربران وردپرس و ووکامرس را روی سرورهای خود نصب می‌کنند یا یک شرکت میزبان اشتراکی را انتخاب می‌کنند و فضا را روی سرورهای رایج خریداری می‌کنند. با این حال، اگر تازه شروع کرده اید، بهترین گزینه معمولا این است که به سراغ میزبانی مدیریت شده بروید. این بدان معنی است که شما نیازی به نگرانی در مورد هیچ چیز فنی مانند پشتیبان گیری و به روز رسانی ندارید، زیرا تنظیمات برای شما انجام می شود. میزبان شما کارهای پشت صحنه را انجام می دهد تا فروشگاه شما آنطور که باید کار کند!

بنابراین بهتر است گزینه های مختلف میزبانی را بررسی کنید و یکی را انتخاب کنید که مناسب جیب و نیاز شما باشد. یک طرح میزبانی مشترک معمولاً می تواند استقلال بیشتری به شما بدهد، اما شما همچنین به تنهایی مسئول تمام جنبه های فنی سایت خود خواهید بود. از طرف دیگر، با یک راه حل مدیریت شده، تنها کاری که باید انجام دهید این است که محصولات خود را آپلود کرده و سفارشات خود را انجام دهید.

انتخاب بهترین هاست تا حد زیادی به نوع کسب و کاری که می خواهید راه اندازی کنید و میزان مهارت شما در وردپرس بستگی دارد. بخش خوب این است که، هنگامی که تصمیم خود را گرفتید (مهم نیست کدام گزینه را انتخاب کنید)، احتمالاً متوجه خواهید شد که راه اندازی فروشگاه خود بسیار آسان است.

نصب ووکامرس و طراحی سایت شما

هنگامی که نوع میزبانی خود را انتخاب کردید، زمان آن است که اصول اولیه را راه اندازی کنید. یک هاست مدیریت شده عالی معمولاً این کار را برای شما انجام می دهد و WooCommerce را به عنوان یک گزینه از پیش نصب شده ارائه می دهد. در این مورد، فقط باید چند مورد را متناسب با نیاز خود پیکربندی کنید و اقلام فروشگاه خود را برای فروش آپلود کنید. اگر خودتان کارها را اجرا می کنید، باید آن را دانلود، نصب و فعال کنید افزونه ووکامرس.

احتمالاً به الف نیز نیاز خواهید داشت تم یا صفحه ساز. شما می توانید یک موضوع از کتابخانه گسترده وردپرس شامل بیش از 9900 تم رایگان انتخاب کنید. با این حال، یک صفحه ساز چند مزیت دیگر ارائه می دهد که ارزش در نظر گرفتن دارد. به عنوان مثال، شما می توانید:

  • برای طراحی تمام صفحات خود از قالب ها و ماژول های از پیش ساخته شده استفاده کنید
  • بدون نیاز به کدنویسی اجزا را بکشید و رها کنید
  • نام تجاری و رنگ های خود را به طور مداوم در سراسر فروشگاه اعمال کنید

ابزارهای صفحه سازی می توانند به شما کمک کنند تا سایت خود را سریع و آسان طراحی کنید و محدوده محصول خود را دقیقاً به همان شکلی که می خواهید به نمایش بگذارید. همچنین برخی از گزینه های عالی رایگان و پولی متناسب با نیاز شما وجود دارد.

پس از کار بر روی طرح خود، ایده خوبی است که کمی بیشتر سفارشی سازی فروشگاه خود را شروع کنید. قبل از راه‌اندازی فروشگاه وردپرس + ووکامرس، دو حوزه به‌ویژه وجود دارد که باید همیشه آن‌ها را پیکربندی کنید. اینها صفحه پرداخت و فرم تماس شما هستند.

صفحه پرداخت ووکامرس

تسویه حساب یکی از حیاتی ترین زمینه هایی است که در صورت تمایل می توانید بر روی انجام صحیح تمرکز کنید اطمینان حاصل کنید که در تجارت الکترونیک موفق هستید. خوشبختانه، وردپرس بزرگترین پلت فرم محتوای جهان است، بنابراین شما گزینه های زیادی برای کارکرد کامل صفحه پرداخت کسب و کار خود خواهید داشت.

پرداخت بخش مهمی از سفر خرید کاربران شما است. متأسفانه، برخی از مغازه ها این فرآیند را به چندین صفحه تقسیم می کنند (به عنوان مثال، برای درخواست اطلاعات صورتحساب، آدرس حمل و نقل و اعتبار پرداخت). با این حال، بهترین تجربه پرداخت، تجربه‌ای است که مشتریان شما بتوانند به سرعت محصولات خود را با استفاده از یک صفحه خریداری کنید.

همیشه بهترین کار این است که فرآیند پرداخت را تا حد امکان ساده کنید و استفاده از آن را ساده و آسان کنید. با حذف کلیک های غیر ضروری و بارگذاری صفحه، شانس خود را برای ترغیب کاربران به خرید محصولات خود افزایش می دهید.

فرم تماس با ووکامرس

یکی دیگر از اجزای ضروری سایت جدید WooCommerce شما، توانایی مشتریان شما برای تماس سریع با شما است.

اگر کاربران شما به راحتی نمی توانند با شما در تماس باشند و در مورد محصولات شما از شما سؤال بپرسند، احتمالاً برای خرید آنها اعتماد به نفس کافی نخواهند داشت. به همین دلیل است که شما به یک ابزار قابل اعتماد نیاز دارید که بتواند به شما کمک کند تا مکالمه آسانی با مشتریان خود داشته باشید. شما می توانید این کار را از طریق a انجام دهید پلاگین فرم عالی.

هنگامی که به دنبال بهترین راه حل فرم تماس برای WooCommerce هستید، در نظر بگیرید که آیا می خواهید، برای مثال، آدرس ایمیل را نیز به لیست بازاریابی ایمیلی خود اضافه کنید. بسیاری از فروشگاه ها از یک فرم ساده راضی هستند، اما اگر به دنبال چیزی پیچیده تر هستید، ارزش آن را دارد که وقت بگذارید و به دنبال افزونه ای بگردید که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

بهترین روش های دیگر برای WooCommerce

ما برخی از اصول اولیه را پوشش داده‌ایم، اما هنوز چند چیز دیگر وجود دارد که باید هنگام راه‌اندازی فروشگاه WooCommerce خود در نظر بگیرید که استفاده از فروشگاه شما را آسان‌تر می‌کند. نمونه هایی از این موارد عبارتند از تعریف پیوندهای دائمی به محصولات خود به گونه ای که خواندن آنها را آسان می کند و اشتراک گذاری آنها را عالی می کند، و همچنین راه اندازی روشی برای ایجاد خودکار فاکتورها هنگام خرید یک محصول.

ساختار پیوند ثابت

ساختار آدرس URL پیش فرض WooCommerce می تواند بسیار طولانی باشد. درست کردن ساختار URL از همان ابتدا به شدت توصیه می شود. در اینجا ایده ای از اینکه URL های مختلف می توانند به نظر برسند وجود دارد:

  • پیش فرض ووکامرس: yourdomain.com/?product=275
  • جایگزین بهتر: yourdomain.com/apparel/t-shirts/blue-stars-pattern
تعریف پیوندهای ثابت طبقه بندی در وردپرس، تنظیمات پیش فرض.

فاکتورهای چاپ شده

نکته دیگری که باید هنگام راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیک خود در نظر داشته باشید این است که چگونه می خواهید فاکتورها را برای همراهی با محصولات خود چاپ کنید. انجام کارها به صورت دستی می تواند دردسرساز باشد، بنابراین داشتن یک سیستم خودکار که همه چیزهایی را که برای رساندن سریع محصولات خود به مشتریان نیاز دارید چاپ می کند، راهی عالی برای سازماندهی کارها است.

بهترین راه برای خودکارسازی آسان ایجاد فاکتورهای چاپ شده برای WooCommerce برای استفاده از یک افزونه است. افزونه مناسب شما را قادر می سازد تا این عملیات را ساده کنید، به این معنی که مشتریان شما از تجربه مشتری بهتری بهره مند خواهند شد زیرا احتمال خطا در هنگام آماده سازی سفارش را از بین خواهید برد.

ملاحظات دیگر

فراتر از موارد فوق، برخی از بهترین شیوه های دیگر وجود دارد که می تواند تفاوت زیادی در فروشگاه شما ایجاد کند، از جمله:

  • اطمینان حاصل کنید که سایت شما دارای گواهینامه SSL است و یک لایه رمزگذاری اضافی برای خرید مشتریان خود اضافه کنید.
  • Google Analytics را وصل کنید تا مخاطبان خود را بهتر درک کنید، آنها به کجا می روند و چگونه می توانید چیزها را بهبود بخشید.

WooCommerce یکی از انعطاف پذیرترین پلتفرم های آنلاین برای فروشگاه های جدید است و شامل گزینه ها و افزونه های فراوان. مطمئناً راه حلی برای هر چیزی که فروشگاه شما ممکن است نیاز داشته باشد پیدا خواهید کرد!

نتیجه

WooCommerce بدون شک بهترین سیستم تجارت الکترونیک برای راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیک جدید شماست. همانطور که دیدیم، این پلتفرم مزایای بی‌شماری را ارائه می‌دهد و نهایت انعطاف‌پذیری و سفارشی‌سازی را به شما می‌دهد.

برای راه اندازی به یک هاست عالی نیاز دارید. خوشبختانه، تعداد زیادی وجود دارد گزینه های درخشان در دسترس است. هنگامی که تصمیم خود را گرفتید، باید روی ایجاد یک تجربه پرداخت عالی و فعال کردن یک فرم تماس قوی برای تسهیل ارتباط با کاربران خود سرمایه گذاری کنید. مدتی را صرف انتخاب بهترین افزونه ها برای پشتیبانی از عملکردهای فروشگاه خود کنید تا بتوانید یک تجربه خرید فوق العاده برای مشتریان خود ایجاد کنید.

امیدواریم موارد فوق پایه های مورد نیاز را مشخص کند. اگر می خواهید در مورد وردپرس و ووکامرس بیشتر بدانید، اطلاعات بیشتری برای آن در دسترس است صاحبان فروشگاه جدید اینجا!



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »