تجارت الکترونیک

چه کسی از این شماره تلفن با من تماس گرفت؟ میتوانید اینجا پیدایش کنید!


چه کسی از این شماره تلفن با من تماس گرفت؟

آیا به طور مداوم از شماره های مبهم تماس می گیرید؟ آیا می توان گفت که مدام توسط مهمانان خودجوش محاصره می شوید؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که “چه کسی از این شماره تماس می گیرد؟” خوب، شما در شرکت خوبی هستید. یک بررسی از ABC4 نشان داد که آمریکایی ها روزانه 3.7 تماس ترفند و 1.5 پیامک ترفند دریافت می کنند. تنها در سال 2022، تخمین زده می شود که آمریکایی ها 52 میلیارد تماس خودکار دریافت کنند. یعنی 1 میلیارد تماس در هفته!

در اینجا، ما گسترش جدید در تماس‌های رباتیک، انواع مختلف تماس‌های ترفند، و نحوه مبارزه با هنرمندان کلاهبردار را در حین رسیدگی به درخواست بررسی خواهیم کرد.چه کسی از این شماره تلفن با من تماس گرفت؟” پس از مطالعه، شما آماده خواهید بود که حقه ها را شناسایی کنید و حرکتی را انجام دهید تا از میزان مطالبات نادرست شما و همنوعانتان در روز بکاهید.

ظهور تماس‌های رباتیک اسپم

تماس های رباتیک شده به دلیل 4 پیشرفت شگفت انگیز در طول 10 سال گذشته، بطور قطعی گسترش یافته اند.

فن آوری – نوآوری تماس خودکار پیشرفت کرده است و به کلاهبرداران این امکان را می دهد تا نقص های موجود در چارچوب تلفن را تطبیق دهند.

مشوق های مالی – کلاهبرداری از افراد فوق العاده سازنده است و به طرز غم انگیزی تلفات احتمالی زیادی برای سوء استفاده وجود دارد.

مجاز – تجارت فروش پیروزی های مختلفی در دادگاه داشته است و به آنها اجازه می دهد خطوط تلفن را با مهمانان ربات مکانیزه پر کنند.

لابی های طرفدار Robocall – بله، این یک چیز است، و آنها از قدرت باورنکردنی در واشنگتن برخوردارند.

چگونه اسپمرها از سازمان های دولتی دوری می کنند

شما احساس می‌کنید که ترفندی برای جمع‌آوری تعداد زیادی از اعداد بازنشستگی با حمایت دولت، که به طور منطقی انتظار می‌رود، که به عنوان IRS ایالات متحده معرفی می‌شود، به سرعت توسط متخصصان بوروکراتیک به پایان می‌رسد. با این حال، متأسفانه، ضعف در شناسه مهمان و چارچوب‌های تلفن به مجرمان اجازه می‌دهد تا تلفن‌های تقریباً هر آمریکایی را با بی‌سیم منفجر کنند.

کلاهبرداران برای اینکه چند نفر را وادار کنند که تله را از بین میلیون ها نفر از بین ببرند، یک ماهیگیری با استراتژی انفجاری را برای فراخوانی خودکار اتخاذ می کنند. این تعامل معمولاً چیزی شبیه به این است:

  • شماره گیران ربات در خارج از کشور هر ساعت بر روی تعداد زیادی تصمیم می گیرند.
  • تماس ها سپس توسط یک حمل کننده درب به ایالات متحده منتقل می شوند.
  • پس از اینکه تماس در چارچوب قرار گرفت، شرکت‌های مخابراتی تماس ارسال می‌شوند.
  • شما در کنار تعداد زیادی از افراد دیگر با تماس مواجه می شوید. تعداد زیادی از مردم به خود می افتند، با این حال برخی به این ترفند علاقه دارند.
  • مهمانان هویت چه پاسخی را در یک درخت تلفن مکانیزه تنظیم می کنند و به عنوان سرنخ های واجد شرایط مشخص می شوند.
  • سرنخ ها به خریدارانی ارائه می شود که از نزدیک تر برای فروش چیزی یا گرفتن داده های فردی استفاده می کنند.

این چرخه به اندازه کافی گیج کننده است که در آن FTC و FCC نمی توانند به طور رضایت بخشی از دو مقرراتی که در واقع انجام می دهند، حمایت کنند. نحوه شناسایی کلاهبرداری تلفنی. علاوه بر این، درآمد خالص به اندازه‌ای زیاد است که صرف نظر از اینکه یک گردهمایی در حال انجام یک ترفند فروش غیرقانونی کشف شود، آنها می‌توانند جریمه را بپردازند و به ایجاد یا خرید سرنخ ادامه دهند.

رایج ترین کلاهبرداری های تلفنی

از اول ژوئن 2021، بیش از 68.4 میلیون آمریکایی اعلام کرده اند که با ترفندهای تلفنی گمراه شده اند که مجموعا بیش از 39.5 میلیارد دلار است.

ترفندهای زیادی در حال استفاده هستند و روز به روز بیشتر در حال رشد هستند. حیله‌گران می‌دانند که روش‌شناسی آن‌ها برای همیشه کار نخواهد کرد، بنابراین باید پیوسته به تطبیق خود ادامه دهند تا سودمند باقی بمانند. در زیر چند مورد از شناخته شده ترین ترفندهای تلفنی آورده شده است.

خطرات ناشی از IRS

شما یک تماس کامپیوتری دریافت خواهید کرد که ادعا می کند از IRS هستید. مهمان رسمی به نظر می رسد، و لحن وحشتناک است. در صورت عدم تسلیم اطلاعات خود، حکمی برای دستگیری شما صادر خواهد شد. شما را محبوس کرده و به دلیل اجتناب از مالیات به زندان دولتی منتقل خواهید کرد.

در حالی که این طرح فوق العاده به نظر می رسد، برای مدت طولانی کار می کند. به محض اینکه شما این تماس را دریافت کردید، باید فکر کنید که “چه کسی از این شماره به من اشاره کرد” به این دلیل که مطمئناً IRS نبوده است. در زمانی که مقامات دولتی نیاز دارند با شما تماس بگیرند، دائماً از طریق پست انجام می شود.

پشتیبانی تخصصی

فریبکاران زیادی به دنبال ساکنان سالخورده می روند زیرا ممکن است تقریباً ناشنوا باشند یا تازه وارد نوآوری شوند. تماس‌هایی که ادعا می‌کنند برای ارائه کمک تخصصی می‌توانند فیشینگ برای رمزهای عبور یا سایر داده‌های فردی باشند.

استعلامات خیریه تقلبی

یکی دیگر از روش‌های متقاعد کردن افراد برای ارائه پول نقدی که شایسته‌شان است، کشیدن ریسمان قلب آنهاست. به عنوان مثال، کلاهبرداران مانند یک پایه ساختگی عمل می کنند تا افراد را متقاعد کنند که اطلاعات کارت شارژ خود را از طریق تلفن به آنها بدهند.

هدایای بی قید و شرط و کلاهبرداری در قرعه کشی

شما احتمالاً این سخن ساده را شنیده اید، “در صورتی که غیرواقعی باشد، احتمالاً اینطور نیست”، متأسفانه، افراد خاصی در هر صورت می پذیرند که آن قرعه کشی یا جایزه را به دست آورده اند و فقط باید داده های خود را برای جمع آوری ارائه دهند.

شماره را برای رفتار هرزنامه ارسال کنید

انگیزه ی پشت سر اینکه چرا مهمان تلاش می کرد با شما تماس بگیرد را وارد کنید. Callmsg شناخته شده ترین انواع تماس های هرزنامه یا ترفند را ارائه می دهد.

سپس، در آن نقطه، آنچه را که هنگام گپ زدن با مهمان اتفاق افتاد را به تصویر بکشید. این قطعه اختیاری است اما می‌تواند به سایر افراد محلی کمک کند تا به تماس‌های هنرمندان کلاهبردار پاسخ ندهند. اطمینان حاصل کنید که هیچ داده خصوصی را کشف نکرده اید.

هر زمان که گزارشی ارائه کردید، سایر مشتریان Callmsg می‌توانند هنگام وارد کردن شماره در درخواست تعقیب، داده‌هایی را که داده‌اید بررسی کنند.

به انجمنی در برابر تماس گیرندگان و کلاهبرداران هرزنامه بپیوندید

پیام تماس یک راهنما رایگان است که به افراد کمک می کند تا ترفندهای تلفنی را تشخیص دهند و از آنها دوری کنند. در حالی که این ایده آل ترین راه برای فهمیدن اینکه “چه کسی با من تماس گرفته است؟” است. شما باید یک تکنیک پیچیده را به کار بگیرید و در عین حال سعی کنید از طریق تلفن به اشتباه هدایت نشوید. اطمینان حاصل کنید که هر زمان که شرایط اجازه می دهد، از یادداشت اعدادی که مه آلودترین ایده را ندارید، جلوگیری کنید، تماس های هرزنامه را به طور مداوم مسدود کنید، از نوآوری غربالگری تماس جدید استفاده کنید، و همه فریبکاران را گزارش دهید.



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »