ووکامرس

نحوه استفاده از کوپن ها و تخفیف ها بدون از دست دادن سود


کسب‌وکارها از کوپن‌ها و تخفیف‌ها استفاده می‌کنند، زیرا مشتریان را جذب می‌کنند و آنها را تشویق می‌کنند تا به جای رقابت با آنها خرید کنند. مشکل این است که استفاده از کوپن‌ها و تخفیف‌ها به‌طور مکرر یا بی‌رویه، می‌تواند برای همیشه سودآور باشد.

جی سی پنی قبلاً چیزی را اجرا می کرد که فروش دائمی به نظر می رسید. مشتریان این احساس را دوست داشتند که سود زیادی دریافت می کنند. اما از آنجایی که فروشگاه تخفیف های بی وقفه ارائه می کرد، خریداران انتظار آن را داشتند. بنابراین وقتی شرکت تغییر مسیر داد و شروع به ارائه تخفیف های انتخابی کرد، مشتریان شورش کردند. تجارت هنوز به طور کامل بهبود نیافته است از سقوط

همه آنچه که می توان گفت: استفاده از کوپن ها و تخفیف ها نیاز به تعادل دارد.

به عنوان صاحب فروشگاه، شما می خواهید مشتریان را جذب کنید، اما نمی خواهید سود را قربانی کنید، به خصوص در دراز مدت.

در اینجا هشت راه برای استفاده از کوپن ها و تخفیف ها بدون تسلیم شدن بیش از حد سود آورده شده است.

1. ایجاد انگیزه برای خرید دوم از مشتریان جدید

وقتی دوباره فکر می کنید که کوپن برای مشتریان جدید چیست، متوجه می شوید که این یک ابزار تولید سرنخ است. هدف از کوپن انجام یک فروش نیست. این برای جلب مشتری است تا بتوانید دوباره به او بفروشید.

بنابراین چگونه انگیزه خرید دوم را ایجاد می کنید؟

یکی از راه‌ها این است که پس از خرید، کوپن دومی را به آنها بدهید تا از مشتری جدید بودن تشکر کنید. این کوپن را یا به مقدار کمتری تبدیل کنید، یا برای استفاده از آن به قیمت خرید بالاتری نیاز داشته باشید، مانند «100 دلار یا بیشتر خرج کنید و 20 درصد پس انداز کنید».

راه دیگر برای ایجاد انگیزه برای خرید دوم این است که مشتری را با اطلاعات تماس خود مشترک کنید و شروع به ارسال ایمیل و ارسال پیامک به آنها کنید. با ایمیل، می توانید مشتری جدید را در مورد سایر محصولات و خدمات خود، نحوه حل مشکلات آنها، نحوه ارائه شادی و هر مزیت دیگری که ارائه می کنید، آموزش دهید. شما می توانید همه این کارها را بدون هیچ تخفیفی انجام دهید. در ذهن آنها بمانید و احتمال خرید مجدد آنها بیشتر خواهد شد.

مجموعه ایمیل خوش آمدگویی با MailPoet

MailPoet تمام ابزارهایی را که برای ایجاد یک سری ایمیل خوش آمدگویی نیاز دارید، فراهم می کند تا بتوانید روند پیگیری و پرورش مشتری را آغاز کنید.

2. از کوپن های طبقه ای به جای درصد استفاده کنید

در آخرین نکته، استراتژی ارائه 20٪ تخفیف برای هزینه 100 دلار یا بیشتر را مورد بحث قرار دادیم. به مزایای این نوع ساختار تخفیف فکر کنید. اکثر مشتریان چه خواهند کرد؟ آنها برای دریافت تخفیف بیشتر هزینه می کنند.

شما می توانید از یک استراتژی مشابه برای ارائه کوپن های طبقه بندی شده استفاده کنید، اما بدون درصد. مثلا:

  • 40 دلار خرج کنید و 10 دلار پس بگیرید
  • 100 دلار خرج کنید و 20 دلار پس بگیرید
  • 250 دلار خرج کنید و 50 دلار پس بگیرید

با استفاده از این نوع ساختار، توجه داشته باشید که مبلغی که مشتری پس می گیرد رقم ثابتی است، حتی اگر آنها بسیار بیشتر از حداقل هزینه کنند.

به عنوان مثال، مشتری که 50 دلار خرج می کند، 10 دلار پس می گیرد، بنابراین شما 40 دلار درآمد دارید. اما اگر مشتری 80 دلار خرج کند، آنها را خرج می کند هنوز 10 دلار پس بگیرید و 70 دلار به دست آورید. و اگر قیمت کل آنها به بالای 80 دلار برسد، ممکن است سعی کنند آن را به بیش از 100 دلار برسانند تا بتوانند در عوض 20 دلار را پس بگیرند. در هر صورت، شما پول بیشتری به دست می آورید.

اما با یک درصد تخفیف ثابت، حاشیه های شما بدون در نظر گرفتن مبلغی که خرج می کنند ثابت می ماند. اگر آنها 100 دلار خرج کنند و 20٪ تخفیف بگیرند، 80 دلار به دست می آورید. اما اگر 200 دلار خرج کنند، 20 درصد تخفیف اکنون 40 دلار می شود.

تخفیف ثابت دلار بیشتر به نفع شما عمل می کند، زیرا اندازه متوسط ​​سفارش را بدون افزایش تخفیف به همان نسبت افزایش می دهد.

WooCommerce ارائه می دهد افزونه قیمت گذاری ردیفی که به شما کمک می کند این استراتژی را در سایت خود پیاده سازی کنید.

3. از برنامه وفاداری استفاده کنید

در حالی که برنامه های وفاداری لزوماً برای هر کسب و کاری مناسب نیستند، اما می توانند راهی عالی برای ایجاد درآمد بلندمدت باشند. به هر حال، برخی از مشتریان آن‌ها را دوست دارند و مدام برمی‌گردند تا شاهد رشد پاداش‌هایشان باشند!

فروشگاه های WooCommerce می توانند نسبتاً سریع یک سیستم وفاداری مشتری را با استفاده از آن اضافه کنند تمدید امتیاز و جوایز. با این کار، مشتریان شما از هر خرید امتیاز جمع می کنند که بعداً می توانند به عنوان تخفیف در خریدهای بعدی اعمال کنند.

امتیاز و جوایز هنگام پرداخت

این همچنین به شما امکان می دهد تا از طریق ایمیل با آنها پیگیری کنید، زیرا اگر آنها برای چند ماه چیزی نخرند، می توانید به آنها یادآوری کنید که چند امتیاز دارند و چه چیزهایی می توانند با آنها بخرند.

4. اشتراک یا عضویت ایجاد کنید

تخفیف ها معجزه می کنند که آیا می توانید آنها را به درآمدی تکراری تبدیل کنید. اگر بتوانید یک مدل اشتراک موفق برای کسب و کار خود ایجاد کنید، تقریباً هر تخفیفی می تواند از نظر مالی قابل توجیه باشد.

برای مثال، فرض کنید گزینه اشتراک 19 دلاری در ماه دارید. اگر بتوانید ثابت کنید که مشتریان شما به طور متوسط ​​حداقل شش ماه مشترک خواهند ماند، این مبلغ 114 دلار درآمد مکرر است. اگر به این معنی باشد که شخصی با میانگین درآمد 114 دلاری به عضویت شما ملحق شده است، آیا کوپن تخفیف 25 دلاری می دهید؟ ماه اول فقط با 99 سنت چطور؟

برای انگیزه دادن به مشتریان برای پیوستن به اشتراک شما، می‌توانید هدایا و تخفیف‌های بسیار بزرگ‌تری انجام دهید، زیرا پول را پس خواهید گرفت و موارد دیگر. ایده این است که آنها را با یک پاداش بزرگ به دست آوریم، و سپس به ارائه ارزش ادامه دهیم تا به طور نامحدود در اطراف بمانند.

روش دیگر ارائه تخفیف در خود عضویت است. شما می توانید بگویید که هر کسی که بیش از 100 دلار خرج کند، 20٪ تخفیف اشتراک خود را دریافت می کند. این هنوز به دلیل درآمد مکرر نهایی برای شما سودآور است.

5. از تخفیف های بسته بندی محصول استفاده کنید

وقتی محصولات را بسته‌بندی می‌کنید، کمتر از نظر قیمت و بیشتر در مورد راحتی که به مشتریان ارائه می‌دهید، رقابت می‌کنید. بسته ها سرگرم کننده تر هستند، به خصوص اگر آنها را به خوبی بسته بندی کنید.

شما می توانید 20٪ تخفیف برای بسته محصولی ارائه دهید که به مشتری کمک زیادی می کند و همچنان سود بهتری را برای شما فراهم می کند. چرا؟ میانگین ارزش سفارش شما بیشتر است و هزینه های بسته بندی و حمل و نقل شما کمتر از زمانی است که همه آن موارد را جداگانه بفروشید.

بسته های محصول گیتار و آمپر

را پسوند بسته‌های محصول یکی از محبوب ترین گزینه های ما است که به خوبی بررسی شده است و ابزارهای قدرتمندی برای گروه بندی محصولات شما و ارائه تخفیف ارائه می دهد.

6. ارجاعات را تشویق کنید

دهان به دهان قدرتمند است. اما همیشه کافی نیست و آنقدر هم که دوست دارید اتفاق نمی افتد.

برای وفادارترین مشتریان خود، به آنها دلیل اضافی بدهید تا به دوستانشان درباره شما بگویند. کوپن هایی را به آنها بدهید که می توانند به دوستانشان بدهند، و اگر دوستانشان آنها را بازخرید کنند، مشتری نیز می تواند جایزه بگیرد.

این کوپن هوشمند است زیرا مشتری جدیدی را به دست می آورد که در غیر این صورت به آنها دسترسی نداشتید و مشتریان فعلی شما را به سفیران برند تبدیل می کند.

می‌توانید کوپن‌هایی مانند این را از طریق ایمیل، ایمیل حلزون یا پیام متنی ارسال کنید. همچنین می‌توانید پیوندهایی را به یک صفحه فرود که دارای کوپن برای مشتریان جدید است ارسال کنید و از آنها بخواهید آن را برای دوستان خود فوروارد کنند.

را تمدید برنامه ارجاع کوپن به این فرآیند کمک می کند و به شما امکان می دهد تا ارجاعات را مستقیماً در داشبورد WooCommerce تشویق کنید.

7. افزایش فروش ارائه دهید

فرض کنید محصولی را به قیمت 79 دلار می فروشید و مشتری تصمیم می گیرد آن را بخرد. قبل از اینکه آنها خرید خود را تکمیل کنند، می توانید یک معامله ویژه یک بار به آنها پیشنهاد دهید که در آن آنها می توانند دو مورد را با قیمت 129 دلار خریداری کنند. حدود 30 دلار تخفیف دارد، اما همینطور است اندازه سفارش شما را افزایش می دهد و مشتری را خوشحال می کند.

بهتر از همه، به نظر نمی‌رسد که به آنها فشار می‌آورید، زیرا همان محصولی را که آنها قبلاً تصمیم به خرید داشته‌اند را ارائه می‌دهید – فقط بیشتر از آن.

می‌توانید فروش‌های افزایش‌دهنده دیگری نیز ارائه دهید، از جمله افزایش فروش خدمات اشتراک خود. اگر از کوپن‌ها و تخفیف‌ها استفاده می‌کنید، upsells راهی به شما می‌دهد تا در همان خرید، سود از دست رفته را برگردانید. و اگر کالایی که می‌فروشید به نوعی به محصولاتی که مشتری قبلاً می‌خرد مربوط می‌شود، به نظر یک تصمیم طبیعی برای اوست و برخی شما را به آن سوق می‌دهند.

8. برای فروش خود دلیل داشته باشید

این ما را به داستان جی سی پنی بازمی گرداند. آنها هرگز دلیلی برای قیمت های فروش دائمی خود نداشتند. بنابراین، مشتریان از آنها انتظار داشتند و حتی آنها را تقاضا کردند.

راه جلوگیری از این امر این است که وقتی دلیلی برای این کار دارید، فروش را اجرا کنید. در اینجا می توانید خلاق باشید. تا زمانی که بتوانید قیمت فروش خود را توجیه کنید، حتی وفادارترین مشتریانتان نیز بدون اینکه انتظاری در آینده داشته باشند، شما را با آن مواجه خواهند کرد.

استفاده از کوپن‌ها و تخفیف‌ها به این شیوه وفاداری را افزایش می‌دهد و مشتریان جدیدی را جذب می‌کند، اما شما را با هیچ انتظار طولانی مدت از تخفیف مواجه نمی‌کند.

دلایل فروش را می توان تقریباً در هر جایی یافت:

  • جشن برنده شدن یک تیم ورزشی محلی
  • تشکر از مشتریان برای X سال در کسب و کار
  • موجودی بیش از حدی است که باید آن را پاک کنید
  • تعطیلات
  • تخفیف مشتریان جدید
  • برنامه ریزی برای اهدای بخشی از فروش به امور خیریه
  • استفاده از یک داستان در اخبار که می توانید با کسب و کار خود مرتبط کنید

تخفیف ها و کوپن های هوشمند باعث افزایش درآمد بلند مدت می شود

همه این ایده‌ها هدف یکسانی را دنبال می‌کنند – بین جذب مشتریان جدید بدون صرف سود زیاد یا ایجاد مشتریان وسواس قیمت.

آنچه شما می خواهید مشتریان وفادار، خریداران مکرر و درآمدهای مکرر هستند. استفاده از کوپن‌ها و تخفیف‌ها به روش‌هایی که یکی یا همه آن‌ها را تولید می‌کند معمولاً یک تصمیم هوشمندانه است.

اگر پیشنهاد دیگری دارید در نظرات یادداشت کنید!

با ابزارهای ایمیل مارکتینگ MailPoet، کسب و کار خود را تبلیغ کنید و محصولات بیشتری بفروشید



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »