تجارت الکترونیک

مناقصه در دنیای چند محصولی Google Shopping هیچ بازی حدس زدنی نیست


این دومین مقاله از مجموعه مقالاتی است که در مورد نحوه بهترین مدیریت پیشنهادات خود در Google Shopping است. در ما مقاله اول، ما به اهمیت اطمینان از اینکه کیفیت اطلاعات مربوط به تبلیغات شما صحیح و بهینه شده برای فروش آنلاین (محصول یا فیدهای داده) اشاره کردیم – این اولین گام و کلید آن است، اما در مرحله دوم، شما نیاز دارید تا در تاکتیک های پیشنهادی خود عاقلانه عمل کنید.

در کنار فید محصول شما، عبارت‌های جستجویی که محصولات شما برای آنها نشان می‌دهند و سودآوری کلی کمپین‌های خرید شما تا حد زیادی توسط ارزش پیشنهادی تعیین شده برای آن محصول مشخص می‌شوند. اگر پیشنهادات شما بالاتر از حد نیاز باشد، می توانید بازدهی خود را از بین ببرید، اما پیشنهاد بسیار پایینی بدهید و به سختی می توانید کشش زیادی داشته باشید.

بنابراین چگونه می توانید یک حد وسط خوب پیدا کنید؟ چگونه مطمئن می شوید که مشتریان می دانند که محصول مورد نظر شما را بدون تأثیر بر سودآوری شما در اختیار دارید؟ دلهره آور به نظر می رسد، اما با یک استراتژی پیشنهادی خوب و کمی تمرین، دلیلی وجود ندارد که نتوانید آن را به نتیجه برسانید! در اینجا مواردی وجود دارد که باید برای کمک به شما در جهت سودآوری در نظر بگیرید.

1. قیمت محصول

لازم نیست ریاضیدان باشید تا بدانید که یک جفت هدفون 20 پوندی باید قیمت متفاوتی با یک لپ تاپ 700 پوندی داشته باشد. این اشتباهی است که معمولاً در بین تجار مرتکب می شود. داشتن قیمت یکسان برای همه محصولات ایده خوبی نیست. حذف اقلام واقعاً ارزان را از فید محصول خود در نظر بگیرید – اگر محدوده محصولی با قیمت 5 تا 10 پوند تا زمانی که یک کلیک واقعاً تبدیل می‌شود دارید، ممکن است قبلاً برای آن هزینه زیادی کرده باشید تا سودآور باشد.

2. حاشیه

نگاه کردن به قیمت محصول یک مکان عالی برای شروع است، اما تنها چیزی نیست که باید در نظر بگیرید – همه محصولات شما حاشیه های متفاوتی خواهند داشت. این را نسبتاً ساده نگه دارید. محصول را به چه قیمتی می فروشید – هزینه آن برای شما چقدر بوده است. شما می توانید هزینه بیشتری را برای محصولات با حاشیه های بالاتر خرج کنید – بنابراین هنگام ساخت کمپین های خرید خود بدانید که اینها چیست.

3. نرخ تبدیل

به احتمال زیاد تبدیل جستجوی پولی شما کمتر از تبدیل در سایت شما خواهد بود. این را هنگام تنظیم پیشنهادات (و انتظارات داخلی) به خاطر بسپارید. بازدیدکنندگان مستقیم به سایت شما و کسانی که به صورت ارگانیک شما را جستجو کرده اند نسبت به افرادی که جستجوهای عمومی را در Google Shopping انجام می دهند احتمال خرید بیشتری دارند. سپس پرفروش‌ترین‌های شما ممکن است دو یا سه برابر بهتر از میانگین سایت شما تبدیل شوند – اما شما فقط این را در ادامه خواهید دانست. احتیاط کن.

هنگامی که ایده خوبی از سه معیار کلیدی بالا داشتید، می توانید تعیین کنید که حداکثر قیمت پیشنهادی شما چقدر است و از آنجا شروع به بهینه سازی کنید. از فرمول زیر به عنوان نقطه شروع استفاده کنید:

قیمت خرده فروشی محصول – هزینه محصول = سود

سود x نرخ تبدیل = حداکثر پیشنهاد

با حداکثر پیشنهاد خود شروع نکنید، بلکه آن را به نصف کاهش دهید تا یک محصول جدید آب را آزمایش کند، سپس بسته به عملکرد محصول، شروع به بهینه سازی بر اساس آن کنید و بسته به نرخ تبدیل واقعی، قیمت پیشنهادی را بالا/پایین کنید.

در اینجا چند نکته بیشتر برای بهینه سازی پیشنهادات خود بسته به اهداف و اهداف کسب و کار شما وجود دارد:

• اگر در تلاش برای ایجاد آگاهی از برند و نشان دادن شرایط رقابتی هستید، از قیمت های بالاتر استفاده کنید. اگر قرار گرفتن در معرض در ابتدا مهمتر از یک بازگشت سرمایه (ROI) قوی است، سپس با حداکثر پیشنهاد خود وارد شوید، از قیمت های پایین تر برای کلمات کلیدی دم بلند استفاده کنید، تلویزیون LCD CPC بالاتری نسبت به تلویزیون ال سی دی هوشمند سامسونگ 3302 دارد.

• همیشه مطمئن شوید که به داده‌های عملکرد سطح محصول دسترسی دارید – همه تلویزیون‌ها عملکرد یکسانی ندارند، مطمئن شوید که از انعطاف‌پذیری و بینش نسبت به داده‌های سطح محصول برای تصمیم‌گیری در مناقصه برخوردار هستید.

• در نهایت اطمینان حاصل کنید که کمپین ها، گروه های تبلیغاتی و گروه های محصول کاملاً ساختار یافته دارید. برچسب‌های سفارشی را در فید Google پر کنید، کمپین‌های خود را بر اساس دسته‌بندی، قیمت، حاشیه یا هر چیز دیگری که فکر می‌کنید به شما در تعیین قیمت پیشنهادی کمک می‌کند تقسیم کنید.

اطمینان حاصل کنید که یک تا سه بار در هفته به قیمت پیشنهادها توجه می کنید، CPC خود را معیار قرار می دهید، از کلمات کلیدی منفی و تعدیل قیمت در Adwords استفاده می کنید. به یاد داشته باشید که برای پیدا کردن یک نقطه شیرین نیازی به نابغه ندارید – فقط باید بینشی نسبت به عملکرد سطح محصول و تمرین زیاد داشته باشید!

البته در عصر حاضر، این نکات همگی مفید هستند، اما معمولاً مقیاس‌پذیری با محصولات متعدد و در یک محیط جهانی دشوار است – و اینجاست که فناوری می‌تواند کمک کند تا بسیاری از این مراحل را خودکار کند و آماری را در اختیار شما قرار دهد. تجزیه و تحلیل، برای کمک به شما در تصمیم گیری درست.

توسط Samiksha Bhasin، رئیس اجرا در دسترسی هوشمند


کنفرانس های PrivSec سخنرانان و کارشناسان برجسته از حریم خصوصی و امنیت را گرد هم می‌آورد تا محتوای جذاب را از طریق ارائه‌های انفرادی، بحث‌های پانل، مناظره، میزگردها و کارگاه‌های آموزشی ارائه دهد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد رویدادهای آینده، به سایت مراجعه کنید سایت اینترنتی.





نظرات ارائه شده توسط



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »