تجارت الکترونیک

مشتریان واقعا چه می خواهند؟


ما کیسه های پول نقد می خواهیم، ​​درست است؟

دوستان من شاون، از WP101 شهرت، دوست دارد داستانی درباره آنچه که مشتریان واقعاً می خواهند بگوید. با این ایده شروع می شود که شما با شخصی در مورد آنچه می خواهند مصاحبه می کنید، و آنها می گویند که کیسه های پول نقد می خواهند. همه ما اینطور نیستیم؟ اما اگر جلوتر بروید و بپرسید که آنها با آن پول نقد چه می‌کنند، شروع می‌کنید به اینکه آنها چه کار می‌کنند واقعا خواستن

فکر می‌کنم اگر بگویم «به من بگو چه می‌خواهی، واقعاً چه می‌خواهی»، برخی از شما آواز آن را در ذهن خود خواهید شنید و برخی دیگر نمی‌دانند به چه چیزی اشاره می‌کنم. من با آن مشکلی ندارم.

شاون همیشه به من یادآوری می کند: «مردم کیسه های پول نقد نمی خواهند. آنها چیزی را می خواهند که با کیسه های پول نقد بخرند.»

ما نقطه پل را از دست می دهیم

اگر تا به حال شنیده اید من را به اشتراک بگذارید چارچوب پل، می دانید که من به شما می گویم که مردم پل را نمی خواهند. آنها می خواهند به جایی برسند که پل آنها را می برد.

در این چارچوب، محصولی که ما می سازیم و می فروشیم پل است. و بیشتر اوقات ما به طور پیش فرض پل را می فروشیم. ما در مورد آن صحبت می کنیم، در مورد اینکه چگونه آن را ساخته ایم و همه ویژگی های آن. اما ما این نکته را از دست می دهیم که پل مقصد آنها نیست.

(اگر حرف من را نشنیده اید چارچوب پل من، زمانی که آن ویدیوی پیوند داده شده در بالا را تماشا می کنید این امر منطقی تر می شود.)

آنچه مشتریان واقعاً می خواهند

هنگامی که محصولاتی را تولید می کنید، شفاف سازی در مورد آنچه که مشتری واقعاً می خواهد ضروری است. ما اغلب بدون فکر کردن، چیزهای زیادی را سر راه آنها قرار می دهیم.

اکوسیستم افزونه وردپرس را در نظر بگیرید.

اکثر تم ها و افزونه ها با گزینه های تنظیمات گسترده ارائه می شوند. قبل از اینکه بتوانید از ابزار مفید محصول بهره مند شوید، بسیاری از این گزینه ها باید پیکربندی شوند.

اما مردم محصول شما را نخریدند تا زمان خود را در منوی تنظیمات بگذرانند. و اغلب این اصطکاک است که همه چیز را سخت تر می کند.

در LearnDash، که در اکتبر سال گذشته رهبری آن را شروع کردم، زمان زیادی را صرف صحبت در مورد اصطکاک کرده‌ایم.

آنچه مشتریان واقعاً می خواهند، حذف اصطکاک است. آنها فقط همیشه آن را اینگونه بیان نمی کنند. در عوض شما آن را به روش های دیگر می شنوید…

“چگونه می توانم سریع شروع کنم؟”

“برای راه اندازی دوره خود چه کاری باید انجام دهم؟”

“همه این تنظیمات به چه معناست؟”

هنگامی که با استفاده از چارچوب پل به محصول خود نگاه می کنید، متوجه می شوید که آنها محصول شما را می خرند تا به آنها کمک کنند به جای دیگری برسند – دوره راه اندازی شده.

و هنگامی که به اصطکاک فکر می کنید، متوجه می شوید که تنظیمات شما می تواند اصطکاک در مسیر رسیدن به مقصد باشد.

حذف اصطکاک

صحبتی که باهاش ​​داشتم جک ساده شروع شد

«اگر یک مشتری قبلاً همه ویدیوهای خود را برای درس‌های خود در فهرست پخش YouTube داشته است، چرا باید کاری انجام دهد جز اینکه آن پیوند را برای ایجاد دوره به ما بدهد؟»

این واقعاً تمام چیزی است که ما برای ایجاد دوره، وارد کردن هر ویدیو، ایجاد یک درس برای هر کدام و از پیش تنظیم تعدادی تنظیمات نیاز داریم.»

“ما باید این کار را انجام دهیم. این یک تن اصطکاک را از بین می برد.»

“ما روی آن هستیم.”

دیروز دیدم دموی آن کار می کند.

گفتگوی دیگری که داشتیم به این شکل بود.

«یک مشتری، قبل از اینکه شروع به استفاده از افزونه ما کند، می داند که چه نوع دوره هایی را ایجاد می کند، درست است؟ بنابراین، اگر از آنها در مورد آن سؤال می‌کردیم، آیا نمی‌توانستیم افزونه‌هایی را که نیاز دارند از قبل بارگذاری کنیم، بدون اینکه آنها چیزهایی را بفهمند؟»

بله، ما در حال حاضر روی آن کار می کنیم. این در جادوگر نصب جدید ما در نسخه 4.0 ما موجود است.”

در هر دو مورد، محرک های پیرامون این ابتکارات یکسان است: حذف اصطکاک.

زیرا هیچ کس برای کار بر روی تنظیمات یا انتخاب افزونه ها، افزونه را خریداری نمی کند. آنها این افزونه را می خرند تا به آنها کمک کند یک دوره آنلاین راه اندازی کنند.

این چیزی است که آنها می خواهند، چیزی که واقعاً، واقعاً می خواهند.

برای محتوای رایگان ثبت نام کنید. مردم هنوز این کار را می کنند.

هزاران نفر (7000+) مرتباً پست های من را در صندوق ورودی خود دریافت می کنند. رایگان.





منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »