ووکامرس

محصولات خود را به مخاطب مناسب برسانید


آیا از طریق سایت ووکامرس خود محصولات را در سطح بین المللی می فروشید؟ آیا به دنبال ایجاد یک تجربه به یاد ماندنی و بهینه سازی فروشگاه خود برای مخاطبان جهانی هستید؟ خب، پس احتمالاً علاقه مند به استفاده از ویژگی های WooGeolocation خواهید بود.

WooGeolocation یک افزونه وردپرس برای WooCommerce است که به شما امکان می دهد محصولات و ارز را بر اساس مکان هدف گذاری کنید. از شهرها، ایالت ها، کشورها، کدهای پستی و حتی مناطق نقشه سفارشی پشتیبانی می کند. کاربران می توانند مناطق سفارشی را با گروه بندی مکان ها و استفاده از آنها در همه جا برای صرفه جویی در زمان بسازند.

اما پیکربندی و استفاده از آن چقدر آسان است؟ و آیا واقعاً بهترین ابزار برای این کار در مورد نقشه برداری فروشگاه شما در مناطق خاص است؟

در این بررسی، WooGeolocation را به دقت بررسی می‌کنیم تا ببینیم آیا می‌تواند زندگی کاربران وردپرس را که به دنبال هدف‌یابی جغرافیایی پیشنهادات WooCommerce خود هستند، آسان‌تر کند.

بررسی اجمالی WooGeolocation

WooGeolocation یک افزونه ممتاز است که انواع عملکردهای مبتنی بر مکان را به وب سایت شما اضافه می کند. در واقع، خود را به عنوان “افزونه ارتش سوئیس موقعیت جغرافیایی برای سایت WooCommerce شما” معرفی می کند. نقشه‌برداری ارز، هدف‌گیری جغرافیایی محصول، هدف‌گیری جغرافیایی بازار و بسیاری موارد دیگر، همگی توسط این افزونه پشتیبانی می‌شوند.

سناریوهای زیادی وجود دارد که در آن استفاده از WooGeolocation منطقی است. به عنوان مثال، اگر می خواهید محصولات را بر اساس فاصله مشتری از مکان خود نشان دهید (یا پنهان کنید)، می توانید از هدف گذاری جغرافیایی محصول برای بهبود تجربه کاربری استفاده کنید. هنگامی که یک مشتری بالقوه از سایت تجارت الکترونیک شما بازدید می کند، فقط محصولاتی را می بیند که می توانند بخرند، به این معنی که شما درخواست های کمتری خواهید داشت.

در اینجا ویژگی های کلیدی WooGeolocation آمده است:

  • چنذ ارزی: با تبدیل فروشگاه خود به فروشگاه چند ارزی، یک تجربه شخصی به مشتریان بین المللی ارائه دهید.
  • محصولات Geotarget: محصولات خود را فقط بر اساس بازار هدف خود در مکان های خاصی هدف قرار دهید.
  • مناطق سفارشی: مکان‌های هدف‌گذاری شده را گروه‌بندی کنید تا مناطق سفارشی ایجاد کنید و از آن‌ها در همه جا برای صرفه‌جویی در زمان استفاده کنید.
  • نقشه مناطق سفارشی: مناطق خود را در نقشه هایی که آیتم های شما در آن موجود است حک کنید.
  • محل محصول: یک مکان فیزیکی به محصولات خود اختصاص دهید تا مشتریان بتوانند از نزدیک در یک شعاع مشخص جستجو کنند.
  • موقعیت جغرافیایی بازار دوکان: محصولات یا فروشگاه خود را بر اساس نزدیکترین موقعیت جغرافیایی مشتری فیلتر کنید.
  • گرفتن: از هر راه حل حافظه پنهان فقط برای هدف قرار دادن بازدیدکنندگان منحصر به فرد استفاده کنید.

کار با WooGeolocation

در این بخش، من تجربه خود را از استفاده از WooGeolocation در یک وب سایت استیجینگ به اشتراک خواهم گذاشت.

برای استفاده از افزونه:

  1. یک طرح WooGeolocation بخرید (برای جزئیات بیشتر به بخش قیمت گذاری مراجعه کنید)
  2. وارد حساب WooGeolocation خود شوید و از آن بازدید کنید دانلودها حوزه. می توانید روی این لینک کلیک کنید یا باز کنید حساب من > دانلودها در سایت WooGeolocation.
  3. کلیک دانلود WooGeolocation برای دریافت فایل zip.
  4. فایل زیپ را در وب سایت وردپرس خود آپلود کنید.
  5. قابل اعتماد و متخصص ووکامرس > تنظیمات > WooGeolocation
  6. کلید مجوز را در قسمت وارد کنید کلید مجوز جعبه (شما می توانید کلید مجوز را از دانلودها بخش در حساب WooGeolocation شما.
  7. روی تأیید کلید کلیک کنید.
کار با WooGeolocation

محصولات هدف گذاری جغرافیایی

با آزمودن دسته ای از پلاگین های Geotargeting و Geolocation در گذشته، کنجکاو شدم ببینم WooGeolocation چه چیزی برای ارائه دارد.

ادامه مقاله در زیر

ابتدا سعی کردم یک محصول را هدف گذاری کنم. این نیاز به فعال کردن دارد فیلترهای محصول در صفحه تنظیمات WooGeolocation، پس از آن یک متاباکس جدید در محصولات WooCommerce ظاهر می شود.

در اینجا تنظیمات کلی آمده است:

محصولات هدف گذاری جغرافیایی

بنابراین فقط باید کادر را علامت بزنید تا فیلترینگ محصول فعال شود.

علاوه بر این، شما می توانید موقعیت جغرافیایی نیرو بر روی مشتری با انتخاب این گزینه پیامی نمایش داده می شود که از آنها می خواهد قبل از دسترسی به فروشگاه شما، مکان خود را به اشتراک بگذارند. این می تواند برای فیلتر کردن مخاطبانی که نمی خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، مانند مشتریانی که در قاره های دور زندگی می کنند، مفید باشد.

همچنین می‌توانید جستجو بر اساس شعاع را در صفحه فروشگاه فعال کنید، که به شما امکان می‌دهد محصولات را به مشتریانی که در حداکثر فاصله معینی از کسب و کار شما قرار دارند نشان دهید.

با ورود به محصولات WooCommerce، در اینجا متاباکسی وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد تا هدف گذاری جغرافیایی محصول را تنظیم کنند:

محصولات هدف گذاری جغرافیایی

این جایی است که سحر و جادو اتفاق می افتد. می‌توانید محصولی را در شهرها، ایالت‌ها، کشورها، مناطق و کدهای پستی خاص نشان دهید یا هرگز نشان ندهد.

برای هر فیلد، افزونه به شما امکان می دهد نام های متعددی را وارد کنید (با کاما از هم جدا شده اند). به عنوان مثال، می‌توانید وارد ژنو، لوزان و نوشاتل شوید تا اقلام را برای مشتریان فرانسوی‌زبان در سوئیس هدف‌گیری کنید.

برای کدهای پستی، می توانید یک شعاع معین را بر حسب کیلومتر به همراه طول و عرض جغرافیایی وارد کنید. اگر یک فروشگاه فیزیکی دارید و از WooCommerce به عنوان یک کانال فروش اضافی استفاده می کنید، این ایده آل است. شعاعی که وارد می‌کنید بستگی به این دارد که تا چه اندازه می‌توانید کالا را ارسال یا تحویل دهید بدون اینکه بودجه کسب‌وکارتان کاهش یابد.

اگر قصد دارید از WooGeolocation برای محدود کردن محصولات در برخی کشورها استفاده کنید، حتماً از متن هشدار استفاده کنید.

رد شدن از این مرحله ممکن است باعث شود مردم در مورد باز نشدن صفحه محصول دچار سردرگمی شوند. شما نمی خواهید تجربه کاربری را حتی برای غیرمشتریان خراب کنید.

ایجاد مناطق سفارشی

برای جلوگیری از اتلاف زمان و تکرار، WooGeolocation به شما امکان می‌دهد «منطقه‌های سفارشی» ایجاد کنید. اینها به شما امکان می دهند مکان های مختلف را به طور همزمان هدف قرار دهید، مانند گروهی از شهرها و کشورها. به عبارت دیگر، می‌توانید به جای تایپ کردن همه مکان‌ها هر بار، یک منطقه سفارشی را هدف‌گیری کنید.

بنابراین یک منطقه سفارشی دقیقاً همین است—مجموعه‌ای از مکان‌ها که تحت یک نام گروه‌بندی شده‌اند که بعداً می‌توانید از آنها در بخش‌های مختلف افزونه برای هدف‌گیری جغرافیایی محصولات استفاده کنید.

می توانید با رفتن به یک منطقه سفارشی ایجاد کنید ووکامرس > تنظیمات > WooGeolocation > مناطق.

ایجاد مناطق سفارشی

در صفحه مناطق، می توانید هر تعداد منطقه سفارشی را که می خواهید اضافه کنید. WooGeolocation تمام قاره ها را از پیش تعریف کرده است، به این معنی که لازم نیست آنها را از ابتدا ایجاد کنید. فقط یک قاره معتبر را هدف قرار دهید (لیستی از قاره های معتبر را پیدا کنید) و کدهای ISO موجود در هر منطقه را برای مرجع نشان دهید.

ارائه چندین ارز

من همچنین ویژگی چند ارزی را در WooGeolocation آزمایش کردم. و من واقعا خوشحال شدم که دیدم به خوبی کار می کند.

برای فعال کردن چند ارز، باید به ووکامرس > تنظیمات > WooGeolocation و کلیک کنید چند ارز برگه

WooGeolocation - ارائه چندین ارز

پس از فعال شدن، این افزونه واحد پولی پیش فرض شما را نشان می دهد – واحدی که همه نرخ ها از آن محاسبه می شوند. سپس می توانید به تعداد مورد نیاز ارز اضافه کنید. همچنین می‌توانید یک کشور برای یک ارز تعیین کنید، که بازدیدکنندگان آن کشور یا کشورها را قادر می‌سازد تا آن ارز را به‌طور خودکار دریافت کنند.

اگر گزینه ارز اجباری را علامت نزنید، بازدیدکنندگان می‌توانند از تعویض ارز برای جابجایی به ارزهای دیگر استفاده کنند. اگر می خواهید آنها فقط از ارز اختصاص داده شده به کشورشان استفاده کنند، گزینه را علامت بزنید. برای کشورهایی که فهرست نشده اند، WooGeolocation از USD به عنوان ارز پیش فرض استفاده می کند.

همچنین گزینه ای برای تعیین درگاه های پرداخت برای ارز وجود دارد. اگر ترجیح می‌دهید در دسترس همه باشد، آن را خالی بگذارید. به طور کلی، می توانید تغییرات زیادی را برای بهبود تجربه مشتری در جبهه ارز ایجاد کنید.

دریافت کلید Google Maps API

اگر می‌خواهید کارها را ارتقا دهید، کلید Google Maps API را برای هدف‌یابی جغرافیایی دریافت کنید.

در اینجا مراحل انجام می شود:

  1. ورود به https://console.cloud.google.com/apis/dashboard?pli=1، یک پروژه جدید ایجاد کنید، یک نام انتخاب کنید و روی ادامه کلیک کنید.
  2. پس از ایجاد یک پروژه، کلید API را که در افزونه WooGeolocation استفاده خواهید کرد، ایجاد کنید. قابل اعتماد و متخصص اعتبارنامه ایجاد کنید > کلید ای پی ای.
  3. پس از ایجاد کلید API، مطمئن شوید که آن را محدود کنید تا فقط از دامنه شما قابل استفاده باشد. در حین انجام این مرحله، همچنین می توانید کلید را در تنظیمات افزونه کپی و جایگذاری کنید.

توجه: با کلیک بر روی کلید محدودیت پنجره جدیدی باز می شود که در آن باید برخی از جزئیات را پر کنید:

  • نام: چیزی برای کمک به شناسایی کلید API
  • محدودیت های: توصیه می‌کنم از طریق وب‌سایت محدود کنید، اما در صورت تمایل می‌توانید با آدرس IP نیز محدود کنید.
  • سایت اینترنتی: نام وب سایت خود و هر دامنه دیگری را که قصد نصب WooGeolocation را دارید وارد کنید.

پس از انجام، روی ذخیره کلیک کنید، و کلید محافظت خواهد شد.

به عنوان آخرین مرحله، گوگل از شما می خواهد که یک کارت اعتباری برای تأیید حساب خود اضافه کنید. این شرکت هر ماه 300 دلار اعتبار به صورت رایگان ارائه می دهد که برای پروژه های بیشتر کافی است. در صورت تجاوز از اعتبار، Google بر اساس تعداد درخواست‌ها از شما هزینه دریافت می‌کند.

و این برای دست اندرکاران است.

قیمت گذاری WooGeolocation

قیمت گذاری جایی است که WooGeolocation از سایر ارائه های SaaS متمایز است. از این گذشته، هر روز نمی‌بینید که افزونه‌ای همه ویژگی‌های کلیدی را در هر طرح اشتراک ارائه می‌دهد.

WooGeolocation دارای سه برنامه اشتراک سالانه است:

  • ساده – 59 دلار در سال با 1 مجوز سایت، همه ویژگی ها، پشتیبانی برتر و به روز رسانی پلاگین.
  • حرفه ای – 149 دلار در سال با 5 مجوز سایت، همه ویژگی ها، پشتیبانی برتر و به روز رسانی پلاگین.
  • آژانس – 299 دلار در سال با مجوزهای نامحدود، همه ویژگی ها، پشتیبانی ممتاز و به روز رسانی پلاگین.

شماهر وقت که خواستید می توانید اشتراک خود را لغو کنید.

حکم نهایی

هدف گذاری جغرافیایی یک راه عالی برای ایجاد پیشنهادات شخصی تر برای مخاطبان شما و به نوبه خود، دریافت تبدیل بیشتر در سایت شما است.

با WooGeolocation، می توانید محصولات خود را به مشتریان نزدیک یا در یک بازار خاص هدف قرار دهید تا درآمد کسب و کار خود را افزایش دهید.

محصولات خود را در جایی که احتمال فروش آنها بیشتر است نشان دهید و برای کاهش نرخ رها شدن سبد خرید، یک تسویه حساب چند ارزی ارائه دهید.

وقت آن است که با هدف گذاری خود هوشمند شوید.

WooGeolocation را امتحان کنید





منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »