ووکامرس

سبک دوست دختر و ووکامرس: کمک به مردان برای ورود به مد


زندگی پیچیده است.

ظاهر خوب نباید باشد.

بنابراین صفحه اصلی از دوست دختر سبک، وب سایت مد زنانه که برای کمک به مردان در کمد لباس خود طراحی شده است.

آنها معتقدند که ظاهر خوب نباید فقط برای مردان باشد شکم شش تکه و آمکس مشکی.

مشتریان Style Girlfriend مردان متوسطی هستند که می خواهند با استفاده از دیدگاهی دوستانه و زنانه با سبک ها و رفتارهایی که زنان امروزی جذب آنها می شوند، ارتباط بهتری برقرار کنند.

Style Girlfriend که اکنون یک شرکت جوان پرجنب‌وجوش با هفت استایلیست و پنج نویسنده است، در حال کار بر روی اولین دور اولیه سرمایه‌گذاری خود است. این به عنوان یک ستون هفتگی نوشته شده توسط بنیانگذار مگان کالینز شروع شد که در وب سایت یکی از دوستان ارسال شد. این ستون به سرعت در میان مخاطبان گسترده طنین انداز شد و حتی در سطح ملی توسط یک روزنامه زنجیره ای منتشر شد.

او بعداً محتوا را به سایت خود منتقل کرد – ابتدا توسط Tumblr، اما بعداً توسط WordPress – جایی که کتابخانه محتوا همچنان خوانندگان گسترده‌ای را از سراسر جهان جذب می‌کرد.

اخیراً، Style Girlfriend از یک پلتفرم فقط محتوا برای اضافه کردن خدمات استایل شخصی برای مردان، با پشتیبانی از WooCommerce، تغییر مکان داده است. در حالی که پست‌های وبلاگ هنوز عامل درآمدزایی قابل توجهی هستند، اما اکنون به عنوان ابزار بازاریابی اولیه برای ارائه خدمات با رشد سریع عمل می‌کنند.

ما با مگان، که خود را به عنوان یک بنیانگذار غیر فنی طبقه بندی می کند، به گفتگو نشستیم تا در مورد داستان کارآفرینی او و اینکه چرا وردپرس و ووکامرس برای برآورده کردن دیدگاه او بسیار مناسب هستند، بیشتر بدانیم.

س: کمی از پیشینه خود برایمان بگویید.

وقتی از تبلیغات بیرون آمدم و شروع به وبلاگ نویسی کردم، این احساس که ناگهان “اجازه” یافتم کارم را در افکار و کلمات خودم به اشتراک بگذارم ترسناک بود.

عمدتاً این نفس شکننده خودم بود که من را برای مدت طولانی از تغییر شغل باز داشت. این کاملاً فناوری نبود، اگرچه من نگران بودم که ناتوانی من در کدنویسی مانعی برای ایجاد این نوع وبلاگ و وب سایت باشد.

با استفاده از وردپرس، حداقل توانستم این بهانه را برای عدم توانایی در یک سرمایه گذاری کارآفرینی جدید از بین ببرم. شروع با وردپرس واقعاً به من کمک کرد تا احساس کنم می توانم آن قسمت را بفهمم.

س: شما مدت زیادی است که به طور خاص در مورد سبک می نویسید. اگر به زمانی فکر کنید که اولین بار Style Girlfriend را آنلاین کردید، وبلاگ نویسی چه حسی داشت؟

«اوه، در زمان من، ما مجبور بودیم در برف سه فوتی وبلاگ بنویسیم. هر دو راه.”

آره، وبلاگ نویسی برای من احساس می کردم که این دروازه شگفت انگیز به طور ناگهانی از نظر دور نگه داشتن افرادی که نظر داشتند فرو ریخته است. برای افرادی مثل من که در مورد نویسنده بودن یا انجام کارهای فنی دچار سندروم فریبنده زیادی بودند، عالی بود.

من Style Girlfriend را در Tumblr راه‌اندازی کردم، اما به سرعت متوجه شدم که نمی‌توانم بسیاری از کارهایی را انجام دهم – به خصوص در مورد سئو – که واقعاً می‌خواستم. بنابراین ما به وردپرس رفتیم.

و هنگامی که ما حرکت کردیم، اینطور گفتم: “اوه، این حتی سخت نیست.” فقط این بود که چرخ‌های تمرین را برداریم و فهمیدم: «هنوز می‌توانم این کار را انجام دهم. من می توانم این را بفهمم.»

من به اندازه کافی خوش شانس بودم که چند برنامه نویس بزرگ را برای کمک به سفارشی کردن تم ها و ایجاد تجربه ای که ما می خواهیم در سایت استخدام کردم. و خود سایت در طول سالها چندین بار تکرار را پشت سر گذاشته است. اما حتی اگر این کار را نکرده بودم، مطمئن هستم که می توانستم یک تم خریداری کنم و به تنهایی با آن کار کنم.

گزینه های خدمات موجود از Style Girlfriend

اکنون ما از WooCommerce برای دو سرویس سبک آنلاین خود استفاده می کنیم. یکی Wardrobe Refresh است که شامل تماس ویدیویی 1 به 1 با یک استایلیست، یک لیست خرید 5 تکه و الهام از لباس است، و مرحله بعدی Wardrobe Reboot است که قوی تر است و دارای 12 قطعه است. لیست خرید و جهت خاص لباس از آرایشگر شما.

س: زمانی که شما یک پلتفرم تجارت الکترونیک را انتخاب می کردید، آیا WooCommerce یک انتخاب واضح به نظر می رسید؟ مانند، “من در حال حاضر در وردپرس هستم، بنابراین از WooCommerce استفاده خواهم کرد؟”

WooCommerce اکیداً توسط توسعه دهنده ما توصیه شد که در درجه اول با وردپرس کار می کند. ما به Shopify نگاه کردیم، اما من نمی‌خواستم نوار اسکاچ را زیاد با هم شروع کنم. من ترجیح می دهم همه چیز را در یک داشبورد قرار دهم. من سعی می‌کردم این فناوری را برای کسی مثل من که یک بنیان‌گذار غیر فنی است، ساده نگه دارم.

با WooCommerce، ما به راحتی توانسته ایم پیشنهادات خود را نیز گسترش دهیم. به عنوان مثال، ما اکنون از یک افزونه کارت هدیه استفاده می کنیم. بنابراین اکنون می توانید گزینه Refresh یا Reboot را برای خود یا شخص دیگری خریداری کنید.

ما همچنین در حال حاضر اضافه شده است WP وابسته افزونه زیرا ما در حال ایجاد یک برنامه وابسته برای ارجاع هستیم.

س: با فکر کردن به طراحی سایت، آیا چیز خاصی وجود داشت که در تلاش بودید انجام دهید؟

برای صفحه فروشگاه، جایی که ما موارد دلخواه ماهانه را به اشتراک می گذاریم که کاربران می توانند برای خرید از یک برند یا خرده فروش روی آن کلیک کنند، من واقعاً می خواستم از یک سایت تجارت الکترونیک زیبا تقلید کنم. من می خواستم کاربر احساس کند، وای، این دقیقاً مانند خرید در نوردستروم یا آقای پورتر است. مردم می‌توانند به سرعت مرور کنند، زیرا زمانی که ماوس را روی یک محصول می‌چرخانید، یک پوشش خوب وجود دارد – نام تجاری، نام محصول، مواردی از این قبیل را نشان می‌دهد.

محصولات موجود برای خرید

و در مورد طرف تیمم فکر می کنم – می خواستم به روز رسانی محصولات برای ما بسیار ساده باشد، و همینطور است.

س: به نظر شما مهمترین چیزی که بازدیدکنندگان برای اولین بار به سایت می آیند چیست؟

من می‌خواهم آن‌ها بفهمند که ارائه خدمات چیست: اینکه ما سبک شخصی مردانه را انجام می‌دهیم و این کار را به صورت مجازی انجام می‌دهیم.

از سال 2020، زمانی که ما از یک پلت فرم محتوا به یک پلت فرم خدماتی رفتیم، همه چیز واقعاً تغییر کرده است. اکنون محتوا نیز به عنوان بخش بزرگی از بازاریابی ما عمل می کند. رقبایی وجود دارند که واقعاً بازار موتورهای جستجو را برای کلمات کلیدی مانند “خرید شخصی مردانه” درگیر کرده اند. اما محتوای ما همچنان برای هزاران جستجوی دیگر مانند «بهترین ظروف چینی برای کار» نشان داده می‌شود، و ما می‌توانیم به افرادی که روی سایت ما کلیک می‌کنند، بگوییم «هی، اتفاقاً ما این خدمات را داریم که شما واقعاً خواهید داشت. پسندیدن.”

س. قابل توجه ترین روشی که WooCommerce در زندگی روزمره کسب و کار قرار می گیرد چیست؟

خوب بهترین تجربه زمانی است که کاملاً بدون اصطکاک باشد که ما به سختی به آن فکر می کنیم. اما هنوز هم احساس شگفت انگیزی است که وقتی شخصی خرید می کند به شما اطلاع داده شود. خوب است بدانید که همه چیز در پس‌زمینه کار می‌کند و روند آن‌طور که می‌خواهید پیش می‌رود.

س: مکان هایی که برای تحقیق در مورد بازاریابی و تجارت الکترونیک می روید چیست؟

برای بهتر یا بدتر؟ من یک خواننده توییتر بسیار فعال هستم، به خصوص در مورد موضوعات بازاریابی. من می توانم به نوعی منفعلانه یاد بگیرم بدون اینکه لزوماً بیرون بروم و در وبلاگ باشم. من لزوماً «بهترین روش‌ها برای صفحات فرود» را گوگل نمی‌کنم، زیرا قبلاً آن منابع را در توییتر کشف کرده‌ام.

من هم می گیرم خبرنامه نیک شارما هر یکشنبه، و نکاتی که او به اشتراک می گذارد واقعا مفید بوده است.

س: شما از تمام محتوای خود درآمد کسب می کنید، اما اکنون خدمات استایل شخصی را نیز ارائه می دهید. چگونه آن برای کسب و کار شما خراب می شود؟

در حال حاضر، محتوای وبلاگ ما هنوز منبع اصلی ترافیک ما است و بازاریابی وابسته عامل اصلی درآمد ما است. اما هم با مشارکت برند و هم با خدمات جدیدمان کشش زیادی را شاهد هستیم.

در واقع، ما شاهد رشد 85 درصدی درآمد خدمات نسبت به سال گذشته بودیم، بنابراین این عالی است.

دیدن این رشد، به خصوص در طول همه گیری همه گیر، دلگرم کننده بود، زیرا اینطور بود که چه کسی در حال حاضر به آنچه که می پوشد اهمیت می دهد؟

با این حال، از نظر دیگر، اصلاً تعجب آور نیست. منظورم این است که شما فقط می توانید چند روز متوالی با شلوار پیژامه خود در خانه کار کنید، درست است؟

س: آیا شاهد افزایش درآمد شرکت‌های وابسته به دلیل افزایش بخش خدمات بوده‌اید؟

برای کسی که برای خدمات یک ظاهر طراحی شده پول پرداخت کرده است، و یک طرح خرید به معنای واقعی کلمه برای آنها ایجاد شده است، نرخ تبدیل به طور قابل توجهی بالاتر از بازدیدکنندگانی است که به تازگی در یک پست وبلاگ قرار می گیرند.

مدل دادن به ژاکت به روش های مختلف

اما ما محصولات را صرفاً برای ایجاد کمیسیون توصیه نمی‌کنیم – اگر محصولی در برنامه‌های وابسته نباشد، اگر انتخاب درستی باشد، همچنان آن را درج می‌کنیم. و بر خلاف رقبای خود، ما محصولات خود را حمل نمی کنیم که ما را مجبور کند موارد مشابه را بارها و بارها به هر مشتری فشار دهیم.

س: محل زندگی شما – شهر نیویورک – چه نقشی در کسب و کار شما دارد؟

این یک پاسخ دشوار است زیرا از نظر فنی، من می توانم از هر جایی کار کنم. در حال حاضر من زمان زیادی را در ایالت خود در ویسکانسین می گذرانم.

تا زمانی که اتصال وای فای داشته باشم، می توانم کامپیوترم را باز کنم و سر کار باشم، و همچنین تمام اعضای تیم ما از راه دور هستند. با این حال، من روابطی را که دارم بدون ایجاد آنها در نیویورک نخواهم داشت.

بنابراین، گفتن اینکه من می‌توانم از هر جایی کار کنم دشوار است، زیرا بدون ساختن آن در شهر، کسب‌وکاری که دارم را نخواهم داشت.

س: آینده Style Girlfriend چیست؟

در حال حاضر، تمرکز ما این است که یک دور اولیه از بودجه را جمع آوری کنیم و به رشد Style Girlfriend در WooCommerce ادامه دهیم.

وردپرس و ووکامرس بهترین تطابق برای فروشگاه های تجارت الکترونیک محتوا محور هستند. مگان بدون پیش‌زمینه‌ای در فناوری، از این قدرت استفاده کرد تا کسب‌وکار خود را توسعه دهد و با ارائه موفقیت‌آمیز خدمات جدید سازگار شود.

نگاهی بیندازید که چگونه سایر برندهای مد از WooCommerce برای ایجاد تجارت خود استفاده کرده اند



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »