تجارت الکترونیک

راهنمای شروع برای کمک های مالی و وام های تجارت الکترونیک


شروع یک کسب و کار یک لحظه هیجان انگیز در زندگی است. گسترش یک کسب و کار نیز همینطور است، زیرا به این معنی است که ایده اولیه شما نتیجه می دهد. اما یکی از بزرگترین موانع برای هر دو پول است – داشتن سرمایه برای راه اندازی یا گسترش. خبر خوب این است که با کمی جستجو می‌توانید کمک‌های بلاعوض و فرصت‌های وام برای مشاغل کوچک مستقر در ایالات متحده پیدا کنید.

شما فقط به کمک کمی نیاز دارید که بدانید کجا باید نگاه کنید. و برای آن، شما به جای مناسب آمده اید.

کمک های مالی و وام های مشاغل کوچک چیست؟

کمک هزینه کسب و کار کوچک اساساً پول رایگان است. این بدان معناست که هرگز مجبور نیستید آن را پس بدهید. با این حال، بیشتر کمک‌های بلاعوض با شرایط و محدودیت‌هایی در مورد اینکه چه کسی می‌تواند برنده این کمک هزینه باشد و نحوه استفاده از پول، ارائه می‌شود. آنها همچنین معمولاً فرآیند درخواست دشواری دارند، و IRS به طور کلی کمک هزینه را به عنوان درآمد کسب و کار در نظر می گیرد، به این معنی که مشمول مالیات است.

وام کسب و کار کوچک یا تامین مالی، پولی است که به شما داده می شود و در نهایت باید آن را بازپرداخت کنید، درست مانند وام خانه یا ماشین. برخی از وام های کسب و کار کوچک بهره دریافت می کنند، در حالی که برخی دیگر کارمزد ثابتی را دریافت می کنند.

انواع تامین مالی مشاغل کوچک

اساساً سه نوع تأمین مالی برای مشاغل کوچک وجود دارد:

  • تامین مالی بدهی به این معنی است که یک موسسه به شما پول می دهد و شما باید آن را بازپرداخت کنید، معمولاً با بهره در یک برنامه مشخص. گاهی اوقات آنها نوعی وثیقه را نیز می خواهند، بنابراین اگر وام را نکول کنید، دارایی را که به آن اختصاص داده اید، توقیف می کنند.
  • تامین مالی سهام زمانی است که شریک یا نهاد تجاری دیگری در ازای مالکیت جزئی کسب و کار به شما وام می دهد. معمولاً درصدی از درآمد خود را در آینده به آنها می پردازید و به دلیل اینکه اکنون یک شریک تجاری دارید، استقلال خود را از دست می دهید. اما وام معمولاً بدون بهره است.
  • تامین مالی مبتنی بر درآمد زمانی است که وام دریافت می‌کنید، اما آن را به عنوان سهمی از درآمد خود پس می‌دهید، نه یک پرداخت ثابت ماهانه. بعداً وقتی در مورد WooCommerce Payments + Stripe Capital صحبت می کنیم، بیشتر در این مورد خواهیم گفت.

اما در این دسته بندی ها، می توانید تغییراتی را پیدا کنید. بیشتر وام‌ها از بانک‌ها می‌آیند، اما برخی از آن‌ها را می‌توان از طریق دولت و برخی دیگر را از مشاغل خصوصی اختصاص داد.

Fundera ارائه می دهد منبع فوق العاده برای یادگیری همه چیز در مورد تامین مالی مشاغل کوچک. آنها حتی بانک های خاص و امتیازات اعتباری مورد نیاز آنها را فهرست می کنند. برخی از بانک ها و وام دهندگان برای شرایط خاصی که ممکن است به شما مربوط باشد، وام ارائه می دهند. شما می توانید در مورد هر یک از این گزینه های تامین مالی در Fundera اطلاعات بیشتری کسب کنید:

  • تامین مالی تجهیزات: وامی که برای یک قطعه تجهیزات پرداخت می شود
  • وام تجاری کوتاه مدت: گزینه ای برای بازگشت سریع و نیازهای فوری
  • پیش پرداخت نقدی بازرگان: نوعی از تأمین مالی مبتنی بر درآمد
  • وام های راه اندازی: تامین مالی به طور خاص برای مشاغل جدید
  • خط اعتباری تجاری: وام قابل انعطافی که پول را در صورت نیاز در دسترس شما قرار می دهد
  • وام های SBA: تامین مالی از اداره تجارت کوچک، از جمله وام های خرد

عواملی که باید در هنگام پیگیری تامین مالی کسب و کار کوچک در نظر گرفته شوند

سه عامل اصلی که می خواهید قبل از درخواست یا پذیرش پیشنهاد برای یک وام کسب و کار کوچک فکر کنید، مالکیت، کنترل و ریسک هستند.

برای مثال، با وام‌های مبتنی بر سهام، مقداری از مالکیت کسب‌وکار خود را رها می‌کنید و کنترل خود را بر تصمیم‌گیری از دست می‌دهید. اما، این وام ها معمولاً هیچ بهره ای ندارند، بنابراین ریسک پایینی دارند.

یک وام تجاری معمولی مبتنی بر بدهی با پرداخت سود ماهانه با ریسک بیشتری همراه است، زیرا اگر نتوانید پرداخت ها را انجام دهید چه اتفاقی می افتد؟ اما، به شما امکان می دهد مالکیت خود را حفظ کنید. مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد مزایا و معایب گزینه های مختلف تامین مالی مشاغل کوچک.

وام برای مشاغل کوچک موجود: معرفی WooCommerce + Stripe Capital

WooCommerce و Stripe

دسترسی به منابع مالی می تواند کسب و کار رو به رشد شما را تقویت کرده و به آن کمک کند و به شما کمک کند سریعتر گسترش یافته و گسترش پیدا کنید. با تامین مالی سریع و انعطاف پذیر، WooCommerce + Stripe Capital شرکت های مستقر در ایالات متحده را قادر می سازد تا در رشد سرمایه گذاری کنند و جریان نقدی را تثبیت کنند.

با WooCommerce و Stripe، پیشنهادات وام توسط شریک بانکی Stripe، Celtic Bank، بر اساس عواملی مانند فروش و سابقه فروشگاه شما با پرداخت WooCommerce تمدید می شود. هیچ روند درخواست طولانی و هیچ بررسی اعتبار مصرف کننده وجود ندارد.

پس از دریافت پیشنهاد از طریق ایمیل یا پیام های داشبورد خود، می توانید اندازه مناسب خود را انتخاب کرده و در عرض چند دقیقه درخواست دهید. برای شرکت های تایید شده، وجوه معمولاً در کمتر از یک روز کاری می رسد.

برخلاف بسیاری از وام‌های ارائه شده از طریق بانک‌های سنتی، WooCommerce + Stripe Capital یک کارمزد ثابت دریافت می‌کند و این کارمزد هرگز تغییر نمی‌کند. این بدان معناست که هیچ هزینه بهره یا هزینه تأخیر وجود ندارد که نگران آن باشید. بازپرداخت نیز به صورت خودکار و از طریق درصد ثابتی از تراکنش های شما انجام می شود و با فروش روزانه شما تنظیم می شود. تا زمان بازپرداخت کل بدهی، درصد ثابتی کسر خواهد شد.

به عنوان مثال، فرض کنید وام 20000 دلاری از Stripe Capital دریافت می کنید که با کارمزد 10 درصد ارائه می شود. این بدان معناست که کل بدهی وام شما 22000 دلار است که مبلغ وام 20000 دلار و کارمزد وام 2000 دلار است.

در مثال ما، Stripe Capital نرخ بازپرداخت 12٪ را تعیین کرده است. این بدان معناست که هر روز، Stripe Capital به طور خودکار 12٪ از درآمد را از حساب WooCommerce شما برای آن ماه کسر می کند تا زمانی که وام پرداخت شود. این برای شما سودمند است زیرا به این معنی است که پرداخت شما بر اساس درآمد شما افزایش و کاهش می یابد، بنابراین پرداخت های شما هرگز از درآمد شما بیشتر نخواهد شد. اگر در یک ماه مشخص درآمدی نداشته باشید، هیچ پرداختی وجود ندارد.

نموداری که نمونه فروش را نشان می دهد

فرض کنید یک روز 900 دلار درآمد دارید و روز بعد 1300 دلار. پرداخت شما در روز اول (با فرض پرداخت 12٪) 108 دلار و در روز دوم 156 دلار خواهد بود.

بیشتر بدانید WooCommerce + Stripe Capital.

انواع کمک های مالی برای مشاغل کوچک

برخلاف وام‌ها، که درک آن‌ها نسبتاً ساده است، مکان‌یابی کمک‌های بلاعوض و پیمایش در میان همه الزامات و محدودیت‌ها ممکن است دشوار باشد.

به طور کلی دو نوع کمک بلاعوض وجود دارد: کمک های بلاعوض دولتی و کمک های بلاعوض خصوصی. کمک های مالی خصوصی معمولاً از شرکت ها یا بنیادها دریافت می شود.

کمک های مالی برای انواع موقعیت ها و انواع مشاغل بسیار خاص وجود دارد، از جمله:

  • جوایز برای برندگان مسابقه
  • شرکت های تحقیقاتی علمی
  • مشاغل متعلق به زنان، اقلیت ها یا کهنه سربازان
  • مشاغل کشاورزی و روستایی
  • مشاغل زیبایی و سلامت
  • و خیلی بیشتر…
فهرست راهنمای GrantWatch

بنابراین وقتی به سایتی مانند Grantwatch، که اگر تمام جزئیات کمک مالی را بخواهید، هزینه ای دریافت می کند، هزاران گزینه را خواهید دید که مرتباً به روز می شوند. اما قبل از اینکه دهانتان آب شود، به یاد داشته باشید که شما واجد شرایط دریافت بسیاری از این کمک‌ها نخواهید بود، زیرا می‌توانند برای موقعیت‌های بسیار خاصی مانند موارد ذکر شده در بالا باشند.

ما چندی دیگر منابعی را برای کمک های مالی بیشتر به شما نشان خواهیم داد.

درخواست کمک هزینه برای مشاغل کوچک

قبل از درخواست برای کمک هزینه کسب و کار کوچک، اولین کار این است که جستجوی خود را در مورد کمک هزینه هایی که کسب و کار شما واقعاً واجد شرایط آن است، محدود کنید. پر کردن یک درخواست طولانی برای یک کمک هزینه کسب و کار کوچک فایده ای ندارد، زیرا شانسی برای برنده شدن ندارید زیرا شرایط لازم را ندارید.

به عنوان مثال، اگر بخشی از یک گروه اقلیت هستید، می توانید برای تعدادی از کمک های مالی کسب و کار کوچک اقلیت درخواست دهید. شما نسبت به کمک‌های مالی عمومی شانس بهتری خواهید داشت، زیرا رقابت کمتری وجود خواهد داشت، و به این دلیل که این کمک‌ها به طور خاص برای مشاغلی مانند شما ایجاد شده‌اند.

در مرحله بعد، حتی برای کسب‌وکارهای موجود، می‌خواهید یک طرح کسب‌وکار مدون داشته باشید، زیرا اکثر درخواست‌های کمک هزینه سؤالات بسیار خاصی را مطرح می‌کنند.

آنها می خواهند بدانند که چرا شما به این کمک هزینه نیاز دارید.

آن‌ها می‌خواهند بدانند که پول آن‌ها برای یک سرمایه‌گذاری تجاری ارزشمند یا توسعه با پتانسیل قوی تأمین مالی می‌شود و دلایل آن‌ها برای ارائه کمک مالی را برآورده می‌کند. اگر مدت زیادی است که طرح کسب و کار خود را به روز نکرده اید، ممکن است بخواهید ابتدا این کار را انجام دهید.

اگر یک کسب‌وکار موجود دارید، اطلاعات به‌روز در مورد درآمد سالانه، تعداد کارمندان، شماره شناسایی کارفرما (EIN) و سایر داده‌های اولیه را نیز می‌خواهید.

سپس، زمین خود را مشخص کنید، و زمانی را برای پاسخ به تمام سوالات خاص در مورد هر درخواست کمک هزینه اختصاص دهید.

درخواست وام مشاغل کوچک

فرآیند درخواست وام تجاری به شدت به نوع وامی که دنبال می کنید بستگی دارد.

اگر می خواهید وام کسب و کار کوچک فدرال مانند یک 7 یک وام، که مستلزم فرآیند بسیار متفاوتی نسبت به بانک است. معمولاً حلقه‌های بیشتری برای تأمین مالی دولت وجود دارد و پیمایش آنلاین در پیچ و خم می‌تواند ناامیدکننده باشد. اما، واجد شرایط بودن وام های فدرال می تواند آسان تر باشد، بنابراین ممکن است جایگزین خوبی برای وام بانکی باشد.

همانطور که قبلاً دیدید، انواع مختلفی از وام های کسب و کار کوچک وجود دارد فاندرا سایت بانک ها و نهادهای خاصی را فهرست می کند که هر نوع را ارائه می دهند.

قبل از درخواست وام کسب و کار کوچک، باید بدانید:

  • امتیاز اعتباری شما
  • چرا به وام نیاز دارید
  • میانگین درآمد ماهانه شما
  • مبلغی که به دنبال آن هستید
  • برنامه شما برای بازپرداخت آن

مکان هایی برای یافتن کمک های مالی و وام های مشاغل کوچک

آماده باشید، زیرا سیل منابع برای این کار وجود دارد. آنها در سهولت استفاده و ناوبری متفاوت هستند.

  • مسابقه کمک هزینه کسب و کار کوچک Nav. Nav هر سه ماهه یک کمک مالی 10000 دلاری برای کسب و کارهای کوچک، به اضافه یک جایزه نایب قهرمان، به هر نوع کسب و کاری که درخواست می کند و در مسابقه خود برنده می شود، اعطا می کند. این کمک هزینه تقریبا هیچ محدودیتی ندارد.
  • مسابقه کمک مالی FedEx. FedEx چندین بار در سال مسابقه خود را برگزار می کند و برندگان همچنین اعتبار خدمات چاپ، ممیزی وب سایت و مزایای دیگر را دریافت می کنند. جایزه برتر 50000 دلار است.
  • کمک هزینه نوآوری جهانی ویزا. مسابقه کمک هزینه ویزا با چند شرط بیشتر از دو مورد اول همراه است، اما آنها هر سال چهار برنده را انتخاب می کنند.
  • Grantwatch و یارانه های باز. اینها خدمات کمک هزینه ای هستند که مکان های بسیار خوبی برای جستجوی کمک هزینه های کوچکتر و مبتنی بر تخصص هستند که در غیر این صورت یافتن آنها بسیار سخت است. می توانید بر اساس مکان، نوع کمک مالی، نوع کسب و کار و سایر پارامترها جستجو کنید.
  • کمک های مالی اتاق بازرگانی ایالات متحده. این منبع عالی دیگری با انواع کمک های مالی است. و شامل فهرست خوبی از کمک های مالی عمومی برای کسب و کارهای کوچک است که در دسترس اکثر انواع شرکت ها، به اضافه شرکت هایی با شرایط محدودتر است.
  • کمک های مالی مشاغل خوداشتغالی. اگر خوداشتغال هستید و عضو NASE هستید، ممکن است بتوانید هر ماه برای کمک هزینه کسب و کار کوچک تا سقف 4000 دلار درخواست دهید.

و لیست های دیگری از کمک های مالی وجود دارد Nav، نیمکت، و دولت فدرال. کمک های بلاعوض دولتی احتمال صلاحیت کمتری دارند، زیرا آنها تمایل دارند فقط انواع خاصی از مشاغل را تأمین مالی کنند.

در مورد اتحادیه مشاغل کوچک چطور؟

را SBA یک آژانس فدرال استو با نامی مانند آن، شما فکر می کنید که آنها کمک های مالی را به … مشاغل کوچک ارائه می دهند. اما بیشتر پول آنها برنامه های دولتی و محلی برای مشاغل کوچک را تامین می کند.

نقشه با فرصت های کمک مالی توسط ایالت

بنابراین برای کمک های مالی دولتی، ممکن است شانس بهتری در سطح ایالتی و محلی داشته باشید. را فهرست توسعه اقتصادی صفحه شما را مستقیماً به کمک های مالی هدایت نمی کند، اما دارای یک نقشه قابل جستجو و کلیک، بر اساس ایالت است که شما را با تعدادی از منابع محلی مرتبط می کند.

منابع وام مشاغل کوچک

را فدرال سبرنامه وام کسب و کار در مرکز خرید شامل چندین انتخاب است که برای اکثر مشاغل مفید نخواهد بود. اما برنامه 7a رایج‌ترین مورد است و اگر می‌خواهید سرمایه‌گذاری برای کسب‌وکارهای کوچک داشته باشید، ارزش بررسی آن را دارد.

و همانطور که قبلا ذکر شد، می توانید استفاده کنید فاندرا برای طیف گسترده ای از وام های بانکی و سازمانی، عمدتاً از انواع بدهی. علاوه بر این، اگر کسب و کار شما واجد شرایط وام WooCommerce + Stripe Capital باشد، ممکن است به صورت خودکار از WooCommerce یک پیشنهاد دریافت کنید.

برو اونا رو بگیر

اگر به دنبال راهی برای تقویت مالی کسب و کار جدید یا موجود خود هستید، امیدواریم اکنون کمی الهام بخش، انگیزه و آگاه تر شده باشید.

در اینجا برنامه عمل شما آمده است:

  1. طرح کسب و کار خود را به روز کنید.
  2. منابعی را کاوش کنید که به نظر می رسد با کسب و کار و موقعیت شما مطابقت دارد.
  3. کمک هزینه های کسب و کار کوچک و گزینه های تامین مالی را که شانس برنده شدن آنها را دارید پیدا کنید.
  4. اگر مشاوران و مربیان قابل اعتمادی دارید صحبت کنید.
  5. شروع به پر کردن برنامه ها کنید یا بر اساس پیشنهادی از طرف اقدام کنید WooCommerce + Stripe Capital امروز!

توجه داشته باشید که با WooCommerce + Stripe Capital، تمام وام ها توسط Celtic Bank، یک بانک صنعتی دارای مجوز یوتا، عضو FDIC صادر می شود. کلیه وام ها مشروط به تایید اعتبار.

پرداخت های ووکامرس را دریافت کنید



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »