ووکامرس

بررسی SellKit: پرداخت ووکامرس خود را بهینه کنید


آیا تا به حال به ارتقای فرآیند پرداخت ووکامرس خود فکر کرده اید؟

WooCommerce بدون شک بهترین راه حل تجارت الکترونیک برای وردپرس است. اما اجازه دهید آن را بپذیریم، پرداخت خارج از جعبه می تواند کسل کننده، کشیده و تا حدودی گیج کننده باشد. افزونه سازنده پرداخت بلیط شما برای یک تجربه پرداخت بسیار بهبود یافته است.

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید در حین پرداخت برای مشتریان خود انجام دهید که باعث سرگرمی بیشتر، ارائه گزینه های بیشتر و در نتیجه افزایش فروش شما می شود. همچنین می‌توانید با ساده‌سازی فرآیند، چرخ دستی‌های رها شده خود را کاهش دهید.

در این مقاله، من به شما نشان خواهم داد که چگونه WooCommerce و WooCommerce را ترکیب کنید پلاگین SellKit برای ایجاد یک تجربه پرداخت جذاب که باعث افزایش تبدیل شما می شود.

بررسی SellKit: بهینه سازی پرداخت های WooCommerce

شما می توانید کارهای زیادی با WooCommerce انجام دهید تا فروشگاهی جذاب تر ایجاد کنید، مانند تقویت رابط کاربری و حتی ارائه پشتیبانی از مشتری.

یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید و احتمالاً بیشترین تأثیر را خواهد داشت، ساده کردن صفحه پرداخت خود است. این ممکن است چیز کوچکی به نظر برسد، اما نحوه تعامل مشتریان شما با فروشگاه شما در حین تسویه‌حساب می‌تواند مستقیماً بر فروش تأثیر بگذارد – خوب یا بد.

خوشبختانه، لازم نیست در تلاش برای DIY این تجربه دست و پنجه نرم کنید. افزونه‌ای وجود دارد که به شما کمک می‌کند این کار را بدون لمس کردن کد انجام دهید. اسمش SellKit هست.

بررسی افزونه Sellkit.

SellKit یک افزونه وردپرس با ویژگی های غنی است که شما را در بهینه سازی پرداخت ووکامرس با کمک به شما راهنمایی می کند:

  • ساخت قیف فروش
  • فرآیند پرداخت را ساده کنید
  • با ارائه سفارشات برجستگی فروش را افزایش دهید
  • تخفیف های سفارشی، کوپن ها و اطلاعیه ها را ارائه دهید

نحوه استفاده از SellKit برای افزایش تعامل و فروش

در حالی که خوب است اگر بتوانید SellKit را نصب کنید و اجازه دهید جادو انجام دهد، چیزهایی وجود دارد که باید در این فرآیند مشارکت کنید. من شما را از طریق مراحل برای شروع راهنمایی می کنم.

مرحله 1: افزونه را نصب کنید

شروع کنید دانلود مستقیم افزونه SellKit از صفحه WordPress.org خود.

پس از دانلود فایل فشرده افزونه، به داشبورد مدیریت سایت وردپرس خود بروید. انتخاب کنید پلاگین ها>جدید اضافه کن. روی آپلود افزونه کلیک کنید و فایل زیپ را که ذخیره کرده اید جستجو کنید. کلیک الآن نصب کن، سپس آن را فعال کنید.

اکنون، در منوی سمت چپ داشبورد خود، آیتم جدیدی به نام خواهید دید SellKit. روی آن کلیک کنید و در منوی اصلی تنظیمات افزونه خواهید بود. اولین بخشی که مشاهده می کنید داشبورد است. این صفحه آمار مربوط به سازندگان قیف، کوپن‌های هوشمند، تخفیف‌های پویا و اعلامیه‌های هوشمند را به شما نشان می‌دهد. با این حال، از آنجایی که هنوز هیچ آماری ایجاد نکرده اید، آمار خالی خواهد بود.

بیایید با ایجاد یک قیف فروش آن را برطرف کنیم.

مرحله 2: یک قیف فروش ایجاد کنید

در منوی SellKit بر روی Funnels کلیک کنید. این شما را به صفحه‌ای می‌برد که در آن می‌توانید از بین چندین الگوی از پیش ساخته یا «دستورالعمل‌های قیف» انتخاب کنید. می توانید الگوهایی را برای کتاب الکترونیکی، پرداخت درون خطی، محصول، قهوه، دوره بازاریابی و موارد دیگر انتخاب کنید. همچنین می توانید از صفر شروع کنید.

منوی SellKit

برای مثال ما، بیایید انتخاب کنیم تولید – محصول دستور آشپزی. در صفحه بعدی، می توانید گزینه های مربوط به صفحات فروش، پرداخت و تشکر را مشاهده کنید. کلیک کنید بر روی پیش نمایش را فشار دهید در بالا تا ببینید که چگونه همه کار خواهد کرد.

منوی SellKit

قالب ها به زیبایی طراحی شده اند و کاملاً حرفه ای به نظر می رسند. می توانید آنها را مطابق میل خود سفارشی کنید یا بهتر با برند سایت خود مطابقت دهید. روی آبی کلیک کنید قیف را دریافت کنید دکمه در بالا سمت راست، که شما را به صفحه ویرایش می برد.

منوی SellKit

در سمت چپ، بخش‌های مختلف موجود برای ویرایش را خواهید دید. در مثال ما، آنها عبارتند از:

  • محصول-فرود
  • محصول – تسویه حساب
    • افزایش سفارش محصول دیجیتال
  • محصول – متشکرم

با کلیک بر روی یکی از این بخش ها، گزینه های ویرایش سمت راست تغییر می کند. اگر از یک صفحه ساز مانند Elementor یا Beaver Builder استفاده می کنید، می توانید صفحات را به این روش ویرایش کنید یا می توانید از ویرایشگر بلاک وردپرس استفاده کنید.

بیایید بخش‌ها را مرور کنیم و نگاهی دقیق‌تر به گزینه‌های ویرایشی که در اختیار دارید بیاندازیم.

محصول-فرود

صفحه فرود شما ممکن است حیاتی ترین بخش فرآیند تبدیل باشد. به هر حال، اگر آنها از صفحه فرود شما عبور نکنند، مهم نیست که صفحات Checkout و تشکر شما چقدر عالی به نظر می رسند.

خوشبختانه، الگوی صفحه فرود محصول موجود واقعاً خوب به نظر می رسد، بنابراین به احتمال زیاد می توانید از تغییر رنگ، لوگو و اطلاعات خاص محصول دوری کنید. باز هم، منطقی است که کمی وقت اضافی را در اینجا صرف کنید تا مطمئن شوید بازدیدکنندگان شما در مورد اینکه چرا باید خرید کنند شکی ندارند. شما محصول خاص

پیوند دکمه مرحله بعدی همان چیزی است که با دکمه های Call to Action در صفحه فرود نشان داده می شود. می توانید به یک صفحه پرداخت محصول جداگانه یا دکمه های خرید در همان صفحه پیوند دهید.

محصول – تسویه حساب

این صفحه ای است که مشتریان سفارشات خود را در آن ثبت می کنند. باز هم، می توانید طرح را با استفاده از سازنده صفحه یا ویرایشگر بلاک ویرایش کنید.

در برگه محصولات، می‌توانید انتخاب کنید که کدام محصول (ها) به طور خودکار در تسویه‌حساب این قیف قرار می‌گیرد. می توانید هر تعداد که دوست دارید اضافه کنید و خریداران را محدود کنید که فقط یکی از محصولات لیست شده را انتخاب کنند. شما همچنین می توانید تمام محصولات را به اجبار بفروشید، که می تواند هنگام ارائه بسته ای از محصولات با قیمت ویژه مفید باشد.

در بخش برگه بهینه سازی، می توانید انتخاب کنید که هر کوپن به طور خودکار در سبد خرید اعمال شود. این یک ویژگی مفید است زیرا تعداد مراحل اضافه کردن کوپن را کاهش می دهد که می تواند نرخ رها کردن سبد خرید شما را کاهش دهد.

ویژگی Expire Checkout به شما امکان می‌دهد یک تاریخ ضرب‌الاجل مشخص را برای زمانی که مشتری باید پرداخت را ببندد انتخاب کنید. این در شرایطی که شما یک پیشنهاد با زمان محدود دارید مفید است.

محصول – متشکرم

صفحه تشکر جایی است که به مشتریان خود تأیید سفارش می دهید. همچنین این یک فرصت عالی است که به آنها اجازه دهید بیشتر با فروشگاه شما ارتباط برقرار کنند، مانند ثبت نام در خبرنامه یا دنبال کردن حساب های رسانه های اجتماعی شما.

وقتی همه تغییرات خود را انجام دادید، انتخاب کنید ذخیره تغییرات در بالا همیشه می‌توانید به فهرست قیف‌های خود برگردید و در صورت نیاز آن‌ها را ویرایش کنید.

این تمام چیزی است که برای ایجاد یک قیف وجود دارد! اکنون بیایید در مورد چند چیز اضافی صحبت کنیم که SellKit به شما کمک می کند انجام دهید و می تواند فروش را در طول تجربه خرید افزایش دهد.

تخفیف ها، کوپن ها و اطلاعیه ها

ارائه تخفیف‌ها یا کوپن‌های تصادفی در سایت یک چیز است، اما SellKit با کمک به شما در ارائه آن پیشنهادات بر اساس رفتار مشتریان، قدمی فراتر می‌گذارد.

به عنوان مثال، شما می توانید یک ایجاد کنید تخفیف پویا فقط به بازدیدکنندگانی که از دستگاه تلفن همراه برای مرور سایت شما استفاده می کنند، ارائه می شود. یا، می توانید بر اساس زمانی که در وب سایت شما ثبت نام کرده اند، یک پیشنهاد تخفیف ایجاد کنید. همچنین می توانید هر بار که مشتری خرید می کند همان تخفیف را برای همان مشتری تکرار کنید.

منوی SellKit

کوپن های هوشمند پیشنهاد پویا دیگری است که می توانید برای بازدیدکنندگان خود ایجاد کنید. مشابه تخفیف‌های پویا، می‌توانید آن‌ها را برای محصولات خاص تنظیم کنید و بر اساس مواردی مانند شهر صورت‌حساب سفارش قبلی، اقلام سبد خرید، روز هفته یا حتی یک مدت UTM، واجد شرایط را تعیین کنید.

اعلامیه های پرداخت پیام‌های شخصی‌سازی‌شده را با پیشنهادات وسوسه‌انگیز نشان دهید و به طور موثر شانس سفارش‌های بزرگ‌تر را در حین پرداخت افزایش دهید. فروشگاه‌های تجارت الکترونیک و وب‌سایت‌های رزرو به طور مؤثر از اعلامیه‌های پرداخت برای تحریک سوگیری‌های شناختی مانند ترس از دست دادن (FOMO)، تخفیف‌های هذلولی و بیزاری از ضرر و افزایش تعامل مشتری و اندازه سفارش استفاده می‌کنند.

می توانید از همه اینها به طور همزمان و در ترکیب های مختلف با محصولات و قیف های مختلفی که ساخته اید استفاده کنید.

بهینه سازی تجربه پرداخت

یکی از ویژگی‌های برجسته SellKit این است که به شما کمک می‌کند تعداد مراحلی را که برای پرداخت انجام می‌شود در مقایسه با نسخه ووکامرس وانیلی کاهش دهید. هر چه مشتری سریعتر بتواند – با حداقل مراحل ممکن – تسویه حساب کند، احتمال بیشتری دارد که سفارش خود را تکمیل کند.

فرم پرداخت کاملاً قابل تنظیم است، با قابلیت کشیدن و رها کردن. همچنین می‌توانید یک پرداخت اکسپرس ایجاد کنید، یک پرداخت با یک کلیک که در آن مشتری شما می‌تواند از وارد کردن جزئیات صورت‌حساب و حمل و نقل صرفنظر کند. سایر ویژگی های بهینه سازی پرداخت عبارتند از:

  • اعتبار سنجی فرم درون خطی
  • تکمیل خودکار
  • جمعیت خودکار
  • پرش از سبد خرید
  • داده های فرم را از قبل پر کنید

خیلی بیشتر از آن چیزی است که ما می توانیم در اینجا پوشش دهیم، اما ارزش همه این ویژگی ها بسیار زیاد است.

قیمت SellKit

نصب و استفاده از افزونه SellKit رایگان است. با این حال، نسخه های افزونه Pro و Agency ویژگی ها و پشتیبانی بیشتری را ارائه می دهند.

قیمت SellKit

حرفه ای با 199 دلار در سال

نسخه Pro شامل پشتیبانی 1 به 1 به جای پشتیبانی جامعه است که با نسخه رایگان دریافت می کنید.

Pro همچنین سایت های نامحدودی را در اختیار شما قرار می دهد که یک گزینه عالی برای فریلنسرها است. قالب‌های Premium Ready to Use به شما کمک می‌کنند سریع‌تر راه‌اندازی کنید، به‌ویژه اگر به پیشنهادهایی برای طراحی نیاز دارید.

ابزارهای تجزیه و تحلیل پیشرفته و تقسیم بندی مشتری در نسخه Pro وجود دارد. برخی دیگر از ویژگی های موجود در Pro عبارتند از:

  • پرداخت حق بیمه
  • بهینه سازی سبد خرید
  • کوپن های هوشمند
  • تخفیف های پویا
  • اطلاعیه های هوشمند
  • فیلترهای کاتالوگ محصولات پیشرفته
  • نمونه های کاتالوگ محصولات

آژانس در 597 دلار (مادام العمر)

نسخه آژانس همه چیزهایی را که در Pro گنجانده شده است به شما می دهد، به علاوه:

  • کانال های شل
  • ورود رایگان توسط تیم آنها
  • به روز رسانی مادام العمر
  • پشتیبانی از زوم
  • 3 ماه گروماتیک اشتراک، ابونمان

نسخه آژانس احتمالا بهترین ارزش برای یک آژانس دیجیتال با پرسنل متوسط ​​تا زیاد است.

پرداخت جدید و بهبود یافته WooCommerce با SellKit

خارج از جعبه، WooCommerce یک راه قدرتمند برای ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک قوی در وردپرس است. ایمن، قابل اعتماد و تنظیم نسبتا آسان است. روند تسویه‌حساب چیزهای زیادی را برای شما باقی می‌گذارد و می‌توانید تبدیل‌های ارزشمند خود را از دست بدهید.

افزونه SellKit تجربه پرداخت فروشگاه شما را از کسل کننده به پویا تبدیل می کند. شما تبدیل ها را افزایش می دهید و فروش بیشتری از آنچه فکر می کردید ایجاد خواهید کرد.

در حالی که می‌توانید برای انجام همه این کارها، پلاگین‌های مختلفی را آزمایش کرده و خریداری کنید، افزونه SellKit همه ابزارهای مورد نیاز را در بر می‌گیرد.

کد کوپن زیر 10٪ تخفیف برای کاربران WPMayor می دهد!

از کد استفاده کنید: WPMayorExclusive



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »