قالب هاووکامرس

بازاریابی TikTok: راهنمای فروشگاه‌های WooCommerce


صرف نظر از اندازه کسب و کار یا نوع محصولاتی که می فروشید، ایجاد پایگاه مشتری احتمالاً یکی از اهداف اصلی بازاریابی شما خواهد بود. وقتی صحبت از ارتباط با مشتریان جدید بالقوه می شود، رسانه های اجتماعی برتری دارند – این یک راه بسیار موفق برای دستیابی به مخاطبان جدید، ترویج نام تجاری و ایجاد کسب و کار شما است. و به ویژه یک شبکه اجتماعی وجود دارد که ثابت شده است یک کانال واقعاً ارزشمند برای فروشگاه‌های تجارت الکترونیک – TikTok.

با بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان1 و یک رویکرد معتبر و مبتنی بر جامعه، TikTok یک فرصت بزرگ برای بازرگانان برای دستیابی به مخاطبان جدید و رشد فروش و در عین حال نشان دادن شخصیت برندشان است.

48 درصد از کاربران در سال گذشته پس از دیدن یک برند یا محصول در TikTok بلافاصله آن را خریداری کردند! 2

جدید TikTok برای WooCommerce افزونه به شما امکان می دهد تا کسب و کار خود را سریع و راحت در TikTok راه اندازی کنید. فروشگاه خود را همگام سازی کنید، با استفاده از کاتالوگ محصولات خود تبلیغات ایجاد کنید و عملکرد کمپین را ردیابی کنید — همه از داشبورد فروشگاه خود. نکات بازاریابی TikTok، نحوه شروع، و روش های مختلفی که می توانید محصولات خود را تبلیغ کنید، بخوانید.

فروشگاه WooCommerce خود را به TikTok متصل کنید

محتوای ارگانیک روشی عالی برای سنجش اینکه کدام موضوعات یا سبک محتوا در بین کاربران شما محبوب‌تر است – اما فقط شما را تا اینجای کار می‌رساند. تبلیغات پولی به شما این امکان را می دهد که محتوای خود را برای مخاطبان جدید تقویت کنید و بینش ارزشمندی در مورد نحوه تعامل آنها با برند شما به شما ارائه دهد.

محتوای ارگانیک در مقابل تبلیغات پولی در TikTok

هنگامی که شما نصب کنید پسوند TikTok برای WooCommerce و فروشگاه خود را به حساب TikTok For Business خود متصل کنید، راه ساده‌تر و سریع‌تری برای تبلیغ در TikTok با استفاده از چهار ویژگی اصلی خواهید داشت:

1. کاتالوگ فروشگاه خود را با TikTok همگام کنید

همگام سازی کاتالوگ محصولات WooCommerce خود با TikTok ایجاد و اجرای قالب های تبلیغاتی مبتنی بر محصول مانند تبلیغات مجموعه و تبلیغات ویترینی پویا. پس از همگام سازی، هر محصول جدیدی که به فروشگاه خود اضافه می کنید به طور خودکار برای تبلیغ در TikTok در دسترس خواهد بود.

2. ابزارهای ایجاد آگهی سریع

با انتخاب «ایجاد آگهی» مستقیماً از داشبورد خود، با ایجاد آگهی شروع کنید.

از آنجا، می‌توانید یک فایل ویدیویی آپلود کنید یا از Smart Video Generator برای ایجاد تبلیغات ویدیویی با استفاده از تصاویر محصول و الگوهای از پیش ساخته شده خود استفاده کنید.

3. TikTok Pixel پیشرفته

با افزونه TikTok for WooCommerce، تنها با یک کلیک می‌توانید پیکسل TikTok را در فروشگاه خود نصب کنید. از قابلیت‌های تطبیق پیشرفته برای افزایش دیده شدن تبلیغات خود برای خریداران مناسب و به حداکثر رساندن بازگشت هزینه تبلیغات خود استفاده کنید.

4. فرمت های تبلیغاتی جذاب

مجموعه و تبلیغات درون فید در TikTok

تعدادی قالب تبلیغات درون فید وجود دارد که می توانید در TikTok Ads Manager از آنها استفاده کنید، از جمله:

  • تبلیغات مبتنی بر کاتالوگ*: از کاتالوگ WooCommerce همگام سازی شده خود برای ایجاد آسان تبلیغات محصول استفاده کنید.
  • تبلیغات اسپارک: با استفاده از پست های ارگانیک TikTok یک تبلیغ بومی ایجاد کنید. از پست‌های موجود در حساب TikTok خود تبلیغات ایجاد کنید یا با سازندگان TikTok کار کنید تا از پست‌های ارگانیک آنها استفاده کنید.
  • تبلیغات سرب: سرنخ های جدید را با فرم های فوری و قابل تنظیم جمع آوری کنید که با شرکای CRM ادغام می شود تا واجد شرایط بودن و تبدیل سرنخ ها را ساده تر کند.

در یک حمله؟ تبلیغ را امتحان کنید تا ویدیوهای ارگانیک خود را تقویت کنید تا به بینندگان بیشتری دسترسی پیدا کنید، افراد بیشتری را به وب سایت خود راهنمایی کنید، و شانس خود را برای به دست آوردن دنبال کنندگان مستقیماً از برنامه TikTok افزایش دهید.

*در دسترس بودن ممکن است متفاوت باشد، بنابراین لطفاً با نماینده TikTok خود تماس بگیرید.

“این یک ابزار هیجان انگیز است که به ما امکان می دهد به یکی از درگیرترین پایگاه های طرفداران خود متصل شویم. استفاده از آن آسان و نرم است. ما در مورد گسترش دامنه دسترسی خود با TikTok بسیار هیجان‌زده هستیم.»

شعر دکمه، تاجر ووکامرس

نکاتی برای موفقیت بازاریابی TikTok

شروع به عنوان یک تبلیغ کننده در TikTok تنها چهار مرحله انجام می شود: انتخاب هدف، انتخاب مخاطب، تعیین بودجه و طراحی تبلیغ. اما واقعاً بهترین استفاده از آن به معنای دانستن تفاوت آن با سایر پلتفرم‌های اجتماعی است. در اینجا چند نکته برای کمک به شما برای رسیدن به آن وجود دارد.

1. طبیعی عمل کنید

برندها و کسب‌وکارهایی که در TikTok به موفقیت می‌رسند، با مشتریان خود و جامعه گسترده‌تر TikTok، به روش‌های معتبر و معنی‌دار ارتباط برقرار می‌کنند. مردم به سرعت ویدیوهایی را که «احساس TikTok» ندارند یا دارایی‌هایی را که از پلتفرم‌ها و کمپین‌های دیگر تغییر کاربری داده‌اند، تشخیص می‌دهند.

شما باید حساب شخصی خود را داشته باشید و با انواع محتوایی که مخاطبان هدف شما از آن استقبال می کنند آشنا شوید. شما شروع به درک خواهید کرد که چرا بسیاری از مردم TikTok را دوست دارند و مهمتر از آن، الهام و آشنایی لازم برای ایجاد یک اولین تبلیغ موفق را دریافت خواهید کرد.

حفاری بهترین شیوه های TikTok قبل از اینکه شروع به تولید محتوای خود کنید

2. مخاطبان خود را پیدا کنید و با آنها درگیر شوید

هنگامی که به دنبال مخاطبان خود در TikTok می‌گردید، مهم است که به این فکر نکنید که آنها چه کسانی هستند و شروع به فکر کردن در مورد علاقه‌شان کنید. اتصال به گروه ها یا خرده فرهنگ هایی با باورها و ایده های مشترک به شما امکان می دهد از مقولاتی مانند سن، جنسیت و موقعیت مکانی فراتر بروید. برندهایی که از قدرت یک خرده فرهنگ بهره می برند، می توانند افزایش عظیمی در آگاهی و تمایل به برند مشاهده کنند.

با جستجوی یک مورد یا کلمه کلیدی هشتگ شده در TikTok، می توانید فوراً نوع محتوایی که مخاطبان با آن درگیر هستند را درک کنید. هرچه تعداد بازدیدهای یک هشتگ بیشتر باشد، محبوبیت بیشتری دارد، اما بازدیدهای کمتر می‌تواند به معنای یک خرده فرهنگ پرشورتر و خاص باشد که می‌تواند یک فرصت بالقوه باشد.

هنگامی که مخاطبان هدف خود را از طریق جستجوی هشتگ های مرتبط پیدا کردید، زمان شروع گفتگو است. اینجا نکاتی وجود دارد:

  • وقتی محتوایی از مخاطبان خود پیدا کردید، وارد نظرات شوید و از خلاقیت آنها قدردانی کنید. در بحث شرکت کنید و از آنچه دیگران می گویند یاد بگیرید.
  • بررسی کنید که کسب و کارهای دیگر در زمینه شما برای جمع آوری ایده ها چه می کنند. سپس، آنها را با نام تجاری خود تطبیق دهید. اگر شما یک گل فروشی هستید، می توانید مرور کنید #گل فروشی در TikTok برای الهام گرفتن از محبوب ترین ویدیوها.
  • مکالمات یک خیابان دو طرفه است. مطمئن شوید که با بخش نظرات خود درگیر هستید.

3. اجازه دهید آب خلاق شما جریان یابد یا با یک حرفه ای ارتباط برقرار کنید

TikTok همه چیز درباره داستان سرایی الهام بخش است. شما تمام ابزارهای مورد نیاز خود را در کف دست خود خواهید داشت – به معنای واقعی کلمه – اما خلاقیت و اشتیاق با شما شروع می شود و نمی توان آن را جعل کرد.

اگر به موانعی برخورد کردید، با برقراری ارتباط با افراد معتمد، نمی توانید اشتباه کنید شرکای بازاریابی TikTok.

4. با سازندگان همکاری کنید

جادوی TikTok از جامعه آن سرچشمه می گیرد و سازندگان TikTok نقش کلیدی ایفا می کنند. سازندگان متخصصان TikTok هستند که می‌توانند به شما کمک کنند مخاطبان جدیدی پیدا کنید و به پیام‌هایتان اعتبار اضافه کنید.

را بازار سازندگان می تواند به سرعت شما را با افراد مناسب ارتباط دهد تا به ارتقاء و نمایش محصولات شما در معرض مخاطبان جدید کمک کند.
شما حتی می توانید از طریق محتوای موجود و محبوب بهره مند شوید تبلیغات جرقه یا دوئت – دو فرمت ویدیویی قدرتمند و مشترک که به شما امکان می دهد با پست هایی که مخاطب هدف شما قبلاً دوست داشته است درگیر شوید و از آنها استفاده کنید.

«استفاده از TikTok برای یکپارچه‌سازی کسب‌وکار فرآیندی بسیار آسان و برای کسب‌وکار ما بسیار مفید بوده است! تولید محتوا چیزی است که در حال حاضر برای هر کسب و کاری بسیار مهم است و با این ادغام جدید، به ما کمک می کند تا تجارت و فروش خود را بسیار سریعتر رشد دهیم! تنظیم کاتالوگ با همه محصولات کمی زمان می برد، اما ارزشش را دارد. ممنون، TikTok!»

غذاهای طبیعی دیجاس، تاجر ووکامرس

برای ادامه یادگیری آماده اید؟

وبلاگ TikTok برای کسب و کار دارای محتوای عالی برای کمک به شما در سفر به سمت رشد حضور TikTok و افزایش درآمدتان است. در اینجا برخی از منابع اضافی وجود دارد:

TikTok فرصتی شگفت‌انگیز برای ارتباط با مخاطبان خود به روش‌های سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز فراهم می‌کند و در عین حال به صدای خلاق برند خود وفادار می‌مانید. پتانسیل کامل خود را با TikTok برای WooCommerce.


1. داده های داخلی، اکتبر 2021، جهانی

2. مطالعه جهانی مسیر خرید علم بازاریابی TikTok (نتایج ایالات متحده) 2021، انجام شده توسط Material

برای سفارشی کردن فروشگاه خود به بازار افزونه ها مراجعه کنید



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »