تجارت الکترونیک

بازاریابی ردیت – ده استراتژی برای رشد تجارت شما در سال 2022 – WP Newsify


Reddit صفحه اول اینترنت است آن شعاری که شرکت به خود اختصاص داده بسیار دقیق است. از آنجایی که ردیت هم به عنوان مکانی برای خواندن اخبار و هم برای ایجاد جوامع شما ساخته شده بود، به یکی از برترین وب سایت های انجمن محور در جهان تبدیل شد.

با میلیاردها بازدید و میلیون ها کاربر دائماً فعال، وب سایتی عالی برای تبلیغ و رشد کسب و کار شما است. اما فقط ورود به Reddit و امید به افزایش رشد خود یک کار سیزیفی است.

بنابراین، شما باید از استراتژی های خاصی برای آسان تر کردن زندگی خود استفاده کنید. و برای کمک به رشد خود کسب و کار، در اینجا ده استراتژی بازاریابی Reddit که موفقیت آمیز و کارآمد بوده اند آورده شده است.

1. کسب و کار خود را به عنوان راه حل ارائه دهید

دو زن تاجر

یکی از بهترین استراتژی ها برای رشد کسب و کار، ارائه کسب و کار به عنوان یک راه حل است. در سال 2022 تورم در حال افزایش است و جهان در آستانه یک رکود دیگر است. این به نوبه خود ذهنیت افراد را تغییر می دهد. آنها کمتر و کمتر احتمال دارد که چیزهای بیهوده و اقلامی را برای اوقات فراغت بخرند.

اما اگر برند شما راه حلی برای یک مشکل باشد، مردم آن را به عنوان چیزی غیر ضروری درک نمی کنند. برعکس، آنها محصولات شما را به عنوان راه حلی برای مشکلات خود خواهند دید. این استراتژی به برند شما اهمیت و مشروعیت می بخشد. شما دیگر فقط یک بازی یا یک محصول آرایش مو نیستید. در عوض، برند شما به تمرکز یا رفع وز شدن موهای مجعد کمک می کند.

2. جامعه خود را پیدا کنید

Reddit یک وب‌سایت انجمن‌مانند است که شامل زیرمجموعه‌های مختلفی است که به جوامع خاصی پاسخ می‌دهد. بنابراین اگر می خواهید شاهد شکوفایی کسب و کار خود باشید، باید جوامعی را بیابید که با موضوع کسب و کار شما مطابقت دارند. بازاریابی به زمان و تلاش نیاز دارد، بنابراین انتخاب subreddits با محوریت موضوع محصول شما بسیار مهم است.

در تبلیغ ظروف آشپزخانه در r/cats موفقیت چندانی وجود ندارد، اما تبلیغ آنها در r/cooking باعث رشد کسب و کار شما می شود. یافتن جوامع خود به طور مستقیم به شما کمک می کند تا بازدهی را در رشد کسب و کار خود افزایش دهید زیرا افراد علاقه مند به محصولات شما در حال حاضر در آنها ساکن هستند.

3. برای بحث باز باشید

دوستان در حال صحبت کردن

اغلب افراد پست های بازاریابی خود را به هر شکلی از بحث می بندند. این می تواند یک اشتباه کاملا خطرناک باشد زیرا می تواند باعث افزایش خشم جامعه شود. بنابراین در عوض، فضایی را برای یک بحث تعدیل شده باقی بگذارید. در حالی که درست است که برخی از این پست‌ها ممکن است توسط ترول‌های گاه به گاه به رگبار بسته شوند، ممنوع کردن هر گونه بحثی یک واکنش افراطی است.

داشتن یک بحث آزاد ممکن است برخی از خوانندگان را به خرید محصولات و خدمات شما ترغیب کند. و اگر مایل به انتقاد سازنده هستید، بحث و گفتگو ممکن است به شما در بهبود کسب و کار کمک کند.

4. پست های خود را بهینه کنید

دسترسی به پست های بازاریابی ممکن است سخت باشد زیرا Reddit یک پلت فرم رایگان و باز است. این بدان معنی است که این یک سایت فوق العاده رقابتی است و باید مطمئن شوید که پست های شما بی نقص هستند.

مهم نیست که محصولات شما چقدر خوب هستند، اگر در ایجاد پست دقت بیشتری نکنید، احتمال موفقیت پست کاهش می یابد. پست خود را طوری برنامه ریزی کنید که متناسب با مناطق زمانی موضوع شما باشد. به عنوان مثال، ارسال چیزی در r/japan هنگام کار در ایالات متحده برای شما کارآمد است، اما آن پست هیچ محبوبیتی به دست نخواهد آورد.

در حالی که پست عالی خود را ایجاد می کنید، همه بینندگان شما می خوابند زیرا ساعت 4 صبح است. این بهینه سازی باید در تمام جنبه های پست های شما اعمال شود. طول عنوان، خوانایی و زمان ارسال همه باید قبل از ارسال در نظر گرفته شود.

5. پست های “از من هر چیزی بپرس” ایجاد کنید

علامت سوال

راه عالی دیگر برای دریافت بازخورد سازنده، ایجاد پست‌های «از من هر چیزی بپرس» یا به اختصار AMA است. آنها یک راه عالی برای تبلیغ محصولات و خدمات شما هستند و افراد مشهور اغلب از آنها برای تبلیغ فیلم های جدید خود استفاده می کنند.

شما می توانید AMA های خاصی را در subreddit های مرتبط داشته باشید یا مستقیماً به r/IAmA بروید. در آنجا می توانید خود را به عنوان چهره پشت برند معرفی کنید و به مخاطبان خود نشان دهید که در پشت صحنه چه اتفاقی می افتد.

6. یک شبکه بسازید

اگر می‌خواهید یک subreddit اختصاصی برای نام تجاری خود اجرا کنید، در سایر subreddit‌ها نیز شبکه‌سازی کنید. به جوامع بزرگ و کوچک مرتبط با برند خود بپیوندید و آنها را به multireddit های سفارشی اضافه کنید.

به این ترتیب، می‌توانید در حین تبلیغ کسب‌وکارتان، در چندین زیرگروه موضوعی فعال باشید. و اگر حضور خود را در ساب ردیت های دیگر افزایش دهید، ناظران آنها ممکن است تمایل داشته باشند که شما را در نوارهای فرعی خود اضافه کنند.

7. امتیاز کارما خود را بالا نگه دارید

مرد در حال کار

سیستم Reddit karma یک سیستم امتیازدهی مبتنی بر کاربر است که محبوبیت شما را دیکته می کند. کاربران Reddit می‌توانند در مورد اینکه پست‌ها را دوست دارند یا دوست ندارند، رأی دهند. بنابراین شما باید سعی کنید تا حد امکان رای مثبت کسب کنید.

با امتیاز کارما بد، احتمال زیادی وجود دارد که پست‌های شما به انتهای صفحه رها شوند و قابل مشاهده نباشند. بنابراین شما باید پست های با کیفیتی ایجاد کنید که مردم دوست دارند.

8. از ویژگی تبلیغاتی Reddit استفاده کنید

در سال‌های اخیر Reddit این ویژگی را معرفی کرد. در آنجا می توانید پست ها یا نظرات خود را به فیدهای کاربران اضافه کنید. معمولاً یک پست تنها در صورتی دیده می شود که بخشی از subreddit هایی باشد که کاربر به آن ملحق شده است.

اما با استفاده از این ویژگی، می توانید برای اینکه پست های خود را مستقیماً در فیدهای اصلی کاربران قرار دهید، هزینه پرداخت کنید. این می‌تواند یک ابزار فوق‌العاده قدرتمند برای subreddit‌های جدید و پروفایل‌های برند باشد، زیرا شروعی جهشی برای ماجراجویی جدید شما در Reddit است.

9. سریع و پاسخگو باشید

علامت سلام

اگر در حال ایجاد پست های «از من هر چیزی بپرسید» هستید یا کسی در ساب ردیت شما سؤال می پرسد، سریع و واضح پاسخ دهید. مردم عموماً از انتظار بیزارند و اگر دیر پاسخ دهید، احتمال اینکه علاقه خود را از دست بدهند بیشتر است.

اما اگر در پاسخ‌های خود سریع و دقیق باشید، قدردانی افراد ممکن است به علاقه واقعی تبدیل شود.

10. خودتان باشید

و در نهایت، خودتان باشید. مردم می توانند متوجه شوند که آیا پست ها و نظرات شما واقعی و واقعی هستند یا خیر، و از این منظر کسب و کار شما را قضاوت می کنند.

بنابراین باید سعی کنید از پاسخ‌های رباتیک و سرد خودداری کنید زیرا ممکن است به مشتریان بالقوه که برای شما اهمیتی ندارد محصولات شما را بخرند یا نه.

نتیجه

Reddit اخیراً رونق گرفته است و استفاده از آن برای اهداف بازاریابی ممکن است همان چیزی باشد که کسب و کار شما برای رشد به آن نیاز دارد. با استفاده از این استراتژی ها، می توانید کسب و کار خود را توسعه دهید و یک جامعه دوست داشتنی و سرگرم کننده ایجاد کنید.

آخرین پست های Valentino Klarić (همه را ببین)

کجا باید بفرستیم
معاملات و تخفیف های وردپرس شما؟

در خبرنامه ما مشترک شوید و اولین معامله خود را فوراً در صندوق پست ایمیل خود تحویل بگیرید.



منبع

لطفا به این محتوا امتیاز دهید

 
 

 

 

0 / 5

رتبه صفحه شما:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
Translate »